Feiled

Pinkkis

Tästä bändistä en löytänyt minkäänlaista topiccia ainakaan täältä rock-osastolta joten aloitetaanpas sellainen.

Feiled siis on kotimainen melodista rokkia soittava bändi, jolta on jo ilmestynyt pari sinkkua (The Great Escape ja Lost, jälkimmäinen tänään eli 30.03.2005). Debyyttialbumi on tulossa huhtikuun 13. päivä ja se kantaa nimeä Midnight Poems.

Lisää tietoa löytyy bändin omilta kotisivuilta osoitteesta http://www.feiled.com/ . Siellä taitaa olla pari klippiäkin biiseistä ladattavissa.

Mitäs mieltä ihmiset ovat tästä bändistä? Jos olette kuulleet, niin kyllä vai ei ja miksi? Keskustelua keskustelua.

-----

Itse olen nuo pari sinkkua kuullut ja kyllähän sitä albumiakin sitten täytyy kuulla. Feiled vaikuttaa pirun kovalta poppoolta :-) Toivottavasti festarijärjestäjät ovat ottaneet tämän bändin huomioon esiintyjälistaa kasatessaan, olisi nimittäin kiva päästä kesällä katsastamaan Feiledinkin livekunto!

7

1009

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuultu on

tuttu bändi on. olen nähnyt livenäkin joulukuussa tampereella ja toimi silloin ihan ok. hyviä biisejä oli paljon ja levyä odotellessa noi molemmat sinkut maistuu hyvältä. ei muuta kuin pojille paljon tsemppiä tuleville keikoille.

• kirppu

joo mahtavaa meininkiä. toivottavasti näkee kesällä festareilla!

• okooko

olin eilen kattos livenä!!! toimi. suosittelen!

• fanittaja

mä oon ihan fiiliksissä tosta bändistä. ihanaa musiikkia ja kivan näköset pojat vielä soittaa niin mikäs siinä!!!!

• pupuli

Aikas hyvin näyttää keskustelua syntyvän.Hyvä hyvä! Diggailen kans kyseisestä bändistä todella paljon! en oo vielä ehtinyt ostaa uutta midnight poems albumia mikä ilmestyis siis 13.4, mutta eiköhän sekin pian hoidu!
        Keikoilla on kuulemma kauheen hiljaista, että nyt äkkiä kaikki fanittamaan keikoille. Tampereen lähettyvillä Lempäälässä on ainakin perjantaina 22.4 keikka, että sinne kaikki kynnelle kykenevät!! Ja käykäähän äänestämässä Feilediä listoille, että saadaan bändiä enemmän esille, kun tuntuu vielä olevan ikävä kyllä kovin tuntematon suurimmalle osalle yleisöä! Bändi on kyllä nousun arvoinen, että listaäänestyksiin vaan kaikki ja keikoille nauttimaan hyvästä musasta!

• carsoniiiii

joo-o Feiledin jätkät on aika kovia.. ;> Feiled on tosi hyvä :>

• haluaatietää

Tietääkö joku Feiledin loppumisesta mitään? Ois kiva tietää mitä entiset fanit tästä tietää ! Ja toinen kysymys onko Feiled soittanu biisiä Daddy joskus ja onko se niitten oma biisi vai kenen?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kelekkakisat

Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.
      Nivala
      11
      5824
    2. Kuinka pitkä välimatka

on teidän kotien välillä?
      Ikävä
      87
      2969
    3. Eikö me voitais

Vaan harrastaa seksiä kun muusta ei tule mitään
      Ikävä
      46
      2842
    4. Onko kaivattusi

…mielestäsi älykäs, tai kenties tyhmä? Oma mielipide.
      Ikävä
      52
      2383
    5. Epäilen ettet edes

Kehtaisi liikkua kanssani.
      Ikävä
      46
      2264
    6. Oletko huomannut

Yhden muutoksen?
      Ikävä
      25
      2261
    7. Aivan kauheaa

Veikö koskiuoma taas ihmishengen? Se pitää kieltää!
      Imatra
      13
      2195
    8. Pitäis vaan lopettaa

Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei
      Ikävä
      13
      2180
    9. Ikävä uutinen uudesta Unelmia Italiassa -kaudesta

Unelmia Italiassa -sarja on ollut supersuosittu ja uutta kautta on odotettu. Nyt on tullut se aika, että TV-katsojat pää
      Tv-sarjat
      7
      1933
    10. Salatut elämät: Lola Odusoga -paljastus - Tämä suosii tiettyjä Salkkarit-faneja!

Salatut elämät vetää katsojia tv-ruudun äärelle jaksosta, kaudesta ja vuodesta toiseen. Tähän mennessä sarjaa on nähty j
      Salatut elämät
      8
      1861
    Aihe