Ajattelin kirjoittaa tänne aiheesta ja kenties saada uusia kavereita! 44 v. mukava ja empaattinen homomies kaipaa ystävystyä naisen kanssa. T. Aksu
Gaymies ja naispuolinen ystävä.
8
92
Vastaukset
- Anonyymi
Moi! :-) Joko löysit etsimäsi naispuolisen ystävän?
- Anonyymi
En ole vielä löytänyt.. Kiva kun tähän vastattu!
- Anonyymi
Symppis ilmoitus sulta, ihan ok. Herätti ajatuksien vyöryn hyvällä tavalla!
Mitä ystävyys naiseen sulle antaisi?- Anonyymi
Mitä kaikkea ystävyys nyt voi ihmiselle antaa.... on kai sinulla ystäviä niin miehissä kuin naisissa? Ei kai sinun mielestä vain ystävyyteen vaikuta seksuaalinen suuntautuminen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä kaikkea ystävyys nyt voi ihmiselle antaa.... on kai sinulla ystäviä niin miehissä kuin naisissa? Ei kai sinun mielestä vain ystävyyteen vaikuta seksuaalinen suuntautuminen?
Ystävyys ei ole kiinni seksuaalisuudesta, siihen kuuluu paljon muutakin.
Olen avoin ihmisille ja ajatusten vaihto on aina tervettä.
Minulla on itseasiassa gaymies ystävänä, siksi aloitus herätti kiinnostusta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ystävyys ei ole kiinni seksuaalisuudesta, siihen kuuluu paljon muutakin.
Olen avoin ihmisille ja ajatusten vaihto on aina tervettä.
Minulla on itseasiassa gaymies ystävänä, siksi aloitus herätti kiinnostusta.Toki ajatusten vaihto on aina palkitsevaa puolin ja toisin, vaikka sitten välissä olisikin tulkinnan häilyvä ymmärryksen eroavaisuus. Hienoa että olet saanut ystäväksesi gaymiehen ja pidät häntä erityisenä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toki ajatusten vaihto on aina palkitsevaa puolin ja toisin, vaikka sitten välissä olisikin tulkinnan häilyvä ymmärryksen eroavaisuus. Hienoa että olet saanut ystäväksesi gaymiehen ja pidät häntä erityisenä.
Moi Aksu!
Nimenomaan, tulkinnan eroavaisuuksia on käyty läpi joissain asiayhteyksissä.
Saan olla etuoikeutettu ystävä, uskon sen olevan molemminpuolista.
Oletko sinä ystävystynyt naisiin liikkuessasi tien päällä, vai netin kauttako on hakusessa?
- Anonyymi
Haluaisitko jatkaa tutustumista jonkin muun sovelluksen kautta tai tavata jossain? Mielelläni tutustuisin sinuun ...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik124090MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar822101Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5501658Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin991405Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671127Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331048Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt216943Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60893- 171864
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3838