Et vain vielä tiedä sitä. Mitä luulet, kerronko sen sen panosi miehelle? Hauskaa iltaa teille.
Ups, jäit kiinni
14
79
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi vainoat toisten ihmisten tekemisiä?
- Anonyymi
Yhyy 😭
- Anonyymi
Älä kerro! Korvaan tän jotenkin sulle. Mä lupaan.
T.Kaisa- Anonyymi
Myöhäistä!
T."Perseus"
- Anonyymi
Mikäs sen panon miehen nimi on? Kannatanko aisaa?
- Anonyymi
Alkaa Jiillä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Alkaa Jiillä
Juu tarkenna nyt minulle myös!!!!! Kenen kanssa minun rakkaani on ollut ??????! saatanan huora!!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Alkaa Jiillä
Huora!!tää oli kyllä viimeinen kerta kun sulle olen missään rehellinen!!!!!
- Anonyymi
Kenestä kyse?
- Anonyymi
=) ei mitään, ihmeellistä. 🤐🤐
- Anonyymi
Hypoteettisesti ajatellen mulla voisi olla ihan kuvamatskua, ja hypoteettisesti edelleen ajatellen ei tarvitsisi kuin laittaa sille äijällesi viesti. Älä nyt ihan vielä huokaise helpotuksesta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hypoteettisesti ajatellen mulla voisi olla ihan kuvamatskua, ja hypoteettisesti edelleen ajatellen ei tarvitsisi kuin laittaa sille äijällesi viesti. Älä nyt ihan vielä huokaise helpotuksesta.
Tiedä vaikka äijä kiihottuis kuvista...
- Anonyymi
Anna mennä vaan. Kyse ei oo musta 😁 enkä oo ketään pettänyt.
Kaikesta ne toiset kiksejä saakin! - Anonyymi
Vetäkää vi... päähänne ja hankkikaa elämä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t745228- 332891
- 402594
Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin261993Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐401952Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?291809- 951782
- 1671657
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241398Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät941220