Yksinkertaistettuna näin

Anonyymi

Mitkä on yleisimät syyt naisilla kun seksi ei nappaa, mulla on nyt kuukautiset ja nekin yllättävän usein, pää särkee, selkää ja niskoja kolottaa vaikka mites ne liittyy pimperoon, mun tietääkseni ihan eri elimet kehossa eri päissäkin. Muija kävi pyörä lenkillä, oli niin hyväntuulinen tullessaan ja posket punotti, kun ehdotin seksiä muija sanoi et on hiki pitäis käydä suihkussa ja on vähän haarovälikin arka kun penkki hinkkas, pitää jättää nyt väliin JUST NIIN. Ylättävän paljon tulee selityksiä, taidan ottaa saman tyylin itse asioihin tai olen jo ottanut jotka ei nappaa ja siitäkös syntynyt eri puraa. Kun seksi astuu taas kuvaan olen hyvinkin yhteistyö kelpoinen.

68

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Nainen ei ole sama kuin mies. Tutustu yleisesti naisen seksuaalisuuteen teoreettisella tasolla ja sitten kumppanisi ainutlaatuiseen seksuaalisuuteen.

      • Anonyymi

        Nää ihmettelijämiehet on tumpeloita


    • Anonyymi

      Se nyt vaan on virhe ehdottaa seksiä liikunnan jälkeen, vielä sanallisesti. Esimerkiksi. Tilannetaju, kehokieli ja ajoitus kun on kohdallaan, seksi maistuu naiselle.

      Esimerkkinä itseni. Pitkä liitto, 26v - seksi nappaa yhä. Kertaakaan mies ei ole ehdottanut seksiä suorasanallisesti tyyliin "miten olisi seksiä nyt?" tms. En minäkään, vaikka teen myös aloitteita. Sanaton sopimus meillä lienee molemminpuolin "älä kieltäydy kahdesti peräkkäin". Eikä todellakaan ole tarvinnut kieltäytyä kahdesti peräkkäin, eikä yhtäkään kertaa kieltäytyä kuin pari kertaa vuodessa, koska molemmilla hyvä tilannetaju. Silti seksiä on säännöllisesti ja se on hyvää, tyydyttävää.

      Kuukautisten aikaan meistä kumpikaan ei ole innostunut seksistä. Ne ovat edelleen kivuliaat ja runsaat. Jos mietit itse, että munistasi vuotaisi verta, vaihtaisit sidettä kerran tunnissa, muuten tirskuu yli (ja vessan lattialle, housuihisi, sukillesi ym välillä muutenkin sidettä vaihtaessasi), alaselkää ja kroppaa särkisi, päätäkin yms. niin niin tuskinpa itsekään seksistä innostuisit. Jos puolisosi sitä ehdottaisi, se tarkoittaisi sinulle samaa kuin henkisesti pesäpallomailalla lyöminen. Sinun tekisi mieli sanoa "Haista sinä paska, kun ajattelet vain itseäsi". Parisuhteessahan pitäisi vältellä viimeiseen asti tällaista konfliktia, sillä se vie todellakin seksihalut. Siis surkea tilannetaju, kehonkielen huono ymmärtäminen ja piittaamaton ajoitus on suhteelle myrkkyä. Etenkin seksin suhteen, mutta ihan kaikessa muussakin.

      • Anonyymi

        Niin piti lisätä vielä että lähdepä juoksulenkille, vaikka päivittäin. Sitten katsot tekeekö sinunkaan mielesi seksiä lenkin jälkeen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin piti lisätä vielä että lähdepä juoksulenkille, vaikka päivittäin. Sitten katsot tekeekö sinunkaan mielesi seksiä lenkin jälkeen.

        Ylemmästä kommentistasi olin kutakuinkin samaa mieltä. Menkat ja kaikenlaiset kolotukset vähentävät himoja omalla kohdallakin tehokkaasti. Itselläkin onneksi hyvillä sensoreilla varustettu mies, joka lukee tilanteita upeasti eikä rupea lähentelemään kiiluvin silmin, kun näkee että mulla on kipuja. Ja sama toki toisinkin päin - yleensä miehestä huomaa jo päällepäin oisko mun sopiva hetki aloittaa lämmittely petihommiin vai ei.

        Alemmasta täytyy omakohtaisesti olla eri mieltä. Käyn päivittäin lenkillä, eikä se itsellä vaikuta himoihin ainakaan heikentävästi. Siinähän sitä on jo valmiiksi lihakset lämpiminä ja energitaso korkealla, mikä jottei siihen perään vielä seksiäkin! Ei nyt toki joka kerta huvita lenkin päätteeksi, mut en henkkoht näe että urheilusuoritus vähentäisi seksihaluja sanottavasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ylemmästä kommentistasi olin kutakuinkin samaa mieltä. Menkat ja kaikenlaiset kolotukset vähentävät himoja omalla kohdallakin tehokkaasti. Itselläkin onneksi hyvillä sensoreilla varustettu mies, joka lukee tilanteita upeasti eikä rupea lähentelemään kiiluvin silmin, kun näkee että mulla on kipuja. Ja sama toki toisinkin päin - yleensä miehestä huomaa jo päällepäin oisko mun sopiva hetki aloittaa lämmittely petihommiin vai ei.

