Viestin tarkoitus?

Anonyymi

Mieheni oli laittanut naispuoliselle työkaverilleen viestin:
Pitäiskö joku viikonloppu lähtee radalle, järkee vai ei? Ehdotuksia 😘
Miten tämmöinen viesti pitäis tulkita???
Väittää ett on vaan työkaveri.
Tää on vaan yksi viesti monista.
Viestittelyä ollut kuukausia.

54

1796

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Vipinää,vipinää. Ei viatonta.

• Anonyymi

Tapaamis ehdotuksia baariin on ollut puolen vuoden aikana kolme kertaa.
        Mies väittää että olis vaan ollu kiva nähdä???
        Työskentelevät nykyisin eri yksiköissä.
        Viimeksi tavanneet firman juhlissa syyskuussa.
        Ton ekan ehdotuksen laittanut lokakuussa.

• Anonyymi

Kysy suoraan mihin tarpeeseen tää työkaveri vastaa. Sano että mennään kaikki yhdessä iltaa istumaan, kyllä kaverit on tapana kumppanille esitellä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kysy suoraan mihin tarpeeseen tää työkaveri vastaa. Sano että mennään kaikki yhdessä iltaa istumaan, kyllä kaverit on tapana kumppanille esitellä.

Tää nainen on mun vanha koulukaveri.
        Sanoin miehelle että pyydä meille kahville jos haluut nähdä, tai mä voin pyytää..
        Sai hirveet raivarit, kielti ehdottomasti.🤔

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sanoin miehelle että pyydä meille kahville jos haluut nähdä, tai mä voin pyytää..

No aika samalta kuulostaa kun ex aloitti suhteen yhteisen tuttavan/työkaverinsa kanssa...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No aika samalta kuulostaa kun ex aloitti suhteen yhteisen tuttavan/työkaverinsa kanssa...

On laittanu viestin tälle naiselle
        Miks tuut mun uniin😊
        Ja toinen pyytäny piristystä nii laitellu että pistä puhelin taskuun ja värinälle ni mä soitan sulle.
        Sano että läpän heittoa..ett vähän lähteny käsistä..
        Vaikee uskoa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten jäi kiinni?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten jäi kiinni?

Miehiltä kysynkin näiden hymiöiden käytöstä.
        Onko niiden käyttö miten yleistä?
        Missä tilanteessa ja kenelle.
        No tietysti..kuka käyttää ja kuka ei .
        Ihmisestäkin toki riippuu.
        Koen itse suorastaan oksettavaa että näitä pusuhymiöitä on tälle työkaverille laittanut useampaan kertaan.

• Anonyymi kirjoitti:

Tapaamis ehdotuksia baariin on ollut puolen vuoden aikana kolme kertaa.
        Mies väittää että olis vaan ollu kiva nähdä???
        Työskentelevät nykyisin eri yksiköissä.
        Viimeksi tavanneet firman juhlissa syyskuussa.
        Ton ekan ehdotuksen laittanut lokakuussa.

niin ihan normaalia haluta nähdä vanhoja tuttuja baarissa.

• Anonyymi kirjoitti:

enemmän tämä kertoo sinusta, että sun pitää olla paikalla kyyläämässä toisia.

• Anonyymi

Huolestuttavaa, jos ne lähtee vaikka pururadalle.

• Anonyymi

ethän sinä täältä varmistusta tarvitse. On tuo ihan selvä homma.

• Anonyymi

Sitä itse ajattelin että siellä firman juhlissa syyskuussa on jotain tapahtunut.
        Viestejä ovat harvakseltaan laitelleet ennen niitäkin mutta nää hymiöt ja tapailuehdotukset
        tulleet sen jälkeen.
        Viestittelyä paljon enemmän.
        Niiden juhlien jälkeen yöllä 2.30 mies laittanu viestin että oon kotona kohta.
        Tästä kun kysyin nii sano että oli sopineet missä menevät.
        Tuskin kuitenkaan miehille ilmoittanut.
        Eli on ollut tän naisen kanssa jossain,.
        En vaan tajua tota viestiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sitä itse ajattelin että siellä firman juhlissa syyskuussa on jotain tapahtunut.
        Viestejä ovat harvakseltaan laitelleet ennen niitäkin mutta nää hymiöt ja tapailuehdotukset
        tulleet sen jälkeen.
        Viestittelyä paljon enemmän.
        Niiden juhlien jälkeen yöllä 2.30 mies laittanu viestin että oon kotona kohta.
        Tästä kun kysyin nii sano että oli sopineet missä menevät.
        Tuskin kuitenkaan miehille ilmoittanut.
        Eli on ollut tän naisen kanssa jossain,.
        En vaan tajua tota viestiä.

