Inspiraatiota..
Näin helppoa se on.. Nythän tuo kundi on melkein yhtä komia kuin mie..
https://youtu.be/L4-QpckHfNo
Ätmistä ytmiksi.
63
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Tyyppi tuskin oli ätmi ennenkään, vaikka vatsaa olikin, mutta oli myös lihasta., varsinkin kun monet naiset tykkäävät pikkuisen vatsakkaista miehistä.
Miehen tason määrittää ulkonäön lisäksi koulutus, status, ja varallisuus.
Siksi tämäkin surkastunutlihaksinen möhömaha saa timmin naisen.
https://images.app.goo.gl/g8GDUduoAC6sVXd86Wwuwuw kirjoitti:
Tässä vielä parempi tarina..
https://youtu.be/rMcEfWctIc8Ja tämä..
https://youtu.be/e4xwZuIAZJM- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Ja tämä..
https://youtu.be/e4xwZuIAZJMNoissa molemmissa oli ollut parempi, että kiloja olis jäänyt enemmän vatsaan. Järkyttävä tuo elefantin löysä nahka vatsassa. Rumempi kuin möhömaha.
Anonyymi kirjoitti:
Noissa molemmissa oli ollut parempi, että kiloja olis jäänyt enemmän vatsaan. Järkyttävä tuo elefantin löysä nahka vatsassa. Rumempi kuin möhömaha.
Läskiätmeiltä ei nyt kysytty..
- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Läskiätmeiltä ei nyt kysytty..
Ootsie vähän tyhmä, nahistuneelta kuivan kesän oravalta näyttävä mies ei näytä hyvälle, mahakas mies näyttää miehekkäälle.
Anonyymi kirjoitti:
Ootsie vähän tyhmä, nahistuneelta kuivan kesän oravalta näyttävä mies ei näytä hyvälle, mahakas mies näyttää miehekkäälle.
Älä possupoika yritä..
Rimpulasta ytmiksi..
https://youtu.be/qTQt_RT-bIsWwuwuw kirjoitti:
Älä possupoika yritä..
Rimpulasta ytmiksi..
https://youtu.be/qTQt_RT-bIsKatso nyt naulapää tätäkin.. parissa kuukaudessa näkymättömästä pullapojasta hunksiksi..
https://youtu.be/cTQOI6Nz8mk- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyi eikä näytä
- Anonyymi
Ei tosiaan tykkää
Vielä helpompi on kun vaihtaa ään ja yyn paikkaa. ☝️😀
Wwuwuw kirjoitti:
Äyks..
Hitto, taas meni aamupäivä juoksennellessa ihan joutavantuntuisia juttuja, mutta joskushan nekin on tehtävä. 🙄
Nyt sit ruokaa koneeseen ja ehkä snadit pikku päiväunitöräykset, sitten alkaa ihana Ikean kaapin rakennus. 😁
Mietin, että Funeaun tapa mennä muutama kilsa kauemmas ja ampua metsään jollain sarjatuliaseella vois olla hyvä keino myös purkaa Ikeakalusteturhautumistaan. 😂Ei tarvitse vaihtaa, luonto tekee tehtävänsä. Ennen oli kaikkea, kuten nuori ja komea, nyt on vain komea. 🤣
Jascal kirjoitti:
Ei tarvitse vaihtaa, luonto tekee tehtävänsä. Ennen oli kaikkea, kuten nuori ja komea, nyt on vain komea. 🤣
No mua huvittaa noi tasoteoriat. Tai yleensäkin sellainen laatikoituminen... min olen tässä laatikossa js tälläisiin ihmisiin kuulun, vaikka kuitenkin on ihan erilainen kuin muut.
