Asiallinen keskustelu

Anonyymi

Osataanko täällä keskustella asiallisesti seksistä. Toiset saa seksiä paljon ja toiset ei saa ollenkaan, mistä se johtuu?

103

62

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Soloseksiä terve yksilö saa niin paljon kuin haluaa, duettoseksi on taas niin laaja käsite ettei siihen edes kannata yrittää vastata. Pelkkä analyyttinen vastaaminen vie vähintään 2,5-vuotta.

• Anonyymi

Ai jaa, kokeiles sitä soloseksiä vaikka halvaantuneena.

• Anonyymi kirjoitti:

Ai jaa, kokeiles sitä soloseksiä vaikka halvaantuneena.

Onko halvaantunut terve yksilö?

• Anonyymi
        Jascal kirjoitti:

Onko halvaantunut terve yksilö?

Se riippuu mitä terveellä tarkoitetaan, metabolisesti voi olla terveempi kuin moni liikuntakykyinen.

• Anonyymi kirjoitti:

Se riippuu mitä terveellä tarkoitetaan, metabolisesti voi olla terveempi kuin moni liikuntakykyinen.

Aineenvaihdunnallisesti terveempi? Tervellä yksilöllä ei ole minkäänlaisia vammoja, sairauksia tms.

• Anonyymi

Mistä johtuu että toiset tekee paljon turhiakin aloituksia ja toiset eivät ollenkaan ?

• Anonyymi

Toiset kokevat seksin tarpeellisemmaksi, on aseksuaalejakin.

• Seksi on niin laaja käsite, että ihan suoraan vastaukseen ei voi vastata.

Toisille se on panemista, toisille henkistäkin aistimista. Jotkut on taas addikteja ja toiset voi olla aseksuaaleja. Ja seksi käsittää niin paljon erilaisia tarpeita, että siksi uskon tässä olevan epätasapainoa eri tarpeiden tyydyttämiseen, jos kyse on yhden tai useamman kumppanin ksnssa seksin harrastamisessa. Soloseksiin määrän vähyyteen taas voi olla myös monta syytä. Vammat, fobiat.... 🤔

• Anonyymi

Oisko ihan vaan haluttomuus yksi suurimmista syistä?

• Anonyymi kirjoitti:

Oisko ihan vaan haluttomuus yksi suurimmista syistä?

Jotenkin epäilen. Enemmänkin se, että sopiva kumppani löytyisi siihen.

• Anonyymi
        Disse kirjoitti:

Jotenkin epäilen. Enemmänkin se, että sopiva kumppani löytyisi siihen.

Ihminen ei välttämättä halua itseään. Tarvitseeko parisuhteessa olla seksiä?

• Anonyymi kirjoitti:

Niin, voi niinkin olla?

No riippuu kai niistä kahdesta ihmisestä? Varmaan suhteissa on seksittömyyttä, mutta se on luultavasti ok kummallekin, jos kummatkin sen hyväksyy. Ja onhan lehdissä ollut vaikka minkälaisia juttuja, puolisolla voi olla sivukumppani seksiin, jos toinen ei pysty. Parisuhdehan on suhde, mikä solmitaan kahden ihmisen välille, se on aina uniikki.

• Anonyymi kirjoitti:

Eiks parisuhde voi olla mitä vaan se pariskunta sen tahtoo olevan? Minusta jokainen pariskunta määrittää itse mikä heidän suhteessa on idea. Jos se on seksitön suhde, se silloin on.

Mikä heille on tärkeää parisuhteessa, sen mukaan elävät.

• Anonyymi
        Jan1 kirjoitti:

Eiks parisuhde voi olla mitä vaan se pariskunta sen tahtoo olevan? Minusta jokainen pariskunta määrittää itse mikä heidän suhteessa on idea. Jos se on seksitön suhde, se silloin on.

Mitä laskin..väärin ajattelee sun pojaksimuuttumis prokkiksesta?

• Anonyymi kirjoitti:

Mitä laskin..väärin ajattelee sun pojaksimuuttumis prokkiksesta?

Meinaatko kysyä joka päivä samaa?

• Anonyymi

Soloseksiin määrän vähyyteen taas voi olla myös monta syytä. Vammat, fobiat...
        Mä kun olen ymmärtänyt ett lähes kaiki harrastavat; masturbointia eli itsetyydytystä!
        Ainakin silloin jos ei kumppania ole, syystä tai toisesta; turvallisempaa kuin irtonumeroiden käyttö!

• Anonyymi kirjoitti:

Soloseksiin määrän vähyyteen taas voi olla myös monta syytä. Vammat, fobiat...
        Mä kun olen ymmärtänyt ett lähes kaiki harrastavat; masturbointia eli itsetyydytystä!
        Ainakin silloin jos ei kumppania ole, syystä tai toisesta; turvallisempaa kuin irtonumeroiden käyttö!

No ei välttämättä. Jotkut ei saa siitä välttämättä sitä, mitä seksiltä yleensä tarvitsevat.
        Ja jotkut liikuntavammaiset voi olla, etteivät pysty itse sooloseksiin... ei siinä välillä muu auta kuin olla ilman, varsinkaan kun ei voi välttämättä edes ilmsista sitä tarvetta.