        Alemmasta täytyy omakohtaisesti olla eri mieltä. Käyn päivittäin lenkillä, eikä se itsellä vaikuta himoihin ainakaan heikentävästi. Siinähän sitä on jo valmiiksi lihakset lämpiminä ja energitaso korkealla, mikä jottei siihen perään vielä seksiäkin! Ei nyt toki joka kerta huvita lenkin päätteeksi, mut en henkkoht näe että urheilusuoritus vähentäisi seksihaluja sanottavasti.

        Itse tanssin, olen tanssinut lapsesta eli vuosikymmeniä. Se on orgastista toimintaa. Käyn tanssin jälkeen suihkussa, haluan palautua ja olla rauhassa. Onneksi mies tajuaa tämän.

        Minulla myös rankat menkat ja anemiaakin välillä tämän vuoksi. Niiden kourissa olen tooooosii väsynyt.


    • Anonyymi

      Pelkkä laiskuus tai mies on huono panemaan, ei ota naista huomioon. Pään särky on tekosyy aina.

    • noin se menee kun suhteesta on tullut itsestäänselvyys eli rakkaus/intohimo on kuollut

      • Anonyymi

        Sanoo sinkku 😂😂


      • Anonyymi

        Jotenkin liikkistä kun timityskin aina yrittää osallistua aikuisten keskusteluihin:) söpöö


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jotenkin liikkistä kun timityskin aina yrittää osallistua aikuisten keskusteluihin:) söpöö

        jonkunhan teitä pitää valistaa maailman menosta kun olette siitä niin pihalla.


      • Anonyymi

        Jos rakkaus olis seksin tae ei olis pillua saanut enää pariinkymmeneen vuoteen, pannaan kun panettaa siinä rakkautta tarvita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos rakkaus olis seksin tae ei olis pillua saanut enää pariinkymmeneen vuoteen, pannaan kun panettaa siinä rakkautta tarvita.

        Ja päin vastoin: kohta 40 vuotta rakastettu, joista puolet seksittä.


      • Anonyymi
        timitys kirjoitti:

        jonkunhan teitä pitää valistaa maailman menosta kun olette siitä niin pihalla.

        Sinkun ei kannata parisuhteisia ohjeistaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanoo sinkku 😂😂

        Älä, tämä helkkarin ätmi yrittää päteä joka ikiseen viestiin parisuhde palstalla vaikka eihän sillä ole kokemusta mistään! Ja vastauksetkin ovat lapsellisen töksähtäviä. Miten kukaan edes viitsii vastata tälle trollille?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinkun ei kannata parisuhteisia ohjeistaa.

        parisuhdestatus ei liity mitenkään siihen tietoon, miten parisuhteet kannattaa hoitaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Älä, tämä helkkarin ätmi yrittää päteä joka ikiseen viestiin parisuhde palstalla vaikka eihän sillä ole kokemusta mistään! Ja vastauksetkin ovat lapsellisen töksähtäviä. Miten kukaan edes viitsii vastata tälle trollille?

        sun ei kannata lotota.


      • Anonyymi
        timitys kirjoitti:

        parisuhdestatus ei liity mitenkään siihen tietoon, miten parisuhteet kannattaa hoitaa.

        Jos ei ole kestäviä parisuhteita kokenut, ei ole tietoa sellaisten toimimisesta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos ei ole kestäviä parisuhteita kokenut, ei ole tietoa sellaisten toimimisesta.

        sun pitää sitten olla hiljaa jos sulla ei ole moista kokemuksia.


      • Anonyymi
        timitys kirjoitti:

        sun pitää sitten olla hiljaa jos sulla ei ole moista kokemuksia.

        Kommentointiasi seuratessa on selvää ettei sulla ole lainkaan kokemusta toimivasta parisuhteesta. Eikä kyllä minkäänlaista realismintajua muutenkaan. Harhaisia kuvitelmia omasta kaikkitietävyydestä. Ihan viihdyttävää toki seurata trollailuasi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kommentointiasi seuratessa on selvää ettei sulla ole lainkaan kokemusta toimivasta parisuhteesta. Eikä kyllä minkäänlaista realismintajua muutenkaan. Harhaisia kuvitelmia omasta kaikkitietävyydestä. Ihan viihdyttävää toki seurata trollailuasi.

        älä lottoa, ei siitä mitään tule.


    • Anonyymi

      Puhut minä muodossa kuukautisistasi -oletko siis nainen. Sitten taas kerrot muijastasi - oletko siis mies?

      Tai voihan se olla miten päin vain...