Välillä tuntuu, että ihmisten pitää elää vaikeasti... sitten se harmittaa, kun elämä on vaikeaa. 😬
Itsekin ostin viime viikolla Ikea kaluisteita innolla ja nyt tuskailen kun ne pitäis kasata. Olis ostamatta, niin eipä tarttis kasata. 😂
Mutta parannan sillä elämää.... joskus se on sitten sitä tuskaista vääntämistä hetken. Mutta lopputulos taas on, että kämpän saa pysymään siistimpänä ja voi nauttia siististä hyvännäköisestä kämpästä....ainakin teoriassa. 😁Disse kirjoitti:
No mua huvittaa noi tasoteoriat. Tai yleensäkin sellainen laatikoituminen... min olen tässä laatikossa js tälläisiin ihmisiin kuulun, vaikka kuitenkin on ihan erilainen kuin muut.
Välillä tuntuu, että ihmisten pitää elää vaikeasti... sitten se harmittaa, kun elämä on vaikeaa. 😬
Itsekin ostin viime viikolla Ikea kaluisteita innolla ja nyt tuskailen kun ne pitäis kasata. Olis ostamatta, niin eipä tarttis kasata. 😂
Mutta parannan sillä elämää.... joskus se on sitten sitä tuskaista vääntämistä hetken. Mutta lopputulos taas on, että kämpän saa pysymään siistimpänä ja voi nauttia siististä hyvännäköisestä kämpästä....ainakin teoriassa. 😁En ole vielä kauheasti jaksanut uhrata ajatusta tasoteorialle, ihmiset ovat erinäköisiä, kokoisia, ikäisiä, toiset saattavat osata jotain paremmin kuin toiset. Joku jos kutkuttaa nuppia, siis yläpäätä niin hänessä on sitä jotain ja jos ei kutkuta niin ei ole. Jos löytää identtiset kaksoset niin silloin varmaan täytyy käydä mittaamassa hiusten pituus ja onko toisella enemmän kuin toisella. Kun eivät kumminkaan ole täysin samanlaisia niin ei. Äkkiähän pitäisi tasoitella hiustenvärin mukaan, tai sinä kelpaat minä en on hyvä taso ja päinvastoin huono taso. 😂 Pienessä ahtaassa lokerossa voi olla kivaa jonkun kanssa, nonstop sylikkäin, kai sieltäkin joskus suihkuun tahtoo.
Joku ulkomaalainen häiriköi psnässä laittamalla asiat muuttuu, ihmiset muuttuu, miten muuten olisi elämässä merkitystä niin täytyi vain laittaa elämän olevan oravanpyörä paradoksi. Työt ei tekemällä lopu, laskutkaan ei katoa maksamalla. Vaikka kuinka maksat sähkölaskuun aina se tulee uudestaan ja uudestaan.
Ikean kalusteet ovat ihania, ei voi epäonnistua niillä ohjeilla. Isojen kalusteiden tai useamman paketin kasaaminen on kyllä tuskien taival. Jos on kaksi samanlaista hyllyä niin jälkimmäinen kasaantuu nopeempaa ilman ohjeita. 50% huonekaluista on iskusta, loput ikeasta. Huonekalut ovat vähän kuin omistajansa, helppo siivota ja hävittää. 😜 (unohdin simppelin) Olen tietoisesti valinnut riittävän korkeita huonekaluja jotta imuroiminenkin on nautittava suoritus. Käytännöllisyys ja monipuolisuus on ollut myös yksi valintakriteeri. Itsekin jaksoin hetki sitten vaihtaa renkaat, hiukan jäänyt ja onneksi ei tullut noin 4 viikkoa sitten aikaiseksi kun on ollut runsaita lumikuuroja, sellaisia että monta autoa kesäkumeilla ojassa.
