Tässä upea mies

Anonyymi

60

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Miesnuttura on typerä!

• Anonyymi

Hintahtava

• Anonyymi
      • Miehet ovat, luonnostaan. 😋

• Anonyymi

Hänen blogista poiminta.

"Jos et kuulu vähemmistöön, minulla on sinulle pyyntö. Pysähdy hetkeksi ja kuvittele itsesi tilanteeseen, jossa sinä olet se, jota pilkataan. Se, mitä sinä olet, on ympärillä olevien mielestä niin väärää, kuvottavaa ja epänormaalia, että he haukkuvat sinunlaisiasi jatkuvasti ja toivoisivat, ettei sinunlaisiasi olisi olemassa ollenkaan. Kun rohkenet kertoa heille, että sinä olet juuri sellainen, osa kääntää sinulle selkänsä, eikä enää halua olla kanssasi. Toiset jatkavat haukkumistasi ja osa pyytää sinua olemaan vaiti. Saat olla olemassa, kunhan et ole olemassa. Miltä se mahtaisi sinusta tuntua? "

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hänen blogista poiminta.

"Jos et kuulu vähemmistöön, minulla on sinulle pyyntö. Pysähdy hetkeksi ja kuvittele itsesi tilanteeseen, jossa sinä olet se, jota pilkataan. Se, mitä sinä olet, on ympärillä olevien mielestä niin väärää, kuvottavaa ja epänormaalia, että he haukkuvat sinunlaisiasi jatkuvasti ja toivoisivat, ettei sinunlaisiasi olisi olemassa ollenkaan. Kun rohkenet kertoa heille, että sinä olet juuri sellainen, osa kääntää sinulle selkänsä, eikä enää halua olla kanssasi. Toiset jatkavat haukkumistasi ja osa pyytää sinua olemaan vaiti. Saat olla olemassa, kunhan et ole olemassa. Miltä se mahtaisi sinusta tuntua? "

Tuohan sopii HC-AT-miehiin sillä erotuksella, että heidän toivotaan olevan olemassa, jotta muut saisivat katsoa heitä alaspäin ja tuntea ylemmyyttä.

• Anonyymi

Kansainvälinen homo-, bi- ja transfobian vastainen päivä 17.5. – murretaan hiljaisuutta yhdessä!

• sekopää.

• Anonyymi

Niin olet.

• Anonyymi kirjoitti:

Niin olet.

höpöhöpö, en ole hihhuli.

• Anonyymi
        timitys kirjoitti:

höpöhöpö, en ole hihhuli.

Hehhe, näillä nauruilla tähän päivään. Kiitos. 🤣

• Anonyymi kirjoitti:

Hehhe, näillä nauruilla tähän päivään. Kiitos. 🤣

uskonnot ovat naurettavia.

• Anonyymi

Ruumiille liputtavat tänään, kuolleiden, ja liukastumalla kaatuneiden ja loukkaantuneiden, kaatuneiden ihmisten päivä.

• Anonyymi

Vielä kun karsii nuo itsetehostuskeinot niin ihan hyvä tulee.

-flowersreally-

• Anonyymi

Huutomerkit l. itsetehostuskeinot tienraivaajien välineitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Huutomerkit l. itsetehostuskeinot tienraivaajien välineitä.

Eikö luota että asiasta puhuminen kantaisi?

-flowersreally-

• Anonyymi

Korvakorupelle.

• Anonyymi

Tosi pinnallinen. Katsoin kuvansa instassa. Minusta narsista itsetehostusta: katsokaa kuinka komea olen!

• Anonyymi

Komea!?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Komea!?

On se, paitsi tietysti niiden mielestä, joiden mielestä Bull Mentula on komea.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On se, paitsi tietysti niiden mielestä, joiden mielestä Bull Mentula on komea.

Komea mies = lihaksikas mies. Pulkannaru ei ole ikinä komea. Eikä pitkätukka hippi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Komea mies = lihaksikas mies. Pulkannaru ei ole ikinä komea. Eikä pitkätukka hippi.

Joo, kumpikohan saa enemmän naista, joku rimpula, pitkätukka rokkikukko vaiko sikaniska.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo, kumpikohan saa enemmän naista, joku rimpula, pitkätukka rokkikukko vaiko sikaniska.

Naiset tarvitsevat miehen, joka kykenee puolustamaan heitä ja lapsiaan. Jos Suomi miehitetään ja iivanat alkavat raiskailla naisia, kykeneekö joku "herkkä mies" puolustamaan naistaan?

• Anonyymi

Naisille kelpaa herkkä mies, jos tämä on tosi kaunis/komea.

Jos herkkä mies on ruma, hän on naisille total turn off. Naiset ottavat mieluummin komean kusipään.

• Anonyymi

Rumat miehet oli 90-luvulla muotia, odotetaan seuraavaa sykliä..