Tosta ensimmäisestä tapaamis ehdotuksesta, mietin että mies on ajatellu että
        kannattaako tähän ryhtyä,mitä
        tehdään? Eli miehen logiikasta naisen logiikalle käännettynä??
        Voisko olla? Jotain jääny kesken siellä juhlissa ja vähän tollee mutkan kautta yrittäny kattoa että saako vastakaikua.
        Nainen on torpannu syyllä tai toisella tapaamis
        ehdotukset.
        Pirun sinnikäs toi mies on ollu kuitenkin.
        Sit tuli tää korona ja oisivat nähneet mut siirty sen takia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tosta ensimmäisestä tapaamis ehdotuksesta, mietin että mies on ajatellu että
        kannattaako tähän ryhtyä,mitä
        tehdään? Eli miehen logiikasta naisen logiikalle käännettynä??
        Voisko olla? Jotain jääny kesken siellä juhlissa ja vähän tollee mutkan kautta yrittäny kattoa että saako vastakaikua.
        Nainen on torpannu syyllä tai toisella tapaamis
        ehdotukset.
        Pirun sinnikäs toi mies on ollu kuitenkin.
        Sit tuli tää korona ja oisivat nähneet mut siirty sen takia.

Kyllä tuo miehen kilahtaminen kertoo että kiinnostusta on. Kutsu se sun koulukaveris kahville miehes selän takana. Sitten seuraat miten käyttäytyvät. Kysymällä ei mieheltä tunnustusta tule, viimeiseen asti kieltää. Haluutko olla suhteessa jossa et voi luottaa miehees?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä tuo miehen kilahtaminen kertoo että kiinnostusta on. Kutsu se sun koulukaveris kahville miehes selän takana. Sitten seuraat miten käyttäytyvät. Kysymällä ei mieheltä tunnustusta tule, viimeiseen asti kieltää. Haluutko olla suhteessa jossa et voi luottaa miehees?

Jos niillä jotain tekeillä on nii tuskinpa tulis vaikka pyytäsin.
        Ja sen vuoksi varmaan toi mies kielti pyytämästä että voisin vaikka kysyä suoraan asiasta.
        Ei siis halua että kohtaan hänet.
        Nyt kun asia on pöydällä niin aika näyttää
        miten tässä käy.
        Mutta joo luottamus meni enkä tiedä oikein miten olla.
        Mies on luvannut lopettaa viestittelyn.

• Anonyymi kirjoitti:

tuollaisesta kyylänaisesta pitäisikin hankkiutua eroon alta aikayksikön joka kyttää jatkuvasti tekemisiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos niillä jotain tekeillä on nii tuskinpa tulis vaikka pyytäsin.
        Ja sen vuoksi varmaan toi mies kielti pyytämästä että voisin vaikka kysyä suoraan asiasta.
        Ei siis halua että kohtaan hänet.
        Nyt kun asia on pöydällä niin aika näyttää
        miten tässä käy.
        Mutta joo luottamus meni enkä tiedä oikein miten olla.
        Mies on luvannut lopettaa viestittelyn.

Kysyn vielä kuitenkin miehiltä, käytättekö viesteihin hymiöitä ym.
        Mieheni viesteissä tälle naiselle niitä on
        ollut paljon. Pusu😘 ym hymiöitä.
        Kirjoitelleet, haleja, mies laittanut ett on pieni ikävä sua😪, näkyillään😉.Toinen laittanu että on ylitöissä,nii mies että,voi sua😢
        Siis mies joka ei soittele eikä viestittele
        Jos ei oo asiaa,liikaa vaivaa...
        Nii työkaverille tällasia
        Mies 50 ikäinen,onko ukko taantunut murkkuikäiseksi.?.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kirjoitelleet, haleja, mies laittanut ett on pieni ikävä sua😪, näkyillään😉.Toinen laittanu että on ylitöissä,nii mies että,voi sua😢

Koita nyt vaan hyväksyä että ukkos on ihan kiimassa siihen...Se on siitä naisesta enää kiinni tapahtuuko niiden välillä jotain vai ei

