Maailma tarvitsee enemmän feminiinisyyttä. Feminiinisyys on todellista valtaa.
Linkin takana oleva Marion Woodmanin puhe on pitkä, eivätkä kärsimättömimmät välttämättä jaksa lukea sitä:
https://www.feminist.com/resources/artspeech/genwom/conscious.html
Ne jotka jaksavat lukea, kertokaahan kommenttejanne alle.
Tietoinen feminiinisyys
83
<50
Vastaukset
Ja paskat
Maailma tarvitsee äijämeininkiä eikä mitään älyllistä pohdintaa.
Johan nyt on perkele.
(hirn)- Anonyymi
Tämä on siitä mielenkiintoinen ketju, että minä aloittajana näen välittömästi, kuka kommentoijista on käynyt lukemassa puheen. 😂 Ja kyllä sinäkin sen käyt lukemassa, kunhan ensin toivut sivuston otsikon aiheuttamasta järkytyksestäsi. 😀
Anonyymi kirjoitti:
Tämä on siitä mielenkiintoinen ketju, että minä aloittajana näen välittömästi, kuka kommentoijista on käynyt lukemassa puheen. 😂 Ja kyllä sinäkin sen käyt lukemassa, kunhan ensin toivut sivuston otsikon aiheuttamasta järkytyksestäsi. 😀
En vittu varmasti lue.
Aku Ankkaa tässä odotellessa.
(naurua)- Anonyymi
Funeau kirjoitti:
En vittu varmasti lue.
Aku Ankkaa tässä odotellessa.
(naurua)Tosi uskottavaa. Aku Ankka ilmestyy keskiviikkoisin. 🐣
Anonyymi kirjoitti:
Tosi uskottavaa. Aku Ankka ilmestyy keskiviikkoisin. 🐣
Mistä sinäkin tiedät milloin se ilmestyy käteeni?
Akkarissa on äijämeininki päällä.
(hirn)- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hah et sitten nikilläs kirjoita.
Asiaketjusabotöörin pelkoa.
Oot liian telaketjuohjattu että ymmärtäisit mistä sut aina tunnetaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hah et sitten nikilläs kirjoita.
Asiaketjusabotöörin pelkoa.
Oot liian telaketjuohjattu että ymmärtäisit mistä sut aina tunnetaan.Minähän näytänkin aivan telaketjufeministiltä! En kai minä nyt nikkiäni julkeaisi käyttää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minähän näytänkin aivan telaketjufeministiltä! En kai minä nyt nikkiäni julkeaisi käyttää.
Mitä se vaikuttaa, että et käytä nikkiäs?
kerro nyt kun et käytä nikkiäs, että mikä siinä miehessä oli&on yhä vikana
kai sinulla kokeneena naisena nyt viimein on uskallusta avautua meille... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä se vaikuttaa, että et käytä nikkiäs?
kerro nyt kun et käytä nikkiäs, että mikä siinä miehessä oli&on yhä vikana
kai sinulla kokeneena naisena nyt viimein on uskallusta avautua meille...Totta puhuen minulla ei taida oikein olla mitään nikkiä.
Jos joku mies on minun lähelläni, hänessä ei yleensä ole mitään vikaa. Muussa tapauksessa hän ei ole lähelläni.
- Anonyymi
Suomessa feminiinisyys lisääntyy lähinnä miehissä ja naiset taas maskuliinistuvat.
- Anonyymi
Se on hyvä asia. Ihminen on tasapainoisempi, kun hänessä on sekä feminiinisiä että maskuliinisia piirteitä. Emme vain oikein vielä tiedä, mitä se tarkoittaa yhteiskunnan tasolla. Jos puhutaan Pohjoismaista laajemmin eikä vain Suomesta, ei feminiinisyyden korostuminen yhteiskuntien tasolla välttämättä ainakaan huono asia ole. Ruotsin reagointi koronakriisiin tosin oli hyvin poikkeavaa, enkä minä ainakaan vielä pysty sanomaan, oliko se hyvä reagointitapa. Mutta feminiininen yhteiskunta on paljon enemmän kuin reagointi yksittäiseen kriisiin, ja Pohjoismaita voidaan pitää feminiinisinä yhteiskuntina.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on hyvä asia. Ihminen on tasapainoisempi, kun hänessä on sekä feminiinisiä että maskuliinisia piirteitä. Emme vain oikein vielä tiedä, mitä se tarkoittaa yhteiskunnan tasolla. Jos puhutaan Pohjoismaista laajemmin eikä vain Suomesta, ei feminiinisyyden korostuminen yhteiskuntien tasolla välttämättä ainakaan huono asia ole. Ruotsin reagointi koronakriisiin tosin oli hyvin poikkeavaa, enkä minä ainakaan vielä pysty sanomaan, oliko se hyvä reagointitapa. Mutta feminiininen yhteiskunta on paljon enemmän kuin reagointi yksittäiseen kriisiin, ja Pohjoismaita voidaan pitää feminiinisinä yhteiskuntina.
