Rehellisesti jos sanon niin en 9000-10 000€ maksaisi 10 vuotta vanhassa 211 000km rullatusta 5 sarjan dieselistä, jossa tulee tulee väistämättä vaihteiston remonttikin eteen muut mallin viat. Mukava 730€ ajoneuvoverokin pitää bimmeriä pihassa.
https://www.nettiauto.com/bmw/530/11212150
Ajatelkaa hintapyynti 20 900 EUROA ! jumalauta sillä saa hyvin sijoitusasunnon joka tuottaa joka kuukausi tai tuliterän henkilöauton.
Yli puolet hintaa liikaa tässä dieselissä.
6
78
Vastaukset
- Anonyymi
No tee tarjous itse katsomallasi ’oikealla’ hinnalla ja katso miten käy. Kun kerran tuota himoitset. Kyllä auto myydään joka tapauksessa, joten siitä vaan yrittämään.
Mitä tuota täällä kitiset. Sinun määrittelemäsi ’oikea’ hinta on vain sinun mielipiteesi eikä täällä kitinäsi yhtään vaikuta hintaan. Koita nyt vaan sopeutua markkinahintoihin, jossa kysyntä ja tarjonta lähes aina ennemmin tai myöhemmin kohtaavat. - Anonyymi
Namu peli ajamisen iloa pitkäksi toviksi!
- Anonyymi
No aja sillä sijoitusasunnolla sitten, oma on asiasi. Auton hinnan määrittelee myyjä ei ostaja.
- Anonyymi
Kai sinä tajuat, minkä auton olet tuohon linkannut? Tuonkin hinta on ollut uutena karvan verran alle 80000€
Kyllä sä saat ostettua halvemmalla vähemmän ajetun auton, vaikkapa tämän.
https://www.nettiauto.com/bmw/520/11014331
Siinä on kuule 5-sarjalainen huomattavasti halvemmalla, mutta silti aivan eri auto. - Anonyymi
Oikea hinta kyseiselle autolle olisi 19800€.
- Anonyymi
Tämä kitinä kuuluu BMW-palstalle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk722493Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna911596Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.641365Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll711359- 1291255
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1541142- 1441122
Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j881049- 701038
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur741017