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vielä tästä aiheesta..
        Oikeestaanhan se nainen ei oo edes työkaveri enää.
        Saman firman palveluksessa joo, mut eri paikoissa. Oon ihan vereslihalla henkisesti tän asian takia.
        Mies ei vaan myönnä mitään.
        Haukkuu vaan kyseistä ihmistä kun ollaan puhuttu. Ei oikein osaa vastata kun sanoin että tajuatko mikä ristiriita noissa sun jutuissa on kun ajatellaan näitä viestejä mitä oot laittanu.
        Ei siis pysty antamaan mitään järellistä selitystä.
        Nyt sano ettei oo viestitelly,mutta tää nainen oli whatsapissa kolmantena viimeks kun katoin.
        Viestejä ei ollu🤔
        Eli on laittanu ja poistanu.
        Meinaan kattoo jossain vaiheessa vielä, kysyä mieheltä, ja jos ei ala olemaan rehellinen niin meen sen muijan juttusille.
        Aattelin käydä kysymässä suoraan että mitähän jos lopettasit ton mun miehen kanssa viestittelyn.
        Sen oma mies on mun miehen työkaveri, tuskin haluaa että koko tehdas saa tästä tietää että vehtaa varatun kanssa.
        Ajatuksia?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vielä tästä aiheesta..
        Saman firman palveluksessa joo, mut eri paikoissa. Oon ihan vereslihalla henkisesti tän asian takia.
        Haukkuu vaan kyseistä ihmistä kun ollaan puhuttu. Ei oikein osaa vastata kun sanoin että tajuatko mikä ristiriita noissa sun jutuissa on kun ajatellaan näitä viestejä mitä oot laittanu.
        Nyt sano ettei oo viestitelly,mutta tää nainen oli whatsapissa kolmantena viimeks kun katoin.
        Viestejä ei ollu🤔
        Meinaan kattoo jossain vaiheessa vielä, kysyä mieheltä, ja jos ei ala olemaan rehellinen niin meen sen muijan juttusille.
        Aattelin käydä kysymässä suoraan että mitähän jos lopettasit ton mun miehen kanssa viestittelyn.
        Sen oma mies on mun miehen työkaveri, tuskin haluaa että koko tehdas saa tästä tietää että vehtaa varatun kanssa.
        Ajatuksia?

Mies on varmaan alusta lähtien sanonut naiselle ettei saa laittaa mitään epäilyttäviä viestejä, siksi tapaamiset sovittu kiertelevästi ja viesteissä ei tule selväksi miten nainen käyttäytyy todellisuudessa. Nyt kun mies on jäämässä kiinni, yrittää vielä kovemmin peitellä jälkiään haukkumalla työkaveriaan. Kannattaisiko mieluummin keskustella erosta ja siitä kuinka suhteesta on kadonnut rehellisyys? Mies taitaa ihan saada kiksejä "kielletystä rakkaudesta" kun joudut vahtaamaan hänen tekemisiään. Työnnä se pois elämästäsi ja voi olla että suhde työkaveriin lyssähtää siihen paikkaan kun naisellekin selviää että jännitys on poissa ja mies yks hylkiö

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mies on varmaan alusta lähtien sanonut naiselle ettei saa laittaa mitään epäilyttäviä viestejä, siksi tapaamiset sovittu kiertelevästi ja viesteissä ei tule selväksi miten nainen käyttäytyy todellisuudessa. Nyt kun mies on jäämässä kiinni, yrittää vielä kovemmin peitellä jälkiään haukkumalla työkaveriaan. Kannattaisiko mieluummin keskustella erosta ja siitä kuinka suhteesta on kadonnut rehellisyys? Mies taitaa ihan saada kiksejä "kielletystä rakkaudesta" kun joudut vahtaamaan hänen tekemisiään. Työnnä se pois elämästäsi ja voi olla että suhde työkaveriin lyssähtää siihen paikkaan kun naisellekin selviää että jännitys on poissa ja mies yks hylkiö

