Raaka hauki, vai lohikeitto- mies

Anonyymi

Kumpi mies on naisen mieleen, kumman valitsee nainen.
Komea mies, joka tuo naiselle raa'an perkkaamattoman hauen, lätkäisee sen keittiön pöydälle, johon nainen on juuri kattanut aamiaisen itseleen.
Mies toteaa jämäkästi, perkkaa hauki ja tee siitä maukas ateria, minä menen olohuoneeseen sohvalle makoilemaan sillä aikaa.
Huikkaa sitten kun maukas ateria on valmis ja saan tulla syömään.
Pidä kiirettä, minulla on mahtava nälkä!!!!

Vai ruman miehen, joka on valmistanut kermaisen lohikeiton, laittanut siihen koskenlaskija sulatejuustoa, tilliä, sipulia ja sitruunaa.
Ovikello soi, oven takana ujo ruma mies, kattilassa höyryävän lämmintä lohikeittoa, kainosti naiselle sanoo, maistuisiko kauniille neidolle lohikeitto?
Älä anna minun häiritä, kunhan kysyin, voin poistua paikalta heti sinua häiritsemästä.

Nainen valtsee tietenkin komean miehen, joka raahasi naisen keittiöön hauen ja nyt naisen keittiö haisee pahalta hauelta ja hauen sisälmykset lojuvat haisevina naisen kauniissa keittiössä.
Nainen ei valitse rumaa miestä, jonka tuomasta lohikeitosta, joka tuoksuu paremmalta, kuin komean miehen tuoma hauki.
Nainen toteaa rumalle miehelle, että ei ole nälkä, syö itse soppasi.
Ei nainen halua ruman miehen valmistamia ruokia syödä.

t. Ruma mies

20

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ootko ihan hassukainen?

• Anonyymi

Riippuu naisesta, mutta valitsisin lohikeiton ilman muuta!

• Anonyymi kirjoitti:

Riippuu naisesta, mutta valitsisin lohikeiton ilman muuta!

Juu, ovi aukeaa, naisen käsi viuhahtaa, katoaa lohikeittokattila ruman miehen kädestä, kuuluu paukahdus, kun ovi vedetään kiinni nenän edestä.
        Ruma mies saa tallustella kotiinsa, kun nainen talsii keittiön pöydän ääreen ja alkaa kauhoa lohikeittoa kurkusta alas, todeten, että enpä ole ravintolassakaan näin herkullista keittoa syönyt.
        Lopulta kuuluu äänekäs röyhtäys, olipas se hyvää toteaa nainen ja paiskaa tyhjän kattilan ovesta käytävälle todeten, että no joutaa se miehen rumilus kattilansa noutaa sitten ajallaan.

• Anonyymi
        RumaMies kirjoitti:

Juu, ovi aukeaa, naisen käsi viuhahtaa, katoaa lohikeittokattila ruman miehen kädestä, kuuluu paukahdus, kun ovi vedetään kiinni nenän edestä.
        Ruma mies saa tallustella kotiinsa, kun nainen talsii keittiön pöydän ääreen ja alkaa kauhoa lohikeittoa kurkusta alas, todeten, että enpä ole ravintolassakaan näin herkullista keittoa syönyt.
        Lopulta kuuluu äänekäs röyhtäys, olipas se hyvää toteaa nainen ja paiskaa tyhjän kattilan ovesta käytävälle todeten, että no joutaa se miehen rumilus kattilansa noutaa sitten ajallaan.

Heh...kauheaa :D

• Oliko tämä nyt niin että siinä välis ja ruma mies kilvoittelee naisen suosiosta?

• Anonyymi

Sinäkin olet hassukainen :)

• Jaa, ei ruman miehen kannata kilvoitella naisten suosiosta, komeat top-10 miehet vievät voiton.

• Anonyymi kirjoitti:

Sinäkin olet hassukainen :)

Tänään mulla olisi ollut makaronilaatikkokippo kainalossa, ei kai sekään varmaan olisi nirsolle naiselle kelvannut :(

• Anonyymi
        Harmaaritari kirjoitti:

Tänään mulla olisi ollut makaronilaatikkokippo kainalossa, ei kai sekään varmaan olisi nirsolle naiselle kelvannut :(

Olisi :P Tänne se.

• Anonyymi
        Harmaaritari kirjoitti:

Vähän ikävä 😌

• Anonyymi kirjoitti:

Olisi :P Tänne se.

Meni jo pakkaseen, no olisi pari kupillista jääkaapissa, saa sitä tulla syömään :)

• Anonyymi
        Harmaaritari kirjoitti:

Meni jo pakkaseen, no olisi pari kupillista jääkaapissa, saa sitä tulla syömään :)

Saako ottaa oman maustepussin mukaan ja lisätä silppua?

• Anonyymi kirjoitti:

Saako ottaa oman maustepussin mukaan ja lisätä silppua?

Juu, tottakai omaan kippoon saa sipistellä ihan mitä tykkää lisämaustetta :) Nyt siinä onkin vain suolaa ja pippureita.

• Anonyymi kirjoitti:

Vähän ikävä 😌

Niinhän aina vähän :)

• Anonyymi
        Harmaaritari kirjoitti:

Juu, tottakai omaan kippoon saa sipistellä ihan mitä tykkää lisämaustetta :) Nyt siinä onkin vain suolaa ja pippureita.

Namnam. Valkosipulia pikkuisen vain. Muuten kelpaa :)

• Anonyymi kirjoitti:

Namnam. Valkosipulia pikkuisen vain. Muuten kelpaa :)

Juu, se käy jos vaan omaan kippoon. Tavan sipulia jo kyllä onkin jonkun verran seassa, ei kai haittaa? itse tykkään enempi ehkä tuosta tavallisesta lisukkeena.

• Anonyymi
        Harmaaritari kirjoitti:

Juu, se käy jos vaan omaan kippoon. Tavan sipulia jo kyllä onkin jonkun verran seassa, ei kai haittaa? itse tykkään enempi ehkä tuosta tavallisesta lisukkeena.

Omaan kippoon, ei tsinun kippoon :)
        Tavan sipuli on hyvä, ei haittaa :)

Hyvää yötä tähän kohtaan :)

• Anonyymi kirjoitti:

Omaan kippoon, ei tsinun kippoon :)
        Tavan sipuli on hyvä, ei haittaa :)

Hyvää yötä tähän kohtaan :)

Juu, paistettuna jauhelihan kera tulee hyvä, siihen kun vielä ropsii pippureita runsaahkolla kädellä ja vähän suolaa niin ei hirveesti ketsuppiakaan tarvitse mutta vähä pitää olla sitäkin syömävaiheessa :)

Samoin, kai se on pitkälleen lähettävä :)

• Anonyymi

Aika haudkoja kesän vesiseikkailuja ja sen sellaisia ainakin Valtakunnan kannssakin joitain ideoita.

• Anonyymi

Vesihirviöilläkin kannattaa pujotella aallokoissa: voi sukeltaa helposti suksien kanssa, vesisuksien kanssa, ja pullahtaa itse pinnalle sukelluksen jälkeen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      61
      3757
    2. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      49
      3000
    3. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      127
      2914
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      366
      1970
    5. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      73
      1152
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      10
      1141
    7. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      210
      1125
    8. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      27
      949
    9. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      47
      931
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      108
      918
    Aihe