mitä tekisit

Anonyymi

ja mitä kaapista löytyisi jos oovikellosi soisi just nyt ja siellä olisi vastakkainen sukupuoli ja sillä nälkä jja kahvihammastakin kolottaa vai joudutteko lähtemään kauppaan eli mitä te söisitte

13

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Poron ulkofilettä löytyy. On kanttarellejä pakkasessa ja puolukoita. Olin varautunut äitille kokkaan, mutta tuli yskä. Varovaisuus periaatteella jäin kotiini, enkä mennyt äidille kokkaamaan.

No ei yskitä enää, että jos neito rimputtaa, niin on mitä laittaa ja kyky tallella. Ainut, että neito jäis kahden viikon karanteeniin mun kämpille, jos tulis.

• Kahvia löytyy. Nälkäänsä sais jyrsiä perunaa.

• Anonyymi

eikö mitään kastamiseksi ettekö voisi lähteä kaupassa käymään

• Anonyymi kirjoitti:

eikö mitään kastamiseksi ettekö voisi lähteä kaupassa käymään

No se perkeleen peruna saa kelvata..kyllä se kahvikuppiin mahtuu.

• Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

anteeksi en muistanutkaan että olet harmaa hapsi ja korona karanteenissa eikö kukaan läheinen tai naapuri käy puolestasi kaupassa tai hoivakodista joku hoitaja vai onko sinulla sopimus vanhuusruokalan kanssa kotiin tuodaan ruoka

• Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

näkee jo että et enään yksin pärjää niin ilman miestäsi lähtisit vanhustentaloon asumaan

• Anonyymi

Kerran poliisi tuli rinkuttelemaan kelloani ovelle, koska en viitsinyt hakea papereita postista johon on matkaa hieman, niiden oli pakko tuoda partion voimin ovelle jotta voi todentaa että on tiedoksiannettu se papru.

Silloin kysyivät että: saako tulla sisälle? Minä sanoin ei saa tulla, voimme hoitaa tässä rappukäytävässä sen allekirjoituksen ja sitten poliiseita ovi nenän edestä kiinni kun allekirjoitin jotta sain tiedoksiannettavan paperin.

• Anonyymi

Mulla ainoastaan uo mies kävi joskus. Ei nekää nykyää käy. Soittavat. Kovempi asia jos poliisi oikeen tuopi paperit.

• Anonyymi

En avaisi ovea eikä minun kaapista syö muut kuin minä ja lapseni!

• Ei nyt mitään vieraita oteta vastaan. Tulkoot joku muu päivä, tai ens kuussa oikeastaan... mulla on remonttihommaa. 😀

• En voisi mitään tehdä jos ovikelloni soisi just nyt. Ovessa onneksi ei ole etäavaus mahdollisuutta. Mitäköhän kaikkea sieltä kaapista löytyykään, kuivakaapissa on makaronia, spagettia, riisiä, ananasta, tonnikalaa, tomaattikeittoa/pyrettä, pari pakettia riisikakkuja (eri makuja), korppujauhoja, muroja, vehnäjauhoja, teetä, kahvia, mehua, sokeria, sipsipussi, taitaa olla jokin pata-aines pussi, kaurahiutaleita. Nuudeleitakin siellä on. Pöydällä on paahtoleipää, jälkiuunileipää ja sipuleita.

Jääkaappi odottaa täydennystä, mutta sielläkin on muutakin kuin valo. Sieltä ainakin löytyy se kahvimaito, mehua, kahta eri jogurttia, metsämarjakeitto, perunaa, omenaa, mandariinia, cola-pullo, pekonia, margariinia, lihapiirakkaa, meetwurstia, lauantaimakkaraa, maksamakkaraa, suklaata, yksittäinen orpo ruokakerma ja sitten lyökin jo tyhjää jääkaapin osalta.

Pakkasessa on sitten keittojuureksia, hernemaissipaprikaa, perunasipulisekoitusta, kalapuikkoja, jauhelihaa, sämpylöitä, ruisleipää, pekonia, nakkipaketti ainakin.

Mikäli olisin kotona niin vapaasti voisi noista valita, ainakin yrittäisin sen sipsipussin tuputtaa hänen vatsaansa, ei tule parasta ennen päiväys vastaan.

Toimiston ovessa ei onneksi ovikelloa ole ja nälkäiselle voisi tarjota mandariinin tai kehottaa hankkimaan omat eväät.

• Anonyymi

Osaaville oraville omat eväät, leivän murullahan se palomieskin työnsä vuodessa tekee, enempää ruokaa hän ei tarvitse, riittävä proteiinin määrä on yksi leivän muru vuodessa.

Mutta kun joo, on valmiina suunnitelma, ja kyllä tiedän miten teemme tuon oman DVD-sovelluksen vanhasta levystämme, en viitsi vain vielä ottaa yhteyksiä kavereihin, kohta kun on valmis kokonaan... erikoinen musiikki tuli mieleen: missä lauletaan: "Satan's Kerosine", eli korkeaoktaanista polttoainetta, Deliverance oli joku sellainen bändi.

Satan's Kerosine, korkeaoktaaninen polttoaine kuin minun Zippo-sytyttimessäni.

• Ei kyllä mun ovelle kävele kukaan kahvihammasta purren ja ruokaa pyydellen. :D

Yleensä se on joku ovelta ovelle kauppias tms. joka siellä kilkuttelee.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      88
      1737
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1242
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1123
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      71
      937
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      102
      884
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      828
    7. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      732
    8. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      731
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      47
      671
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      663
    Aihe