Määritelkää naisten haluama kunnollinen mies.

Anonyymi

Kun nainen sanoo: "haluan kunnollisen miehen itselleni": mitä nainen tarkoittaa kunnollisella?

Älkää siis määritelkö sanaa kunnollinen, vaan se naisen tarkoittama miehen kunnollisuus. Näin etukäteen ajateltuna tuo määritteleminen on aika haasteellinen tehtävä. Mutta palsta on usein yllättänyt, joten heitän kysymyksen.

15

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kouluttautunut, työelämässä, ei rikosrekisteriä, muut huomioonottava, ystävällinen, reipas ja rehellinen.

• Anonyymi

Ei jäänyt kiini rikoksista ia ei ainakaan saanut tuomiota. Ei jäänyt kiini valehtelusta tai osannut tarvittaessa kertoa vaihtoehtoisen selityksen.

• Anonyymi

Ensi otetaan kunnollinen mies ja sitten perustetaan kunnollinen perhe.

Muistatteko Ne Luumäet Onnellinen perhe, Onkohan ne hengissä ees enää

• Anonyymi

Näyttää hyvältä somessa kanssani

• Anonyymi

korkeastikoulutettu tinderimies eli jännämies

• Anonyymi

Luulen että nainen tarkoittaa aika keskivertoa miestä mutta hieman normaalia laadukkaammilla ominaisuuksilla ja piirteillä. Vähän tunnekylmä mielellään, sellainen joka tykkää harrastaa kovasti kaikenlaista ja kokea uutta eikä tunteile liikoja eikä jää miettimään mitään liian pitkäksi aikaa. Alkoholia tällainen mies käyttää hyvin vähän koska hänellä ei ole herkkiä kohtia sielussa jota pitäisi lääkitä sillä.

• Anonyymi

Pyydettiin määrittelemään eikä luulemaan :)

• Anonyymi

Sellainen mies on kunnollinen joka hakee piltti purkkeja kaupasta kun vauvalla on nälkä. Jännämies ei sitä tee vaan käskee naisen itse menemään kauppaan.

• Anonyymi

Kunnollinen mies laittaa sihteerinsä hakeen pilttipurkit ja tuo ne sitten kotiin kehuen itse hakeneensa .

• Anonyymi

Rehellinen ja luotettava, se on tärkeintä. Tekee elämässään jotain itselleen merkityksellistä ja on periaatteessa elämäänsä tyytyväinen. Ei käytä päihteitä. Uskaltaa sanoa julki mielipiteensä, ei rehentele mutta ei luimistele jossain nurkassakaan. Ei ole tyhjänpuhuja tai -nauraja.

• Eiköhän jokainen määrittele sen ihan itse. Mikä on kellekin mitä. Toiselle on tärkeää joku piirre, toiselle taas toinen. Sama asia kuin makutottumukset, toiset tykkää pitsasta, toiselle karjalanpaisti on parasta. 😀

• Anonyymi

Rehellinen ja luotettavuus eivät ole kriteerejä koska naiset ajattelee että kaikki komeat miehet on luotettavia ja rehellisiä jotka eivät koskaan petä naista. Siksi naiselle kriteeri on ulkonäkö ja naiset valitsee vain komeita miehiä.

• Anonyymi

Kunnollinen mies on tietysti feministi.

Röllipeikko

• Anonyymi

Naisten mielestä kunnollinen mies on aina ensin hyvännäköinen ja varakas. Sitten nainen huomaa kahden panon jälkeen että mies onkin narsisti ja jännämies

• Anonyymi

Ei mitään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      2004
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      101
      1762
    3. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      83
      1591
    4. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      61
      1434
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      33
      1132
    6. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      109
      1063
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      1043
    8. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      1036
    9. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      73
      1026
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      983
    Aihe