Mutta eivät Pohjoismaat vielä niin feminiinisiä ole, etteikö tänne sitä piirrettä enemmänkin mahtuisi.
- Anonyymi
Suomessa ei ole enää suomenmarkkaa eikä suomenkieltä. Täällä ei pärjää enään suomenkielellä!!🥶🥶🥶🥶🥶🥶
- Anonyymi
Odota nyt vähän. Kyllä tännekin vielä saadaan suomenkielistä feminististä kirjallisuutta.
- Anonyymi
Tarvitsemme feminiinisyyden ja maskuliinisen tasapainoa, mielen ja egon tasapainoa.
Emme sitä että joku on vahvempi.
Mies saa olla herkkä ja nainen vahva.
Nainen voi metsästää ja mies poimia marjoja.
Nainen voi ajaa rekkaa ja mies olla lähihoitaja.
Naiselta onnistuu maalaushommat siinä missä mieheltäkin.
Mies saa laittautua ja nainen saa olla "rönttösissä".
Nainen voi olla presidentti, ei tarvi olla U.K.K
Mies siivoaa ihan kuin nainenkin kun on tarpeen.
Naisetkin ajaa Harley Davidsonia, heillä vain ei ole partaa.- Anonyymi
Niin. Ei ole oikein mitään hyvää syytä, miksi näin ei voisi olla.
Mutta kyllä naisillakin usein on partaa. Se on hieman heiveröisempi kuin miehillä, ja naiset usein sheivaavat sen, mutta naiset ovat paljon karvaisempia otuksia kuin mitä länsimainen kauneusihanne sallii. Mjaa
Ihan turha väkerrellä tällaisia settejä, sillä on jo tullut selväksi se että Disse ajaa Citroënilla ja Funeau Audilla ja että Timo Similä pystypissaa pitkin ja poikin elämän kiinteää rekvisiittaa.
(naurua)Funeau kirjoitti:
Mjaa
Ihan turha väkerrellä tällaisia settejä, sillä on jo tullut selväksi se että Disse ajaa Citroënilla ja Funeau Audilla ja että Timo Similä pystypissaa pitkin ja poikin elämän kiinteää rekvisiittaa.
(naurua)Muutenkin nämä tällaiset jutskat, joissa luetellaan mitä ihminen voi ja saa tehdä, ovat jotenkin...
Miten sen nyt sanoisi?
(hirn)- Anonyymi
Funeau kirjoitti:
Muutenkin nämä tällaiset jutskat, joissa luetellaan mitä ihminen voi ja saa tehdä, ovat jotenkin...
Miten sen nyt sanoisi?
(hirn)Patriarkaalisia?
-aloittaja - Anonyymi
Miehet voivat olla reikihoitajia, siinä missä naisetkin.
Nainen tai mies voi olla Parantaja ja shamaani.
Nainen tai mies voi olla pappi.
Mut meneppä välimeren maissa kertomaan nää, niin saat kuolemantuomion.
Mitä sitä feminiinisyyttä Suomessa korostamaan, menkää sinne missä sitä ei ole. Funeau kirjoitti:
Muutenkin nämä tällaiset jutskat, joissa luetellaan mitä ihminen voi ja saa tehdä, ovat jotenkin...
Miten sen nyt sanoisi?
(hirn)Enemmän minua huolettaa se että tilasin Espoosta paketin tänne kaupunkiin viime vitun keskiviikkona, eikä se vieläkään ole perillä.
Perkele
(hirn)Funeau kirjoitti:
Enemmän minua huolettaa se että tilasin Espoosta paketin tänne kaupunkiin viime vitun keskiviikkona, eikä se vieläkään ole perillä.