Jos sillä työkaveri naisella on yhtään järkeä päässä, ei kuvittele mitään todellista parisuhdetta miehen kanssa joka kulkee parisuhteessa toisen selän takana. Tekee myös sinulle palveluksen näyttämällä että miehellä on sellainen taipumus.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nii sehän tässä mättää että silloinkaan kun tekivät töitä yhdessä, mies ei mitään hyvää puhunu tästä naisesta.
        Silloinkin vaan sitä miten hankala on..jos sanot jonkun väärän sanan nii pitää mykkäkoulua jne.
        Nii en vaan voi MITENKÄÄN
        tajuta miksi on ylipäätään alkanut viestittelemään ??? Siis MIKSI???
        Itse pidän ainoana vaihtoehtona että siellä firman juhlissa syyskuussa on jotain tapahtunut. Pelkää ehkä nyt että paljastuu.
        Sanoi vaan että kai nyt olis laittanu salauksen puhelimeen jos jotain ois ...
        Mutta en oo KOSKAAN puhelintaan tutkinu
        ennenkun siis nyt muutama viikko sitten.
        Sekin johtu vain siitä että oli whatsapissa ja käänti puhelimen etten näe näyttöä kun menin viereen. Ei ole hänelläkään ollut mitään syytä olettaa että tekisin niin.
        Väittää nyt vaan edelleen että tämä nainen on täysin merkityksetön ihminen.
        Että voi olla viestittelemättäkin.
        Kysyin tietääkö nainen että olen lukenut viestit. Sanoi että ei.
        Kysyin myös että mitä sitten jos hän laittaa viestiä, aiotko vastata.
        Sanoi ettei uskalla jos käyn lukemassa.
        Luulen että kuitekin ovat viestitelleet ja viestit poistettu.
        Whatsapissa kun ensimmäisenä on ne kenen kanssa viimeksi laiteltu.
        En tiedä mitä tehdä???

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nii sehän tässä mättää että silloinkaan kun tekivät töitä yhdessä, mies ei mitään hyvää puhunu tästä naisesta.
        Silloinkin vaan sitä miten hankala on..jos sanot jonkun väärän sanan nii pitää mykkäkoulua jne.
        Nii en vaan voi MITENKÄÄN
        tajuta miksi on ylipäätään alkanut viestittelemään ??? Siis MIKSI???
        Itse pidän ainoana vaihtoehtona että siellä firman juhlissa syyskuussa on jotain tapahtunut. Pelkää ehkä nyt että paljastuu.
        Sanoi vaan että kai nyt olis laittanu salauksen puhelimeen jos jotain ois ...
        Mutta en oo KOSKAAN puhelintaan tutkinu
        ennenkun siis nyt muutama viikko sitten.
        Sekin johtu vain siitä että oli whatsapissa ja käänti puhelimen etten näe näyttöä kun menin viereen. Ei ole hänelläkään ollut mitään syytä olettaa että tekisin niin.
        Väittää nyt vaan edelleen että tämä nainen on täysin merkityksetön ihminen.
        Että voi olla viestittelemättäkin.
        Kysyin tietääkö nainen että olen lukenut viestit. Sanoi että ei.
        Kysyin myös että mitä sitten jos hän laittaa viestiä, aiotko vastata.
        Sanoi ettei uskalla jos käyn lukemassa.
        Luulen että kuitekin ovat viestitelleet ja viestit poistettu.
        Whatsapissa kun ensimmäisenä on ne kenen kanssa viimeksi laiteltu.
        En tiedä mitä tehdä???

Älähän nyt työpaikkahoro täällä provoile, älä esiinny vaimona.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älähän nyt työpaikkahoro täällä provoile, älä esiinny vaimona.

Ihan kuule aloittaneen viesti on toi..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vielä tästä aiheesta..
        Viestejä ei ollu🤔
        Ajatuksia?

Sano ohimennen muijan miehelle viestittelystä. Eihän se ole salaista, jos on kaveripohjalta?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sano ohimennen muijan miehelle viestittelystä. Eihän se ole salaista, jos on kaveripohjalta?

Nii, oishan noilla miehillä mukava tehdä
        töitä yhdessä sen jälkeen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vielä tästä aiheesta..
        Viestejä ei ollu🤔
        Ajatuksia?

Millä oikeudella luet miehesi viestejä?
        Suomessa on kirjesalaisuus. Koskee myös some viestittelyä. Tekstarit ,facebookit , whats upit yms.
        Myös toisen liikkeiden seuraaminen somessa on digiväkivaltaa..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Millä oikeudella luet miehesi viestejä?
        Suomessa on kirjesalaisuus. Koskee myös some viestittelyä. Tekstarit ,facebookit , whats upit yms.
        Myös toisen liikkeiden seuraaminen somessa on digiväkivaltaa..

No voi voi..
        Sehän tässä se suurin petos onkin.
        Jos toinen on epärehellinen ja salaa asioita niin katson kyllä olevani oikeutettu toimimaan kuten olen toiminut.

