Rehellisesti jos sanon niin en 9000-10 000€ maksaisi 10 vuotta vanhassa 211 000km rullatusta 5 sarjan dieselistä, jossa tulee tulee väistämättä vaihteiston remonttikin eteen muut mallin viat. Mukava 730€ ajoneuvoverokin pitää bimmeriä pihassa.
https://www.nettiauto.com/bmw/530/11212150
Ajatelkaa hintapyynti 20 900 EUROA ! jumalauta sillä saa hyvin sijoitusasunnon joka tuottaa joka kuukausi tai tuliterän henkilöauton.
Yli puolet hintaa liikaa tässä dieselissä.
6
205
Vastaukset
- Anonyymi
No tee tarjous itse katsomallasi ’oikealla’ hinnalla ja katso miten käy. Kun kerran tuota himoitset. Kyllä auto myydään joka tapauksessa, joten siitä vaan yrittämään.
Mitä tuota täällä kitiset. Sinun määrittelemäsi ’oikea’ hinta on vain sinun mielipiteesi eikä täällä kitinäsi yhtään vaikuta hintaan. Koita nyt vaan sopeutua markkinahintoihin, jossa kysyntä ja tarjonta lähes aina ennemmin tai myöhemmin kohtaavat. - Anonyymi
Namu peli ajamisen iloa pitkäksi toviksi!
- Anonyymi
No aja sillä sijoitusasunnolla sitten, oma on asiasi. Auton hinnan määrittelee myyjä ei ostaja.
- Anonyymi
Kai sinä tajuat, minkä auton olet tuohon linkannut? Tuonkin hinta on ollut uutena karvan verran alle 80000€
Kyllä sä saat ostettua halvemmalla vähemmän ajetun auton, vaikkapa tämän.
https://www.nettiauto.com/bmw/520/11014331
Siinä on kuule 5-sarjalainen huomattavasti halvemmalla, mutta silti aivan eri auto. - Anonyymi
Oikea hinta kyseiselle autolle olisi 19800€.
- Anonyymi
Tämä kitinä kuuluu BMW-palstalle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt333154Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.441569Kun kohtaat jotain ainutlaatuista
ja upeaa, johon rakastut ehkä ensimmäistä kertaa ihan tosissaan. Sitten sähläät kaiken omien epävarmuuksien vuoksi. Eikö19991Mua ahdistaa
Tämä juttu. Miksi nainen torjuit minut vaikka kiinnostuksen merkkejä oli? Eihän tämän jutun olisi tarvinut johtaa sen pi32969- 59943
Ei tämä enää tervettä oo
Sydän pamppaillen oon jo tunnin meinannu laittaa sulle viestiä... Sormi tärisee lähetä kuvakkeen kohdalla.22938Tuli vain mieleen
että etkös sä yritäkin muiden miehiä? Se sun tuttava kertoi. En arvosta tuollaista naista, ihmekös kun oot sinkku. m -37850Perämoottoreiden huolto melkoisen kallista
Minulla on tuollainen keskikokoinen perämoottori ja yleistä merkkiä. Kyselin sille keväthuoltoa paikallisista liikkeistä36803Tanskademarit: ilman risusavottaa ei rahaa!
Näin persuna on pakko ihailla noita Tanskan demareita. Tanskalaisessa sosiaalidemokratiassa ei työtön saa rahaa ellei os173793- 48709