Raaka hauki, vai lohikeitto- mies

Anonyymi

Kumpi mies on naisen mieleen, kumman valitsee nainen.
Komea mies, joka tuo naiselle raa'an perkkaamattoman hauen, lätkäisee sen keittiön pöydälle, johon nainen on juuri kattanut aamiaisen itseleen.
Mies toteaa jämäkästi, perkkaa hauki ja tee siitä maukas ateria, minä menen olohuoneeseen sohvalle makoilemaan sillä aikaa.
Huikkaa sitten kun maukas ateria on valmis ja saan tulla syömään.
Pidä kiirettä, minulla on mahtava nälkä!!!!

Vai ruman miehen, joka on valmistanut kermaisen lohikeiton, laittanut siihen koskenlaskija sulatejuustoa, tilliä, sipulia ja sitruunaa.
Ovikello soi, oven takana ujo ruma mies, kattilassa höyryävän lämmintä lohikeittoa, kainosti naiselle sanoo, maistuisiko kauniille neidolle lohikeitto?
Älä anna minun häiritä, kunhan kysyin, voin poistua paikalta heti sinua häiritsemästä.

Nainen valtsee tietenkin komean miehen, joka raahasi naisen keittiöön hauen ja nyt naisen keittiö haisee pahalta hauelta ja hauen sisälmykset lojuvat haisevina naisen kauniissa keittiössä.
Nainen ei valitse rumaa miestä, jonka tuomasta lohikeitosta, joka tuoksuu paremmalta, kuin komean miehen tuoma hauki.
Nainen toteaa rumalle miehelle, että ei ole nälkä, syö itse soppasi.
Ei nainen halua ruman miehen valmistamia ruokia syödä.

t. Ruma mies

20

56

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ootko ihan hassukainen?

      • Anonyymi

        Riippuu naisesta, mutta valitsisin lohikeiton ilman muuta!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Riippuu naisesta, mutta valitsisin lohikeiton ilman muuta!

        Juu, ovi aukeaa, naisen käsi viuhahtaa, katoaa lohikeittokattila ruman miehen kädestä, kuuluu paukahdus, kun ovi vedetään kiinni nenän edestä.
        Ruma mies saa tallustella kotiinsa, kun nainen talsii keittiön pöydän ääreen ja alkaa kauhoa lohikeittoa kurkusta alas, todeten, että enpä ole ravintolassakaan näin herkullista keittoa syönyt.
        Lopulta kuuluu äänekäs röyhtäys, olipas se hyvää toteaa nainen ja paiskaa tyhjän kattilan ovesta käytävälle todeten, että no joutaa se miehen rumilus kattilansa noutaa sitten ajallaan.


      • Anonyymi
        RumaMies kirjoitti:

        Juu, ovi aukeaa, naisen käsi viuhahtaa, katoaa lohikeittokattila ruman miehen kädestä, kuuluu paukahdus, kun ovi vedetään kiinni nenän edestä.
        Ruma mies saa tallustella kotiinsa, kun nainen talsii keittiön pöydän ääreen ja alkaa kauhoa lohikeittoa kurkusta alas, todeten, että enpä ole ravintolassakaan näin herkullista keittoa syönyt.
        Lopulta kuuluu äänekäs röyhtäys, olipas se hyvää toteaa nainen ja paiskaa tyhjän kattilan ovesta käytävälle todeten, että no joutaa se miehen rumilus kattilansa noutaa sitten ajallaan.

        Heh...kauheaa :D


    • Oliko tämä nyt niin että siinä välis ja ruma mies kilvoittelee naisen suosiosta?

      • Anonyymi

        Sinäkin olet hassukainen :)


      • Jaa, ei ruman miehen kannata kilvoitella naisten suosiosta, komeat top-10 miehet vievät voiton.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinäkin olet hassukainen :)

        Tänään mulla olisi ollut makaronilaatikkokippo kainalossa, ei kai sekään varmaan olisi nirsolle naiselle kelvannut :(


      • Anonyymi
        Harmaaritari kirjoitti:

        Tänään mulla olisi ollut makaronilaatikkokippo kainalossa, ei kai sekään varmaan olisi nirsolle naiselle kelvannut :(

        Olisi :P Tänne se.


      • Anonyymi
        Harmaaritari kirjoitti:

        Tänään mulla olisi ollut makaronilaatikkokippo kainalossa, ei kai sekään varmaan olisi nirsolle naiselle kelvannut :(

        Vähän ikävä 😌


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olisi :P Tänne se.

        Meni jo pakkaseen, no olisi pari kupillista jääkaapissa, saa sitä tulla syömään :)


      • Anonyymi
        Harmaaritari kirjoitti:

        Meni jo pakkaseen, no olisi pari kupillista jääkaapissa, saa sitä tulla syömään :)

        Saako ottaa oman maustepussin mukaan ja lisätä silppua?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Saako ottaa oman maustepussin mukaan ja lisätä silppua?

        Juu, tottakai omaan kippoon saa sipistellä ihan mitä tykkää lisämaustetta :) Nyt siinä onkin vain suolaa ja pippureita.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vähän ikävä 😌

        Niinhän aina vähän :)


      • Anonyymi
        Harmaaritari kirjoitti:

        Juu, tottakai omaan kippoon saa sipistellä ihan mitä tykkää lisämaustetta :) Nyt siinä onkin vain suolaa ja pippureita.

        Namnam. Valkosipulia pikkuisen vain. Muuten kelpaa :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Namnam. Valkosipulia pikkuisen vain. Muuten kelpaa :)

        Juu, se käy jos vaan omaan kippoon. Tavan sipulia jo kyllä onkin jonkun verran seassa, ei kai haittaa? itse tykkään enempi ehkä tuosta tavallisesta lisukkeena.


      • Anonyymi
        Harmaaritari kirjoitti:

        Juu, se käy jos vaan omaan kippoon. Tavan sipulia jo kyllä onkin jonkun verran seassa, ei kai haittaa? itse tykkään enempi ehkä tuosta tavallisesta lisukkeena.

        Omaan kippoon, ei tsinun kippoon :)
        Tavan sipuli on hyvä, ei haittaa :)

        Hyvää yötä tähän kohtaan :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Omaan kippoon, ei tsinun kippoon :)
        Tavan sipuli on hyvä, ei haittaa :)

        Hyvää yötä tähän kohtaan :)

        Juu, paistettuna jauhelihan kera tulee hyvä, siihen kun vielä ropsii pippureita runsaahkolla kädellä ja vähän suolaa niin ei hirveesti ketsuppiakaan tarvitse mutta vähä pitää olla sitäkin syömävaiheessa :)

        Samoin, kai se on pitkälleen lähettävä :)


    • Anonyymi

      Aika haudkoja kesän vesiseikkailuja ja sen sellaisia ainakin Valtakunnan kannssakin joitain ideoita.

      • Anonyymi

        Vesihirviöilläkin kannattaa pujotella aallokoissa: voi sukeltaa helposti suksien kanssa, vesisuksien kanssa, ja pullahtaa itse pinnalle sukelluksen jälkeen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      76
      979
    2. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      67
      727
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      81
      725
    4. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      724
    5. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      42
      691
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      100
      637
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      111
      563
    8. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      42
      539
    9. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      498
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      18
      488
    Aihe