• Anonyymi
        Disse kirjoitti:

No ei välttämättä. Jotkut ei saa siitä välttämättä sitä, mitä seksiltä yleensä tarvitsevat.
        Ja jotkut liikuntavammaiset voi olla, etteivät pysty itse sooloseksiin... ei siinä välillä muu auta kuin olla ilman, varsinkaan kun ei voi välttämättä edes ilmsista sitä tarvetta.

Hitsi sentään; lähes kaikki ei tarkoita joka ikistä, vaan suurinta osaa ihmisistä.
        Soolo seksistä puuttuu ainoastaan, yksistään se tärkein eli läheisyys toiseen ihmiseen, yleensä. Mutt sadaan tähänkin mahtuman se poikkeus, eli masturboidaan kimpassa, vaikka samassa sängyssä. Mitä järkeä siinä on; älä multa kysy, mä en ymmärä, mut jostain siitä luin.

• Anonyymi kirjoitti:

Hitsi sentään; lähes kaikki ei tarkoita joka ikistä, vaan suurinta osaa ihmisistä.
        Soolo seksistä puuttuu ainoastaan, yksistään se tärkein eli läheisyys toiseen ihmiseen, yleensä. Mutt sadaan tähänkin mahtuman se poikkeus, eli masturboidaan kimpassa, vaikka samassa sängyssä. Mitä järkeä siinä on; älä multa kysy, mä en ymmärä, mut jostain siitä luin.

Niin, no läheisyyskin kuuluu seksiin...totta, mutta soolona se on sooloa..

Mutta vaikka taas läheisyys kytketään yleensä kahden ihmisen välille, voi läheisyys olla myös itsensä tuntemista ja välittämistä. Jos sanoilla sen jotenkin voisi kuvailla, niin on varmaan eroa, että runkkaako, vai kosketteleeko itseään? Vähän sama kuin toisen kanssa panee, tai rakastelee... Kaikki kuuluu silti seksin alle... :o)

• Anonyymi
        Disse kirjoitti:

Niin, no läheisyyskin kuuluu seksiin...totta, mutta soolona se on sooloa..

Mutta vaikka taas läheisyys kytketään yleensä kahden ihmisen välille, voi läheisyys olla myös itsensä tuntemista ja välittämistä. Jos sanoilla sen jotenkin voisi kuvailla, niin on varmaan eroa, että runkkaako, vai kosketteleeko itseään? Vähän sama kuin toisen kanssa panee, tai rakastelee... Kaikki kuuluu silti seksin alle... :o)

"Kaikki kuuluu silti seksiin",... Mutt paneminen ja rakastelu on kyllä luonteeltaan kaks ihan eri asiaa. Jos aivan ronskisti asian ilmaisen niin panemiseks mä lasken esim. sellaisen pika seksin kun; äijä kännipäissään hinkaa itsensä kylkeen kiinni, yhteisessä sängyssä; klääppien ja vongaten seksiä.
        Mua sellainen ei sitt vähempää vois kiinnostaa, mutt kun haluan nukkua niin suostun.
        Se on pika höyläys ja puff, sillä selvä kunhan käyn ensin pesulla, pääsen nukkumaan. Aamulla kun sen äijän häätää enssin pesulle; onkin sitten lakanoiden vaihto edessä ja pyykin pesu.
        Se örvelö kun on nukkunut mähtärissään koko yön tyytyväisenä... ja mua harmittaa!

Rakasteluun voi mennä vaikka koko sunnuntai ... alkaen aamiaisesta ja sanallisesta kuhertelusta.... jossain kohtaa joskus aivan pian toisinaan myöhemmin.... päättyy rakasteluun ja ehkä uusintoihinkin. Rakastelu on täynnä hellyyttä ja tunnetta, joskus tunne myrskyjäkin, mutt lyömistä mä en siedä... mulla loppuu tunteet siinä kohtaa. Mua ei kukaan ns. alista mätkimällä mua, ja se on asia jonka mä teen kyllä täysin selväksi parilleni. Mutt meitä ihmisiä on monenlaisia, jotkut nauttii siitä kivustakin, kuulemma?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Kaikki kuuluu silti seksiin",... Mutt paneminen ja rakastelu on kyllä luonteeltaan kaks ihan eri asiaa. Jos aivan ronskisti asian ilmaisen niin panemiseks mä lasken esim. sellaisen pika seksin kun; äijä kännipäissään hinkaa itsensä kylkeen kiinni, yhteisessä sängyssä; klääppien ja vongaten seksiä.
        Mua sellainen ei sitt vähempää vois kiinnostaa, mutt kun haluan nukkua niin suostun.
        Se on pika höyläys ja puff, sillä selvä kunhan käyn ensin pesulla, pääsen nukkumaan. Aamulla kun sen äijän häätää enssin pesulle; onkin sitten lakanoiden vaihto edessä ja pyykin pesu.
        Se örvelö kun on nukkunut mähtärissään koko yön tyytyväisenä... ja mua harmittaa!