Perkele
(hirn)Ei kun se oli saatana tiistaiaamu.
Ei jumalauta.
Onko Espoo siirretty vaivihkaa jonnekin päiväntasaajalle?
(reps)- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miehet voivat olla reikihoitajia, siinä missä naisetkin.
Nainen tai mies voi olla Parantaja ja shamaani.
Nainen tai mies voi olla pappi.
Mut meneppä välimeren maissa kertomaan nää, niin saat kuolemantuomion.
Mitä sitä feminiinisyyttä Suomessa korostamaan, menkää sinne missä sitä ei ole.Suomessa on aika hyvin feminiinisyyttä. Tällä palstalla sitä tarvittaisiin vähän enemmän toisinaan.
Anonyymi kirjoitti:
Patriarkaalisia?
-aloittajaMjoo
No ehkä sitäkin, mutta ymmärtääkseen oman rajoittuneisuutensa tulee ymmärtää se mitä sana tarkoittaa.
(hirn)- Anonyymi
Funeau kirjoitti:
Ei kun se oli saatana tiistaiaamu.
Ei jumalauta.
Onko Espoo siirretty vaivihkaa jonnekin päiväntasaajalle?
(reps)Funeau-tyttönen noituu tähän threadiin hyvin maskuliinista voimaa. Tasapaino säilyy.
Anonyymi kirjoitti:
Funeau-tyttönen noituu tähän threadiin hyvin maskuliinista voimaa. Tasapaino säilyy.
Älä vittu ala mua tytöttelemään tai tiputan dunkkuun.
(hirn)- Anonyymi
Funeau kirjoitti:
Älä vittu ala mua tytöttelemään tai tiputan dunkkuun.
(hirn)Vittu on ehdottomasti näistä voimakkain sana. Muinaiset suomalaiset ymmärsivät jotenkin nykyihmistä paremmin, millainen mahtava voimakeskus naisen sukuelimistö on. Harakointi kunniaan!
- Anonyymi
Tervettä järkeä tässä maailmassa tarvitaan enemmän kuin -ismejä.
- Anonyymi
Feministi sanoisi tuohon hyvin äkkiä, että rationaalisuus kuuluu maskuliiniseen normistoon. Milläs tavalla perustelisit tuollaiselle feministille, MILLAINEN järki on sinun mielestäsi tervettä ja millainen ei? Onko terve järki ensisijaisesti kapitalistista järkeä, ja jos on, miksi se olisi parempaa kuin feminiinisyys? Lue myös aloituksessa linkitetty puhe ja suhteuta vastauksesi siihen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Feministi sanoisi tuohon hyvin äkkiä, että rationaalisuus kuuluu maskuliiniseen normistoon. Milläs tavalla perustelisit tuollaiselle feministille, MILLAINEN järki on sinun mielestäsi tervettä ja millainen ei? Onko terve järki ensisijaisesti kapitalistista järkeä, ja jos on, miksi se olisi parempaa kuin feminiinisyys? Lue myös aloituksessa linkitetty puhe ja suhteuta vastauksesi siihen.
En jaksa lukea tuollaista. Terve järki on sitä että asiat mietitään tapauskohtaisesti ja maltillisesti eikä jonkin ennalta mietityn aatteen mukaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En jaksa lukea tuollaista. Terve järki on sitä että asiat mietitään tapauskohtaisesti ja maltillisesti eikä jonkin ennalta mietityn aatteen mukaan.
Terve järki ei kaskenpolttajan päätä hio.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et voi suhtautua yhtään mihinkään ilman, että suhtaudut siihen jonkin arvomaailman kautta. Tätä yritin sanoa aikaisemmassa viestissäni. Ei ole olemassa mitään aatteellista "neutraliutta".
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et voi suhtautua yhtään mihinkään ilman, että suhtaudut siihen jonkin arvomaailman kautta. Tätä yritin sanoa aikaisemmassa viestissäni. Ei ole olemassa mitään aatteellista "neutraliutta".
Oletko ihan varma? Kyllä sitä neutraaliutta voi joillain olla aika paljon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko ihan varma? Kyllä sitä neutraaliutta voi joillain olla aika paljon.
Olen varma. Kerro minulle, millainen ajattelu on mielestäsi "neutraalia", niin minä kerron sinulle, mitä -ismiä se edustaa.