Ota ikea paketti yksi kerrallaan, vähän kahvia tai limpparia kyllä ne siitä kasaantuu.Jascal kirjoitti:
En ole vielä kauheasti jaksanut uhrata ajatusta tasoteorialle, ihmiset ovat erinäköisiä, kokoisia, ikäisiä, toiset saattavat osata jotain paremmin kuin toiset. Joku jos kutkuttaa nuppia, siis yläpäätä niin hänessä on sitä jotain ja jos ei kutkuta niin ei ole. Jos löytää identtiset kaksoset niin silloin varmaan täytyy käydä mittaamassa hiusten pituus ja onko toisella enemmän kuin toisella. Kun eivät kumminkaan ole täysin samanlaisia niin ei. Äkkiähän pitäisi tasoitella hiustenvärin mukaan, tai sinä kelpaat minä en on hyvä taso ja päinvastoin huono taso. 😂 Pienessä ahtaassa lokerossa voi olla kivaa jonkun kanssa, nonstop sylikkäin, kai sieltäkin joskus suihkuun tahtoo.
Joku ulkomaalainen häiriköi psnässä laittamalla asiat muuttuu, ihmiset muuttuu, miten muuten olisi elämässä merkitystä niin täytyi vain laittaa elämän olevan oravanpyörä paradoksi. Työt ei tekemällä lopu, laskutkaan ei katoa maksamalla. Vaikka kuinka maksat sähkölaskuun aina se tulee uudestaan ja uudestaan.
Ikean kalusteet ovat ihania, ei voi epäonnistua niillä ohjeilla. Isojen kalusteiden tai useamman paketin kasaaminen on kyllä tuskien taival. Jos on kaksi samanlaista hyllyä niin jälkimmäinen kasaantuu nopeempaa ilman ohjeita. 50% huonekaluista on iskusta, loput ikeasta. Huonekalut ovat vähän kuin omistajansa, helppo siivota ja hävittää. 😜 (unohdin simppelin) Olen tietoisesti valinnut riittävän korkeita huonekaluja jotta imuroiminenkin on nautittava suoritus. Käytännöllisyys ja monipuolisuus on ollut myös yksi valintakriteeri. Itsekin jaksoin hetki sitten vaihtaa renkaat, hiukan jäänyt ja onneksi ei tullut noin 4 viikkoa sitten aikaiseksi kun on ollut runsaita lumikuuroja, sellaisia että monta autoa kesäkumeilla ojassa.
Ota ikea paketti yksi kerrallaan, vähän kahvia tai limpparia kyllä ne siitä kasaantuu.Pitää vetäistä kahvit tuosta naamariin ja sit alkaa niputtaa Songesandia. 😁
Disse kirjoitti:
Mutta parannan sillä elämää.... joskus se on sitten sitä tuskaista vääntämistä hetken. Mutta lopputulos taas on, että kämpän saa pysymään siistimpänä ja voi nauttia siististä hyvännäköisestä kämpästä....ainakin teoriassa. 😁Ootko koskaan miettinyt että mitä se ns unelmaellämä oikeasti, käytännössä olisi..
Siis tän..
https://thumbs.dreamstime.com/z/rear-view-caucasian-couple-sitting-deckchairs-beach-blue-sky-sea-background-smiling-looking-each-other-171419936.jpg
..hetken jälkeen..Wwuwuw kirjoitti:
Ootko koskaan miettinyt että mitä se ns unelmaellämä oikeasti, käytännössä olisi..
Siis tän..
https://thumbs.dreamstime.com/z/rear-view-caucasian-couple-sitting-deckchairs-beach-blue-sky-sea-background-smiling-looking-each-other-171419936.jpg
..hetken jälkeen..No unelmoidahan voi aina, mutta tuollaiset vois olla pieniä hetkiä vaan ja silti elämä ois ihan samaa hampaitten kiristelyä kuin nyt.
Jotenkin koko muu maailma ympärillä ohjaa elämää kuitenkin enemmän kuin itse pystyy määrittelemään. Johan tämä Koronakin sen näyttää... olippa herra tai narri, niin tilanne on silti tämä. 😊Disse kirjoitti:
No unelmoidahan voi aina, mutta tuollaiset vois olla pieniä hetkiä vaan ja silti elämä ois ihan samaa hampaitten kiristelyä kuin nyt.
