Typerää Trumpin mustamaalaamista jälleen

Anonyymi

14

70

Vastaukset 14

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Elokuvaohjaaja näyttää juutalaiselta ulkonäkönsä ja nenänsä puolesta..

• Anonyymi

Ei olekaan, mutta se on varmaa, että Trumpin aikana tilanne koronan osalta USAssa on maailman pahin tällä hetkellä. Venäjä tulee kyllä kovaa vauhtia kamppailemaan tuosta arveluttavasta ykkössijasta.

• Anonyymi

Oletkos huomannut että juuri konservatiivit ovat epäonnistuneet pandemian hoidossa, USA, Britannia, Venäjä, Italia. Yksi poikkeus on, Espanja, mutta on vähemmistöhallitus, parlamentissa on muilla enemmistö.

• Anonyymi

Minulle on kyllä jatkuva ihmetyksen aihe se miksi kukaan Suomessa ihailisi kritiikittä jenkkiläistä miljardööriä, joka ei ole edes itse ansainnut miljardejaan, vaan perinyt ne.

• Anonyymi

Trump mustamaalaa itse itsensä lausunnoillaan.
      Hopeavesi parantaa koronan. Kuka muu uskaltaisi enään väittää noin. Jopa hopeavesitohtori de Wit on kääntänyt takkinsa.

• Anonyymi

Mitenköhän ne pressavaalit järkätään käytännössä?

• Anonyymi

Kyllä YLE jenkkien vaalit hoitaa. Ei niitten itse tarvitse huolehtia.

• Anonyymi

"Ei ole mitään takeita tai todisteita siitä että asiat olisi yhtään erilailla vaikka presidenttinä olisi ollut kuka tahansa"

-Tyttö pieni, onko maailman historiassa yksikään toinen valtiojohtaja p
      julistanut julkisesti desinfiointiaineen keuhkoihin ruiskuttamisen hyödyllisyydestä. Entäs se toinen, akvaarion puhdistusaineeseen sisältyvä hydrokloroksini. Herra Trum kampanjoi sen puolesta ja myrkytystietokeskusten puhelinvaihteet tukkiutuivat.

Kuinka moni valtionjohtaja hylkää todellisten asiantuntijoiden neuvot ja sen sijaan nimittää koronakabinettiinsa maallikko-tyttärensä ja vävynsä.

En keksi kuin yhden nimen USA:n johtoon koronakriisissä siten, että asiat olisivat menneet huonommin...
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      Idi Amin !

Hyvä avaaja. Mahdatko uskoa, jos sanon pitäväni sinua helposti narrattavissa olevaan kansanosaan kuuluvana henkilönä?

• Trump vetoaa tyhmiin ihmisiin omassa tyhmyydessään.

Me voimme kysyä tyhmltä ihmiseltä mitä tahansa ja saamme vastauksen. Miten tulipalo pitää sammuttaa? Sitä ei kannata kysyä palomiehiltä, vaan Trumpeilta.

Kaikki asiantuntijuus on yksissä käsissä. Jippii.

• Anonyymi

Silloin on itse ansainnut kaiken loskan niskaansa jos tuossa asemassa ehdottaa sairaille ruiskutettavan jotain vessanpytyn puhdistusainetta keuhkoihin.

• Anonyymi

Oli taas toimittajalta niin typerä kysymys kuin olla voi. Tarkoituksella haki riitaa. Miksi ei voi pysyä asiallisena.

• Anonyymi
      • Anonyymi

Samanlainen kello Helsinkiin, kuinka paljon kuolemia olisi estetty jos hallitus ja presidentti olisivat toimineet paremmin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Samanlainen kello Helsinkiin, kuinka paljon kuolemia olisi estetty jos hallitus ja presidentti olisivat toimineet paremmin.

Marin Death Clock

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ny se loppuu ( Kuhmo)

Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.
      Kuhmo
      70
      2246
    2. Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan

Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt
      Kemi
      35
      1804
    3. Harmi että välimme

Menivät niin solmuun.
      Ikävä
      100
      1171
    4. Hei sinä rakas mies.

Milloinkaan kohdataan? Toivottavasti pian....❤️
      Ikävä
      46
      929
    5. Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki

Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.
      Ikävä
      26
      807
    6. Ajatuksia

Mitä ajatuksia hän herättää tänään?
      Ikävä
      87
      803
    7. Mille kirjaimelle

toivotat hyvää yötä , kuka on mielessäsi kun menet nukkumaan?
      Ikävä
      29
      680
    8. Katse

Miltä se tuntuu, kun hän katsoo sinua?
      Ikävä
      41
      675
    9. Äimän käki

Olen vähää vaille viisikymppinen mies, ja olen elellyt ilman parisuhdetta parisen vuotta. Nyt vihdoin ja viimein tuntuu,
      Sinkut
      140
      651
    10. Nainen, miten suhtautuisit

Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?
      Ikävä
      56
      588
    Aihe