Anonyymi kirjoitti:
terve järki ei kuulu feminismiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen varma. Kerro minulle, millainen ajattelu on mielestäsi "neutraalia", niin minä kerron sinulle, mitä -ismiä se edustaa.
Miten voi kertoa etukäteen neutraalin ajattelun kun ei edes tiedä mitä asiaa pitäisi ajatella?
- Anonyymi
timitys kirjoitti:
terve järki ei kuulu feminismiin.
Laitapa perustelut mukaan. Minä perustelin jo aloituksessa linkitetyn puheen avulla, miksi feminiinisyyttä tarvitaan: sen valta perustuu siihen, että ihmiset keskittyvät heitä yhdistäviin tekijöihin.
Miten sinä perustelet väitteesi? Anonyymi kirjoitti:
Laitapa perustelut mukaan. Minä perustelin jo aloituksessa linkitetyn puheen avulla, miksi feminiinisyyttä tarvitaan: sen valta perustuu siihen, että ihmiset keskittyvät heitä yhdistäviin tekijöihin.
Miten sinä perustelet väitteesi?feminismi ei perustu tasa-arvoon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten voi kertoa etukäteen neutraalin ajattelun kun ei edes tiedä mitä asiaa pitäisi ajatella?
Samalla tavalla kuin matemaattisista kaavoista voi keskustella ilman, että niihin sijoittaa mitään.
Veikkaukseni on, että käsityksesi neutraaliudesta on yhtä kuin looginen empirismi. Yleensä sen edustajat pitävät ajatteluaan neutraalina. - Anonyymi
timitys kirjoitti:
feminismi ei perustu tasa-arvoon.
Feminismin tavoitteena on saavuttaa poliittinen, taloudellinen, henkilökohtainen ja sosiaalinen sukupuolten tasa-arvo. Tämä väite oli suomenkielisestä Wikipediasta, mutta jos kurkkaat sieltä lähteitä 1-5, saat vähän tieteellisempää tarttumapintaa.
Millä perusteella siis väität, ettei feminismi perustu tasa-arvoon? Anonyymi kirjoitti:
Feminismin tavoitteena on saavuttaa poliittinen, taloudellinen, henkilökohtainen ja sosiaalinen sukupuolten tasa-arvo. Tämä väite oli suomenkielisestä Wikipediasta, mutta jos kurkkaat sieltä lähteitä 1-5, saat vähän tieteellisempää tarttumapintaa.
Millä perusteella siis väität, ettei feminismi perustu tasa-arvoon?väärin, nykyfeminismin tavoite on polkea (valkoinen) mies mahdollisimman alas.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samalla tavalla kuin matemaattisista kaavoista voi keskustella ilman, että niihin sijoittaa mitään.
Veikkaukseni on, että käsityksesi neutraaliudesta on yhtä kuin looginen empirismi. Yleensä sen edustajat pitävät ajatteluaan neutraalina.Enpä tiedä loogisesta empirismistä mitään enkä kyllä haluaisi sekoittaa päätäni silläkään ismillä.
- Anonyymi
timitys kirjoitti:
väärin, nykyfeminismin tavoite on polkea (valkoinen) mies mahdollisimman alas.
Laita jokin tieteellinen lähde mukaan. Nyt puhutaan aihepiiristä, jossa tehdään tutkimusta. Öyhötyslähteitä ei siis lasketa.
Anonyymi kirjoitti:
Laita jokin tieteellinen lähde mukaan. Nyt puhutaan aihepiiristä, jossa tehdään tutkimusta. Öyhötyslähteitä ei siis lasketa.
feminismi = öyhötys.
- Anonyymi
timitys kirjoitti:
väärin, nykyfeminismin tavoite on polkea (valkoinen) mies mahdollisimman alas.
No jo teidän on aikakin tipahtaa sieltä norsunluutornista alas. Ei valkoinen mies ole mitenkään sen ihmeellisempi olento kuin naiset tai muun väriset miehet. Päinvastoin, te olette pelkän ihonvärin ja sukupuolen perusteella pitäneet itseänne jotenkin automaattisesti muita parempina ja etuoikeutettuina, mutta enää se ei riitä eikä onnistu. Mikä on täysin oikein!