Rakasteluun voi mennä vaikka koko sunnuntai ... alkaen aamiaisesta ja sanallisesta kuhertelusta.... jossain kohtaa joskus aivan pian toisinaan myöhemmin.... päättyy rakasteluun ja ehkä uusintoihinkin. Rakastelu on täynnä hellyyttä ja tunnetta, joskus tunne myrskyjäkin, mutt lyömistä mä en siedä... mulla loppuu tunteet siinä kohtaa. Mua ei kukaan ns. alista mätkimällä mua, ja se on asia jonka mä teen kyllä täysin selväksi parilleni. Mutt meitä ihmisiä on monenlaisia, jotkut nauttii siitä kivustakin, kuulemma?

Hyvä ettet suostu kivun vastaanottamiseen, jos et siitä pidä. Mieti vielä, kannattaako sinun suostua seksiin senkään vuoksi, että "haluat nukkua". Kukaan ei pakota sekstailemaan sen vuoksi että haluaisit nukkua, varsinkin jos jälkeen päin harmittaa.

• Anonyymi kirjoitti:

No jokseenkin tuota mäkin just tarkoitin... Eli se sooloseksikin voi olla monella tavalla erilaista... Vaikka siinä ei ole kontaktia toiseen ja sitä kautta läheisyyttä, niin silti siinä voi tuntea jotain läheisyyttä ihan itsensä kanssa... Itse ainakin osaan sooloilla monin eri tavoin. Ja toisaalta tunnen jotain läheisyyteen viittaavaa. :o)

Mutta tuohon mitä sä kerroit tuossa vielä sen verran, että onhan sekin kivaa, ettei aina ole niin syvällistä seksiä... Tietysti sitäkin pitää itse haluta, eikä vaan miellyttää toista.
        Mutta kyllä minäkin tykkään parisuhteessa ollessa satunnaisista ja spontaaneista "panoista", mutta aina siinä on oltava silti kumpikin mukana... Muuten se on sama kun kävisi runkilla vaan yksin...Siis minusta...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvä ettet suostu kivun vastaanottamiseen, jos et siitä pidä. Mieti vielä, kannattaako sinun suostua seksiin senkään vuoksi, että "haluat nukkua". Kukaan ei pakota sekstailemaan sen vuoksi että haluaisit nukkua, varsinkin jos jälkeen päin harmittaa.

Kiinteessä parisuhteessa se sekstailu oikeastaan kuuluu asiaan, jos ei nyt ole sairas.
        Kyllä ne halut yleensä nousee pikkuhiljaan pintaan, paitsi jos toinen on örvelö kännissä, eikä sen halujen tyydyttämisessä itse saa kuin olla ns. "patjana" eihän siitä mitään muuta saa kuin kiukkuisen olotilan... ja rauhassa lopultakin nukkua, ei tarvitse selitellen torjua.

Aamulla sitten yön sotkuja korjatessa pyykkiin kaikki petivaatteet, se suuttumus nousee jälleen pintaan.

Aamuahveilla hyvän tuulinen äijä saa seurakseen mököttävän muijan ja auta armias; jos kysyy ett mistä nyt tuulee... joten on parempi äijän pitää mölyt mahassaan ja tehdä se voileipänsä itse! Mistään englantilaisesta aamiaisesta ei kannata haaveilla, hyvä kun kahvia on keittimessä ja palasokeria pöydässä.
        Eikä ole mitään aihetta koskea minuun, ennen seuraavaa aamua/päivää, olen jäässä!

• Anonyymi
        Jan1 kirjoitti:

Noin se on.

• Anonyymi kirjoitti:

Noin se on.

Niin, minusta on turha muiden normittaa kenenkään parisuhteita, kun ne on aina pariskunnan 'näköiset' ja ihan yhtä oikein ja oikeanlaisia parisuhteita, kun keskenään erilaiset parisuhteet on. :)

Kunhan pariskunta siinä viihtyy.

• Anonyymi

Jaa, eikö paneminen sitten ole seksiä sellaiselle "henkiselle aistijalle"? Eli jos sellainen ns. romantikko harrastaa suoranaista panemista niin sitä ei lasketa seksiksi?

• Anonyymi kirjoitti:

Jaa, eikö paneminen sitten ole seksiä sellaiselle "henkiselle aistijalle"? Eli jos sellainen ns. romantikko harrastaa suoranaista panemista niin sitä ei lasketa seksiksi?

Kyllä se minusta ainakin kuuluu. Mutta se pitää olla molempien haluamaa.

Ja sellainen ”hihihii”-meinki on kivaa. Vaikka jossain jännässä paikassa, missä voi jäädä kiinnikin. 🤪

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiinteessä parisuhteessa se sekstailu oikeastaan kuuluu asiaan, jos ei nyt ole sairas.
        Kyllä ne halut yleensä nousee pikkuhiljaan pintaan, paitsi jos toinen on örvelö kännissä, eikä sen halujen tyydyttämisessä itse saa kuin olla ns. "patjana" eihän siitä mitään muuta saa kuin kiukkuisen olotilan... ja rauhassa lopultakin nukkua, ei tarvitse selitellen torjua.

Aamulla sitten yön sotkuja korjatessa pyykkiin kaikki petivaatteet, se suuttumus nousee jälleen pintaan.

