Feiled

Pinkkis

Tästä bändistä en löytänyt minkäänlaista topiccia ainakaan täältä rock-osastolta joten aloitetaanpas sellainen.

Feiled siis on kotimainen melodista rokkia soittava bändi, jolta on jo ilmestynyt pari sinkkua (The Great Escape ja Lost, jälkimmäinen tänään eli 30.03.2005). Debyyttialbumi on tulossa huhtikuun 13. päivä ja se kantaa nimeä Midnight Poems.

Lisää tietoa löytyy bändin omilta kotisivuilta osoitteesta http://www.feiled.com/ . Siellä taitaa olla pari klippiäkin biiseistä ladattavissa.

Mitäs mieltä ihmiset ovat tästä bändistä? Jos olette kuulleet, niin kyllä vai ei ja miksi? Keskustelua keskustelua.

-----

Itse olen nuo pari sinkkua kuullut ja kyllähän sitä albumiakin sitten täytyy kuulla. Feiled vaikuttaa pirun kovalta poppoolta :-) Toivottavasti festarijärjestäjät ovat ottaneet tämän bändin huomioon esiintyjälistaa kasatessaan, olisi nimittäin kiva päästä kesällä katsastamaan Feiledinkin livekunto!

7

1055

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuultu on

tuttu bändi on. olen nähnyt livenäkin joulukuussa tampereella ja toimi silloin ihan ok. hyviä biisejä oli paljon ja levyä odotellessa noi molemmat sinkut maistuu hyvältä. ei muuta kuin pojille paljon tsemppiä tuleville keikoille.

• kirppu

joo mahtavaa meininkiä. toivottavasti näkee kesällä festareilla!

• okooko

olin eilen kattos livenä!!! toimi. suosittelen!

• fanittaja

mä oon ihan fiiliksissä tosta bändistä. ihanaa musiikkia ja kivan näköset pojat vielä soittaa niin mikäs siinä!!!!

• pupuli

Aikas hyvin näyttää keskustelua syntyvän.Hyvä hyvä! Diggailen kans kyseisestä bändistä todella paljon! en oo vielä ehtinyt ostaa uutta midnight poems albumia mikä ilmestyis siis 13.4, mutta eiköhän sekin pian hoidu!
        Keikoilla on kuulemma kauheen hiljaista, että nyt äkkiä kaikki fanittamaan keikoille. Tampereen lähettyvillä Lempäälässä on ainakin perjantaina 22.4 keikka, että sinne kaikki kynnelle kykenevät!! Ja käykäähän äänestämässä Feilediä listoille, että saadaan bändiä enemmän esille, kun tuntuu vielä olevan ikävä kyllä kovin tuntematon suurimmalle osalle yleisöä! Bändi on kyllä nousun arvoinen, että listaäänestyksiin vaan kaikki ja keikoille nauttimaan hyvästä musasta!

• carsoniiiii

joo-o Feiledin jätkät on aika kovia.. ;> Feiled on tosi hyvä :>

• haluaatietää

Tietääkö joku Feiledin loppumisesta mitään? Ois kiva tietää mitä entiset fanit tästä tietää ! Ja toinen kysymys onko Feiled soittanu biisiä Daddy joskus ja onko se niitten oma biisi vai kenen?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies tykkään edelleen sinusta

Harmittaa vaan tämä tilanne. Tai se kun ei ole mitään tilannetta.
      Ikävä
      59
      1220
    2. Martina Aitolehti veti kohtalokkaat hääkännit - Alttarilla ikävä temppu Esko Eerikäiselle

Ex-pariskunta Aitolehti ja Eerikäinen pitävät yhdessä Martina & Esko podcastia. He ovat kertoneet kansalle mm. hääaamust
      Kotimaiset julkkisjuorut
      57
      1148
    3. Haluatko mies mennä naimisiin melko pian, ku ollaan kohdattu?

Mä haluaisin mennä mahdollisimman nopeesti....💍
      Ikävä
      133
      1122
    4. Vappu Pimiä lataa suorat sanat TTK-lähdöstään - Yksi asia elämässä muuttui pysyvästi

Vappu Pimiä astui pois Tanssii Tähtien Kanssa -juontajan pallilta viime syksynä. Pimiällä oli pitkät perinteet TTK:ssa,
      Suomalaiset julkkikset
      7
      990
    5. Mitä haluaisit sanoa hänelle?

Jos joskus kohtaatte?
      Ikävä
      96
      950
    6. Vain elämää: Silmiinpistävä muutos heti ekassa jaksossa - Onko tämä hulppeampi kuin entinen?

Vain elämää on totuttu näkemään Hirvensalmella sijaitseva Satulinna. Uudella kaudella kuvauspaikka muuttuu Calliolaksi.
      Vain elämää
      5
      805
    7. Sinulle jota kaipaan!

Tunnen sinua kohtaan jotain, mitä en enää osaa selittää pelkällä ihastumisella. Se on kiintymystä, kaipuuta, romanttista
      Ikävä
      27
      741
    8. Mikä kaivatussasi

on parasta?
      Ikävä
      44
      734
    9. Onko naisten "ahdisteluhysterian" kulttuuria kritisoivat miehet itse ahdistelijoita?

Tällaisen kuvan saa, kun tästä aiheesta tekee aloituksia: aina luullaan, että "ahdisteluhysteriaa" kritisoiva mies on it
      Sinkut
      192
      696
    10. Jos oltais joskus samoissa bileissä

Niin lähdettäiskö yhdessä ”jatkoille?”
      Ikävä
      71
      669
    Aihe