Eli millä alalla on tunti palkka 20€/h, ja kuinka paljon tarvitaan kokemusta että saa ton 20€/h
Millä alalla
30
205
Vastaukset
- Anonyymi
Ihan vaikka ohjelmointihommissa....mutta älä sille alalle erehdy. Ihan vitunvammaista hommaa.
- Anonyymi
Miesten aloilla.
- Anonyymi
Ehkä myös sillä alalla, jossa miehet haluavat naisia.
- Anonyymi
Lääkärit, esim kirurgit tienaa 25-30€/h
- Anonyymi
Eipä taida moni lääkäri tienata alle 50e/h.
- Anonyymi
Lentokone lentäjällä
- Anonyymi
Asfalttimiehillä helposti 20€/h tai kirvesmies jolla kokemusta monia vuosia saa 20€/h
ja rakennusmestari saa 20€/h- Anonyymi
Kyllä on rakennusmestari huonolla palkalla. Sanontakin kuuluu, että on rahaa kuin rakennusmestarilla.
- Anonyymi
Persettä myymällä tienaa nainenkin paljon enemmän kuin 20€/h.
- Anonyymi
Erilaisissa eritysiasiantuntijan hommissa melkein millä alalla tahansa kk- palkka on sitä luokkaa, että se vastaa hyvinkin vähintään 20 € tuntipalkkaa jokseenkin heti.
Niihin hommiin päästäkseen joutuu yleensä opiskelemaan melkolailla. - Anonyymi
Ahtaajilla on palkka tuon verran. Koulutuskaan ei ole pitkä.
- Anonyymi
Älkää katsoko tuntipalkkaa vaan mitä nettoaa kk, palkoissa ei Suomessa kauheita eroja ole, toki toinen voi saada paremman eläkkeen. Ja huom lääkärit lentäjät asia erikseen
- Anonyymi
Itse tienaan reilusti yli tuon palkan mutta teen kuitenkin monen eri alan töitä tässä hommassa. Teen siis, metallitöitä, mekaniikka-asennus, sähköasennus, automaatioasennus, tietoliikenne-asennus, iv-asennus, lvi-asennus ja kiinteistöhuollon työtehtäviä yhdessä firmassa.
- Anonyymi
Varmasti monella alalla. Opiskele lääkäriksi niin 100 000e/vuodessa on ihan mahdollista, tai ylikin. Jos ihan duunarihommista on kyse, niin jopa varastossa ahkera keräilijä pääsee suht. hyville ansioille. Omat vuosiansiot varastotöistä ovat 40 000e luokkaa ilman ylitöitä. Kokemusta toki on yli 20v ja kk-palkka jonkun verran korkeampi, kuin aloittelevalla.
- Anonyymi
20€ tunnille saa helposti, menee ja sanoo pomolle että pitää saada 20€ tunnille tai otan lopputilin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
20€ tunnille saa helposti, menee ja sanoo pomolle että pitää saada 20€ tunnille tai otan lopputilin.
Täytyykin kokeilla huomenna.
- Anonyymi
Maailman vanhin amatti, siinä voi tosin saada muutakin kuin HIV:n
- Anonyymi
Myyntijohtaja, Markkinointipäällikkö, Myyntipäällikkö, Markkinointikoordinaattori jne
- Anonyymi
Kyl te ootte yksinkertaisia orjia käteen jää melkein sama kun 10e tunti kun laskette verot ja muut kulut kyllä ihminen on tyhmä orja.
- Anonyymi
Niin mistä bruttopalkasta jää käteen 10e/h? Jos bruttopalkka on 12,5e/h, niin käteen jää tuo 10e. Tosin veronpalautuksia ei silloin pahemmin tule. 18.75e tuntipalkasta jää käteen n.13.4e. 25e tuntipalkasta jää käteen n.16.87e. Tuota kutsutaan prokressiiviseksi verotukseksi. Voihan sitä jäädä aina sohvalle makaamaan ja elämään kelan rahoilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin mistä bruttopalkasta jää käteen 10e/h? Jos bruttopalkka on 12,5e/h, niin käteen jää tuo 10e. Tosin veronpalautuksia ei silloin pahemmin tule. 18.75e tuntipalkasta jää käteen n.13.4e. 25e tuntipalkasta jää käteen n.16.87e. Tuota kutsutaan prokressiiviseksi verotukseksi. Voihan sitä jäädä aina sohvalle makaamaan ja elämään kelan rahoilla.
Työttömyystuista menee 20% tai 25% veroa. Voi aina laskea niiden verotusta, mutta usein loppuvuodesta joutuu maksamaan aika paljon takaisin. Eikä kelan rahoilla muutenkaan noin vain helposti eletä, niillä selviydytään. Kelatukia nostaa elämiseen helposti vain ansiosidonnaisella olevat - koska ansiosidonnaisen pohja on kelanosuus ja kassan osuus siihen päälle. Muiden pitää tehdä enemmän töitä, että saavat riittävästi tukia selvityäkseen.
