Tehtaanniemen sotku, joka on peräisin siltä ajalta, kun Hjalliksen sopimus siirrettiin puheiden mukaan sellaisenaan vuonna 2013. Siitä tehtiin salaisen sopimuksena tehty asiakirja, jonka merkityksestä on väitelty ja siihen on viitattu ainakin Regatta Resortsin puolesta jatkuvasti.
Tämä sekasotku, joka ei paranna Hangon mainetta jatkuessaan pitäisi selvittää. Pitäisi nostaa kissa pöydälle. Selvittäjien pitää olla riippumattomia. Osapuolet, RR:n nimissä toimineet ja asiassa mukana olleet kaupungin virkamiehet ja poliitikot ovat vain kuultavia, sormet raamatulla.
Asia on vakava, koska viime torstain EU-lehden artikkelissa viitattiin jopa mahdollisiin lahjuksiin.
Varsinaiset konnat ovat vielä vapaina
6
56
Vastaukset
- Anonyymi
uskon vakaasti että lahjusrahaa on liikkunut ei noin kokeneet poliitikot muuten ala paskomaan omiin housuihin,hangon demarit ottaa ohjeet helsingin pääkallopaikalta ja homma toimii siten että rr herrat astelee sisään pääkallopaikalle ja sanoo että ostavat seinältä tuon taulun esim 1miljoonalla ja sen jälkeen heiltä kysytään mitä te oikeesti haluatte,tehtaanniemen tontin ja silloin lähtee ohjeet hangon demareille miten toimitaan ja kenen kanssa.
- Anonyymi
Ei kissa saa nostettua itseään pöydälle.
- Anonyymi
Viranomainen saa.
- Anonyymi
Viranomaisselvitys olisi paikallaan, kun on lahjusepäily, valtuuksien ylitysepäily, petosepäily. Vain virallinen objektiivinen poliisitutkinta voi puhdistaa pöydän. Kuka vain tekee ilmiannon?
- Anonyymi
Ei poliisi sitä tutki kuin hyvin ylimalkaisesti ja sekin vaan malliksi ja toteaisi ei toimenpiteitä.rr herrat on niin korkealla vapaamuurareiden hierarkiassa että he ovat käytänmössä tutkinnan ulkopuolella jokainen poliisipäällikkö joka priorisoi sen mitä tutkitaan kuuluu myös rappareihin ja he suojelevat toisiaan kuten heidän sanonta kuuluu muurariveli ei toista tuomitse.
- Anonyymi
se on sellaista tutkivan journalismin sarkaa. television mot on sellainen ohjelma, jossa nostetaan väärinkäytöksiä pintaan ja tuodaan oikeutta vähäosaiselle kansalle. koko näytelmä eri näytöksineen sisältää kohtia, joissa seitsemän kuolemansyntiä näyttäytyvät. kukin saa ansionsa mukaan lopulta. se on lohdullista tietää. itse on tehtävä oikein. se on päättäjän tehtävä. ei saa olla pässiä narussa vedettävä joo, joo ankka. on tehtävä omantunnon mukaan itsenäisiä päätöksiä, että voi nukkua yönsä rauhassa. siinä kaikki, eikä sen enempää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 898236
- 916362
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon586243Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme344841- 443284
- 503265
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo572942- 442819
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per512786- 492760