Mä olen joksus miettinyt mitä muijani sai kun tapaili naimisissa olevaa miestä, suhde kesti noin kolme kuukautta ja tapasivat yökerhossa ja ilmeisesti olivat jo samana yönä miehen luona. Kielsi suhteen olleen intiimi suhde, no mitä se intiimi suhde on, ei siis yhdyntää mutta muuta kuhertelua. Kerroin tapauksesta yhdelle hyvälle naispuoliselle ystävälle joka myös pettänyt miestänsä aikoinaan ja erosivatkin. Nainen kysyi et uskotko tosissas puolisoos et ei ole nainut miestä, varmasti on paneskellut ei sitä sellaisissa vaatteissa ja meikeissä kahvilla käydä. Muija tosiaan meikaili kovasti ja aina suihkussa tapaamisen jälkeen ja väitti käyneensä tuttöjen kanssa kahvilla. Mä kysyin suoraan oletko pannut miestä, silloin puoliso sanoi et mies olis halunt seksiä hän ei kun ollaan vielä yhdessä, no sotkut selvitettiin ja elämä jatkui. Mitä puoliso sai jos kerran ei munaa halunnut, en ihmettele et mies halusi seksii, L koon nainen, hyvä täyteläinen perse ja isot tissit, varmaan on mies kuvitellut kuinka muija antautuu ja antaa. Kuka jaksaa jaaritella päivä toisensa jälkeen, mulla on tunne et vaikka puoliso kielsi seksin naitu on, kun kerran itsekin samassa ollut eronnut nainen niin sanoi. Ei hänkään kavilla käynyt vaan kun tapasi miehen naivat.
Tunne puolen juttuja kaiketi
Anonyymi
1
146
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä nussi usko pois
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa
Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on979113- 928826
- 167840
Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki
Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h1756223Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?
Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist585308En saa sua mielestäni vaikka tekisin mitä
Mikä tähän auttaa.. ei mikään. Edes aika. Kaivan sut kohta vaikka kivenkolosta että saan kysyä haluatko sinäkin💛234325Onnettomuus
Hukkajärventiellä kolaroi lavetti ja henkilöauto. Uutista ei missään! Hys hys ollaanko hiljaa tästäkin?54240- 384173
- 383965
Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"
Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..843836