Jotenkin koko muu maailma ympärillä ohjaa elämää kuitenkin enemmän kuin itse pystyy määrittelemään. Johan tämä Koronakin sen näyttää... olippa herra tai narri, niin tilanne on silti tämä. 😊Pointti olikin että ei ole mitään autuaaksi tekevää onnentilaa.. On vain hetkiä.
Wwuwuw kirjoitti:
Pointti olikin että ei ole mitään autuaaksi tekevää onnentilaa.. On vain hetkiä.
Aika moni on siks toisekseen ollut tuossa kuvan tilanteessa.. Saattoi olla silloin hiki, krapula, tai kylmä tuuli..ja äkänen äijä..
Kroppakin on semmoiseksi luotu että se vaatii liikuntaa..Wwuwuw kirjoitti:
Aika moni on siks toisekseen ollut tuossa kuvan tilanteessa.. Saattoi olla silloin hiki, krapula, tai kylmä tuuli..ja äkänen äijä..
Kroppakin on semmoiseksi luotu että se vaatii liikuntaa..Onni on mielentila. ☝️
Mielentilaa on vaikea kaupata, joten siksi luodaan noita onnenkuvia..Wwuwuw kirjoitti:
Onni on mielentila. ☝️
Mielentilaa on vaikea kaupata, joten siksi luodaan noita onnenkuvia..Naisille myydään kuvaa, joissa hän on miesten tahdolta tavoiteltu..
Ja miehille kuvaa, jossa edellisen mielikuvan nainen on valinnut juuri hänet..Wwuwuw kirjoitti:
Onni on mielentila. ☝️
Mielentilaa on vaikea kaupata, joten siksi luodaan noita onnenkuvia..Nonni, Oikein vilosoofit täällä.
Kun kaikki pääsee tuohon mielentilaan, niin mitäs sitten myydään? Kaatuu tämä meidän korttitalo.Thymallus kirjoitti:
Nonni, Oikein vilosoofit täällä.
Kun kaikki pääsee tuohon mielentilaan, niin mitäs sitten myydään? Kaatuu tämä meidän korttitalo.Joo, mutta kun ei kaikki pääse..
En minäkään. Tieto ja sen tiedon sisäistäminen on kaks eri juttua ja päläpälä..🤗Wwuwuw kirjoitti:
Joo, mutta kun ei kaikki pääse..
En minäkään. Tieto ja sen tiedon sisäistäminen on kaks eri juttua ja päläpälä..🤗Opettaminen on helppoa :)
Wwuwuw kirjoitti:
Ei ole.. Sen verran kovakallosta sakkia.
No onneksi edes jotkut on pehmeäpäisiä.
Wwuwuw kirjoitti:
Naisille myydään kuvaa, joissa hän on miesten tahdolta tavoiteltu..
Ja miehille kuvaa, jossa edellisen mielikuvan nainen on valinnut juuri hänet..Näinpä näin juuri, näppärä palstakamusein. 👌
Kuuntelin jonkun kolumnin yle puheesta yöllä, että mikä ero on asunnolla ja kodilla? Asuntoja voi olla paljonkin samanlaisia, mutta jokaisessa on oma koti. Sinne pyritään ikuistamaan noita hetkiä.... vaikka toi kuva ja siitä sitten räntäsadetta piilossa voi muidtells sitäkin hetkeä.... että valuipa hiki iloiseen vakoon tuollakin. 😂Wwuwuw kirjoitti:
Ei ole.. Sen verran kovakallosta sakkia.
Ei kaikki.... mun pää pehmis tuota kaappia kasatessa.... hiki! ☝️
Nyt takas Sondesandia läjäämään, se on moro! 😬🤚Wwuwuw kirjoitti:
Woffeliaivot..