• ihan normaali viesti.

parempi kysymys olisi, oletko luvatta miehen viestejä salakatselemassa?

• Anonyymi

Ei tosiaan ole. Jos aloituksessa ois sukupuolet toisinpäin ois sulla ihan eri ääni kellossa. Sä oot timitys tosi väsynyt tapaus.

• Anonyymi kirjoitti:

Ei tosiaan ole. Jos aloituksessa ois sukupuolet toisinpäin ois sulla ihan eri ääni kellossa. Sä oot timitys tosi väsynyt tapaus.

väsynyttä on kytätä mitä kumppani tekee. tällöin pitäisi erota jos oma mustasukkaisuus ei pysy aisoissa.

• Anonyymi
        timitys kirjoitti:

väsynyttä on kytätä mitä kumppani tekee. tällöin pitäisi erota jos oma mustasukkaisuus ei pysy aisoissa.

Siis lopeta kyttäys. Please. Se on loukkaavaa, rikos.
        Älä suututa minua

• Anonyymi kirjoitti:

Älä suututa minua

niinpä, se on rikos kyylätä toisen viestittelyjä

• Anonyymi
        timitys kirjoitti:

niinpä, se on rikos kyylätä toisen viestittelyjä

Sama toive; pannaan korvan taakse

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä suututa minua

🖕🖕🖕

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä suututa minua

Huoripukki pelkää jo-alkaa hätääntyä,että vaimo saa selville. Alkaa uhkailla "älä suututa minua" ,on pelkoa kiinnijäämisestä ja totuuden eteen joutumisesta. Nyt vaan jätkän sisuskalut esiin ja seinää vasten,niin että loppuu valheet. Koko pussi nurin,niin ettei jää yhtään syntiä esille tuomatta. Ja jätkä pillittämään,kuin pikkupoika! Sillä se pelkää kuollakseen sitä,että vaimo jättää ja leikki loppuu. Ja jättää uusikin kierroksessa oleva lopuksi. Niin että jää luu jakavan käteen!

• Anonyymi

Tämä viestikyyläys on kirjesalaisuuden rikkomiseen rinnastettava teko. On laitonta penkoa toisen - edes kumppanin - puhelinta.

Kirjoitat: "Eli on ollut tän naisen kanssa jossain,.
      En vaan tajua tota viestiä."

Ei sinun tarvitse tajuta toisen viestejä.
      Täällä ei ole koskaan kaiketi ollut viestiä, että mies olisi löytänyt akkansa puhelimisesta vieraan miehen viestittelyä. Tämä kyyläys on sairassta. Se syö!
      Kannattaisi laittaa/ ottaa bin-koodi käyttöön, ettei urkkimiset onnistu. Hyi saatana!

• Anonyymi

Ja toisen vonkaaminen ei sitten syö parisuhdetta...Kyllä jokaisella on oikeus tietää missä mennään parisuhteessa ja koska mies ei koskaan tunnusta, tarkoitus pyhittää keinot. Kyllä sitä totuudesta ja mielenrauhasta yhdet sakot maksaa, tulee myös halvemmaksi kuin yksityisetsivä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja toisen vonkaaminen ei sitten syö parisuhdetta...Kyllä jokaisella on oikeus tietää missä mennään parisuhteessa ja koska mies ei koskaan tunnusta, tarkoitus pyhittää keinot. Kyllä sitä totuudesta ja mielenrauhasta yhdet sakot maksaa, tulee myös halvemmaksi kuin yksityisetsivä.

Juurikin näin👍

• Anonyymi kirjoitti:

mikään ei oikeuta urkkimaan toisen henkilökohtaisia asioista eli paskapuhetta.

• Anonyymi

Mikä on bin-koodi. Onko se huoripukkien erikoistermi? Meillä muilla on käytössä sellainen kuin pin- koodi. Jota ei tarvitse pitää päällä,kun e ole mitään salattavaa puolisolta. Eikä keltään muultakaan.

