Eipä ihme, että taksin käyttö vähenee. Taksin tilaaminen etukäteen maksaa Helsingissä 6,95 euroa. 😁 Mainittakoon, että Kanarian saarilla parin kilometrin matka taksilla maksaa noin 5 euroa.
Taksi Helsinki: ennakkotilaus 6,95 euroa
2
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Niin ja taksien pitäisi huolestua tulevista ravintolarajoituksista kun ne menevät niin aikaisin kiinni. Ihmiset pääsevät jopa julkisilla kotiin kapakkailtapäivän jälkeen. Vähän surettaa ravintoloita ja takseja.
- Anonyymi
Ei se hinta niinkään silloin kun pitäisi päästä jouhevasti paikasta toiseen. Mielelläni siitä maksaisin että joku veisi tarvittaessa nopeasti. Mutta se palvelu!!!!!! En mä halua, että joku musta ukko huutaa mulle puhelimessa 15 min ennen kuin sovittu aika on, että hän odottaa talon edessä, hän odottaa.
Hyvin yksinkertainen reitti, mutta kuljettaja näprää kännykkään reittiä samalla kun ollaan jo menossa. Samalla jää huomioimatta koko muu liikenne, eniten ahdistaa suojatienkäyttäjien puolesta.
No, yritän rentoutua. 10 min hyvää aikaa katsoa sähköposti ja viimeisen kerran diat ennen omaa esiintymistä. Taas mörkö keskeyttää. Mistä ajetaan?
Mitä helv.. asiakas paataa kumpi lyhyt ja nopeampi reiti. Aha. No sehän onnistuu minulta hyvin kun olen jo monta kk asunut Helsingissä.
Kuski sai päätettyä ja mutinan jälkeen minulla on vielä muutama minuutti.
Sit se paska laittaa radion huutamaan. Jättää minut kääntöpaikalle, josta jotain parisataa metriä ovelle. Ei sillä että en jaksaisi kävellä, mutta sen kerran jos olisi syy käyttää taksia, voisi saada sen kyydin perille.
Maksusta huojentunut vain siitä syystä, että pääsi sieltä autosta ulos, hinta harmitti vasta myöhemmin eikä sen summan takia, vaan sen että sillä ei nykyään saa mitään siitä mitä tilaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663402Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463222Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1272850- 462579
- 311973
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271860- 481646
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä871525- 391340
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k391321