Siinä on paljon ryppyä.
Kalalla on helppoa, kun ei paljon selkärangasta poikkea poimut.Disse kirjoitti:
Pitää vetäistä kahvit tuosta naamariin ja sit alkaa niputtaa Songesandia. 😁
Kahvit ilman muuta ja suunnittelupöydän kautta ahertamaan. Ei hassumpi tuo songsong... Songesand. Hyvä että pystyy kirjoittamaan kun ei kiellä taivu. Voin kuvitella että siellä on tuo raskain vaatekaappi menossa, sellaisen kun saa pois alta on jo voittanut. Noissa joissain suositellaan kahta kasaaja, mutta hyvin nekin on mennyt kun uhraa hampaat, polvet ja varpaatkin. Ainakaan ei aina ollut ergonomista asentoa.
Jascal kirjoitti:
Kahvit ilman muuta ja suunnittelupöydän kautta ahertamaan. Ei hassumpi tuo songsong... Songesand. Hyvä että pystyy kirjoittamaan kun ei kiellä taivu. Voin kuvitella että siellä on tuo raskain vaatekaappi menossa, sellaisen kun saa pois alta on jo voittanut. Noissa joissain suositellaan kahta kasaaja, mutta hyvin nekin on mennyt kun uhraa hampaat, polvet ja varpaatkin. Ainakaan ei aina ollut ergonomista asentoa.
Runko melkein kasassa. Hyllylevyt vielä ja sit zoomaan sen seinälle. Katson vatupassilla pienetkin heitot pois ja täräytän ylälaidasta seinään kiinni. Siitä saa miljoonan vuoden päästä argeologit lusikoida sen esiin.
” Tjaa, Sondesandin kaappi.... tässä on asunut inasnum savox homosapiens”
Ei helkatti, ei se itestään kasaudu.... morjentes taas! 😀Disse kirjoitti:
Runko melkein kasassa. Hyllylevyt vielä ja sit zoomaan sen seinälle. Katson vatupassilla pienetkin heitot pois ja täräytän ylälaidasta seinään kiinni. Siitä saa miljoonan vuoden päästä argeologit lusikoida sen esiin.
” Tjaa, Sondesandin kaappi.... tässä on asunut inasnum savox homosapiens”
Ei helkatti, ei se itestään kasaudu.... morjentes taas! 😀Itsestään kasautuva kaappi, sellainen kun olisi. Noita Ikean ynm. huonekaluja on joskus tullut ihan huolella kasattua. Joskus tuli kokonaan uudelleen sisustettua, en muista montako päivää meni kaappien, vitriinien, pöytien, lipasto en ynm. kasaamisessa.
Jascal kirjoitti:
Itsestään kasautuva kaappi, sellainen kun olisi. Noita Ikean ynm. huonekaluja on joskus tullut ihan huolella kasattua. Joskus tuli kokonaan uudelleen sisustettua, en muista montako päivää meni kaappien, vitriinien, pöytien, lipasto en ynm. kasaamisessa.
Öh. Osta valmiina. ☝️
Wwuwuw kirjoitti:
Öh. Osta valmiina. ☝️
Enkä osta, tuotekehittelijät saavat valmistaa itsestään kasautuvia, purkautuvat ja jos vaikka muuttaa. Valmiina kun ostaa isommat määrät tarvii isomman auton. Säästää rahaa kun kuljettaa, kantaa ja kasaa itse. Sitten tietenkin eläkepäivät Ikean vierestä ja linja-autoon se valmiiksi kasattu 2m korkea ja 3m leveä kaappi.
Jascal kirjoitti:
Enkä osta, tuotekehittelijät saavat valmistaa itsestään kasautuvia, purkautuvat ja jos vaikka muuttaa. Valmiina kun ostaa isommat määrät tarvii isomman auton. Säästää rahaa kun kuljettaa, kantaa ja kasaa itse. Sitten tietenkin eläkepäivät Ikean vierestä ja linja-autoon se valmiiksi kasattu 2m korkea ja 3m leveä kaappi.