Aamuahveilla hyvän tuulinen äijä saa seurakseen mököttävän muijan ja auta armias; jos kysyy ett mistä nyt tuulee... joten on parempi äijän pitää mölyt mahassaan ja tehdä se voileipänsä itse! Mistään englantilaisesta aamiaisesta ei kannata haaveilla, hyvä kun kahvia on keittimessä ja palasokeria pöydässä.
        Eikä ole mitään aihetta koskea minuun, ennen seuraavaa aamua/päivää, olen jäässä!

Jokainen tyylillään. Minun käsitykseni mukaan tuollainen käytös ei edistä rakkautta parisuhteessa, mutta mikäpä minä olen muiden puolesta sanomaan.

• Anonyymi
        Disse kirjoitti:

Kyllä se minusta ainakin kuuluu. Mutta se pitää olla molempien haluamaa.

Ja sellainen ”hihihii”-meinki on kivaa. Vaikka jossain jännässä paikassa, missä voi jäädä kiinnikin. 🤪

Aika hauska vastaus sulta tullut tähän keskusteluun
        "Ja sellainen ”hihihii”-meinki on kivaa. Vaikka jossain jännässä paikassa, missä voi jäädä kiinnikin."

Demiseksuaalin seksuaalinen halu edellyttää kokonaisvaltaista läheisyyden, kiintymyksen, rakkauden ja halun yhdistelmää. (jonkinlainen määritelmä demisseksuaalisuudesta)

Uskallan epäillä ett hiton harva "demi" päätyy jonnekin yleiselle paikalle sekstaileen.

Korkeintaan asuntoautoon tai telttaan, josta ainoastaan äänet saattavat kuulua ulokopuolisille asti, paljastaen aktin. Mutt johonkin puiston pusikkoon, en taatusti!
        Intiimisyys on ainakin mulle erittäin tärkeää, tiedä sitten miten yleistä se on.

• Anonyymi kirjoitti:

Aika hauska vastaus sulta tullut tähän keskusteluun
        "Ja sellainen ”hihihii”-meinki on kivaa. Vaikka jossain jännässä paikassa, missä voi jäädä kiinnikin."

Demiseksuaalin seksuaalinen halu edellyttää kokonaisvaltaista läheisyyden, kiintymyksen, rakkauden ja halun yhdistelmää. (jonkinlainen määritelmä demisseksuaalisuudesta)

Uskallan epäillä ett hiton harva "demi" päätyy jonnekin yleiselle paikalle sekstaileen.

Korkeintaan asuntoautoon tai telttaan, josta ainoastaan äänet saattavat kuulua ulokopuolisille asti, paljastaen aktin. Mutt johonkin puiston pusikkoon, en taatusti!
        Intiimisyys on ainakin mulle erittäin tärkeää, tiedä sitten miten yleistä se on.

No en sitten ole demiseksuaali, mulle aivan sama...

Mä olenkin minä...ihan itse... En kukaan demiseksuaali. Se on vaan jonkin piirteen ilmaisumuoto, eikä tarkoita sitä, että kaikki demiseksuaalit ovat presiiis samanlaisia nenän kulmasta lähtien. :oD

Mutta mulle aaaaaiiivan sama. :oD

• Anonyymi

Millaista olisi asiaton keskustelu seksistä?

• Anonyymi

Hei, no ei mulla mitään sanomista ole kunhan kalusin moikata ja pitää itteeni esillä ja äänessä. Nii ja tiedättekös jo, mä näytän hyvältä. Mitään en oo shopannu, ku minä oon oikeesti näköinen...

• Anonyymi

Aika rsnkkaa hommelia on noiden musiiikkienkin kanssa suunnittelu, nukahdin pehmoixseen omaan nojatuoliin hetkeksi, on hyvä nojatuoleja joissa voi pehmeästi nukahtaakin....

• Anonyymi
      • Anonyymi

Laihduttakaa niin saatte seksiä.

• Täällä jutellaan liikaa seksistä. Osa jo oksentelee.

• Anonyymi

Osa jo oksentelee ja osa jo rakastelee ja osa jo tyhjentelee ja osa jännittää,koskas tuloo haaste käräjille`? Meinaan et kantsii kattoo missä millon ja mihin sen pippelinsä asettaa...

• Anonyymi kirjoitti:

Osa jo oksentelee ja osa jo rakastelee ja osa jo tyhjentelee ja osa jännittää,koskas tuloo haaste käräjille`? Meinaan et kantsii kattoo missä millon ja mihin sen pippelinsä asettaa...

No jopas on aktiviteetit. Minä vaan polleesti palstailen. 😄

• Anonyymi

Nyt sinulta tuli outo kommentti. Jos seksistä tykkää ja siitä on hyviä kokemuksia, tuskin tulisi oksennusrefleksiä? Oletan siis sinulla olevan huonoja kokemuksia, niitä joista et pidä mutta joudut jostain syystä toteuttamaan.

AsianVierestä

• Anonyymi kirjoitti:

Nyt sinulta tuli outo kommentti. Jos seksistä tykkää ja siitä on hyviä kokemuksia, tuskin tulisi oksennusrefleksiä? Oletan siis sinulla olevan huonoja kokemuksia, niitä joista et pidä mutta joudut jostain syystä toteuttamaan.

