Pistin näköjään väärään paikkaan kysymykset eli
jäin työttömäksi koronan takia ravintolahommista ja nyt tarjottiin
maalarin paikkaa. Palkka olisi alkuun 14€/h ja joku ruokaraha joka on vissiin kympin pintaan
matkakorvaus. Koeajan jälkeen nostaisivat liksan15€ jos ovat tyytyväisiä.
Huoneistoremontteja olisi tehtävänä ja paikka olisi vakituinen ..
Jonkun verran urakoita , mutta yleensä tuntihommaa.
Olen tehnyt nuorempana maalarin töitä n 5 vuotta ja homma on siis tuttua.
Onko liksa ok
Maalarin palkka
4
225
Vastaukset
- Anonyymi
On todella hyvä palkka..
Olen suorittanut pintakäsittelijän perustutkinnon ja tuntipalkka vain 11,68€ / tunti vastaavista hommista. Eli noin 1750€ kuukaudessa.
Paljonkohan kehtaisi pyytää tuntipalkkaa kun hakee seuraavan kerran töitä? - Anonyymi
Onhan toi liksa hyvä jos pitää maalarin hommista. Itsekin tein nuorena muutaman kesän maalarinhommia enkä kyllä sitä tekisi enää edes tuplapalkalla.
- Anonyymi
Kyllä maalarin palkka pitää olla ainakin 17€ tunnilta.Laatoittajana viime syksynä sain 18€ tunti ja töitä oli niin paljon kun tehdä huvitti.Vaatikaa älkääkö tyytykö mitä työnantajat tarjoaa,halvalle on aina ottajia mutta tekijä siitä ei rikastu.
- Anonyymi
No eihän Suomessa nyt töitä tekemällä rikastu. Joutuu vaan veroja makselemaan enemmän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit345227Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa
sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT3984516Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi1483819KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti1372977Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla
Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku112500Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei212292Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja182028Lindtman haluaa leikata Kela-korvauksista...oho!
Antti Lindtman sanoo Kauppalehdessä, että vuodesta 2028 voi tulla erittäin hankala, mikäli nykyinen hallitus ei tee riit1511982- 1231900
Typeryyttä
Se on kummallista, kun kaksi ihmistä tuntee selittämätöntä vetoa toisiinsa, mutta eivät vain pääse toistensa luokse. Mik1241459