Mie ku oon tämmönen ratkaisukeskeinen Mies, niin..
https://images.clasohlson.com/medias/sys_master/hbf/h9b/9674167615518.jpg
En nyt ihan varpi ole, että löytyykö kaappia.. riippuu kaapin tarkoituksesta..
Joku puhallettava mallikin vois olla jeespop..Wwuwuw kirjoitti:
Mie ku oon tämmönen ratkaisukeskeinen Mies, niin..
https://images.clasohlson.com/medias/sys_master/hbf/h9b/9674167615518.jpg
En nyt ihan varpi ole, että löytyykö kaappia.. riippuu kaapin tarkoituksesta..
Joku puhallettava mallikin vois olla jeespop..Tuosta vaan naksauttaa nivelit suoraks ja voilaa..
https://media.hintaseuranta.fi/prod/i22846487w800h465.jpgJascal kirjoitti:
Itsestään kasautuva kaappi, sellainen kun olisi. Noita Ikean ynm. huonekaluja on joskus tullut ihan huolella kasattua. Joskus tuli kokonaan uudelleen sisustettua, en muista montako päivää meni kaappien, vitriinien, pöytien, lipasto en ynm. kasaamisessa.
No melkeinhän tämäkin itsestään kasautuu. 😬
Yksi ovi, tangot ja jotain ovenkahvaa vaan vaille. 😊👌
Sitten saa neiti siirtää yhdestä lipastostaan rytkynsä kaappiin ja mä kiikutan yhden avohyllykön omasta vaatehuoneesta kodinhoitohuoneeseen ja kiikutan jantterin kanssa tyhjän lipaston vaatehuoneeseen. Sit valtaan sen itse. 😀
Mutta vielä loppurytistys.... tsau! 👋Disse kirjoitti:
No melkeinhän tämäkin itsestään kasautuu. 😬
Yksi ovi, tangot ja jotain ovenkahvaa vaan vaille. 😊👌
Sitten saa neiti siirtää yhdestä lipastostaan rytkynsä kaappiin ja mä kiikutan yhden avohyllykön omasta vaatehuoneesta kodinhoitohuoneeseen ja kiikutan jantterin kanssa tyhjän lipaston vaatehuoneeseen. Sit valtaan sen itse. 😀
Mutta vielä loppurytistys.... tsau! 👋Koitko enemmän iloa/ onnea sitä tehdessä vai sen valmistuttua?
Wwuwuw kirjoitti:
Koitko enemmän iloa/ onnea sitä tehdessä vai sen valmistuttua?
No kiva se on näin valmiina, mutta mä silti odotan koko huoneen kokonaisuutta, mistä repäisen sitten sen kunnon kiksin. 😁
https://aijaa.com/mwBxMr
Haave on saada tytön huoneesta siisti, simppeli kokonaisuus. Tuosta kaapista lähdetään. Sit pykäsen toisen sängyn sinne. Pari sisustuslaatikkos seinään ja verhotanko uusiks. Sitten päiväpeitettä, verhoa ja sen sellaista pikkutilpehööriä voi tsekata paremmin. 😊👌Disse kirjoitti:
No kiva se on näin valmiina, mutta mä silti odotan koko huoneen kokonaisuutta, mistä repäisen sitten sen kunnon kiksin. 😁
Haave on saada tytön huoneesta siisti, simppeli kokonaisuus. Tuosta kaapista lähdetään. Sit pykäsen toisen sängyn sinne. Pari sisustuslaatikkos seinään ja verhotanko uusiks. Sitten päiväpeitettä, verhoa ja sen sellaista pikkutilpehööriä voi tsekata paremmin. 😊👌Kiva.👍
Mä nautin eniten suunnitteluvaiheesta.Disse kirjoitti:
Haave on saada tytön huoneesta siisti, simppeli kokonaisuus. Tuosta kaapista lähdetään. Sit pykäsen toisen sängyn sinne. Pari sisustuslaatikkos seinään ja verhotanko uusiks. Sitten päiväpeitettä, verhoa ja sen sellaista pikkutilpehööriä voi tsekata paremmin. 😊👌Mattokin on kiva..👍
