Tapasin miehen netissä. Olemme muutaman kuukauden kirjoitelleet ja kerran tavanneet. Olen ihmetellyt miksi mies vastaa hitaasti (voi mennä muutamia päiviä) viesteihini, mies on kuitenkin viesteissä mukava, kysyy kuulumisia, kertoo omistaan vaikka en ole kysynyt, on kiinnostunut harrastuksistani jne. Miehellä on tosi paljon menoja jonka takia en ole ehdottanut tapaamista vaan olen odottanut että mies ehdottaa. Pitäisikö mun ehdottaa itse tapaamista vai antaa miehen olla ja toivoa että hän ehdottaa?
Mitä tää mies haluaa?
Anonyymi
2
74
Vastaukset
- Anonyymi
odotatko koko elämäsi, että joku muu päättää sinun asioista. jos haluat jotakin, voit kertoa siitä miehellekin. suhteet rakennetaan keskustemalla. ei vain odottamalla mitä toinen päättää.
ilmeisesti kipinää välillänne ei ole kun ette ole kuin kerran tavanneet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad861391- 52997
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että370828- 151800
- 55709
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän124707- 51658
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38635- 76622
- 56604