      • Anonyymi

        "mulla on nyt kuukautiset ja nekin yllättävän usein"

        Tässä ilmiselvästi mies kertoo mitä nainen on vastannut seksiehdotteluun.

        (Nimimerkki rautalangan taivuttaja)


    • Anonyymi

      Sori et ole haluttava 😊

      • Anonyymi

        Kukaan mies ei ole loputtomiin haluttava naiselle, eikä kukaan nainen riitä miehelle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kukaan mies ei ole loputtomiin haluttava naiselle, eikä kukaan nainen riitä miehelle.

        Tahdon asia.


    • Anonyymi

      Hyvin paljon kuullostaa siltä että nainen ei vain halua seksiä ja piste. Kurjaa ettei sano sitä suoraan vaan sanoo aina jonkun eri syyn.

      Tuossa aikaisemmin joku otti esiin tuon sanallisen ehdottamisen ongelmallisuuden. Tuo on niin totta. Meilläkään ei ole koskaan suhteen aikana kumpikaan ehdotellut sanallisesti mitään. Jonakin hetkenä vain kummallakin lyö kipinää. On toki tilanteita joissa mua ei ole haluttanut kun toinen olis halunnut ja sama toisin päin. Yleensä se menee niin, että se vaan ei syty se yhteinen kipinä sillä kertaa kun toinen ei lähde mukaan. Se tulee läheisyydestä, eleistä, olemisesta se kuumottava tunne ja se on menoa sitten. Ei sanoja ei ehdotteluita.

      Olen huomannut että sellaiset seksiä suorittavat miehet, sellaiset jotka ovat enempi pano-miehiä, ehdottavat seksiä sanallisesti. Jos taas nainen on luonteeltaan enempi rakastelija, ehdoton turn off on kuulla mieheltä sanallinen ehdotus. Se tuntuu röyhkeältä ja kornilta yhtä aikaa.

      Joku yhteys teiltä tuntuu puuttuvan.

      • Anonyymi

        "Se tulee läheisyydestä, eleistä, olemisesta se kuumottava tunne ja se on menoa sitten. Ei sanoja ei ehdotteluita."

        Näin se menee. Sanalliset ehdotukset latistavat seksin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Se tulee läheisyydestä, eleistä, olemisesta se kuumottava tunne ja se on menoa sitten. Ei sanoja ei ehdotteluita."

        Näin se menee. Sanalliset ehdotukset latistavat seksin.

        Pätee kaikkeen muuhunkin. Jos vaikka miehen sopisi viedä roskat, tunnelma latistuu täysin, jos vaimon pitää erikseen pyytää.

        Ja jos vaikka vaimo haluaisi lomalle ulkomaille, lomafiilikset romuttuvat heti, jos hän mainitsee toiveestaan.

        Ja lapsitoiveista ei tietysti varsinkaan pidä koskaan keskustella vaan antaa luonnon tehdä tehtävänsä.


      • Anonyymi

        "Jos taas nainen on luonteeltaan enempi rakastelija, ehdoton turn off on kuulla mieheltä sanallinen ehdotus. Se tuntuu röyhkeältä ja kornilta yhtä aikaa. "

        Näinpä. Sanallinen ehdotus tappaa kaikki halut (= estää rakastelun ja nautinnon vaikka nainen sekstailla haluaisikin.) Kaikki miehet, joiden kanssa olen seksiin lähtenyt ovat tajunneet tämän.


    • Anonyymi

      Jos naisesi pihtaa pitemmän aikaa jo, ei taatusti tunne enää seksuaalista halua sinua kohtaan ap. Kylmä tosiasia. Miksi pihdata jos itsekin haluaisi? Suhteeseen kuuluu toki paljon muutakin, mutta suhde ilman seksiä on vain pelkkä kaverisuhde. Voihan sitä elellä yhdessä pelkkinä kämppiksinäkin, mutta aika kuluu ja kukaan ei nuorru enää. Täällä puhuttu tilannetajusta tms. , että miehen pitäisi osata olla tietyllä tavalla juuri sillä hetkellä ja sillä tavalla, on paskapuhetta. Jos asia olisi noin, ei olisi suuri vaiva vinkata miestä alkuun, ap vaikuttaa ainakin innokkaalta oppijalta! Kuulostaa julmalta sanoa näin, mutta naisesi ei halua sua ap.

      • Anonyymi

        Siinä toinen älyttömyys. Nainen ei "pihtaa", vaan NAUTTII yhtälailla seksistä kuin mieskin - JOS mies osaa käyttäytyä, ja on vähänkin oikeasti kiinnostunut naisestaan. Eikä itsekkäästi vain seksistä ja oman munansa hyvinvoinnista. Yhteispeli on seksin avainsana.

