Testaa..
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2d611c31-e474-4ade-9aa2-0373cd00e5cf
Yksi meni väärin ja toinen puhtaalla arvauksella..
Sait 9 /10 pistettä! Olet oikea ällän oppilas, erinomaista työtä.
Miten sujuisi ylioppilaskirjoitukset nyt..
18
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ilman kynää ja ilman tietokonettakin olisi kiva silloin vastailla vaativan fysiikan kysymyksiin.
Hauska testi! Meni paremmin kuin omat uo-kirjoitukset silloin aikanaan. En ainakaan ole tyhmempi kuin yo-vuotena. Lohduttava tieto. :D
"Sait 10 /10 pistettä! Olet oikea ällän oppilas, erinomaista työtä."Wwuwuw kirjoitti:
Menikö yhtään arvailun puolelle?
Mulla meni se kemian kysymys..Joo, se Buddhalaisuus oli vähän kompa. Joutui funtsimaan. En ole uskontointoilija.
tosi..typy kirjoitti:
Joo, se Buddhalaisuus oli vähän kompa. Joutui funtsimaan. En ole uskontointoilija.
Jaa.. No mä oon tän verran..👌
- Anonyymi
Sillä pääsee jo tuolla pistemäärällä alakoukuun syyskuussa. Jos koulut avataan, eivätkä sulkeudu sitten uudestaan jo heti uuden viruksen tullessa.
Itselläni... kun on totta että olen joku "ku klux dragon" .-titteliltäni, on tietysti apuja polttaa toisten omaisuutta jos tarvitsen, en kyllä sitä tee... Anonyymi kirjoitti:
Sillä pääsee jo tuolla pistemäärällä alakoukuun syyskuussa. Jos koulut avataan, eivätkä sulkeudu sitten uudestaan jo heti uuden viruksen tullessa.
Itselläni... kun on totta että olen joku "ku klux dragon" .-titteliltäni, on tietysti apuja polttaa toisten omaisuutta jos tarvitsen, en kyllä sitä tee...Kun on paljon nippelitietoa, niistä voi aina päätellä ja kehitellä oikean vastauksen.
Oikeasti minä en tiedä mistään mitään, mutta älä kerro kenellekään... ollaan vaan hiljaa, Hys! sshhh! :D
- Anonyymi
Minä olin kotona nukkumassa: herätti nukkumasta aamulla: olet ylioppilas, lukee lehdessä.
- Anonyymi
7/10. Olen silti amiksen käynyt pelle joka tienasi kolem tonnia kuussa.
Sait 9 /10 pistettä! Olet oikea ällän oppilas, erinomaista työtä.
Jopas oli kysymykset, kylmä hiki virtasi ja pumppu meinasi pettää. Pitääkin jatkossa olla varovainen mitä testejä avaa, tuollaisesta kauhistuu kun edellinen oli sohvaperunatesti. 😵Mä en kyllä tajua miten joku sipsi näyttää erilaiselta kuin joku toinen, ellei siinä ole poimuja tai kierteitä..
No, mä oon sitten kasvosokeuden lisäksi ainakin sipsisokea ja autosokea..Wwuwuw kirjoitti:
Mä en kyllä tajua miten joku sipsi näyttää erilaiselta kuin joku toinen, ellei siinä ole poimuja tai kierteitä..
No, mä oon sitten kasvosokeuden lisäksi ainakin sipsisokea ja autosokea..Eri valmistustapa ja mausteet lisää väriä ja muokkaa ulkonäköä niin sileissä kuin poimutetuissakin sipseissä. Maalaisperunalastut ovat luonnollisesti isompia ja mehukkaampi kuin kaupunkiperunalastut. 🙄
Jascal kirjoitti:
Eri valmistustapa ja mausteet lisää väriä ja muokkaa ulkonäköä niin sileissä kuin poimutetuissakin sipseissä. Maalaisperunalastut ovat luonnollisesti isompia ja mehukkaampi kuin kaupunkiperunalastut. 🙄
Uu.. 😮
Hjämmästyttävää..Wwuwuw kirjoitti:
Uu.. 😮
Hjämmästyttävää..Perunoista tiedän vain sen verran että niitä on monta lajiketta ja itselleni kelpaa vain kiinteä lajike. Perunarasisti olen, yksikään jauhoinen ei ruokaan pääse. 😂
Jascal kirjoitti:
Perunoista tiedän vain sen verran että niitä on monta lajiketta ja itselleni kelpaa vain kiinteä lajike. Perunarasisti olen, yksikään jauhoinen ei ruokaan pääse. 😂
Puikuloiden on paras jättää kiehuttamisen jälkeen kuumaan veteen kypsymään..
Siinä mun knoppitietous potuista.
- Anonyymi
Normikysymyksiä jos laittaisi vaikka matematiikkaankin: mikä on pii:n täsmällinen arvo (yhtälö pitää tietystikin kirjoittaa mistä se tulee...)
Mikä on äärettömän numeraalinen täsmällinen arvo? - Anonyymi
Random-luvut tietokoneissakin perustuvat aina aikaan... jos poistetaan aika miten se sitten se yhtälö ratkaistaan, jos aikaa ei ole olemassakaan?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921816- 851272
- 1101133
- 761017
- 105919
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56848- 47761
- 36752
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47701- 33683