Paitsi niiden onnekaiden joilla oli joskus varaa tai perintönä saivat oman asunnon, koska asumiskulut on silloin yleensä halvemmat niin jää enemmän työttömyystuesta jäljelle. Asunnon kunnosta riippuen.
Tuota sohvalle makaamista nauran aina, koska ei minulla mihinkään sohviin ollut varaa kun kelan rahoilla elin. Käytetty sohvakin on kallis ja todellakaan se ei ole ensimmäisenä listalla jos se ei toimi myös sänkynä samalla. Silloinkin 150euron sohva sänky käyttöön oli kallis eikä kestänyt jatkuvaa nukkumiskäyttöä pitkään.
Sohva on loppupeleissä aika etuoikeutettu juttu, ellei jostain tuurilla ilmaiseksi anna käyttökelpoista ja jotenkin auta sitä sinulle kotiin asti. Auto kun on kanssa yksi todella kallis ja etuoikeutettu juttu niin vaikea sitä sohvaa itse hakea. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Työttömyystuista menee 20% tai 25% veroa. Voi aina laskea niiden verotusta, mutta usein loppuvuodesta joutuu maksamaan aika paljon takaisin. Eikä kelan rahoilla muutenkaan noin vain helposti eletä, niillä selviydytään. Kelatukia nostaa elämiseen helposti vain ansiosidonnaisella olevat - koska ansiosidonnaisen pohja on kelanosuus ja kassan osuus siihen päälle. Muiden pitää tehdä enemmän töitä, että saavat riittävästi tukia selvityäkseen.
Paitsi niiden onnekaiden joilla oli joskus varaa tai perintönä saivat oman asunnon, koska asumiskulut on silloin yleensä halvemmat niin jää enemmän työttömyystuesta jäljelle. Asunnon kunnosta riippuen.
Tuota sohvalle makaamista nauran aina, koska ei minulla mihinkään sohviin ollut varaa kun kelan rahoilla elin. Käytetty sohvakin on kallis ja todellakaan se ei ole ensimmäisenä listalla jos se ei toimi myös sänkynä samalla. Silloinkin 150euron sohva sänky käyttöön oli kallis eikä kestänyt jatkuvaa nukkumiskäyttöä pitkään.
Sohva on loppupeleissä aika etuoikeutettu juttu, ellei jostain tuurilla ilmaiseksi anna käyttökelpoista ja jotenkin auta sitä sinulle kotiin asti. Auto kun on kanssa yksi todella kallis ja etuoikeutettu juttu niin vaikea sitä sohvaa itse hakea.Sohvia saa ilmaiseksikin esim. Monet seurakunnat antavat vähävaraisille avustuksia. Voihan sitä maata, vaikka lattialla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sohvia saa ilmaiseksikin esim. Monet seurakunnat antavat vähävaraisille avustuksia. Voihan sitä maata, vaikka lattialla.
Monelle riittää pelkät seinät, ruoaksi tonnikalaa ja tupakkaa. Nukkua voi lattialla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sohva on loppupeleissä aika etuoikeutettu juttu, ellei jostain tuurilla ilmaiseksi anna käyttökelpoista ja jotenkin auta sitä sinulle kotiin asti. Auto kun on kanssa yksi todella kallis ja etuoikeutettu juttu niin vaikea sitä sohvaa itse hakea.Perseaukisten juttua, säälittävää saivartelua. Mene töihin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Perseaukisten juttua, säälittävää saivartelua. Mene töihin.
Olen jo. Opettelisit lukemaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen jo. Opettelisit lukemaan.
Tarkalleen ottaen missä kohtaa viestiä mainitsit olevasi työelämässä tällä hetkellä?
- Anonyymi
Olen data-analyytikko pankkilalalla. Tuntipalkkani on 27 euroa tunnilta työsuhde-edut.
- Anonyymi
Itse tienaan 17€/h a olen perhe yrityksessä töissä (oma perhe) , muut työntekijät tienaa sen 15-16€ /h. Tammikuusta lähtien saan 17.50€/h
- Anonyymi
Tässä taas nähdään että sukulaissuhteet kannattaa kun saa jopa palkkaa enemmän kuin muut työntekijät, ei ole oikein tämä muita työntekijöitä kohtaan.
- Anonyymi
jos kehittää ja pätevöittää itsensä oman alansa parhaaksi , niin se 20 eur tunnissa ylittyy melko saletisti, riippumatta alasta. Tusinamaakariksi ei kannata jäädä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä612079Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1661708Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701418Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2431389Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2371337Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421195- 811166
- 1281155
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3511109Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3261100