        Kun ap ajattelee vaimonsa vain oman tyydytyksen välineenä, niin on aivan oikein ettei vaimolla seksi nappaa, vaimolla itsekunnioitus kohdallaan. Vain pellet miehet eivät tätä ymmärrä. He käyttäytyvät huonosti ja syyttävät vaimoa "pihtaamisesta". Eihän nyt hyvänen aika kukaan ole ilman seksiä, kun siitä nauttii! Kukaan nainen ei nauti seksistä itsekkään ja itsekeskeisen vonkaajan kanssa.


      • Anonyymi

        Toi on totta. Mä oon nainen enkä halua miestäni enää, koska tunne, rakkaus on loppu. Kipuilen itsekin, että pitäisi tehdä jokin päätös. On väärin miestä kohtaan roikkua tässä, vaikka hän kai musta tykkääkin. Tunne on loppu, koska mistään meidän välisistä tunneasioista ei ole ikinä voitu puhua, mies ei ole tahtonut, vaikenee vain kun minä puhun eikä kommentoi. Avoimuuden puute tuhoaa suhteen. Silloin nainen vähitellen lakkaa haluamasta. Läheisyys on loppunut puhumisen puutteessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinä toinen älyttömyys. Nainen ei "pihtaa", vaan NAUTTII yhtälailla seksistä kuin mieskin - JOS mies osaa käyttäytyä, ja on vähänkin oikeasti kiinnostunut naisestaan. Eikä itsekkäästi vain seksistä ja oman munansa hyvinvoinnista. Yhteispeli on seksin avainsana.

        Kun ap ajattelee vaimonsa vain oman tyydytyksen välineenä, niin on aivan oikein ettei vaimolla seksi nappaa, vaimolla itsekunnioitus kohdallaan. Vain pellet miehet eivät tätä ymmärrä. He käyttäytyvät huonosti ja syyttävät vaimoa "pihtaamisesta". Eihän nyt hyvänen aika kukaan ole ilman seksiä, kun siitä nauttii! Kukaan nainen ei nauti seksistä itsekkään ja itsekeskeisen vonkaajan kanssa.

        Samaa mieltä, kyllä nainenkin yleisesti ottaen nauttii seksistä, mutta ap:n tapauksessa naisensa pihtaa, koska ei enää syty ja nauti siitä ap:n kanssa. Kun tunteet ovat kuolleet, ei nainen vaivaudu opettamaan ap:tä mistä nauttisi, saati sitten keskustelemaan asiasta. Kieltäytyminen eri syihin vedoten on aina vähintäänkin valkoista valehtelemista. Olisi reilumpaa vaan sanoa, että ei halua seksiä ap:n kanssa ja mikä on vialla suhteessa. Minusta tuo apn suhde naisensa kanssa on ohi!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toi on totta. Mä oon nainen enkä halua miestäni enää, koska tunne, rakkaus on loppu. Kipuilen itsekin, että pitäisi tehdä jokin päätös. On väärin miestä kohtaan roikkua tässä, vaikka hän kai musta tykkääkin. Tunne on loppu, koska mistään meidän välisistä tunneasioista ei ole ikinä voitu puhua, mies ei ole tahtonut, vaikenee vain kun minä puhun eikä kommentoi. Avoimuuden puute tuhoaa suhteen. Silloin nainen vähitellen lakkaa haluamasta. Läheisyys on loppunut puhumisen puutteessa.

        Hyvä että olet rehellinen haluistasi. Mutta edelleen teet sen virheen, että syytät miestä kipinän sammumisesta.

        Nainen nyt on vaan rakennettu niin, että yhtä miestä ei jaksa loputtomiin himoita. Maailmassa ei ole miestä, joka pitäisi himosi hyrräämässä lopun elämää.


    • Anonyymi

      Teillä ei toimi yhteispeli. Naisellasi seksi "ei nappaa", koska ehdottelet suoraan seksiä, huonoon ajankohtaan. Se on todella typerää.

      • Anonyymi

        Pitäiskös naisilla olla kyltti kaulassa et nyt jotta mieskin tietää koska onnistuu. Täyttä paskaa jos kotona ei saa sit kylille kyl se pihtaaja herää omaan nokkeluuteensa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitäiskös naisilla olla kyltti kaulassa et nyt jotta mieskin tietää koska onnistuu. Täyttä paskaa jos kotona ei saa sit kylille kyl se pihtaaja herää omaan nokkeluuteensa.

        Ei edes pidä napata kotona huonokäytöksisen vastenmielisen äijän kanssa. Kyllä naisenkin nautinto herää vieraissa.


    • Anonyymi

      Jos naiset ovat fiksuja kuten väittävät pitäisi tajuta mihin seksin pihtaus johtaa, yksittäiset kieltäytymiset ok, ei enää kun joka kerta keksitään tekosyitä.