• Anonyymi

Asiat ei vaan selviä..
      Oon itkeny ja riidelty ollaan asiasta. En voi sille mitään kun itku tulee niin se tulee.
      Mies alko raivoissaan huutaa mulle että teen kauheen draaman tällaisesta asiasta ja heittäydyn marttyyriksi kun mitään ei ole tapahtunut.??? Mulle pelkästään jo nää viestit ja tapaamisehdotukset menee yli sen mitä parisuhteessa voi tehdä. Mies ei tätä ymmärrä. On myöntäny kyllä että viestit on ollu asiattomia muttei silti pidä tätä minään. Mun pitäis vaan nyt unohtaa koko juttu ja olla niinku mitään ei ois tapahtunu.
      Että vieläkö jauhat samaa paskaa
      Ollaan siis pari kolme kertaa otettu yhteen tästä asiasta ,pari kertaa nyt viikon aikana.
      Musta ei siis saisi tuntua pahalta tai ainakaan sitä ei saisi näyttää.
      Ei aio kuitenkaan lopettaa yhteydenpitoa tän naisen kanssa. Ei varmaan samanlaisia viestejä laita tai sitten poistaa ne.
      Yhteystiedoista tää nainen ainoastaan on merkitty suosikkeihin..
      Oon töissäkin joutunu pomolle kertomaan että on kotona ongelmia.
      Oon asiakaspalvelutyössä ,niin muutaman kerran oon joutunu lähtee hetkeks pois työpisteeltä kun ei pysty olemaan.
      Tiistaina varmaan meen nyt sit yksin sinne pariterapeutille.
      Ei aio enää puhua asiasta toi mies vaikka ensin lupas lähteä. Mitä ajatuksia tällänen käytös herättää??

• Anonyymi

Koira nyt hyväksyä se, että sun miehesi panee toista muijaa.

Se on kaikille muille tässä keskustelussa päivänselvää.

Ainoo järkevä kysymys esittää tässä vaiheessa on, miltä se tuntui? Oliko se parempaa ja kivempaa kuin kotona?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koira nyt hyväksyä se, että sun miehesi panee toista muijaa.

Se on kaikille muille tässä keskustelussa päivänselvää.

Ainoo järkevä kysymys esittää tässä vaiheessa on, miltä se tuntui? Oliko se parempaa ja kivempaa kuin kotona?

Ja sitten kun äijä vetäsee nyrkillä naamaan, niin voikin lähteä siitä suhteesta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja sitten kun äijä vetäsee nyrkillä naamaan, niin voikin lähteä siitä suhteesta.

Joo, asiahan on nyt niin että miehen mielestä juttu on loppuunkäsitelty.
        Mitään ei oo tapahtunu ja tätä paskaa ei enää jauheta
        Terapeutilla käynnistä ei ollu mitään hyötyä,lähti muttei suostunu puhumaan juuri mitään..
        Ei vaikka terapeutti yritti sanoa että sen joka luottamuksen on rikkonut on se korjattava.
        Sano vaan että tästä ei oo mitään hyötyä kun en usko sanopa mitä vaan.
        Ainoa asia minkä vois tehdä olis ilmottaa sille naiselle ettei aio enää pitää yhteyttä tapahtuneen vuoksi.
        Ja poistaa yhteystiedot.
        Muttei aio sitä tehdä.
        Ja yhteystiedoissa sekä puhelulokissa tää nainen ainoastaan on siis suosikeissa.
        Puhelutiedot estetty ja PIN koodin takana.

• Anonyymi kirjoitti:

Terapeutilla käynnistä ei ollu mitään hyötyä,lähti muttei suostunu puhumaan juuri mitään..
        Ei vaikka terapeutti yritti sanoa että sen joka luottamuksen on rikkonut on se korjattava.
        Ainoa asia minkä vois tehdä olis ilmottaa sille naiselle ettei aio enää pitää yhteyttä tapahtuneen vuoksi.
        Ja poistaa yhteystiedot.
        Muttei aio sitä tehdä.
        Ja yhteystiedoissa sekä puhelulokissa tää nainen ainoastaan on siis suosikeissa.

mites sinä aiot korjata tuon luottamusrikoksen, että salaa kyyläät toisen yksityisasioita?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja poistaa yhteystiedot.
        Muttei aio sitä tehdä.