• Anonyymi

Ruma mies kelpaa kauniille naiselle, jos sillä on paljon rahaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ruma mies kelpaa kauniille naiselle, jos sillä on paljon rahaa

Rahalla ei saa rakkautta, vaikka seksiä saisikin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rahalla ei saa rakkautta, vaikka seksiä saisikin

Naiset kutsuvat seksiä rakkaudeksi

• Herkempi, henkisesti pehmeämpi miestyyppi on minunkin mieleeni nykyään enemmän, kuin perinteinen äijä tyyppi. Isäni on hyvin perinteinen miestyyppi pitkälle ja huomaan miten vaikea "rooli" se on. Miten paljon se vaatii herkän miehen kovettumista ja roolinvetoa.

Nimittäin se herkkä, hellä mies ei ole yhtään perinteinen itkemätön ja kovaksi raudaksi valettu teräshermo. Se on ristipaineessa ja herkkä mies riutuu äijäroolissa.

Olen siis nähnyt mitä tuhoa äijärooli saa aikaan mm. herkän itsetunnossa.

Vierestä seuraamalla omaa isääni. Jota ennen ihailin miehenä. Ja jota nyt ihailen ihmisenä, joka on yhäkin ulalla miespaineiden ja roolitusten kanssa, mutta joka on silti uskaltanut mulle näyttää sen herkän miehen roolimallin. Sen jota hänessä ihailen.

• Korjaan kohdan. Isäni on hyvin perinteinen miestyyppi tai ei ole, vaan on pakottautunut olemaan.

• Jan1 kirjoitti:

Korjaan kohdan. Isäni on hyvin perinteinen miestyyppi tai ei ole, vaan on pakottautunut olemaan.

Ja kaikkien meidän elämä helpottuu, kun sukupuoliroolit sulaa ja ollaan kaikki vaan ihmisiä. 👍💓

• Anonyymi
        Jan1 kirjoitti:

Ja kaikkien meidän elämä helpottuu, kun sukupuoliroolit sulaa ja ollaan kaikki vaan ihmisiä. 👍💓

Ja pian oltaisiin kaikki homoja. Miten kävisi Suomen sitten?

• Anonyymi kirjoitti:

Ja pian oltaisiin kaikki homoja. Miten kävisi Suomen sitten?

No niin ei käy koskaan, että kaikista homoja tulee. Turha pelko.

• Jan1 kirjoitti:

Juurikin näin. Voi olla ihan se ihminen, mikä on ja saa olla sitä, ilman mitään laatikkomallia. :o)

Mies on vain sukupuoli ja sillä siisti. Ihminen miehessä voi olla mitä vaan. Ja se on hyvä.

Äläköön ihmisyys! :o)

• Anonyymi

Pehmeämpi ei tarkoita kuitenkaan pehmoa. Ei tarvitse kakaroitaan laittaa asennossa seisomaan sateeseen, mutta ei kyllä hyysätäkään liikaa ja leikkiä heidän kaveriaan.

• Disse kirjoitti:

Juurikin näin. Voi olla ihan se ihminen, mikä on ja saa olla sitä, ilman mitään laatikkomallia. :o)

Mies on vain sukupuoli ja sillä siisti. Ihminen miehessä voi olla mitä vaan. Ja se on hyvä.

Äläköön ihmisyys! :o)

Juu. Tiukkapipoiset roolitukset voisi jäädä jo historiaan.

• Anonyymi kirjoitti:

Pehmeämpi ei tarkoita kuitenkaan pehmoa. Ei tarvitse kakaroitaan laittaa asennossa seisomaan sateeseen, mutta ei kyllä hyysätäkään liikaa ja leikkiä heidän kaveriaan.

Hmm, joskus ei ole pahitteeksi olla pehmo. Riippuu tilanteesta. Ehkä itse pidän oleellisimpana säilyttää kunnioitus puolin ja toisin, myös itsekunnioitus niin ettei kynnysmatoksi asetu.

• Jan1 kirjoitti:

Juu. Tiukkapipoiset roolitukset voisi jäädä jo historiaan.

Joo. Onneks mulla on jo aika rooliton elämä ja muksuilla on sitä paremmin. :o)

• Disse kirjoitti:

Joo. Onneks mulla on jo aika rooliton elämä ja muksuilla on sitä paremmin. :o)

Se on ihan hyvä. Ihmisyys, inhimillisyys on tärkeämpiä, kun olla ahtaassa lokerossa sukupuoliroolin kanssa. Luulen, että ihmisten arvot vielä pehmenee, kun aikaa kuluu ja opitaan arvostamaan oleellisempia asioita, kun mies- ja naisetiketti.

• Jan1 kirjoitti:

Se on ihan hyvä. Ihmisyys, inhimillisyys on tärkeämpiä, kun olla ahtaassa lokerossa sukupuoliroolin kanssa. Luulen, että ihmisten arvot vielä pehmenee, kun aikaa kuluu ja opitaan arvostamaan oleellisempia asioita, kun mies- ja naisetiketti.