    • Anonyymi

      Naiset tuntee olevansa jotenkin parempia kuin miehet. Minä en alennu moiseen vonkaamiseen jos ei kotona ole halukkuutta niin muualta löytyy, katsokoot sitten peiliin ja lähtekööt jos ei mies nappaa. Turha sitä on miestä syyttää jos ei naista kiinosta kamat kasaan vaan, moni nainen vaan ajattelee et kyllä se tossa ilman seksiikin. Minä ainakin sanoin yhdelle muijakaverille aikoinaan että en halua sua ja syynkin, lopetin suhteen ja olin tyytyväinen myöhemmin löytämääni naiseen.

      • Anonyymi

        Kyse ei ole paremmuudesta, vaan tunneälystä. Sanallisesti vonkaavat miehet kotona on riesa, joista kannattaa pyrkiä eroon.


      • Anonyymi

        Miehet luulee että naisilla on joku kiero salaliitto seksin suhteen. Ei se niin mene. Nainen nyt vaan on kiinnostunut miehestään siinä mielessä vain rajatun ajan, minkä jälkeen elämään tulee muita kiinnostuksen aiheita.

        Monet naiset todistavat, että he voivat olla ihan onnellisia ilman seksiä. Pakottava panetus iskee sitten, kun ja jos hän ihastuu uuteen mieheen.

        Naiset on itsekin asian suhteen ymmällään. Heidät on saatu uskomaan että seksi kuuluu parisuhteeseen. He sitten tekevät ainoan mahdollisen loogisen päätelmän ja uskovat miehessä olevan jotain vikaa, kun ei pöksyt enää kostu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyse ei ole paremmuudesta, vaan tunneälystä. Sanallisesti vonkaavat miehet kotona on riesa, joista kannattaa pyrkiä eroon.

        Kyllä niitä sanallisia vonkaajia ja ruinaajia löytyy naisistakin, mullakin on sellainen kumppani. Valitti aikoinaan kun oli ilman seksii kolmisen viikkoo, siinä oli eri työvuorot ja naisella kuukautisetkin vielä päälle eikä muuta tarvittu kun alkoi yhteinen huili, saiskos sitä munaakin joskus. Ja mä olen kuulut tota eri muodoissa naisen suusta, on vain erona että miehen vonkausta pidetään ärsyttävänä mutta naisen vonkaus on kai normaalia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miehet luulee että naisilla on joku kiero salaliitto seksin suhteen. Ei se niin mene. Nainen nyt vaan on kiinnostunut miehestään siinä mielessä vain rajatun ajan, minkä jälkeen elämään tulee muita kiinnostuksen aiheita.

        Monet naiset todistavat, että he voivat olla ihan onnellisia ilman seksiä. Pakottava panetus iskee sitten, kun ja jos hän ihastuu uuteen mieheen.

        Naiset on itsekin asian suhteen ymmällään. Heidät on saatu uskomaan että seksi kuuluu parisuhteeseen. He sitten tekevät ainoan mahdollisen loogisen päätelmän ja uskovat miehessä olevan jotain vikaa, kun ei pöksyt enää kostu.

        Mistä sä ton revit, ei vaan pidä paikansa, naiset on kaikki yksilöitä eikä mitään massaa kuten väität. Jos naiset on tota mieltä kaikki ovat myös sitten todella tyhmiä jos kuvittelevat et miehet haluaa olla ilman seksii. Minä tapasin puolisoni suht nuorena, nainen oli inokkaampi seksin määrän suhteen jo alussa ja into kesti reilu 20 vuotta, hijenee joo ihan varmasti kun muutakin on elämässä mutta muijani ei ole koskaan ollut sitä mieltä et ei seksiä mun kanssa.


      • Anonyymi

        Tuo on juuri se ongelma: mies ei ymmärrä naisen seksuaalisuutta ja julistaa, ettei ala parisuhteessa vonkaamaan. Ei teillä junteilla tule parisuhteet kestämään. Älkää lisääntykö.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä sä ton revit, ei vaan pidä paikansa, naiset on kaikki yksilöitä eikä mitään massaa kuten väität. Jos naiset on tota mieltä kaikki ovat myös sitten todella tyhmiä jos kuvittelevat et miehet haluaa olla ilman seksii. Minä tapasin puolisoni suht nuorena, nainen oli inokkaampi seksin määrän suhteen jo alussa ja into kesti reilu 20 vuotta, hijenee joo ihan varmasti kun muutakin on elämässä mutta muijani ei ole koskaan ollut sitä mieltä et ei seksiä mun kanssa.

        Totta kai mies haluaa seksiä mutta seksiin tarvitaan innokas partneri eikä sitä intoa pysty taikomaan tyhjästä.

        Vaimoni olisi ollut ikionnellinen, jos minuakin olisi kiinnostanut tanssiminen, ostoksilla käynti, matkustaminen tai mökkeily. Minullakin on harrastuksia, joita olisi ollut kiva harrastaa vaimon kanssa. Mutta kun ei nappaa, niin ei nappaa. Ei se ole kenenkään vika.