Wwuwuw kirjoitti:
Kiva.👍
Mä nautin eniten suunnitteluvaiheesta.Mä voisin ulkoistaa suunnittelun. 🙄
Jotenkin mulla ei riitä sellainen visionäärisyys näihin. Ja sellainen joku värien harmonia ja sen sellaiset on täyttä hepreaa... kaikki mun suunnittelu perustuu vaan toimivuuteen. Tuonkin paikkaa mietin.... siinä on ikkuna lähellä ja verhot tulee siihen. Eli irti seinästä, no minkä verran? Imurin suulakkeen, että saa imuroitua. Ja pänks! Se on siinä. 😂Wwuwuw kirjoitti:
Mattokin on kiva..👍
No neiti valitsema. Se oli vaan tuolla nurkassa... koko huone on vielä kuin pommin jäljiltä! 😳💥
- Anonyymi
täytyy voittaa lottovoitto ilman rahaa ei ole ytmi
No aika moni ätmi täällä ruikuttelee kuinka ei saa jostain tinteristä naisia, kun naiset katsoo vain ulkonäköä..ja kyselee miten vois erottua massasta.. ( pullamössöstä).
- Anonyymi
No se on vähän häilyvää.
Jos ytmin määritelmänä pidetään sitä, miten helposti saa pillua, voi rahatonkin olla ytmi. Yhden yön suhteita voi saada vaikka miten paljon. Parisuhteeseen voi naista olla jo vaikeampi saada, jos ei yhtään ole rahaa.
Kuten tuossa aikaisemmin totesin miehen tason määrittää ulkonäön lisäksi koulutus, status, ja varallisuus. Jos mietitään asiaa kouluarvosanoin.
Jos ulkonäkösi on 10, koulutuksesi 10 ja status vaikka 9 ja ansaitset vaikkapa 3000 € kk eli rahatilanteesi on ehkä 7. Keskiarvo noista on 9 eli kiitettävä. Tällöin voi olla hyvääkin tsirpukkaa saatavilla. - Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
No aika moni ätmi täällä ruikuttelee kuinka ei saa jostain tinteristä naisia, kun naiset katsoo vain ulkonäköä..ja kyselee miten vois erottua massasta.. ( pullamössöstä).
no tinderissä ei tavallinen työläinen pysty maksamaan 200-300 euroa tunnista tai 500 euroa ja täys ylläpito kuten ravintola ruuat juomat huumeet alkot ja viedä julkkis bileisiin
Anonyymi kirjoitti:
no tinderissä ei tavallinen työläinen pysty maksamaan 200-300 euroa tunnista tai 500 euroa ja täys ylläpito kuten ravintola ruuat juomat huumeet alkot ja viedä julkkis bileisiin
No mikset kouluttaudu esim lääkäriksi?
Suomessa onnistuu☝️- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
No mikset kouluttaudu esim lääkäriksi?
Suomessa onnistuu☝️ei kiinnosta lääkärin ammatit eikä tavislääkäri pelkällä palkallaan pysty itselleen ja tinderinaiselle ostelemaan kokaiinia tai heroiiniä niin täytyis tehdä laittomuuksia että pysyy piireissä ja saa kutsuja bileisiin
Anonyymi kirjoitti:
ei kiinnosta lääkärin ammatit eikä tavislääkäri pelkällä palkallaan pysty itselleen ja tinderinaiselle ostelemaan kokaiinia tai heroiiniä niin täytyis tehdä laittomuuksia että pysyy piireissä ja saa kutsuja bileisiin
Älä sitten valita.
