Rehellisesti jos sanon niin en 9000-10 000€ maksaisi 10 vuotta vanhassa 211 000km rullatusta 5 sarjan dieselistä, jossa tulee tulee väistämättä vaihteiston remonttikin eteen muut mallin viat. Mukava 730€ ajoneuvoverokin pitää bimmeriä pihassa.
https://www.nettiauto.com/bmw/530/11212150
Ajatelkaa hintapyynti 20 900 EUROA ! jumalauta sillä saa hyvin sijoitusasunnon joka tuottaa joka kuukausi tai tuliterän henkilöauton.
Yli puolet hintaa liikaa tässä dieselissä.
6
210
Vastaukset 6
- Anonyymi
No tee tarjous itse katsomallasi ’oikealla’ hinnalla ja katso miten käy. Kun kerran tuota himoitset. Kyllä auto myydään joka tapauksessa, joten siitä vaan yrittämään.
Mitä tuota täällä kitiset. Sinun määrittelemäsi ’oikea’ hinta on vain sinun mielipiteesi eikä täällä kitinäsi yhtään vaikuta hintaan. Koita nyt vaan sopeutua markkinahintoihin, jossa kysyntä ja tarjonta lähes aina ennemmin tai myöhemmin kohtaavat. - Anonyymi
Namu peli ajamisen iloa pitkäksi toviksi!
- Anonyymi
No aja sillä sijoitusasunnolla sitten, oma on asiasi. Auton hinnan määrittelee myyjä ei ostaja.
- Anonyymi
Kai sinä tajuat, minkä auton olet tuohon linkannut? Tuonkin hinta on ollut uutena karvan verran alle 80000€
Kyllä sä saat ostettua halvemmalla vähemmän ajetun auton, vaikkapa tämän.
https://www.nettiauto.com/bmw/520/11014331
Siinä on kuule 5-sarjalainen huomattavasti halvemmalla, mutta silti aivan eri auto. - Anonyymi
Oikea hinta kyseiselle autolle olisi 19800€.
- Anonyymi
Tämä kitinä kuuluu BMW-palstalle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 74926
- 113819
- 143784
- 37732
- 70647
En haluaisi sanoa tätä
Mutta olet sokea sille, mitä sinulla jo on! Jos minä olisin sinä, pyrkisin tekemään kaikkeni kohentaakseni nykyistä pari40629Koska Sofia kertoo totuuden, että ovat eroneet miljonääri miehen kanssa?
Eikö olisi hänelle itselleen helpotus, kun voisi kertoa totuuden. Miksi salata asiaa ja pitkittää sitä harmaan tulevaisu179556- 32549
Vasemmiston aloite
Pyhäjärvellä, ihan hyvä aloite. Toteutus ja puhdistus pitäisi alkaa ihan omasta pesästä. Näkeehän tuon sokeakin mitä ja58513Muistelen lämmöllä
Se oli vaikein päätös, jonka olen joutunut tekemään. En pidä valehtelusta, mutta näin sait päätöksen asioille. Rakasti46512- 65496
- 76489
Onko suhtautuminen kaivattusi
Fyysiseen vetovoimaan muuttunut? Jos, mihin suuntaan? Tunnetko enemmän vai vähemmän vetoa häneen fyysisesti kuin silloin35484- 37451
- 41446
- 45443
Maajussille morsian: Farmiviikon voittajat ja häviäjät - Itkua ja pettymystä ei salattu
Maajussille morsian -suosikkisarjassa farmiviikolla selviää, onko ilmassa "sitä jotakin". Rakkauden etsintä on täynnä i1443Näyttää siltä ettet edes sinä.
Kukaan ei uskalla kohdata aitoa ja syvää sielun rakkautta. Hyvin harvat vain. Ihmisten on turha tavoitella sitä oikeaa31436Jos olen aiheuttanut pahaa, pyydän anteeksi
Jos olen omalla kirjoittelullani aiheuttanut täällä jollekin pahaa mieltä tai sotkenut asioita, niin pyydän sitä anteeks61430Hei, alettaisko oleen yhdessä?
Miltä tuntuisi jos joku ihminen josta tykkäät sanoisi haluavansa yhteen asumaan? Ajattelisitko menettäväsi vapauden, pys74426