Anonyymi kirjoitti:
No jo teidän on aikakin tipahtaa sieltä norsunluutornista alas. Ei valkoinen mies ole mitenkään sen ihmeellisempi olento kuin naiset tai muun väriset miehet. Päinvastoin, te olette pelkän ihonvärin ja sukupuolen perusteella pitäneet itseänne jotenkin automaattisesti muita parempina ja etuoikeutettuina, mutta enää se ei riitä eikä onnistu. Mikä on täysin oikein!
väärin, meitä pidetään huonompina, ihonvärimme takia.
jos muslimi pieksää naista niin se on ihanaa kulttuuria.- Anonyymi
timitys kirjoitti:
väärin, meitä pidetään huonompina, ihonvärimme takia.
jos muslimi pieksää naista niin se on ihanaa kulttuuria.Onko? Tuo outo ajatus on ihmeellisesti pesiytynyt miesten päähän, en tiedä miksi. Onneksi yhä useampi musliminainen on herännyt siihen, ettei heitäkään saa kohdella miten sattuu. Eikä valkoisilla miehillä ole yhtään sen enempää oikeutta hakata, vaikka miten kuvittelee jollain muulla oikeuden olevan.
Anonyymi kirjoitti:
Onko? Tuo outo ajatus on ihmeellisesti pesiytynyt miesten päähän, en tiedä miksi. Onneksi yhä useampi musliminainen on herännyt siihen, ettei heitäkään saa kohdella miten sattuu. Eikä valkoisilla miehillä ole yhtään sen enempää oikeutta hakata, vaikka miten kuvittelee jollain muulla oikeuden olevan.
feminismihän on sotaa vain valkoisia miehiä vastaan. samat tyypit sitten kannattavat euroopan islamisaatiota. aika yksipuolista tuo "tasa-arvon" kannatus.
- Anonyymi
timitys kirjoitti:
feminismihän on sotaa vain valkoisia miehiä vastaan. samat tyypit sitten kannattavat euroopan islamisaatiota. aika yksipuolista tuo "tasa-arvon" kannatus.
Sama levy päällä tänäänkin. 😂
Olet sanonut tuon jo tässä ketjussa noin kuusi kertaa mutta et ole perustellut kertaakaan.
Feminismi vastaan timitys: 6-0. Anonyymi kirjoitti:
Sama levy päällä tänäänkin. 😂
Olet sanonut tuon jo tässä ketjussa noin kuusi kertaa mutta et ole perustellut kertaakaan.
Feminismi vastaan timitys: 6-0.feminismi on ainainen nolla.
- Anonyymi
timitys kirjoitti:
feminismi on ainainen nolla.
Voimme varmaan päättää keskustelumme tähän. Minä keskustelen mieluummin sellaisten ihmisten kanssa, jotka perustelevat väitteensä.
Anonyymi kirjoitti:
Voimme varmaan päättää keskustelumme tähän. Minä keskustelen mieluummin sellaisten ihmisten kanssa, jotka perustelevat väitteensä.
ei feministien kanssa pysty keskustelemaan järkevästi. itsekkään et perustele mitään.
- Anonyymi
timitys kirjoitti:
ei feministien kanssa pysty keskustelemaan järkevästi. itsekkään et perustele mitään.
Minä totesin, että feminismin tavoitteena on sukupuolten tasa-arvo. Sinä et päässyt siitä yli.
Anonyymi kirjoitti:
Minä totesin, että feminismin tavoitteena on sukupuolten tasa-arvo. Sinä et päässyt siitä yli.
Minä totesin, ettei noin ole, koska eivät aja kuitenkaan tasa-arvoa miesten suuntaan. Sinä et päässyt siitä yli.
- Anonyymi
Ylikonstaali on yli-konstailija ja temmuilija, Yli-Konstailija.
- Anonyymi
Miten monipuolisiin kannanottoihin aloitukseni onkaan teitä inspiroinut! Tämä sinun toteamuksesi vei ykkössijan luovuudessa.
nykyfeminismi pitäisi kieltää.
- Anonyymi
Feminismihän ei katoa tuollaisten heittojen avulla. Jos oikeasti haluaisit päästä feminismistä eroon, miten tekisit sen niin, että se onnistuisi?
Veikkaan, ettet keksi keinoa siihen. Voit vain totutella feminismiin tai kärsiä ensin ja totutella vasta sitten. 😂😂 Anonyymi kirjoitti:
Feminismihän ei katoa tuollaisten heittojen avulla. Jos oikeasti haluaisit päästä feminismistä eroon, miten tekisit sen niin, että se onnistuisi?