Joo, roolitus on ihmisen keksimää humpuukia. :o)

• Disse kirjoitti:

Joo, roolitus on ihmisen keksimää humpuukia. :o)

Jep. Musiikkiketju katosi. 🥴

• Jan1 kirjoitti:

Jep. Musiikkiketju katosi. 🥴

Jaa? No täällä on taas ollutkin vähän seko meininki... Että enpä ihmettele... :o/

• Disse kirjoitti:

Jaa? No täällä on taas ollutkin vähän seko meininki... Että enpä ihmettele... :o/

Mitä täällä sitten on tapahtunut?

• Jan1 kirjoitti:

Mitä täällä sitten on tapahtunut?

No ei mitään erikoista kai? Mutta nää jutut on taas palstankin huomioiden aika outoja.... Mutta kaippa tää ihan normimenoa on. :oD

• Disse kirjoitti:

No ei mitään erikoista kai? Mutta nää jutut on taas palstankin huomioiden aika outoja.... Mutta kaippa tää ihan normimenoa on. :oD

Ok. En ole tänään ehtinyt niin perehtymään.

• Jan1 kirjoitti:

Ok. En ole tänään ehtinyt niin perehtymään.

No en mäkään erityisemmin, mutta ei ole ollut sitä vähääkään päätä eikä häntää jutuissa... Mutta oisko sit vaan jollain vähän spämmi päällä?

• Anonyymi

Vesa Keskosen Tuurikaupassa voi vierailla, mekin kerran vierimme, oli erlilainen tehtävä: autoihin renkaita, vierailimme samalla Keskosen kaupassa ostokkilla reissaullamme.

• Anonyymi

Komea ja fiksu mies, mutta itse en toivottavasti koskaan rakastu bi-seksuaaliin. Se olisi raskasta, jos mies sitten ihastuisikin minun kanssa ollessa mieheen. Suhteen aikanakin voisi olla pelko perseessä ja riittämätön olo; jospa minun naisellisuuteni on hänestä ällöttävää tai muuttuu yhtäkkiä siksi ja naapurin reiska alkaakin hänestä näyttää herkkupepulta.

• Anonyymi

Heteromies voi rakastua toiseen naiseen. Mitä eroa?

• Anonyymi

Mies ei ole komea vaan neitimäinen puolihomo ja on kauniimpi kuin naisystävänsä.

Miksi mieheen vaihtaminen olisi raskaampaa kuin toiseen naiseen? Ja noita bi miehiä ei kiinnosta oikeat miehet vaan kaltaisensa neitipojat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mies ei ole komea vaan neitimäinen puolihomo ja on kauniimpi kuin naisystävänsä.

Miksi mieheen vaihtaminen olisi raskaampaa kuin toiseen naiseen? Ja noita bi miehiä ei kiinnosta oikeat miehet vaan kaltaisensa neitipojat.

Mistä sinä tiedät mistä kukakin on kiinnostunut?

• Anonyymi

Olen minäkin hyvin herkkä mies vaikka en sitä tuokaan esille juuri koskaan. Olen jopa niin herkkä että joudun juomaan viikonloppuisin runsaasti alkoholia että kestän elämää ja maailmaa. Mutta kun minulla ei ole juuri niitä oikeita herkkyyden tunnusmerkkejä niin en saa siitä kiitosta enkä huomiota.

• Anonyymi

"Mutta kun minulla ei ole juuri niitä oikeita herkkyyden tunnusmerkkejä niin en saa siitä kiitosta enkä huomiota"

Alkoholilla ei osuutta asiaan?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Mutta kun minulla ei ole juuri niitä oikeita herkkyyden tunnusmerkkejä niin en saa siitä kiitosta enkä huomiota"

Alkoholilla ei osuutta asiaan?

En oikein ymmärrä kysymystä. Juurihan minä kirjoitin että herkkyyden tunnusmerkit ovat vääriä ja alkoholin käyttö on yksi niistä. Herkkyyttä arvotetaan siis hyvin vahvasti - toisentyyppinen herkkyys on arvokkaampaa kuin jokin toinen.

• Anonyymi

Olet ilmeisesti itsekin bi-seksuaali kun neitimäinen mies on mielestäsi"syötävän komea"

• Anonyymi

Niinpä. Naiset jotka pitävät näistä hinttimäisistä pitkätukkamiehistä ovat itsekin vähän lesboja

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinpä. Naiset jotka pitävät näistä hinttimäisistä pitkätukkamiehistä ovat itsekin vähän lesboja

Huoh! Pitkä tukka miehellä ei tarkoita, että mies olisi homoseksuaali, pikemminkin päin vastoin. Kannattaa päivittää käsitykset 2000-luvulle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oi niitä aikoja, kun miehet olivat miehiä, naiset naisia ja pienet karvaiset oliot Alfa Centaurista pieniä karvaisia olioita Alfa Centaurista.

• Anonyymi

Emme hyväksy tuollaisia

• Anonyymi

Sun hyväksyntääs hän tuskin kaipaa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      129
      2083
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      105
      1906
    3. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      84
      1679
    4. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      66
      1555
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      33
      1202
    6. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      84
      1193
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      56
      1152
    8. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1103
    9. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      1076
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      1023
    Aihe