Kun ikää tulee, niin jokainen meistä menettää luontaista viehätysvoimaansa, niin se vaan on.
Mitkä ominaisuudet sekä miehissä että naisissa ovat niitä, joista haluaa pitää kiinni?
https://www.seiska.fi/Hotnow/Ranskalainen-BB-tahti-Frenchy-Morgan-bongattiin-Malibussa-narubikinit-jattavat-hyvin-vahan?utm_source=suomi24.fi&utm_medium=recommendation_widget
Mitkä ominaisuudet on parisuhteessa parasta herkkua?
Älkääkä haukkuko Frenzyä, kun panisitte sitä ihan varmasti kaikki vaikka näyttääkin ihan lataamon avaruusoliolta 86 v. Oikea ikä 44, huhuh
Mihin naisen ominaisuuksiin ei kyllästy?
16
<50
Vastaukset
Aistillisuus, kyky keskustella, huumorintaju.
Miesten aistillisuus ei ole pelkkä ulkonäkö. Se on vetovoimaa. On vaan pakko koskettaa toista.
Ainakaan noita en haluaisi miehessä menettää.- Anonyymi
Enpä tuota tiennyt
- Anonyymi
Hauskuus 😂
- Anonyymi
Miehessä:
Seksihalut usein ja yhteen naiseen. Hellä huolenpito kyykyttämisen sijaan. Jotenkin tuntuu, että miehet vaan koittaa kokoajan kilpailla naista vastaan. Mulle toimisi peremmin kyky kuunnella raivari siihen puuttumatta ja sitten kysyä lempeästi että onko kaikki ok ja pyytää vaikka syliin istumaan.
En voi sille mitään, että pinna on kireällä ja tuntuu pahalta kun aina rangaistaan huonosta käytöksestä sen sijaan että koittais jotain vähän hellempää lähestymistapaa toisen hermoiluun.
Tällasen miehen voisin ottaa, mut eipä oo näkynyt.- Anonyymi
Voiko tätä enää paremmin sanoa.
Ei voi.
Kiitos! Kyllä niitä tuollaisiakin on (cis miehissäkin). Ehkä harvassa ja monista tulee ajan kanssa tylympiä, mitä alkuun on jaksanut olla. Tuo kilpailu onkin outoa minustakin, olen siihen törmännyt itsekin usein.
Miksi kumppanin kanssa pitää kilpailla? Eikö kuuluisi vetää rekeä samaan suuntaan kilpailematta ja olla vaan iloinen, jos vahvuuksia riittää, eikä kääntää niitä vahvuuksia kilpailuksi toisiaan vastaan. En käsitä parisuhteessa kilpailua mitenkään, minua se kilpailu asetelma ottaa kovasti aivoon.Seksihalut usein kummasti vähenee samalla kun vähenee halu ottaa syliin jos toinen ei muuhun pysty kuin olemaan pinna kireällä. Mitä se toistuva raivoaminen toiselle on kuin kyykyttämistä ja henkistä väkivaltaa? Tuntuu että miehet kilpailee, siihen tarvitaan kaksi. Eihän miehen kilpailu ole itsensä puolustamista siinä vaiheessa jos toinen vertaa kaikkia omia tekoja toiseen näkemättä hänen panostusta?
- Anonyymi
Nainen isotissinen Mies isokullinen
Leikkuunopeuteen.
(hirn)Herkkua? Mielenvirkeys, kyky päästää lähelle, kyky antautua tunteelle ja luottaa, että ne molemminpuolin kantaa eikä pudota kesken liidon lattialle. 😃
Kyllähän aito läsnäolo on parasta herkkua näin tiivistettynä koko suhteen ydin.- Anonyymi
Miehissä etoo kaikki.
https://ajattelunammattilainen.fi/2010/09/15/mita-ominaisuudet-oikeastaan-ovat/
Kunhan naisessa ei ole typen ominaisuuksia, niin hankala muuten kyllästyä.
Typpi on hajuton, mauton ja väritön. Typpi ei pala mutta sammuttaa liekin, varsinkin sen rakkauden liekin. Ehdottomasti naisessa pitää olla hajua, makua ja väriä. Tunteita ja tuoksuja. Tuoksuja? 😏😜Vastaan ätmin puolesta:
Kauneuteen, hoikkuuteen, nuorekkuuteen, pullanleipomiseen ja pillun antamiseen.- Anonyymi
Haluan seksiä vain yhden miehen kanssa!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?901757- 851242
- 1101123
- 71954
- 102884
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56828- 47741
- 36732
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47681- 33663