Veikkaan, ettet keksi keinoa siihen. Voit vain totutella feminismiin tai kärsiä ensin ja totutella vasta sitten. 😂😂feminismi poistuu kun käytetään tervettä järkeä eikä haihatella typeryyksiä.
Anonyymi kirjoitti:
Veikkaan, ettet keksi keinoa siihen. Voit vain totutella feminismiin tai kärsiä ensin ja totutella vasta sitten. 😂😂Kunhan feminismissä käytetään tervettä järkeä, mitään ongelmaa ei ole. Silloin kun sortajat häpeilemättä vailla tervettä järkeä toteuttavat oikkujaan ja agendojaan feminismin nimissä on kaikilla mielipaha paitsi niillä sortajilla jotka eivät näe tai ymmärrä edes omaa agendaansa.
timitys kirjoitti:
feminismi poistuu kun käytetään tervettä järkeä eikä haihatella typeryyksiä.
Juurikin näin.
Tarkalleen ottaen feminismi on tasa-arvon takaa ajoa.
Eli vähän kuin metsästystä, mutta sillä erolla, että jos mies vaatii takaisin menetettyjä oikeuksiaan, niin hän on feministi.
Todella mutkikasta.
😁👍Funeau kirjoitti:
Juurikin näin.
Eli vähän kuin metsästystä, mutta sillä erolla, että jos mies vaatii takaisin menetettyjä oikeuksiaan, niin hän on feministi.
Todella mutkikasta.
😁👍jos mies vaatii takaisin menetettyjä oikeuksiaan on hän perverssi-sovinisti-rasisti-juntti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Veikkaan, ettet keksi keinoa siihen. Voit vain totutella feminismiin tai kärsiä ensin ja totutella vasta sitten. 😂😂Sinulla on jotain henkilökohtaisia patoutumia mitkä pitäisi terapeutin avulla selvittää, eikä täällä palstalla .
Suomessa on jo feminiinisyyttä riittävästi, jos haluat muuttaa maailmaa niin mene koraanimaihin saarnaamaan.
Allah kiittää ja poistuu seurastanne. - Anonyymi
Funeau kirjoitti:
Juurikin näin.
Todella mutkikasta.
😁👍Niin. Naisen asema on aina kytköksissä myös miehen asemaan. Niillä alueilla, joilla naisen asema on kehno, vain korkean statuksen miehillä on hyvä asema.
Feminiinisyyden täydellinen poistaminen yhteiskunnasta johtaa aina sotaan myös miesten kesken. Anonyymi kirjoitti:
Niin. Naisen asema on aina kytköksissä myös miehen asemaan. Niillä alueilla, joilla naisen asema on kehno, vain korkean statuksen miehillä on hyvä asema.
Feminiinisyyden täydellinen poistaminen yhteiskunnasta johtaa aina sotaan myös miesten kesken.naisen asema ei ole kehno kuin islamissa.
timitys kirjoitti:
jos mies vaatii takaisin menetettyjä oikeuksiaan on hän perverssi-sovinisti-rasisti-juntti.
Ei
Lue virke tarkkaan (ilman parallaksivirhettä).
😁- Anonyymi
timitys kirjoitti:
naisen asema ei ole kehno kuin islamissa.
No käytä vaikka sitä yhtenä todisteena siitä, että väitteeni pitää paikkansa. 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinulla on jotain henkilökohtaisia patoutumia mitkä pitäisi terapeutin avulla selvittää, eikä täällä palstalla .
Suomessa on jo feminiinisyyttä riittävästi, jos haluat muuttaa maailmaa niin mene koraanimaihin saarnaamaan.
Allah kiittää ja poistuu seurastanne.Sukupuolellani ei tietystikään varmaankaan ollut mitään osaa eikä arpaa viestisi sisällössä? 😂
Anonyymi kirjoitti:
No käytä vaikka sitä yhtenä todisteena siitä, että väitteeni pitää paikkansa. 😂
feminismi on vain yksi kommunnismin haara eli tehty romahduttamaan yhteiskunta.
- Anonyymi
Funeau kirjoitti:
Ei
Lue virke tarkkaan (ilman parallaksivirhettä).