Tästä asiasta vielä..
        Yhteystiedot on poistettu.
        Osaako joku tietävämpi sanoa voiko puhelimen puhelulokissa olla henkilö suosikeissa jos puheluja ei ole.Samoin yhteystiedoista
        tää nainen oli suosikeissa,vain ja ainoastaan.
        Tuntuu silti että ukko kusettaa kun väittää että eivät ole soitelleet,ainoastaan watsapp viestejä.
        Ja pitääkö henkilö itse merkitä suosikiksi vai tekeekö puhelin sen automaattisesti ja suosikeissa näkyy eniten yhteydessä olleiden tiedot
        Muuten juttu on loppuun käsitelty.
        Mies lupasi hommata puhelu tiedot jos en muuten usko ,sanoin ettei tarvi..
        Mut kuitenkin epäilyttää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tästä asiasta vielä..
        Yhteystiedot on poistettu.
        Osaako joku tietävämpi sanoa voiko puhelimen puhelulokissa olla henkilö suosikeissa jos puheluja ei ole.Samoin yhteystiedoista
        tää nainen oli suosikeissa,vain ja ainoastaan.
        Tuntuu silti että ukko kusettaa kun väittää että eivät ole soitelleet,ainoastaan watsapp viestejä.
        Ja pitääkö henkilö itse merkitä suosikiksi vai tekeekö puhelin sen automaattisesti ja suosikeissa näkyy eniten yhteydessä olleiden tiedot
        Muuten juttu on loppuun käsitelty.
        Mies lupasi hommata puhelu tiedot jos en muuten usko ,sanoin ettei tarvi..
        Mut kuitenkin epäilyttää.

Eikö suosikkeihin lisätä ihan manuaalisesti ja sitä kautta saa nopeasti tärkeimmän yhteystiedon tehokkaammin esille? Ukko kusettaa aika varmasti, eri asia haluaako sitä uskoa vai haluaako valehdella itselleen. Suosittelen eroa ja että ottaisit aikaa saavuttaa todellisen perspektiivin tilanteesta. Toisesta välittäessä tahtoo helposti uskoa kaikenlaista, vaikka toinen tekisi asioita selän takana arvostamatta puolisoa.
        Viimeisin h.koht näkemäni tilanne oli vuosia sitten, missä mies petti tyttöystäväänsä joka sattui myös olemaan hänen lapsensa äiti, mies selitti pettämis-/työkaverilleen kuinka tyttöystävä epäilee jotain, pyysi olemaan tekstailematta mitään jollei hän tekstaile ensin. Mies oli vielä mennyt selittämään tälle työkaverilleen sitä kuinka hän on joutunut puhumaan hänestä pahaa tyttöystävälleen että tämä lopettaisi piinaamisen. Tuota tilannetta oli surkeaa kuunnella. Eihän tuo heillä kauaa kestänyt, mutta oli opettavainen kokemus ja hyvä opetus kuinka paskamaista on olla toinen nainen, niin ulkopuolisen näkökulmasta kuin aivan varmasti naisenkin näkökulmasta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikö suosikkeihin lisätä ihan manuaalisesti ja sitä kautta saa nopeasti tärkeimmän yhteystiedon tehokkaammin esille? Ukko kusettaa aika varmasti, eri asia haluaako sitä uskoa vai haluaako valehdella itselleen. Suosittelen eroa ja että ottaisit aikaa saavuttaa todellisen perspektiivin tilanteesta. Toisesta välittäessä tahtoo helposti uskoa kaikenlaista, vaikka toinen tekisi asioita selän takana arvostamatta puolisoa.
        Viimeisin h.koht näkemäni tilanne oli vuosia sitten, missä mies petti tyttöystäväänsä joka sattui myös olemaan hänen lapsensa äiti, mies selitti pettämis-/työkaverilleen kuinka tyttöystävä epäilee jotain, pyysi olemaan tekstailematta mitään jollei hän tekstaile ensin. Mies oli vielä mennyt selittämään tälle työkaverilleen sitä kuinka hän on joutunut puhumaan hänestä pahaa tyttöystävälleen että tämä lopettaisi piinaamisen. Tuota tilannetta oli surkeaa kuunnella. Eihän tuo heillä kauaa kestänyt, mutta oli opettavainen kokemus ja hyvä opetus kuinka paskamaista on olla toinen nainen, niin ulkopuolisen näkökulmasta kuin aivan varmasti naisenkin näkökulmasta.

No sen tajuan kyllä että puhelutiedot on salannut asetusten kautta,koska olivat siis PIN
        koodin takana.
        Sekin on niin outoa koska miksi salata puhelutiedot ja watsapp keskustelut kuitenkin näkyvissä.
        Sitähän en voi tietää onko watsapp keskusteluja poistanut.
        Onko sitten ajatellut että soittaminen on jo paljon henkilökohtaisempaa.
        Tai että sanoi pyytävänsä puhelutiedot operaattorilta uskoen etten niitä tarvitse kun itse sitä ehdottaa.
        Vituttaa kun en tajunnut pyytää PIN koodin poistamista että olisin nähnyt puhelutiedot ennenkun poisti yhteystiedot.
        Perkele.

