Näille bensapojille ja hybridimiehille pitäis saada oma aihealue etteivät tukkisi koko diesel-keskustelua omilla uskomuksillaan, propagandallaan ja puhtaalla v..tuilulla.
Pensselinpesijöille oma aihealue
6
88
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvä idea. Voisivat mennä sinne purkamaan ahdistustaan...
- Anonyymi
Ja kuka pesee vielä pensseleitä, tärpätillä ohennetaan vain lakkoja ja ikkuna maaleja?
- Anonyymi
Minä aina koska penseli pysyy moitteettomassa kunnossa. Muovikippoon vähän bensaa ( käy puhdas tai 2t sekoitettu) ja pensseliä pyöritellään sitten hankaan puupinolla halkojen päähän ja takaisin "maalaustarvikkeiden" isoon muoviseen pakkiin.
Joku ihmettelee mitä tuolle pienelle bensamäärälle käy, sen kaadan tyhjään 4L öljykanisteriin jossa lukee teipissä "likainen bensa" Sitten kun joskus poltan roskia ja muuta 200L tynnyrissä niin sytyttelen sen bensan avulla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä aina koska penseli pysyy moitteettomassa kunnossa. Muovikippoon vähän bensaa ( käy puhdas tai 2t sekoitettu) ja pensseliä pyöritellään sitten hankaan puupinolla halkojen päähän ja takaisin "maalaustarvikkeiden" isoon muoviseen pakkiin.
Joku ihmettelee mitä tuolle pienelle bensamäärälle käy, sen kaadan tyhjään 4L öljykanisteriin jossa lukee teipissä "likainen bensa" Sitten kun joskus poltan roskia ja muuta 200L tynnyrissä niin sytyttelen sen bensan avulla.Lisäksi ohennan maaleja bensalla. Juuri pari päivää sitten maalasin talon raput.
- Anonyymi
Bensalla pestään pensselit, dieselillä lämmitetään halleja/ muita rakennuksia. Etanolilla tehdään todellista voimaa. E85 polttoaineella Koenigsegg 2.0l tuplaturbo 3-sylinterisellä moottorilla 592hv, 600Nm.
Diesel pojat elävät itse uskonnossa ja historiassa.- Anonyymi
Sullako on tollanen? Harvinainen peli...
Mulla on 350 eemeli ja siitä lähtee pikkasen päälle 400 heppaa ja 620Nm... ei ihan Koenigsegg mutta maksoikin alle 30k€.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu2772519Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3001354- 1081231
En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n831231Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n581175Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi971168- 441032
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi71936Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa22880- 33787