😁Unohditko rekkauksen päälle
(hirn) - Anonyymi
timitys kirjoitti:
jos mies vaatii takaisin menetettyjä oikeuksiaan on hän perverssi-sovinisti-rasisti-juntti.
Niinhän se onkin. Miehellä ei ole etuoikeuksia, varsinkaan muihin ihmisiin nähden. Sehän sinua suututtaa, koska pelkästään omilla eväilläsi et pitkälle pötki. Haluat saada kunnioitusta ja valtaa pelkästään sukupuolesi perusteella, reppana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Unohditko rekkauksen päälle
(hirn)En
Ihan omilla mennään.
😁👍 Anonyymi kirjoitti:
Niinhän se onkin. Miehellä ei ole etuoikeuksia, varsinkaan muihin ihmisiin nähden. Sehän sinua suututtaa, koska pelkästään omilla eväilläsi et pitkälle pötki. Haluat saada kunnioitusta ja valtaa pelkästään sukupuolesi perusteella, reppana.
feminismin mielestä miehellä ei ole mitään oikeuksia ja naisilla on vain etuoikeuksia.
feminismi = hulluutta.- Anonyymi
timitys kirjoitti:
feminismin mielestä miehellä ei ole mitään oikeuksia ja naisilla on vain etuoikeuksia.
feminismi = hulluutta.Sinulla ei ole mitään järkevää sanottavaa feminismiä vastaan. Jauhat vain loputtomiin, ettei feminismissä ole järkeä. Sitten kun sinulta kysyy, miksi siinä ei ole järkeä, sinä et osaa perustella väitettäsi mitenkään. Tai perustelet niitä epätosilla väitteillä.
Sinä pelaat tuolla käyttäytymisellä feminismin pussiin. Teet omia maaleja. Ehkä olet jo ymmärtänyt sen. Minä kyllä tosissani odotin, että sinulla olisi ollut oikeasti jotain sanottavaa feminismiä vastaan, mutta jouduin pettymään. Anonyymi kirjoitti:
Sinulla ei ole mitään järkevää sanottavaa feminismiä vastaan. Jauhat vain loputtomiin, ettei feminismissä ole järkeä. Sitten kun sinulta kysyy, miksi siinä ei ole järkeä, sinä et osaa perustella väitettäsi mitenkään. Tai perustelet niitä epätosilla väitteillä.
Sinä pelaat tuolla käyttäytymisellä feminismin pussiin. Teet omia maaleja. Ehkä olet jo ymmärtänyt sen. Minä kyllä tosissani odotin, että sinulla olisi ollut oikeasti jotain sanottavaa feminismiä vastaan, mutta jouduin pettymään.ei kukaan täysijärkinen ihminen kannata feminismiä, kyllähän sen kaikki tietävät. se on vain haihattelua ja epätasa-arvon luomista, yhteiskunnan mädätystä ja räyhäämistä asioista joilla ei ole oikeasti mitään merkitystä enää kun tasa-arvo on saavutettu jo aikoja sitten. nyt ajetaan vain sukupuolia toistensa kimppuun, ettei perheitä syntyisi.
jos haluat sokeasti seurata epätasa-arvoa ja yhteiskunnan perustuksien nakertamista niin siitä vain, ei se minulta ole pois. helvetin typerää se vain on kun et halua nähdä siinä epäkohtia.
feminismi kun on oman oksan sahaamista, mutta sitähän vasemmisto juuri haluaakin.- Anonyymi
timitys kirjoitti:
ei kukaan täysijärkinen ihminen kannata feminismiä, kyllähän sen kaikki tietävät. se on vain haihattelua ja epätasa-arvon luomista, yhteiskunnan mädätystä ja räyhäämistä asioista joilla ei ole oikeasti mitään merkitystä enää kun tasa-arvo on saavutettu jo aikoja sitten. nyt ajetaan vain sukupuolia toistensa kimppuun, ettei perheitä syntyisi.
jos haluat sokeasti seurata epätasa-arvoa ja yhteiskunnan perustuksien nakertamista niin siitä vain, ei se minulta ole pois. helvetin typerää se vain on kun et halua nähdä siinä epäkohtia.
feminismi kun on oman oksan sahaamista, mutta sitähän vasemmisto juuri haluaakin.Minä olen jo ylempänä kirjoittanut, että feminismi pyrkii tasa-arvoon. Sitäkään väitettä sinä et ole vielä onnistunut kumoamaan. Yritäpäs nyt ihan oikeasti. Keksi oikeasti jotain sanottavaa.