Timityksenkin pullaposket vois muokkautua noin miehekkäiksi..
Ei sitten tarttis enää piippaa tinterin naisista. Sama Välikselle ja Allulle ja mitä näitä nyt oli..Lisäksi tulee hyvä fiilis.- Anonyymi
mitäs mieltä olet ilkka nummistosta tai robert heleniuksesta
Anonyymi kirjoitti:
mitäs mieltä olet ilkka nummistosta tai robert heleniuksesta
No ei kukaan vanhenemiselle voi mitään..
Wwuwuw kirjoitti:
No ei kukaan vanhenemiselle voi mitään..
No tämä roobertti sitten..
https://www.savonsanomat.fi/incoming/fdzmbo-5660391_.jpg/ALTERNATES/FREE_1140/5660391_.jpg
20 kiloa pois ja ruma pujoparta myös.Wwuwuw kirjoitti:
No tämä roobertti sitten..
https://www.savonsanomat.fi/incoming/fdzmbo-5660391_.jpg/ALTERNATES/FREE_1140/5660391_.jpg
20 kiloa pois ja ruma pujoparta myös.Naamasta sitten..
Hampaita ei näy, mutta ne nyt ensimmäiksi kuntoon.. ( valkaisu ja oikomishoito )
Nenäleikkaus.
Kulmien nyppiminen ja niiden, sekä ripsien kestövärjäys.
Ja sitten tosiaan se laihdutus muokkaa jo mukavasti kasvoja miehekkäämmiksi.
Ryppyihin botoksia.
Huulten muokkaus.
Hiussiirto
Mahdollisesti myös leukaimplantti. ( katsotaan naaman luustoa tarkemmin laihdutuksen ja parran ajon jälkeen)
Itseruskettavaa, tai solarium.
Juu, eiköhän tuosta sitten ytmi saatais muokattua..👍- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Naamasta sitten..
Hampaita ei näy, mutta ne nyt ensimmäiksi kuntoon.. ( valkaisu ja oikomishoito )
Nenäleikkaus.
Kulmien nyppiminen ja niiden, sekä ripsien kestövärjäys.
Ja sitten tosiaan se laihdutus muokkaa jo mukavasti kasvoja miehekkäämmiksi.
Ryppyihin botoksia.
Huulten muokkaus.
Hiussiirto
Mahdollisesti myös leukaimplantti. ( katsotaan naaman luustoa tarkemmin laihdutuksen ja parran ajon jälkeen)
Itseruskettavaa, tai solarium.
Juu, eiköhän tuosta sitten ytmi saatais muokattua..👍miksi luonnolinen mies ei kelpaa vai etkö kiihotu miehistä ja entäs ilkka nummisto vaikka nuorempana esim 40-50v ja ei tainnut ilkallakaan läskiä olla a normaalin miehen näkö ei ole mikään neiti miäs
Anonyymi kirjoitti:
miksi luonnolinen mies ei kelpaa vai etkö kiihotu miehistä ja entäs ilkka nummisto vaikka nuorempana esim 40-50v ja ei tainnut ilkallakaan läskiä olla a normaalin miehen näkö ei ole mikään neiti miäs
Joo en, katsos kun en hommomiehiä ole.
Ystävällisesti vain koitan tässä teitä neuvoa.- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Joo en, katsos kun en hommomiehiä ole.
Ystävällisesti vain koitan tässä teitä neuvoa.laitas vähän kuvaia millaisista naisista pidät jos etole hommomiehiä
Anonyymi kirjoitti:
laitas vähän kuvaia millaisista naisista pidät jos etole hommomiehiä
Katsos kun ei ole frouvalta nyt lupaa, niin joudut hanskaamaan ilman.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?901757- 851242
- 1101123
- 71954
- 102884
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56828- 47741
- 36732
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47681- 33663