• Anonyymi

Tosi kömpelöä uuden suhteen säätöä.

• Anonyymi

Nii no..Mies varmaan säikähti ittekin kun asia paljastu.
        Kieltää vaan kaiken.
        Että mitään ihastumista ei ole.Eikä mitään ole tapahtunut.
        Tajuaa itekin että on kusessa ja yrittää kaikin keinoin valehdella ittensä selville vesille.
        Suurin pelko varmaan on että tän naisen mies sais tietää asiasta.
        Nää miehet kun siis myös ovat työkavereita.
        Menis aika tikkuseksi työnteko.
        Varsinkin kun tää nainen on haukkunu omaa miestään tolle mun miehelle,valitellu miten onneton on ja kotiasiat on päin vittua ym.
        Että paskarakoon on ukko ittensä hommannu.
        En vaan tiedä mitä tehdä?
        Antaako asian olla ja yrittää päästä
        yli tästä.
        Jos jatkan tän jutun kaivelemista niin neljän ihmisen elämä menee helvetiksi ja todennäköisesti on kaksi eroa käsissä.
        Ollaan kuitenkin 28 vuotta oltu naimisissa.
        En haluaisi että tommonen työpaikkahoro rikkoo
        mun avioliiton.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nii no..Mies varmaan säikähti ittekin kun asia paljastu.
        Kieltää vaan kaiken.
        Että mitään ihastumista ei ole.Eikä mitään ole tapahtunut.
        Tajuaa itekin että on kusessa ja yrittää kaikin keinoin valehdella ittensä selville vesille.
        Suurin pelko varmaan on että tän naisen mies sais tietää asiasta.
        Nää miehet kun siis myös ovat työkavereita.
        Menis aika tikkuseksi työnteko.
        Varsinkin kun tää nainen on haukkunu omaa miestään tolle mun miehelle,valitellu miten onneton on ja kotiasiat on päin vittua ym.
        Että paskarakoon on ukko ittensä hommannu.
        En vaan tiedä mitä tehdä?
        Antaako asian olla ja yrittää päästä
        yli tästä.
        Jos jatkan tän jutun kaivelemista niin neljän ihmisen elämä menee helvetiksi ja todennäköisesti on kaksi eroa käsissä.
        Ollaan kuitenkin 28 vuotta oltu naimisissa.
        En haluaisi että tommonen työpaikkahoro rikkoo
        mun avioliiton.

No nii..
        Ukko alkaa itte uhkailemaan erolla jos en lopeta asian kaivelemista
        Haluaa edelleen vaan lakaista asian maton alle
        ja jatketaan vaan niinkun mitään ei olis tapahtunu..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No nii..
        Ukko alkaa itte uhkailemaan erolla jos en lopeta asian kaivelemista
        Haluaa edelleen vaan lakaista asian maton alle
        ja jatketaan vaan niinkun mitään ei olis tapahtunu..

Mitä teen?
        Pamautanko vaan sen muijan juttusille
        ja uhkailemalla ja kiristämällä kaivan totuuden esille.
        Mulla kun on kuvat niistä viesteistä puhelimessa.
        Ei varmaan halua että miehensä niitä näkee💀

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruumis ojassa

Kukahan lie ollu, mistä lie löydetty. No ikävä tataus.
      Oulainen
      26
      3038
    2. Mitä piirteitä rakastat

Eniten kaivatussasi?
      Ikävä
      68
      1487
    3. Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!

Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa
      Puolanka
      76
      1073
    4. Miten suomalaiset miehet

On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää
      Ikävä
      140
      998
    5. Anna mulle vielä tilaisuus

näyttää kuinka susta tykkään.
      Ikävä
      45
      921
    6. Mitkä asiat tekevät

kaivatustasi vetovoimaisen?
      Ikävä
      61
      882
    7. Eräs läheinen sanoi

Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.
      Ikävä
      45
      858
    8. Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä

– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe
      Perussuomalaiset
      171
      842
    9. Muistatko vielä

Missä nähtiin ensimmäisen kerran? Miehelle.
      Ikävä
      42
      826
    10. Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)

Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis
      Sinkut
      135
      746
    Aihe