Mitä näette jos tuijotatatte tietokone ja televison yli jääkaapin päälle?

Anonyymi

Nalle 4-vilja puuro paketti, uusi, sitten fairy-uusi paketti, tiskiaine... kotikalja-paketti näytäisi olevan puolillaan..

32

52

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Joku luukku siinä on.

Kuin nii?

• Anonyymi

Hassu ajatelma tuli vain mieleeni tässä nojatuolissa ollessani.

• Mulla ei ole tietokonetta ja telkkarin päällä on hylly, takana seinä.

Jääkaapin päällä on kaappi, missä on eräjorma-tarvikkeita. Termosmukeja, nokipannu, prrrsienalusia, kokoontaitettavia makkaratikkuja ja sytykepaloja. 😃

• Mulla on siellä jotain joulukrääsää..

• Wwuwuw kirjoitti:

Mulla on siellä jotain joulukrääsää..

Mun joulukrääsät on kodinhoitohuoneen kaapissa ja laatikoissa. 😊

• Disse kirjoitti:

No mulla mitään kodinhoitohuoneita ole..Siivouskomero löytyy ja thats it.

• Anonyymi
        Disse kirjoitti:

Jännä juttu sinånsä nyt: ei ole sellaisia mitään tarkeitä tehtäviä, voin tuijotella minkälaisia tavaroitoitakin on jääkaapin päällä.

Corvette-juttu joku ajelee, mielenkiintoinen, koska tiedän tuon tyypin Veten... menee sen 275km/h normaalina.

• Wwuwuw kirjoitti:

No mulla mitään kodinhoitohuoneita ole..Siivouskomero löytyy ja thats it.

No mulla ei taas ole siivouskomeroa. Mutta tuolla kodinhoitohuoneessa on pyykit kuivamassa, on silityslautaa ja mankelia, lakananvetolaite ja pakastin. Sitten kirjoja ja roinaa. Vieraspetivaatetta ja sen sellaista. 😀

Sitten tietty kaikki varalamput, talouspaperirullat, nukkateippisysteemit ja puvutakit, ynnä muut roikkovaatteet. Jotain kausivarastoa myös...

• Anonyymi kirjoitti:

Jännä juttu sinånsä nyt: ei ole sellaisia mitään tarkeitä tehtäviä, voin tuijotella minkälaisia tavaroitoitakin on jääkaapin päällä.

Corvette-juttu joku ajelee, mielenkiintoinen, koska tiedän tuon tyypin Veten... menee sen 275km/h normaalina.

No niin. Sä tunnut kaikenlaista tuumailla.

Joo, Vorvette varmaan kulkee kovaa kun on urheiluauto.

• Disse kirjoitti:

No mulla ei taas ole siivouskomeroa. Mutta tuolla kodinhoitohuoneessa on pyykit kuivamassa, on silityslautaa ja mankelia, lakananvetolaite ja pakastin. Sitten kirjoja ja roinaa. Vieraspetivaatetta ja sen sellaista. 😀

Sitten tietty kaikki varalamput, talouspaperirullat, nukkateippisysteemit ja puvutakit, ynnä muut roikkovaatteet. Jotain kausivarastoa myös...

Lakananvetolaite..🙄

Anna mun kaikki kestää..😄

• Wwuwuw kirjoitti:

Lakananvetolaite..🙄

Toki annan. 😀

Se on hyvä, kun ei oo toista kiskomassa toisesta päästä. Mä en osaa kunnolla niitä väännellä ja käännellä, mutta sen kanssa saan ne jotenkin ojennukseen. Sittenkin vielä rumauttaa Upolla ne littanaks, niin on helppo niputtaa ne siihen viereen kaappiin.... ai niin... petivaatteetkinhan siellä huoneessa on. ☝️😬

• Wwuwuw kirjoitti:

Lakananvetolaite..🙄

*reps*

"Lakananvetolaite....." :-DD

*kierii*

• elisakettu kirjoitti:

*reps*

"Lakananvetolaite....." :-DD

*kierii*

Sinäkin, Brutukseni! 😤

😂

• Disse kirjoitti:

Sinäkin, Brutukseni! 😤

😂

Ei voi olla pärskimättä.

Kuulostaa joltain kauhujen keittiön kidutusvälineeltä. En mä edes tiennyt et sellaisia on olemassa. Noo, turha kysyäkään. Enhän mä tiennyt aikaisemmin sitäkään että ne lakanat pitäisi vetää jonnekin. Tai siis pyykkitelineeltä kaappiin vaan.

• elisakettu kirjoitti:

Ei voi olla pärskimättä.

Kuulostaa joltain kauhujen keittiön kidutusvälineeltä. En mä edes tiennyt et sellaisia on olemassa. Noo, turha kysyäkään. Enhän mä tiennyt aikaisemmin sitäkään että ne lakanat pitäisi vetää jonnekin. Tai siis pyykkitelineeltä kaappiin vaan.

Pärski pois, mutta muista, että muut katsoo sut Koronapotilaaks tätä nykyä. 😁

No siis kyllähän se vähän oikoo niitä kun vetää, mutta mä saan sen sopivasti nippuun sillä... pitkittäissuunnassa nelinkerroin... sit mankelissa niistä tulee sileämpiä ja aavistuksen pehmosempia. Sekä sitten ne saa tiiliskiveksi näppärästi ja kaappiin. On hulppee siitä sit kipasta ja virittää sänkyyn ja pussilakanat on pesun jälkeen ylösalaisin, menee paremmin peiton päälle. Suitsait. 😃

Kyllä se mun kohdalla on laiskuus mikä tähän ajaa ja mukavuudentavoittelu. 😀

• Disse kirjoitti:

Pärski pois, mutta muista, että muut katsoo sut Koronapotilaaks tätä nykyä. 😁

No siis kyllähän se vähän oikoo niitä kun vetää, mutta mä saan sen sopivasti nippuun sillä... pitkittäissuunnassa nelinkerroin... sit mankelissa niistä tulee sileämpiä ja aavistuksen pehmosempia. Sekä sitten ne saa tiiliskiveksi näppärästi ja kaappiin. On hulppee siitä sit kipasta ja virittää sänkyyn ja pussilakanat on pesun jälkeen ylösalaisin, menee paremmin peiton päälle. Suitsait. 😃

Kyllä se mun kohdalla on laiskuus mikä tähän ajaa ja mukavuudentavoittelu. 😀

Mankeli? & Laiskuus ja mukavuudenhalu?