Puhut mädätyksestä, räyhäämisestä, epäkohdista, oman oksan sahaamisesta ja yhteiskunnan perustusten nakertamisesta. Yhtäkään lähdettä et ole onnistunut hankkimaan, etkä yhtäkään väitettäsi perustelemaan.
Tähänkö on tyydyttävä? - Anonyymi
timitys kirjoitti:
ei kukaan täysijärkinen ihminen kannata feminismiä, kyllähän sen kaikki tietävät. se on vain haihattelua ja epätasa-arvon luomista, yhteiskunnan mädätystä ja räyhäämistä asioista joilla ei ole oikeasti mitään merkitystä enää kun tasa-arvo on saavutettu jo aikoja sitten. nyt ajetaan vain sukupuolia toistensa kimppuun, ettei perheitä syntyisi.
feminismi kun on oman oksan sahaamista, mutta sitähän vasemmisto juuri haluaakin.Niinpä niin. Panolle pääsy se takkuaa ja kun et muuta keksi, niin feminismi. Heikkotasoiset miehet ei vaan pärjää seksimarkkinoilla, mutta kun tekee niin pirun kipeää tunnustaa omat vikansa, niin syytetään vaikka naisia.
Mitä paremmin naiset pärjää, sitä enemmän heikot miehet itkee. Alfat kyllä pärjää, niin kuin aina. Anonyymi kirjoitti:
Minä olen jo ylempänä kirjoittanut, että feminismi pyrkii tasa-arvoon. Sitäkään väitettä sinä et ole vielä onnistunut kumoamaan. Yritäpäs nyt ihan oikeasti. Keksi oikeasti jotain sanottavaa.
Puhut mädätyksestä, räyhäämisestä, epäkohdista, oman oksan sahaamisesta ja yhteiskunnan perustusten nakertamisesta. Yhtäkään lähdettä et ole onnistunut hankkimaan, etkä yhtäkään väitettäsi perustelemaan.
Tähänkö on tyydyttävä?Minä olen jo ylempänä kirjoittanut, että feminismi pyrkii vain naisten etuoikeuksiin ja muuhun yhteiskuntaa rappeuttaviin toimenpiteisiin. Sitäkään väitettä sinä et ole vielä onnistunut kumoamaan. Yritäpäs nyt ihan oikeasti. Keksi oikeasti jotain sanottavaa.
Et sinäkään mitään lähteitä minulle tarjoa.Anonyymi kirjoitti:
Niinpä niin. Panolle pääsy se takkuaa ja kun et muuta keksi, niin feminismi. Heikkotasoiset miehet ei vaan pärjää seksimarkkinoilla, mutta kun tekee niin pirun kipeää tunnustaa omat vikansa, niin syytetään vaikka naisia.
Mitä paremmin naiset pärjää, sitä enemmän heikot miehet itkee. Alfat kyllä pärjää, niin kuin aina.ei kukaan feministejä halua panna.
- Anonyymi
Saa miehillä olla naistissit! Se on tasa arvoa. Ei kun rintsikkaostoksille vaan nii ei tarvii naisia haukkua miestisseiksi jos omat tissit hävettää. Olkaa ylpeitä tisseistänne miehet.niin me naisetki ollaan😻👍
- Anonyymi
Juurikin näin.
Olen toistuvasti Timo Similää ohjelmoinut siihen suuntaan, että hän voisi vapaasti käyttää vaatehuoneeni sisältöä, jos vain saisin koskea hänen pyssyyn.
😁 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juurikin näin.
Olen toistuvasti Timo Similää ohjelmoinut siihen suuntaan, että hän voisi vapaasti käyttää vaatehuoneeni sisältöä, jos vain saisin koskea hänen pyssyyn.
😁Samoilla aalloilla keinutaan😽
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samoilla aalloilla keinutaan😽
Siinä päästiin vihdoin aloituksessa mainittuun feminiinisyyteen! Täytyy löytää yhteisiä nimittäjiä, ei erottajia. Yhtään en tiedä, mistä puhuttiin, mutta silti. Puhuin vain aallonpituudesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1191622
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991468Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy35849Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29829Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50746Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?35730Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56708Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37700Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s42689Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37653