        Aikansa vaimo jaksoi vongata minua harrastuksiinsa mutta eihän siitä tule pitkän päälle kuin paha mieli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miehet luulee että naisilla on joku kiero salaliitto seksin suhteen. Ei se niin mene. Nainen nyt vaan on kiinnostunut miehestään siinä mielessä vain rajatun ajan, minkä jälkeen elämään tulee muita kiinnostuksen aiheita.

        Monet naiset todistavat, että he voivat olla ihan onnellisia ilman seksiä. Pakottava panetus iskee sitten, kun ja jos hän ihastuu uuteen mieheen.

        Naiset on itsekin asian suhteen ymmällään. Heidät on saatu uskomaan että seksi kuuluu parisuhteeseen. He sitten tekevät ainoan mahdollisen loogisen päätelmän ja uskovat miehessä olevan jotain vikaa, kun ei pöksyt enää kostu.

        Kyllä seksi kuuluu niin parisuhteeseen kuin vapaana olevienkin elämään, kuka sitten harrastaa seksiä minkäkin verran ja on niitäkin jotka ei ikänänsä saa seksiä tai halua sitä eikä siinä mitään. Naisten pitäisi vaan miettiä kun miehen kanssa alkaa olemaan että jos sitä seksiä on ja sitten jossakin vaiheessa alkaa vähetä tai loppuu hankaluuksia siinä vaan tulee pidemmän päälle ja seuraa uskottomuutta koska kukaan ei voi kieltää toista naimasta vierasta jos itse ei halua tai pihtaa. Ompa vaan tullut selainenkin aviopari vastaan jossa toinen antoi luvan käydä vieraissa kun ei itse enää halunnut, turha sitä oli avioliittoa sen takia lopettaa ja erota. Ehtona oli vain että ei saa olla kukaan ns. tuttu ettei ala juorut kulkemaan. Kyllä munkin puoliso sen tiedostaa mihin seksin lopettaminen johtaa ei vaan välitä ennen kuin tulee se hetki että käyn vieraissa, tai olen jo käynytkin. Sitä puolisokin niittää mitä kylvää,. Kaikilla valinnoilla on joku seuraus, myös pihtaamisella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä seksi kuuluu niin parisuhteeseen kuin vapaana olevienkin elämään, kuka sitten harrastaa seksiä minkäkin verran ja on niitäkin jotka ei ikänänsä saa seksiä tai halua sitä eikä siinä mitään. Naisten pitäisi vaan miettiä kun miehen kanssa alkaa olemaan että jos sitä seksiä on ja sitten jossakin vaiheessa alkaa vähetä tai loppuu hankaluuksia siinä vaan tulee pidemmän päälle ja seuraa uskottomuutta koska kukaan ei voi kieltää toista naimasta vierasta jos itse ei halua tai pihtaa. Ompa vaan tullut selainenkin aviopari vastaan jossa toinen antoi luvan käydä vieraissa kun ei itse enää halunnut, turha sitä oli avioliittoa sen takia lopettaa ja erota. Ehtona oli vain että ei saa olla kukaan ns. tuttu ettei ala juorut kulkemaan. Kyllä munkin puoliso sen tiedostaa mihin seksin lopettaminen johtaa ei vaan välitä ennen kuin tulee se hetki että käyn vieraissa, tai olen jo käynytkin. Sitä puolisokin niittää mitä kylvää,. Kaikilla valinnoilla on joku seuraus, myös pihtaamisella.

        Kun mies ja nainen lähtevät suhteeseen tai avioliittoon, molempien täytyy olettaa, että HYVIN TODENNÄKÖISESTI seksi muutaman vuoden jälkeen kuihtuu pois. Olisi hyvä käydä keskustelu jo alkuvaiheessa eikä kuvitella, että ei meille koskaan niin käy, koska me rakastetaan ihan oikeesti.

        Tämä on siis paljon todennäköisempää kuin vaikkapa lapsettomuus tai vakava sairaus, joten parempi miettiä jo valmiiksi. Ehkäpä pappi alttarilla voisi kysyä tämän kysymyksen ja antaa vaikka monivalintavaihtoehdot:

        a. annan joka viikko vaikka ällöttää
        b. hakekoon siippa muualta
        c. erotaan paitsi jos on lapsia
        d. erotaan vaikka olisi lapsia
        e. ei koske meitä -- me ollaan immuuneja elämälle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun mies ja nainen lähtevät suhteeseen tai avioliittoon, molempien täytyy olettaa, että HYVIN TODENNÄKÖISESTI seksi muutaman vuoden jälkeen kuihtuu pois. Olisi hyvä käydä keskustelu jo alkuvaiheessa eikä kuvitella, että ei meille koskaan niin käy, koska me rakastetaan ihan oikeesti.