AsianVierestä

Enhän mä itsestäni puhunut, vaan mulle on tullut ketjuihin joskus oksettaa ja taas seksistä puhutte jne. kommentteja. Tuo on siihin vetovastaus. :)

Eilenkin taas puhuttiin ja niinhän ne poistettiin. Olihan ne toki ihan varmaan väärässä ketjussakin. :D

• Anonyymi kirjoitti:

AsianVierestä

Juu, jos nyt minusta puhutaan. Niin on mulla ollut nuoruudessa koko seksi vähän sellainen pakko suorittaa, jotta saa romanttisia elementtejä itselleen suhteesta aikaan.

Mä kun olen ollut pääosin romanttinen rakastuja, enkä fyysinen/sekasuaalinen rakastuja.

Taidan olla vieläkin hyvin pitkälle. Voin olla suhteessani ihan onnellinen ja liihottaa tunteissani, vaikka seksiä ei olisikaan. Romanttista rakkautta, tunteita. Mua ei juuri hetkauta, jos seksielämä ei jatkuvasti ole mielessä tai toteudu.

Kyllä mä silti seksistä tykkään, osaan nauttia. Mutta ei ilman oleminen mua suista mihinkään päin. :)

• Jan1 kirjoitti:

Juu, jos nyt minusta puhutaan. Niin on mulla ollut nuoruudessa koko seksi vähän sellainen pakko suorittaa, jotta saa romanttisia elementtejä itselleen suhteesta aikaan.

Mä kun olen ollut pääosin romanttinen rakastuja, enkä fyysinen/sekasuaalinen rakastuja.

Taidan olla vieläkin hyvin pitkälle. Voin olla suhteessani ihan onnellinen ja liihottaa tunteissani, vaikka seksiä ei olisikaan. Romanttista rakkautta, tunteita. Mua ei juuri hetkauta, jos seksielämä ei jatkuvasti ole mielessä tai toteudu.

Kyllä mä silti seksistä tykkään, osaan nauttia. Mutta ei ilman oleminen mua suista mihinkään päin. :)

Seksin takia en esim. pettäisi ketään. Pärjään hyvin ilman kenenkään seksejä. Kyllä mä kärsin valtavasta romanttisen rakkauden ja läheisyyden puutteesta sillä saralla, jos alan edes harkitsemaan pettämistä tunnetasolla.

Liian vähän hellyyttä ja positiivista huomiota, tilalle negaa paljon ja alkaa vyyhtiä kertyy...

• Anonyymi
        Jan1 kirjoitti:

Seksin takia en esim. pettäisi ketään. Pärjään hyvin ilman kenenkään seksejä. Kyllä mä kärsin valtavasta romanttisen rakkauden ja läheisyyden puutteesta sillä saralla, jos alan edes harkitsemaan pettämistä tunnetasolla.

Liian vähän hellyyttä ja positiivista huomiota, tilalle negaa paljon ja alkaa vyyhtiä kertyy...

Tarvitsen , en voisi elää ilman. Onneksi en kuitenkaan niin usein mitä nuorempana.

AsianVierestä

• Anonyymi kirjoitti:

Tarvitsen , en voisi elää ilman. Onneksi en kuitenkaan niin usein mitä nuorempana.

AsianVierestä

Näin me ihmiset ollaa erilaisia. Itsetyydytys on keksitty, ihan välttämättä ei toista ihmistä tarvita, jos se riittää.

Onhan se seksi mukavaa, silloin kun on. Vaan jos on tilanne ettei syystä tai toisesta ole mahdollista, niin ei mulla tunteet siihen kaadu. Sitä meinaan. Tunteita saa ylläpidettyä ihan jo ajattelemalla toisesta positiivisia asioita. :)

• Anonyymi
        Jan1 kirjoitti:

Näin me ihmiset ollaa erilaisia. Itsetyydytys on keksitty, ihan välttämättä ei toista ihmistä tarvita, jos se riittää.

Onhan se seksi mukavaa, silloin kun on. Vaan jos on tilanne ettei syystä tai toisesta ole mahdollista, niin ei mulla tunteet siihen kaadu. Sitä meinaan. Tunteita saa ylläpidettyä ihan jo ajattelemalla toisesta positiivisia asioita. :)

Hitto, olen yrittänyt mutta palleja alkaa kiristämään vaikka miten positiivisesti ajattelisi. Parisuhteessa runkkaamisessa on samaa jos kuolisi pitopöydän ääressä nälkään.
        Onhan ihmisillä eri aikakausia, sellaisia jonka aikana ei seksiä tai ns. rakastelua kaipaa.
        Työstressi, vauva aika ovat muutoksia tekeviä. Ihmiset ovat erilaisia, myös seksuaalisuudessa.

