Olen säännöllisen epäsäännöllisesti käynyt täälläkin huokailemassa kaukosuhteen ikävääni, mutta nyt on ilouutinen että vihdoin saamme viettää koko kesän yhdessä, toukokuu - elokuu!
Tän voimalla jaksaa sitten taas koko ensi talven, koska talvella taas jatkuu etäily. Nyt kuitenkin nautitaan :) tänään valmistan ihanan aterian vain meille kahdelle ja käymme saunassa ja nautimme yhdessäolosta.
Kesä yhdessä!
4
102
Vastaukset
- Anonyymi
Hieno tunnekirjoitus sulta. Ihana kesä teillä edessä, se paikkaa paljon menetettyä korona-aikaa. Nauttikaa toisistanne!
- Anonyymi
Oi että kuulostaa ihan unelmalta kumpa itsekkin voisin koko kesän viettää rakkaani kanssa!
Mutta ihanaa kesäö näin jälki käteen:)- Anonyymi
No ei se mitään haittaa jos tunnet niin ettet halua olla tekemisissä mun kanssa nii se tarkoittaa sitä että silloin saan olla muiden kanssa sillein ja viettää aikaa muiden kanssa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei se mitään haittaa jos tunnet niin ettet halua olla tekemisissä mun kanssa nii se tarkoittaa sitä että silloin saan olla muiden kanssa sillein ja viettää aikaa muiden kanssa.
Saat ihan vapaasti viettää aikaa kenen kanssa haluat.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as983792Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna373263- 603219
- 683039
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)682894Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.672819On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle632524Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä802331- 692168
- 452162