        Tämä on siis paljon todennäköisempää kuin vaikkapa lapsettomuus tai vakava sairaus, joten parempi miettiä jo valmiiksi. Ehkäpä pappi alttarilla voisi kysyä tämän kysymyksen ja antaa vaikka monivalintavaihtoehdot:

        a. annan joka viikko vaikka ällöttää
        b. hakekoon siippa muualta
        c. erotaan paitsi jos on lapsia
        d. erotaan vaikka olisi lapsia
        e. ei koske meitä -- me ollaan immuuneja elämälle

        Erittäin hyvin sanottu. Realismia kehiin.
        Itse kannattaisin määräaikaisia avioliittosopimuksia. Eli lakimuutosta kehiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Erittäin hyvin sanottu. Realismia kehiin.
        Itse kannattaisin määräaikaisia avioliittosopimuksia. Eli lakimuutosta kehiin.

        Mihin sitä lakimuutosta tarvitaan? Suomessa ihan älyttömän helppoa erota


    • Anonyymi

      Aloittaja on kulissisuhteessa naisen kanssa. Lusikat jakoon vaan jos ei ole lapsia.

    • Anonyymi

      Mies määrittää maailmaa tilastoilla. Tilastollisesti. Nainen ja oäbaisen olemassaolo on pelkkä alaviite.

    • Anonyymi

      Mies ei sytyä enää. Ei ole muita syitä.

      • Anonyymi

        Totta se on. Ei vaimokaan saa enää mua haluamaan, ei vaan kiinosta enää seksi kun naista kattoo.


    • Anonyymi

      Kyllä olet ap aika tyhmä kun tulet kyselemään tällaista palstalle. Akkas ei sua halua ja tuskin tulee koskaan haluamaankaan kun on suhde tuolle asteelle jo päässyt. Jäämällä paskaan suhteeseen tulet olemaan aina hyvin onneton.

      • Anonyymi

        Ja mitäs se sulle kuuluu mitä joku skriivaa ja millainen joku on.


      • Anonyymi

        Tiedän kokemuksesta, että kun seksi loppuu, elämä on pilalla. Mutta toisaalta jos suhteesta lähtee, monen muun elämä voi mennä pilalle esim. lasten ja puolison.

        Ja vaikka lähtisikin, ei kaikki löydä ikinä seksiä kuitenkaan, ja sitten kaikki on masiksessa, kun alun perin olisi vain yksi.


    • Anonyymi

      Jo ei halua seksiä on jokaisen oma asia mut ei pidä sit ihmetellä jos toinen pettää.

      • Anonyymi

        Seksi on siis oma asia ja näköjään pettäminenkin, ei ihme, että parisuhteet on niin hajalla. Jos seksi olisi yhteinen asia ja parisuhteisten välinen asia, samoin kuin se pettäminen, niin voisi sujua paljon paremmin. Mikähän siinäkin on, että naapurin nurtsilla jaksaa jutella ja keskustella naisen kanssa, mutta kotona ei pysty tähän samaan? Kannattaa yrittää kotona ihan sitä samaa, mitä naapurin nurtsilla, voi se elämä alkaa yllättäen hymyilemään. Kun viet naisesi (haukkumasi pihtaajan) yllättäen reissuillesi, kahville ja mihin keksitkään, tiedä kuinka villiksi oma, alkujaan lähiunelmasi heittäytyy ja unohdat sen ainaisen naisesi arvostelun ja jäkättämisen, jos kerran kuukaudessa yhden roskapussin joudut ulkoroskikseen viemään töihin lähtiessäsi.


      • Anonyymi

        Sinäkään et ole ikinä ollut oikeassa parisuhteessa vastauksestasi päätellen:) Miksi ihmeessä peräkammarin pojat vastailevat parisuhde/seksi keskusteluihin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Seksi on siis oma asia ja näköjään pettäminenkin, ei ihme, että parisuhteet on niin hajalla. Jos seksi olisi yhteinen asia ja parisuhteisten välinen asia, samoin kuin se pettäminen, niin voisi sujua paljon paremmin. Mikähän siinäkin on, että naapurin nurtsilla jaksaa jutella ja keskustella naisen kanssa, mutta kotona ei pysty tähän samaan? Kannattaa yrittää kotona ihan sitä samaa, mitä naapurin nurtsilla, voi se elämä alkaa yllättäen hymyilemään. Kun viet naisesi (haukkumasi pihtaajan) yllättäen reissuillesi, kahville ja mihin keksitkään, tiedä kuinka villiksi oma, alkujaan lähiunelmasi heittäytyy ja unohdat sen ainaisen naisesi arvostelun ja jäkättämisen, jos kerran kuukaudessa yhden roskapussin joudut ulkoroskikseen viemään töihin lähtiessäsi.

        Seksistä nauttiva nainen tuskin kieltäytyy seksistä muutaman roskapussin ja kahvilareissun vuoksi. Vaihtoon vaan, ei voi ainakaan aloittajan tapauksessa huonontua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Seksistä nauttiva nainen tuskin kieltäytyy seksistä muutaman roskapussin ja kahvilareissun vuoksi. Vaihtoon vaan, ei voi ainakaan aloittajan tapauksessa huonontua.

