Tapasin miehen netissä. Olemme muutaman kuukauden kirjoitelleet ja kerran tavanneet. Olen ihmetellyt miksi mies vastaa hitaasti (voi mennä muutamia päiviä) viesteihini, mies on kuitenkin viesteissä mukava, kysyy kuulumisia, kertoo omistaan vaikka en ole kysynyt, on kiinnostunut harrastuksistani jne. Miehellä on tosi paljon menoja jonka takia en ole ehdottanut tapaamista vaan olen odottanut että mies ehdottaa. Pitäisikö mun ehdottaa itse tapaamista vai antaa miehen olla ja toivoa että hän ehdottaa?
Mitä tää mies haluaa?
Anonyymi
2
61
Vastaukset
- Anonyymi
odotatko koko elämäsi, että joku muu päättää sinun asioista. jos haluat jotakin, voit kertoa siitä miehellekin. suhteet rakennetaan keskustemalla. ei vain odottamalla mitä toinen päättää.
ilmeisesti kipinää välillänne ei ole kun ette ole kuin kerran tavanneet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.212654Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?
Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant1082583- 2021384
- 1261293
- 941281
"Pähkähullu ruhtinas" sanoi a-studiossa maailmanpolitiikan professori...
...Martti Koskenniemi Trumpista ja hänen toimintatavoistaan, vertasi 1600-luvulla eläneeseen Aurinkokuninkaaseen Ludwig3041260Riikka Purra perustelee hallituksen leikkauspolitiikkaa
Odotukset ovat kovat, mutta puhe on poikkeuksellisen onttoa jopa hallituksen omalla mittapuulla. Vastuu työnnetään alas,261018Toivottavasti myös pysyy häkissä
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011754428.html 😡😡😡 tommosia saastoja sitä näyttää Suomussalmen suunnalta sikiävän �131001Martina ja Matias
Mahtaako Martina yrittää saada Matiasta uudeksi sulhaseksi, niin saisi ne prinsessa häät, mitkä jäi pitämättä, kun Aussi211979- 64920