En kulje baareissa. Olen 45 naimisissa oleva mies, joka kaipaa villiä seksiä. Sporttinen ja hyvin koulutettu. Vakipano, joka ehkä omassa liitossa vastaavassa tilanteessa tms. Voisin jopa sponsoroida hiukan.
Mistä löydän rakastajattaren
9
879
Vastaukset
- Anonyymi
Seuraavasta kadunkulmasta palkallinen prostituutti. He tekevätvain valitsemaansa ammattityötä josta ( toivottavasti) maksavat veroa.
Muista huolehtia sen sosiaaliturvamaksuista! - Anonyymi
Käy Alastonsuomessa. Hyvät sivut, joissa on tarjontaa vähän joka lähtöön. Ihmeen paljon myös nuoria naisia livesponssin perässä. Itse olen muutamia seksisuhteita tuon kautta muodostanut. Jos rehellinen olen, niin parhaimmat ovat olleet nuoret naiset, joilla on klubi "vanhemmat miehet ja nuoremmat naiset...". Parhaimmilla ei ole ollut mitään sanaa sponsissta, mutta keskustelun jälkeen sponssin on noussut esille. Mielettömän kauniita ja sporttisia nuoria naisia! Sponssin on sinäänsä helpoin tapa eli ei ole mitään riskiä takertumisesta tai tunteista. Asia on suoraviivaista ja omiin toiveisiin keskittymistä.
Tietysti nyt jotku alkaa valittamaan kommenttiani, mutta valitettavasti en ole peräkammarin poika vaan menestynyt, keski-ikäinen komea ja koulutettu herrasmies, jolla ei ole ollut koskaan onglemia löytää naisseuraa. Tosin vanhempana en aina jaksa hirveää säätöä, aikatauluonglemia ja eipäs/juupas -asennetta, siksi sopnssiseura toimii parhiten.- Anonyymi
Suoraa mainontaa.
- Anonyymi
Maksullinen nainen, mieluiten eri joka kerta. Maksat kunnolla, niin saat.
- Anonyymi
Olen samaa mieltä, ei tarvitse turhia hienostella ei lirkutella, naiselle rahat käteen ja naimaan. Kokemusta on neljän maksullisen verran, jokainen oli eri tyyppinen ja erilaista palvelua, tylsää ei ollut yhdenkään kanssa, sovitusta pidettiin kiinni ja sen sai mitä naiset lupasi. Eikä mitään hässimistä kiireellä vaan rauhassa.
- Anonyymi
Tähän sopii se mitä olen sanonut niin moneen muuhunkin vastaavaan kysymykseen. Koskee niin miehiä että naisia.
Normaali terve ihminen saa kontaktin kyllä vastakkaisen sukupuolen ihmiseen oikeassa elämässä. Joku on onnistunut saamaan kontaktin työkaveriin ja naapuriin jne.
Mutta yksin olevana ihmisenä sanon suoraan, että parisuhteessa olevat ihmiset saa etsiä vieraat petikaverit varatuista ja yksinolevat olemme yksin ellei vapaa nappaa! - Anonyymi
Sinullahan on vaimo. Sponssaa sitä.
- Anonyymi
Hoida pääsi kuntoon. Nimittäin yläpää.
- Anonyymi
Miksi et olisi erilainen nuori ja kertoisi vaimollesi haluavasi villiä seksiä? Kyllä se onnistuu kun palvelet häntä hyvin. Nuolet useamman orgasmin, ostat vähän yllätyksenä kivoja seksivälineitä...
Ei saa olla laidka. Jos oma sekdielämä väljähtää syy on myös itsessä.
Salasuhde on nimittäin sellanen riski, että poksahtaessaan saattaa kaduttaa. En olevtavannut yhtäkään joka ei olis katunut. Kaikki naiset ei anna anteeksi, olipa sitten lapsia tai ei.
Onni ei löydy muista ihmisistä vasn jokaisen täytyy itse muovata oma elämä. Eikö olis kivempaa olla oman vaimon kanssa kiimoissaan kuin heittelehtiä syyllisyydessä sen vieresdä kun hän nukkuu. Tiedän mistä puhun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1387725Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde381945Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251900- 911623
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801555Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p104988- 49930
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4879Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28820- 34802