AsianVierestä

• Anonyymi kirjoitti:

Hitto, olen yrittänyt mutta palleja alkaa kiristämään vaikka miten positiivisesti ajattelisi. Parisuhteessa runkkaamisessa on samaa jos kuolisi pitopöydän ääressä nälkään.
        Onhan ihmisillä eri aikakausia, sellaisia jonka aikana ei seksiä tai ns. rakastelua kaipaa.
        Työstressi, vauva aika ovat muutoksia tekeviä. Ihmiset ovat erilaisia, myös seksuaalisuudessa.

AsianVierestä

Toki on. Muitakin syitä on, sairaudet, välimatka jne. Seksuaalisuus on niin henkilökohtainen juttu juu.

• Anonyymi kirjoitti:

AsianVierestä

Miehissäkin on muuten aseksuaaleja. Niistä ei paljon puhuta. Mutta jotka ei seksiä kaipaa. Mitenköhän heidän pallit?

• Anonyymi
        Jan1 kirjoitti:

Miehissäkin on muuten aseksuaaleja. Niistä ei paljon puhuta. Mutta jotka ei seksiä kaipaa. Mitenköhän heidän pallit?

No en tiedä, en ole niitä puristellut.
        Joutaisihan nuo jo pois, pelkkää haittaa jos tämän jälkeen vielä...on se vaarallista peliä mutta antoisaa. Henkisellä puolella olen minäkin, toisinaan ja toisinaan taas on kuin nuori 20 joka aamulla herää siihen kauheaan seksinnälkään. Varmaan on nähnyt jonkun "painajaisen" :)

AsianVierestä

• Anonyymi kirjoitti:

No en tiedä, en ole niitä puristellut.
        Joutaisihan nuo jo pois, pelkkää haittaa jos tämän jälkeen vielä...on se vaarallista peliä mutta antoisaa. Henkisellä puolella olen minäkin, toisinaan ja toisinaan taas on kuin nuori 20 joka aamulla herää siihen kauheaan seksinnälkään. Varmaan on nähnyt jonkun "painajaisen" :)

AsianVierestä

Heh, joo et varmaan ole. 🙄

Mutta onkohan heillä täyttymisestä tuskia, kyllähän ne heilläkin yhtälailla vehkeet toimii vaikka seksiä ei mieli teekkään.

Olis kyllä rankkaa olla sinä, ei pahalla. 😅😂

• Anonyymi
        Jan1 kirjoitti:

Heh, joo et varmaan ole. 🙄

Mutta onkohan heillä täyttymisestä tuskia, kyllähän ne heilläkin yhtälailla vehkeet toimii vaikka seksiä ei mieli teekkään.

Olis kyllä rankkaa olla sinä, ei pahalla. 😅😂

Omia haluja tulee hillitä, muuten kansoittaisin koko maapallon ja siinä ei olisi enää mitään järkeä.

AsianVierestä

• Anonyymi kirjoitti:

Omia haluja tulee hillitä, muuten kansoittaisin koko maapallon ja siinä ei olisi enää mitään järkeä.

AsianVierestä

Kyllä.

• Anonyymi

Miks toisilla on persereiän lähitienoo ihan tumma,suorastaan musta.Ja toisilla taas ihan vitivalkoinen? Oon tässä maantiellä itekseen mietiny tämmösiä..kun tulee vedettyä maksullisia useinkin perseeseen...

• Anonyymi

Pitäisikö asiaa kysyä niiltä perseen omistajilta?

• Anonyymi

Se on ihan pigmenttiä. Joillain se voi olla ihan vaaleanpunainenkin. :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pitäisikö asiaa kysyä niiltä perseen omistajilta?

Tai perseen nuolijoilta?

• Anonyymi

asiallinen keskusteluko seksistä eli missä on naisten ja alastomat naisten ja pimppi kuvat niin ilman naisia ei ole seksiäkään

• Anonyymi

Etkö osaa käyttää pornosivustoja? Sieltä niitä löytyy.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Etkö osaa käyttää pornosivustoja? Sieltä niitä löytyy.

eikö nyt pitänyt puhua seksistä eikä mistään pornosta niin ilman naisia ei ole seksiäkään ja ilman naisia on vaikea puhua seksistä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

eikö nyt pitänyt puhua seksistä eikä mistään pornosta niin ilman naisia ei ole seksiäkään ja ilman naisia on vaikea puhua seksistä

Sinä et tiedä seksistä mitään, joten jatka siellä pornosivuilla runkkaamista. Miehet ei muusta puhukaan, joten naiset voi keskittyä muuhun.

• Anonyymi

Jotkut menee nuorena naimisiin, ehtii panna paljon sen yhden kans. Tai sitte homma hyytyy jo muutamassa vuodessa. Sinkuilla taas voi toisaalta olla paljonki kumppaneita, mutta jos suunnilleen yks pano yhtä kohti, niin ei seksin kokonaismäärä kovin suuri silti ole . Varmaan osin sattumaa, millaiseksi kunkin elämän "seksiura" muodostuu; milloin löytyy sopiva, löytyykö ollenkaan. Sairaudet ym vaikeudet seurusteluikään tultaessa voivat hidastaa oman seksuaalisuuden löytymistä. Ja tietenki on ihmisiä, jotka priorisoivat elämässään muuta.

• Anonyymi

Iloista ylpeyttä on niin paljon? Villi veikkaus.

