Laitan kerrankin sellaisen testin, jossa palstan sohvaperunat pääsevät pätemään:
Kun nyt ahkerasti olemme käyneet istuttamassa perunantaimet ja odottelemme milloin pääsemme niitä puimaan, niin testatkaamme miten hyvin tunnistamme eri lajikkeiden marjat.
https://www.is.fi/ruokala/ajankohtaista/art-2000006505478.html
"Tuloksesi: 6 / 9
Melkein kaikki oikein! Taidat olla oikea sipsikaljavegaani "
Oletko pätevä sohvaperuna?
19
<50
Vastaukset
4/9
Tiesin yhden, eli taffel raffelin, loput arvasin.- Anonyymi
Sama tulos 6/9.
Vastaan aina sun aloituksiin.
-flowersreally- Jei! ☝️😂☝️
7/9 pohjat!- Anonyymi
Partakoneiden taistelu on käysissä oli taas hiton neuvottelu jokuntyttelin tai siis älykkään naisen kanssa. Luulen että tein huonon vaikuvuksen tähän naiseen mutta siltikin vakuuttavan.
Partakoneiden taistelu, kun Philipsin koneita vx Braunin :D Anonyymi kirjoitti:
Partakoneiden taistelu on käysissä oli taas hiton neuvottelu jokuntyttelin tai siis älykkään naisen kanssa. Luulen että tein huonon vaikuvuksen tähän naiseen mutta siltikin vakuuttavan.
Partakoneiden taistelu, kun Philipsin koneita vx Braunin :DNo niin. Sillä viisiin. Taistelehan sinä partakoneiden kanssa ja ole varovainen niveoiden kanssa. Mä taidan ruveta pieniin muuttopuuhiin tässä. 😊
8/9, yksi kehtasi mennä väärin. 😭 Melkein kaikki oikein ja päätyy sipsikaljavegaaniksi vaikka on sipsitönviinilihansyöjä. 😜
Tuloksesi: 8 / 9
Melkein kaikki oikein! Taidat olla oikea sipsikaljavegaani
Hyvästä kuvamuistista on etua, kun pitää tunnistaa.Tai siellä on se vähiten perunaa sisältävä springles ja vain yksi vaihtoehto, toinen on kun sipsin päällä on jotain vihreää muistuttavaa niin ei se viinietikkaa ole.
Jascal kirjoitti:
Tai siellä on se vähiten perunaa sisältävä springles ja vain yksi vaihtoehto, toinen on kun sipsin päällä on jotain vihreää muistuttavaa niin ei se viinietikkaa ole.
Joo. Päättelyllä kuvista tsuumaten miltä pinta näyttää pystyi hyvin sulkemaan pois. Harvoja olin edes koskaan ostanut saati maistanut.
Tänään on joku tiukempi seula vastaanotoilla. Ulko-ovella hoitaja tulee tenttaamaan onko oireita, flunssaa, koronaa. No eipä ole oireita. Niin pääsin sisälle. :)Jan1 kirjoitti:
Joo. Päättelyllä kuvista tsuumaten miltä pinta näyttää pystyi hyvin sulkemaan pois. Harvoja olin edes koskaan ostanut saati maistanut.
Tänään on joku tiukempi seula vastaanotoilla. Ulko-ovella hoitaja tulee tenttaamaan onko oireita, flunssaa, koronaa. No eipä ole oireita. Niin pääsin sisälle. :)Näin juuri, päättelemällä. Emme syö sipsejä emmekä ole sohvaperunoita. 😂
Olisit kiusannut hoitajaa hiukan, hiukan yskää, kurkkukipua, päänsärkyä ja coronaa on jääkaapissa. Karjuit karaokea eilen illalla, allerginen yskä ja jännityspäänsärky. 😁Jascal kirjoitti:
Näin juuri, päättelemällä. Emme syö sipsejä emmekä ole sohvaperunoita. 😂
Olisit kiusannut hoitajaa hiukan, hiukan yskää, kurkkukipua, päänsärkyä ja coronaa on jääkaapissa. Karjuit karaokea eilen illalla, allerginen yskä ja jännityspäänsärky. 😁Heh, ei. Masu kasvaa ihan muuten vaan. :)
En arvannut ottaa riskiä, etten pääse tutkimuksiin. :)Jan1 kirjoitti:
Heh, ei. Masu kasvaa ihan muuten vaan. :)
En arvannut ottaa riskiä, etten pääse tutkimuksiin. :)Ikä tekee tehtävänsä, ennen perhepizza ei näkynyt missään, nykyään kun syö yhden kurkkuviipaleen heti tulee tuplaleuka. 😂
Jascal kirjoitti:
Ikä tekee tehtävänsä, ennen perhepizza ei näkynyt missään, nykyään kun syö yhden kurkkuviipaleen heti tulee tuplaleuka. 😂
Ikä joo ja hormonitoiminta yms. Laiskuus, ruokahalu. 🙄😁
Onneksi senkin tietää ikääntyessä, että saa sen möhömahan poiskin jos vaan viittii ja vaivaantuu. 😃Jan1 kirjoitti:
Ikä joo ja hormonitoiminta yms. Laiskuus, ruokahalu. 🙄😁
Onneksi senkin tietää ikääntyessä, että saa sen möhömahan poiskin jos vaan viittii ja vaivaantuu. 😃Kyllä, elimistö on niin pirun laiska tekemään tehtäviänsä. 😂 Ennen olivat innoissaan, jee rasvaa, nykyään pitävät omaa lomaa ja mielenosoituksia.
Jascal kirjoitti:
Kyllä, elimistö on niin pirun laiska tekemään tehtäviänsä. 😂 Ennen olivat innoissaan, jee rasvaa, nykyään pitävät omaa lomaa ja mielenosoituksia.
Juu ja misukat paisuu. :D
- Anonyymi
Hassuja juttuja sinänsä, minä en olisi ikinä tiennyt jostain nivea soft -jutusta jollei joku tyttö olisiehdottanut kuivaviin kasvoihin kosveusvoiteena.
- Anonyymi
Jos saa 9/9, lukee ”Tuloksesi: Rasvamaksa!”
- Anonyymi
9 oikein vaikken sipsejä ole syönyt aikoihin.
Tunnistin Pringelsit ja Raffelin (helpot). Heikko tulos, onneksi ei aivan nolla. :)
"Tuloksesi: 4 / 9
Aika monta oikein! Kokeile uudestaan... dipin kanssa"
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 175740
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04631Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2262836- 452696
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452260Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon332226Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731747Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme141618- 381470
- 1701344