Jotenkin tuntuu ettei nuo sanat sovi yhteen mun sanavarastoissa.

• elisakettu kirjoitti:

Mankeli? & Laiskuus ja mukavuudenhalu?

Jotenkin tuntuu ettei nuo sanat sovi yhteen mun sanavarastoissa.

Äkkinäinen.

No en jaksa uskoa, että sullot lakanat kaappiin sinäkään, vaan kyllä viikkaat.

Mä saan ne viikattua näin hyvin, eikä tartte lueskella niksipirkkaa. 😬

• Disse kirjoitti:

Äkkinäinen.

No en jaksa uskoa, että sullot lakanat kaappiin sinäkään, vaan kyllä viikkaat.

Mä saan ne viikattua näin hyvin, eikä tartte lueskella niksipirkkaa. 😬

Käpälällä silitän ja viikkaan. That it.

Musta mankelit ja silitysraudat on paholaisen keksintöjä. No, joskus jotkut vaatteet pakkosilitän ja verhot, mutta mutten ..... Grrr...

• elisakettu kirjoitti:

Käpälällä silitän ja viikkaan. That it.

Musta mankelit ja silitysraudat on paholaisen keksintöjä. No, joskus jotkut vaatteet pakkosilitän ja verhot, mutta mutten ..... Grrr...

No mulle toi mankelointi ei ole mitään absoluuttista suoruutta ja sileyttä... se on vaan helpotus siitä, että saan sen nippuun nätisti. Veikkaan, että en tee yhtään pitempään per lakana hommia kuin sinä, mutta sulla on muut konstit... ja luultavasti siistimmin laksnat silti sulla. 😀

Mä silitä tosi vähän... ehkä pukua js siihen liittyvää kerran kahteen vuoteen. 😬
        Ehkä nyt kohta saatan jonkun verhon silittää, kunhan siihen kohtaan pääsen. 😀

• Disse kirjoitti:

🤣🤣🤣
        "En mää ny kerkeä, ku mulla on mankeli"

Joko tilasit paidanviikkauslaitteen?

• Thymallus kirjoitti:

🤣🤣🤣
        "En mää ny kerkeä, ku mulla on mankeli"

Joko tilasit paidanviikkauslaitteen?

Kuullostas näppärälle, mutta sitä en taida ottaa, loppuu tila. 😊

• Mikroaaltouuni.

Asun leveästi, mutta silti kompaktisti. ; )

• Anonyymi

Minä asioin kaupoissa, sekaiseti :)

• Yläkaapin ovet.

Tv:tä tässä ei ole, mutta läppärin yli kun tuijottaa, näkyy jääkaappipakastimen (side-by-side) ovet ja sen yläpuolella pikkukaappien ovet. Siellä on jotain mukeja, sporttipulloja ja muuta krääsää.

• Anonyymi

Justiin urheiluautot kuin joku Corvetta: lättyjä tiellä ja vakuusmaksu on korkein tuollaisissa.

• Anonyymi

Tv:n takana on ikkuna omalle pihalle, jota aion hoitaa viikonloppuna. Omaa tietokonetta en juuri käytä. Riittää 8 tunnin työputki tietokoneen ääressä. Työni on unelmatyötä, joten viihdyn hyvin töissä.

• Näkisin loppuelämäni takapuoleni jos yritän taivutella itseni tuijottamaan tietokone tai television yli jääkaapin päälle. Jääkaapin päällä on tyhjä kaappi.

• Anonyymi

Tietokoneiden ja telkkarin taustalla on seinä, jääkaapin yllä on pieni luukun takana oleva kaappi.
      No yksi tietokoneista on Commodore Amiga 500 ja sen edessä on vanhanajan kuvaputkitelkku. Amiga vaan odottaa varaosia (pari konkkaa) saapuvaksi... pääsee sitten vaihtamaan ne vuotaneet paskat uusiin.

• Jääkaapin päällä on kaappi, jossa on pakasterasioita. Eli ns kausituotteita. Kevyttä ja harvemmin tarvittavaa. Eikun nostella kesäkautena alas. Jaa, ja on siellä kertakäyttöastioitakin.

Television päällä ei ole juuri mitään. Koneen takaa taas tuijoittaa ns tyhjä paperi.

• Anonyymi

Television taustalla on seinä. Tietokoneen taustalla ikkuna, josta merimaisema. Jääkaapin yläpuolella on ovellinen kaappi, jossa jäätelökone, mehulinko ja monitoimikone.

Nämä kaikki sijaitsevat eri huoneissa, joten niitä ei voi katsella yhtaikaa.

• Anonyymi

Tietokoneen näytön, josta myös tv-ohjelmiakin katselen, yli katsoessani näen kuin näenkin jääkaapin ja sen päällä olevan päälärin.

• Anonyymi

Ylimielisesti katsellen kuin Audi kuski BMW -kuskia, tavallista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      88
      1737
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1242
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1123
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      71
      937
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      102
      884
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      828
    7. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      732
    8. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      731
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      47
      671
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      663
    Aihe