... Kaipasin sinua, ikävöin sinua Ujo, ja ajattelin sinua joka ikinen päivä. Aamulla herätessäni, illalla nukkumaan mennessäni. Itkin perääsi, muutin kauas ja taas lähemmäs kun halusin olla lähes luonasi. Annoit lankaa, jota seurasin kunnes havahduin monta kertaa, että ne päättyiväykin toisessa päässä pettymyksen puuhun, kunnes taas löysin uuden langanpätkän jota seurata.
7 kertaa olen uskonut, Toivo nut, seurannut, luottanut ja rakastanut, kunnes viimein tajusin, olet vain nykinyt minua niillä langoilla kuten marionettinukkea, nauraen, halveksuen, pilkaten rakkauttani.
Kun jäät yksin, en enää ole siellä langan toisessa päässä. Minä vain kyllästyin leikkisi ja väsyin odottamiseesi.
Rahalla saat tekaistua onnea, ystäviä, materiaa, mutta et aitoa rakkautta milloinkaan.
Milloin sinä muutuit?!
M
16 vuotta turhaan
4
1289
Vastaukset
- Anonyymi
Tunne pitää olla kuitenkin molemmin puolinen. Ehkä hän olisi jo sinun, jos tuntisi samoin? Ehkä hän on onnellinen vain ilman sinua.
- Anonyymi
Minulla samanlaisia kokemuksia. Minä olen keski ikäinen nainen, olin palavasti rakastunut mieheen ja meillä oli suhde joka kesti 4v. Mies vaan leikki tunteillani. Toisena päivänä rakasti ja toisena päivänä oli hylkäämässä. Ei ihmisen psyyke kestä sellaista. Lopulta mies jätti tunteettomasti. Olen ihan rikki. Mietin vaan että miten voin enää koskaan uskoa ja luottaa ihmisiin...? Mies vannoit minulle että olen hänelle kaikkein tärkein ihminen ja hän ei koskaan unohda eikä hylkää minua. Miten ne sanat muuttuivatkin täysin tyhjäksi ja merkityksetyömäksi? Miten minä voin yhtäkkiä olla pelkkää ilmaa vain? Olo tuntuu sanoin kuvaamattoman paskalle ja huijatulle. En tiedä miten toivun tästä järkytyksestä.
- Anonyymi
Kuin olisit kirjoittanut minun 10 vuodestani... Nyt yksin ja onnellinen siitä !
- Anonyymi
Sama 16 vuotta kuin hypnoosissa. Mies otti ja jätti otti ja jätti. Lupasi ja taas lupasi tuli perässä vaati yhteiseloa jätti. Otti jätti otti lupasi. Kuinka paljon annoin itsestäni saamatta mitään. -Tyhmä sydän😔
Nyt yksin ja hieman hukassa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1651606
- 104931
- 75753
- 51635
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa17618ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40547Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45498Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m159497- 26429
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;188428