Onko muita soittotaitoisia kun Gentsu?
Palstabändi
20
51
Vastaukset
- Anonyymi
Itse kun teen... koostan juttuja mikä ihme on sitten a-tupla-molli, eli a#m... jotkut kappaleeni ovat tuollaista, ei niitä kannata sillä virkistää on hyvä sävellaji mutta aika tuma on.
Mul on akustinen kitara. Soittotaito on tasoa rämpytys
- Anonyymi
A-duuri-molli :D on mitä käytin jossain tosi tumma, ei ole vaikea :D
- Anonyymi
Kunhan muistatte, että G on Em:n rinnakaissointu, C on Am:n rinnakkaissointu, Dm on F:n jne.
Siinä on jonkinlainen geometrinen kuvio, kuhan tajuatte. Ja tärkeintä olis palstabändin tapauksessa tajuta se, että mie vien ja te vikisette. Tai sitten ei tehdä ollenkaan... :D Tai teette ilman minua ja kuulostatte ihan paskalta... :D- Anonyymi
Eiköhän se riipu mistä mitäkin soittaa, jos toinen vetelee duurista ja toinen mollista niin ei se toimi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eiköhän se riipu mistä mitäkin soittaa, jos toinen vetelee duurista ja toinen mollista niin ei se toimi.
Se toimii juuri niin, että ymmärretään rinnakkaissointujen harmonia. :)
Riitasoinnut sit erikseen kun kehittyy... :) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se toimii juuri niin, että ymmärretään rinnakkaissointujen harmonia. :)
Riitasoinnut sit erikseen kun kehittyy... :)Jokainen tietty voi veivata mitä haluaa ja mistä haluaa, mutta suurin osa biiseistä tuppaa olemaan yksinkertaisena poljentana joko melankoliaa mollissa ja kepeää duurissa.
- Anonyymi
Minä olen pirun taitava rämpyttelemään klitorista. Sen tietää ääniefekteistä mitä syntyy.
Nokkahuilua osaan vielä soittaa ja suutani. Laulu on ollut kuitenkin harrastus liki 20 vuotta.
Jascal kirjoitti:
Unohdit ovikellon ja kännykän. =)
Unohdin. Kännykällä soittelen aika harvoin, ovikelloa vielä harvemmin. :)
Otin vaan nuo esille mitä soitan tuhka tiuhaan. ;)Jan1 kirjoitti:
Unohdin. Kännykällä soittelen aika harvoin, ovikelloa vielä harvemmin. :)
Otin vaan nuo esille mitä soitan tuhka tiuhaan. ;)Suunsoitto onkin taitolaji, moni kuvittelee osaavansa mutta ei osaa. Useimmiten se tulee samalla sävellyksellä ja sanoituksella. Korotettu äänenpaino on sama. =)
Jascal kirjoitti:
Suunsoitto onkin taitolaji, moni kuvittelee osaavansa mutta ei osaa. Useimmiten se tulee samalla sävellyksellä ja sanoituksella. Korotettu äänenpaino on sama. =)
No olen jäävi sanomaan osaanko, mutta kuvittelen mielelläni osaavani. :)
Jan1 kirjoitti:
No olen jäävi sanomaan osaanko, mutta kuvittelen mielelläni osaavani. :)
Paras arvio tulee sieltä ketä sitä eniten kokee/kuuntelee. Mitä enemmän kuuntelijassa herää tunteita, sitä taidokkaampi suoritus. =)
Tuo laulu on hyvä harrastus, voi harrastaa lähes missä vain ja milloin vain.Jascal kirjoitti:
Paras arvio tulee sieltä ketä sitä eniten kokee/kuuntelee. Mitä enemmän kuuntelijassa herää tunteita, sitä taidokkaampi suoritus. =)
Tuo laulu on hyvä harrastus, voi harrastaa lähes missä vain ja milloin vain.Niin se varmaan on. :)
- Anonyymi
Idiomaattisia ruotsalaisia, kerran jooh, mikähän olikaan nimensä, Etelä-Pohjanmaalainen äijä teki johonkin kappaleeseen sanoitusta, ja hyvä laulaja, mutta eivät sitten todellakaan pitäneet toisistaan kitaristin kanssa.
Noniin levy tuli valmiiksi mutta vokalistia ei ollut, kun ei ollut hyvää tarjolla, ei se sinänsä haitannut, mutta siivotessani löysin ne sanat jostain ja laitoin kaatopaille sellaisen ruutupaperin missä ne olivat, olisin voinut tarkemminkin lukea niitä mutta.
Tony Iommi -kitarakoulu, youtubessa on erilaisia jaksoja tuollaisestakin.- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tony Iommi koulu: https://www.youtube.com/watch?v=FiAUgz_uO1U
Komedia-vitsi juttu mutta on kyllä todellinen Iommin kitara-koulu :)
- Anonyymi
hmm... hmm... joo tuo meidän intro-juttu oma tarinansa tuon tekemisessä oli: menimme kitaristin omalle mökille, ja noniin matkallakin oli aika hauska kommellus (ei kiukuttelu), no sitten kitaristi: katson tuota kuvaa ja mietin mitä siitä tulee mieleen ja tietokoneella nauhoitamme, kävin tupakalla ulkopuolella ja idea oli valmis ja hyvä tuli :D
- Anonyymi
Hallitusneuvottelut by Tuomari Nurmio, lasten mehuhetki: https://www.youtube.com/watch?v=zSQotdIP2P0
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1272004
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1011762Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?831591Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy611434Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M331132- 1091063
Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm511043Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s471036- 731026
Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet44983