        Toki voi huonontua, etenkin ap.n tapauksessa!

        Hän jää kokonaan ilman vaimoa. Ihan varmasti tuolla mentaliteetilla "minun tarpeeni ja ajoitukseni on oikeassa". Seksikerrat takuulla vähenee, koska tuollaisten miesten on hankalinta saada "väliaikaista" seksiä. Todella vaikeaa. Ehkä jostain baarista sitten kun avaavat ovensa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toki voi huonontua, etenkin ap.n tapauksessa!

        Hän jää kokonaan ilman vaimoa. Ihan varmasti tuolla mentaliteetilla "minun tarpeeni ja ajoitukseni on oikeassa". Seksikerrat takuulla vähenee, koska tuollaisten miesten on hankalinta saada "väliaikaista" seksiä. Todella vaikeaa. Ehkä jostain baarista sitten kun avaavat ovensa.

        Rahalla saavat tai sitten joltain, joka ei puutteessaan muualta saa, sellainen roikku.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toki voi huonontua, etenkin ap.n tapauksessa!

        Hän jää kokonaan ilman vaimoa. Ihan varmasti tuolla mentaliteetilla "minun tarpeeni ja ajoitukseni on oikeassa". Seksikerrat takuulla vähenee, koska tuollaisten miesten on hankalinta saada "väliaikaista" seksiä. Todella vaikeaa. Ehkä jostain baarista sitten kun avaavat ovensa.

        "Hän jää kokonaan ilman vaimoa. Ihan varmasti tuolla mentaliteetilla "minun tarpeeni ja ajoitukseni on oikeassa".

        Näin juuri. Vähänkin älykkäämpi mies miettisi ap.n tilanteessa kuumeisesti keinoja miten saisi vaimon itsensä haluamaan seksiä. Tämä tapahtuu parhaiten säätelemällä positiivista läheisyyttä ja etäisyyttä parisuhteessa. Suoraan seksiä ehdottamalla ap.n itseään kunnioittava vaimo kieltäytyy aivan ilman muuta. Miten ap voi olla noin yksinkertainen?

        Ap jää mitä ilmeisemmin ilman vaimoa ja rakastajaa, jos eroaa. Ostopalvelut on ainoa vaihtoehto. Tai juuri joku baarin elämäänsä kyllästynyt emäntä, joka ei piittaa itsestään vähääkään.


    • Anonyymi

      Naiset muuttuu todella paljon ainakin henkisellä puolella pidemmässä suhteessa En kritisoi sitä kun meilläkin nainen ilmoitti ettei seksi enää kiinosta mutta perustelut pitää olla jos jostakin luopuu. Eniten harmitaa se ettei naista kiinostanut mun mielipide et kuules mitä mieltä olet jos ei enää seksiä ole, ei hän vain päätti että se on nyt loppu. Nainen saa toki olla ilman seksiä eikä toista voi pakotaa siihen mutta eipä voi nainekaan valittaa sitten jos mies hoitaa satunnaisesti puutteensa jonkun muun kanssa, jos ei kerran oma kumppani sit joku muu. Naisella oikeus omaan vartaloon kuten miehelläkin. Ja jos naista ei kiinnosta koko suhde senkin voi sanoa, mun kumppani sentään sanoi että parisuhde kiinostaa mutta ilman seksiä.

      • Anonyymi

        No olisit todennut siihen, että sun kanssa ei ole parisuhdetta ilman sitä seksiä.
        Jos toiveet ja halut ei parisuhteessa kohtaa, sitten erotaan.
        Toki jos rouvalle passaa että ramppaat vieraissa, niin hyvä homma. Avoimet suhteet joillakin toimii.


      • Anonyymi

        No päteehän tuo toisinkin päin. Aika usein miestä ei seksi huvita. Joitain kiinnostaa vain runkkaaminen nettipornon virvoittamana. Toisia taas meditointi tai urheilu tai kalastus. Tai jokin ihan muu, kuten pelaaminen, kaljan kittaaminen... Eipä voi mieskään valittaa, jos vaimo hoitaa puutteensa jonkun muun kanssa. Mutta tämä on pakko jättää miehelle kertomatta. Miehet ovat kuitenkin sellaisia romanttisia höppänöitä, tai omistushaluisia narsisteja, ettei heille kannata edes ehdottaa avointa suhdetta. Etenkään juuri tällaisessa tapauksessa, jossa miestä ei seksi kiinnosta tai he eivät kykene (siksi ei kiinnosta).


    • Anonyymi

      Mulla ei nappaa, kun mies jää valheesta kiinni ja sen paska menneisyys lyö esiin.
      Sanoin jos mies ei huolehdi hygieniasta ja pierii.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      138
      1945
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1908
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1858
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1640
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1160
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1137
    Aihe