• Anonyymi

Rumuus on syy ettei seksiä saa. Älkää olko rumia ja laihduttakaa.

• Anonyymi

Hyväkuntoinen silakka on ruokaisin.

• Anonyymi

Oikeassa elämässä saa asiallista keskustelua seksistä saa esim. menemällä bordelliin yksityistilaisuuteen tai tanssikerhon kellariin yöllä tankotanssi-tytön kanssa kaksin.

• Anonyymi

Niin palstalla höpöttäminen on kuin mielikuvituselämää, ei oikean elämän kanssa tekemistä lainkaan, mutta itse elän pääasiassa todellista elämää, enkä palstailua.

Tämä oman levymme uusi DVD-levyn suunnittelu, on hauska projekti, saa tekosyitäkin kesällä tehdä yllätyskäyntejä kavereiden luona jne. tosiaan joo, en ole moniakaan nähnyt pitkiin aikoihin. Kitaristin näin viimeksi... tuli autolla viereen ja moikkasimme hymyillen toisille auton ikkunoiden takaa hymyillen.

• Anonyymi

Lopettakaa nirsoilu heti. Ihmiset haluaa rakkautta oli ruma tai ei niin jokaisella oikeus saada panna.

• No, kai seksin saamisessa on yhtä paljon kyse myös seksin antamisesta. Ehkä ne toiset ovat ymmärtäneet sen sitten?

• Anonyymi

Hmm...naiselta ei kannata edes odottaa seksiä ennen kuin saa naisen niin lämpöiseksi ettei muuta vaihtoehtoa taida enää olla.

AsianVierestä

• Anonyymi kirjoitti:

Hmm...naiselta ei kannata edes odottaa seksiä ennen kuin saa naisen niin lämpöiseksi ettei muuta vaihtoehtoa taida enää olla.

AsianVierestä

Totta, ja silloin katoaa kyllä koko maailma ympäriltä.

• Anonyymi
        Lillis2020 kirjoitti:

Totta, ja silloin katoaa kyllä koko maailma ympäriltä.

Mies on ihan "kusessa", miten siitä turvallisesta hieman pidättyväisestä naisesta voi tulla tuollainen:)

AsianVierestä

• Anonyymi kirjoitti:

Mies on ihan "kusessa", miten siitä turvallisesta hieman pidättyväisestä naisesta voi tulla tuollainen:)

AsianVierestä

:D niinpä...

• Anonyymi
        Lillis2020 kirjoitti:

:D niinpä...

Nainen on ihana luojan luoma, hankala mutta niin ihana.

AsianVierestä

• Lillis2020
        Anonyymi kirjoitti:

Nainen on ihana luojan luoma, hankala mutta niin ihana.

AsianVierestä

:D pff.... me mitään hankalia olla, ;)

• Anonyymi
        Lillis2020 kirjoitti:

:D pff.... me mitään hankalia olla, ;)

Ihana olet, mutta hankala:)

AsianVierestä

• Anonyymi kirjoitti:

Ihana olet, mutta hankala:)

AsianVierestä

Hmph... No jos ihan pikkiriikkisen vähän joskus....🙄
        Mutta siis, kyllähän ruoassakin pitää olla oikeanlaisia mausteita, oikeassa suhteessa.... 😌

• Anonyymi
        Lillis2020 kirjoitti:

Hmph... No jos ihan pikkiriikkisen vähän joskus....🙄
        Mutta siis, kyllähän ruoassakin pitää olla oikeanlaisia mausteita, oikeassa suhteessa.... 😌

Sinuun voisi rakastua:)

AsianVierestä

• Anonyymi kirjoitti:

AsianVierestä

Niinkö? Olipa kauniisti sanottu, kiitos :)

• Anonyymi
        Lillis2020 kirjoitti:

Niinkö? Olipa kauniisti sanottu, kiitos :)

Ole hyvä.

AsianVierestä

• Anonyymi kirjoitti:

AsianVierestä

Tuon olet sanonut mullekin joskus. 😄👍

Mutta totta, Lillikseen voisi rakastua pahemman kerran. 😃

• Anonyymi
        Jan1 kirjoitti:

Tuon olet sanonut mullekin joskus. 😄👍

Mutta totta, Lillikseen voisi rakastua pahemman kerran. 😃

Sellaisia jotkut naiset ovat,

AsianVierestä

• Anonyymi kirjoitti:

Sellaisia jotkut naiset ovat,

AsianVierestä

Joo, hyvä että ovat.

• Anonyymi
        Jan1 kirjoitti:

Joo, hyvä että ovat.

Unohdit -mme päätteen.

AsianVierestä

• Anonyymi kirjoitti:

Unohdit -mme päätteen.

AsianVierestä

Sattuneesta syystä jätin pois tarkoituksella.

• Anonyymi
        Jan1 kirjoitti:

Sattuneesta syystä jätin pois tarkoituksella.

Hyvää yötä, nukuttaa, raskas työpäivä.

AsianVierestä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvää yötä, nukuttaa, raskas työpäivä.

