Palstabändi

Anonyymi

Onko muita soittotaitoisia kun Gentsu?

20

51

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Itse kun teen... koostan juttuja mikä ihme on sitten a-tupla-molli, eli a#m... jotkut kappaleeni ovat tuollaista, ei niitä kannata sillä virkistää on hyvä sävellaji mutta aika tuma on.

• Mul on akustinen kitara. Soittotaito on tasoa rämpytys

• Anonyymi

A-duuri-molli :D on mitä käytin jossain tosi tumma, ei ole vaikea :D

• Anonyymi

Kunhan muistatte, että G on Em:n rinnakaissointu, C on Am:n rinnakkaissointu, Dm on F:n jne.

Siinä on jonkinlainen geometrinen kuvio, kuhan tajuatte. Ja tärkeintä olis palstabändin tapauksessa tajuta se, että mie vien ja te vikisette. Tai sitten ei tehdä ollenkaan... :D Tai teette ilman minua ja kuulostatte ihan paskalta... :D

• Anonyymi

Eiköhän se riipu mistä mitäkin soittaa, jos toinen vetelee duurista ja toinen mollista niin ei se toimi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eiköhän se riipu mistä mitäkin soittaa, jos toinen vetelee duurista ja toinen mollista niin ei se toimi.

Se toimii juuri niin, että ymmärretään rinnakkaissointujen harmonia. :)
        Riitasoinnut sit erikseen kun kehittyy... :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se toimii juuri niin, että ymmärretään rinnakkaissointujen harmonia. :)
        Riitasoinnut sit erikseen kun kehittyy... :)

Jokainen tietty voi veivata mitä haluaa ja mistä haluaa, mutta suurin osa biiseistä tuppaa olemaan yksinkertaisena poljentana joko melankoliaa mollissa ja kepeää duurissa.

• Anonyymi

Minä olen pirun taitava rämpyttelemään klitorista. Sen tietää ääniefekteistä mitä syntyy.

• Nokkahuilua osaan vielä soittaa ja suutani. Laulu on ollut kuitenkin harrastus liki 20 vuotta.

• Unohdit ovikellon ja kännykän. =)

• Jascal kirjoitti:

Unohdit ovikellon ja kännykän. =)

Unohdin. Kännykällä soittelen aika harvoin, ovikelloa vielä harvemmin. :)

Otin vaan nuo esille mitä soitan tuhka tiuhaan. ;)

• Jan1 kirjoitti:

Unohdin. Kännykällä soittelen aika harvoin, ovikelloa vielä harvemmin. :)

Otin vaan nuo esille mitä soitan tuhka tiuhaan. ;)

Suunsoitto onkin taitolaji, moni kuvittelee osaavansa mutta ei osaa. Useimmiten se tulee samalla sävellyksellä ja sanoituksella. Korotettu äänenpaino on sama. =)

• Jascal kirjoitti:

Suunsoitto onkin taitolaji, moni kuvittelee osaavansa mutta ei osaa. Useimmiten se tulee samalla sävellyksellä ja sanoituksella. Korotettu äänenpaino on sama. =)

No olen jäävi sanomaan osaanko, mutta kuvittelen mielelläni osaavani. :)

• Jan1 kirjoitti:

No olen jäävi sanomaan osaanko, mutta kuvittelen mielelläni osaavani. :)

Paras arvio tulee sieltä ketä sitä eniten kokee/kuuntelee. Mitä enemmän kuuntelijassa herää tunteita, sitä taidokkaampi suoritus. =)

Tuo laulu on hyvä harrastus, voi harrastaa lähes missä vain ja milloin vain.

• Jascal kirjoitti:

Paras arvio tulee sieltä ketä sitä eniten kokee/kuuntelee. Mitä enemmän kuuntelijassa herää tunteita, sitä taidokkaampi suoritus. =)

Tuo laulu on hyvä harrastus, voi harrastaa lähes missä vain ja milloin vain.

Niin se varmaan on. :)

• Anonyymi

Idiomaattisia ruotsalaisia, kerran jooh, mikähän olikaan nimensä, Etelä-Pohjanmaalainen äijä teki johonkin kappaleeseen sanoitusta, ja hyvä laulaja, mutta eivät sitten todellakaan pitäneet toisistaan kitaristin kanssa.

Noniin levy tuli valmiiksi mutta vokalistia ei ollut, kun ei ollut hyvää tarjolla, ei se sinänsä haitannut, mutta siivotessani löysin ne sanat jostain ja laitoin kaatopaille sellaisen ruutupaperin missä ne olivat, olisin voinut tarkemminkin lukea niitä mutta.

Tony Iommi -kitarakoulu, youtubessa on erilaisia jaksoja tuollaisestakin.

• Anonyymi

hmm... hmm... joo tuo meidän intro-juttu oma tarinansa tuon tekemisessä oli: menimme kitaristin omalle mökille, ja noniin matkallakin oli aika hauska kommellus (ei kiukuttelu), no sitten kitaristi: katson tuota kuvaa ja mietin mitä siitä tulee mieleen ja tietokoneella nauhoitamme, kävin tupakalla ulkopuolella ja idea oli valmis ja hyvä tuli :D

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      2004
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      101
      1762
    3. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      83
      1591
    4. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      61
      1434
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      33
      1132
    6. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      109
      1063
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      1043
    8. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      1036
    9. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      73
      1026
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      983
    Aihe