Useampi viikko sitten selailin tv:n kanavia, ja yhdeltä tuli Paavo Pesusieni. Täytyy sanoa, että tuli aikalainen "mitä helvettiä" -olo, kun luin kuvauksen: "Paavoa aletaan karttaa, ja Patrickin (tai joku muu hahmo, en nyt muista tarkkaan) mielestä syy on hänen ulkonäössään."
Eikö ne lapset opi syrjimään ja mollaamaan "erilaisten" ulkonäköä ihan "riittävästi" jo keskenäänkin, miksi ihmeessä aikuisten tarvitsee vielä "kannustaa" moiseen käytökseen pikkulapsille tarkoitettujen ohjelmien kautta?
Oma lapsuus kun tuli elettyä 1990-2000-luvuilla Muumien, Maailmanympäri 80:ssä päivässän, Aku Ankka -animaatiosarjan, Kaukametsän pakolaisten ja Alfrek J. Kwakin sekä Disney-klassikoiden parissa, niin en tiedä sitten kuinka yleistä tuollainen nykylastenohjelmissa on.
Nykyisin jo lastenohjelmissa "rumia" pilkataan...
1
107
Vastaukset
- Anonyymi
Ehkä siinä jaksossa on sitte joku opetus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1058227- 1105743
- 555211
- 2895196
- 783831
- 583031
- 662747
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222548Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292522- 452491