AsianVierestä

Pysykää valveilla ja nauttikaa, minä menen nukkumaan, yksin mutta tyytyväisenä viikon antiin.
        https://www.youtube.com/watch?v=wquCCFvbNhI

AsianVierestä

• Anonyymi

Rahalla saa. Onko teillä rahaa? Ulkonäkö ja raha on ne jotka määrittelee miehen saamisen.

• Anonyymi

Saamikaatio onkin eri kuin saamasaatio. Saamanaatio on liki in.

• Anonyymi

Oijoi painonoin pikkusmrlls dilmään.. kirpaisee vähän... vahingossa, mikä olikin todella mukava asia tytöiltä esilaiset kasvovoiteet joita tarvitsen, mutta en voi suosittaa pikkusormen kynnellä silmiin tökkimistä kuitenkaan.

• Anonyymi

No en jaksanut lukea.varsinki kun heti täällä nämä palstapellet mutta että tämä seksi.eikö päähän pikkuisiin tärkeämpää mahdu.oon niin kurkkuani myöten seksiä että yök!te vitun miehet sen ootte tehneet.seksi on yäk.tahdon rakkautta.sitä ette osaa.ootte pilanneet kauneuden seksistä.tehneet siitä likaista toimintaa ja pornoa.ette tiä rakastelusta mitään.

• Anonyymi

Ätmin kommentti.

• Joo, no ne on aina nämä samat naamat jotka siitä tykkää spekuloida, eivät tajua että että siinä on loppupelissä aika yksinkertainen asia.

• Anonyymi

Niin varmastikaan ole tarkoitusta tuhota toisten silmiä piikkimäisillä kunsillä... mutta voi vsahingossa raapiessa sattua.

• Anonyymi

Kyllähän jokainen saa seksiä jos haluaa, ei vain aina niiltä joilta haluaisi.

• Nojuu.

• Anonyymi
        Jan1 kirjoitti:

Nojuu.

Hammas-Hirviö asiat kohta jo hyökkäävät päälle kuin ruumiit korona-haudoistaan.

Itselläni kyllä irtosi hammas, oli hyvä asia kun irtosikin, oli viallinen, söin nielaisin kai vahingossakin sen hampin, ei haittaa, kakin sen jo pois kai.

• Anonyymi

Ei pidä paikkansa. Monet monet ei saa seksiä vaikka haluaisivat. Ei rumat miehet saa edes rumilta naisilta.

• feminismin tuotoksia.

ennen naiset ja miehet pariutuivat normaalisti ja suuremmalle osalle miehistä löytyi jonkinlainen nainen.

nykyään suurinosa naisista hamuaa pientä joukkoa miehistä, joten suurinosa miehistä on sitten ilman kuten myös naisista jotka jahtaavat sitä unelmaprinssiä.

• Anonyymi

Kiesus mikä inceli olet.

• Anonyymi kirjoitti:

Kiesus mikä inceli olet.

kiesus mikä aivopesun tuotos olet.

• pöh. Seksi on yliarvostettu asia. Sitäpaitsi ei ole mitään yhtä syytä, miksi toiset "saavat" seksiä ja toisaalla taas ei vois vähempi kiinnostaa.

Siitä, ainakin me miehet, olemme lienee yhtä mieltä, että runkkaaminen on parempaa kuin huono nainti?

Minä en kyllä jaa aloittajan näkemystä siitä, että seksistä ei voisi keskustella asiallisesti. Lienee aloittajan näkemys ei aina kohtaa vastaajan näkemystä "asiallisuudesta".

Joka tapauksessa, kun sperma lentää, niin hyvä homma.

• Anonyymi

Juu, jos nainen antaa ja kyllähän se antaa käsihoitoa, niin toki se huonon panon aina voittaa 😁

• Anonyymi

Aika monet ei saa parisuhteessa edes seksiä kovin paljon. Hyvä jos kerran 2 kuukaudessa tai monet saa kerran vuodessa enkä ymmärrä mitä järkeä olla sellaisen ihmisen kanssa suhteessa joka ei halua seksiä. Kyllä viikossa 1-2 kertaa pitää panna ja siihen halauksia ja muuten vaan yhdessä olemista. Läheisyys pitää miehen ja naisen yhdessä. Jotkut on 10 vuottakin ilman seksiä parisuhteessa vaikka ei olisi syytä. Syytä olis erota sitten.

• Aseksuaalit jäi nyt tyystin paitsioon. Heilläkin voi olla varsin hyvä parisuhde, seksittömänä.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis

Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu
      Maailman menoa
      417
      3598
    2. Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä

Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä
      Jälleensyntyminen
      318
      1612
    3. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      114
      1432
    4. En kadu sitä, että kohtasin hänet

mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n
      Ikävä
      85
      1399
    5. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1358
    6. Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..

...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n
      Ikävä
      59
      1316
    7. Lapuan sanomissa käy rytinä

Pistivät sitten päätoimittajan pihalle
      Lapua
      50
      1236
    8. Helena Koivu : Ja kohta mennään taas

Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      89
      1159
    9. Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."

Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa
      Tv-sarjat
      33
      1027
    10. Oot ihana

Toivottavasti nähdään sattumalta jonain kesäpäivänä♥️🥺🫂
      Ikävä
      39
      950
    Aihe