Näille bensapojille ja hybridimiehille pitäis saada oma aihealue etteivät tukkisi koko diesel-keskustelua omilla uskomuksillaan, propagandallaan ja puhtaalla v..tuilulla.
Pensselinpesijöille oma aihealue
6
70
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvä idea. Voisivat mennä sinne purkamaan ahdistustaan...
- Anonyymi
Ja kuka pesee vielä pensseleitä, tärpätillä ohennetaan vain lakkoja ja ikkuna maaleja?
- Anonyymi
Minä aina koska penseli pysyy moitteettomassa kunnossa. Muovikippoon vähän bensaa ( käy puhdas tai 2t sekoitettu) ja pensseliä pyöritellään sitten hankaan puupinolla halkojen päähän ja takaisin "maalaustarvikkeiden" isoon muoviseen pakkiin.
Joku ihmettelee mitä tuolle pienelle bensamäärälle käy, sen kaadan tyhjään 4L öljykanisteriin jossa lukee teipissä "likainen bensa" Sitten kun joskus poltan roskia ja muuta 200L tynnyrissä niin sytyttelen sen bensan avulla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä aina koska penseli pysyy moitteettomassa kunnossa. Muovikippoon vähän bensaa ( käy puhdas tai 2t sekoitettu) ja pensseliä pyöritellään sitten hankaan puupinolla halkojen päähän ja takaisin "maalaustarvikkeiden" isoon muoviseen pakkiin.
Joku ihmettelee mitä tuolle pienelle bensamäärälle käy, sen kaadan tyhjään 4L öljykanisteriin jossa lukee teipissä "likainen bensa" Sitten kun joskus poltan roskia ja muuta 200L tynnyrissä niin sytyttelen sen bensan avulla.Lisäksi ohennan maaleja bensalla. Juuri pari päivää sitten maalasin talon raput.
- Anonyymi
Bensalla pestään pensselit, dieselillä lämmitetään halleja/ muita rakennuksia. Etanolilla tehdään todellista voimaa. E85 polttoaineella Koenigsegg 2.0l tuplaturbo 3-sylinterisellä moottorilla 592hv, 600Nm.
Diesel pojat elävät itse uskonnossa ja historiassa.- Anonyymi
Sullako on tollanen? Harvinainen peli...
Mulla on 350 eemeli ja siitä lähtee pikkasen päälle 400 heppaa ja 620Nm... ei ihan Koenigsegg mutta maksoikin alle 30k€.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1576354
- 501806
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes381464- 471051
Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3241019Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se48941Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l13929Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384898Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14877Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni75875