Mä olen joksus miettinyt mitä muijani sai kun tapaili naimisissa olevaa miestä, suhde kesti noin kolme kuukautta ja tapasivat yökerhossa ja ilmeisesti olivat jo samana yönä miehen luona. Kielsi suhteen olleen intiimi suhde, no mitä se intiimi suhde on, ei siis yhdyntää mutta muuta kuhertelua. Kerroin tapauksesta yhdelle hyvälle naispuoliselle ystävälle joka myös pettänyt miestänsä aikoinaan ja erosivatkin. Nainen kysyi et uskotko tosissas puolisoos et ei ole nainut miestä, varmasti on paneskellut ei sitä sellaisissa vaatteissa ja meikeissä kahvilla käydä. Muija tosiaan meikaili kovasti ja aina suihkussa tapaamisen jälkeen ja väitti käyneensä tuttöjen kanssa kahvilla. Mä kysyin suoraan oletko pannut miestä, silloin puoliso sanoi et mies olis halunt seksiä hän ei kun ollaan vielä yhdessä, no sotkut selvitettiin ja elämä jatkui. Mitä puoliso sai jos kerran ei munaa halunnut, en ihmettele et mies halusi seksii, L koon nainen, hyvä täyteläinen perse ja isot tissit, varmaan on mies kuvitellut kuinka muija antautuu ja antaa. Kuka jaksaa jaaritella päivä toisensa jälkeen, mulla on tunne et vaikka puoliso kielsi seksin naitu on, kun kerran itsekin samassa ollut eronnut nainen niin sanoi. Ei hänkään kavilla käynyt vaan kun tapasi miehen naivat.
Tunne puolen juttuja kaiketi
Anonyymi
1
129
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä nussi usko pois
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1323033- 71590
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2211345Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701191- 441171
- 371041
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va381022Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke133977- 47954
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.36887