Todistelua Jumalan olemassaolosta

Anonyymi

Uskovaiset yrittävät toinen toistaan kummallisemmilla tavoilla todistella omia väitteitään jumalansa olemassaolosta.

Uskovaisten todisteet jumalastaan/jumalistaan voidaankin jakaa seuraavin ryhmiin
- argumentointivirheet kuten kehäpäätelmät tai kelloseppävertaus
- vääristely kuten rusinan poiminta jättäen samalla oleellisia asioita kertomatta
- suoranainen valehtelu
- tietämättömyyteen ja typeryyteen perustuvat aivopierut

Sitä olen ihmetellyt miksi niin suuri osa kiihkeämmistä uskovaisista on idiootteja. Eikö jumala halua palvojikseen ihmisiä jotka hän kokee itseään fiksummiksi? Vai tekeekö usko ihmisestä idiootin? Vai johtaako idiotismi uskovaisuuteen? Voivatko kaikki nämä syyt olla voimassa yhtäaikaa?

40

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ateistit yrittävät toinen toistaan kummallisemmilla tavoilla todistella omia väitteitään jumalansa olemassaolemattomuudesta.

Ateistien todisteet väitteilleen voidaankin jakaa seuraavin ryhmiin
      - argumentointivirheet kuten kehäpäätelmät tai kelloseppävertaus
      - vääristely kuten rusinan poiminta jättäen samalla oleellisia asioita kertomatta
      - suoranainen valehtelu
      - tietämättömyyteen ja typeryyteen perustuvat aivopierut

• Täysin tietämätön. Mutta maailmalla palvotaan tuhansia eri jumalia.
        Mikä heistä on ainoa ja oikea. Lyhyt perustelu vosi rajata hieman keskustelua.

• Anonyymi

Herra on heikoissa väkevä ja ensimmäiset tulevat viimeisiksi viimeiset ensimmäiseksi. Ellet tule lasten kaltaiseksi, et voi päästä Jumalan valtakuntaan, eikä hullutkaan tieltä eksy. Sanoo Raamattu. Ainoastaan omasta mielestään viisaat eksyvät, eivätkä löydä perille. Jumala on ylpeitä vastaan, mutta nöyrille Hän antaa armon.

• Anonyymi kirjoitti:

Herra on heikoissa väkevä ja ensimmäiset tulevat viimeisiksi viimeiset ensimmäiseksi. Ellet tule lasten kaltaiseksi, et voi päästä Jumalan valtakuntaan, eikä hullutkaan tieltä eksy. Sanoo Raamattu. Ainoastaan omasta mielestään viisaat eksyvät, eivätkä löydä perille. Jumala on ylpeitä vastaan, mutta nöyrille Hän antaa armon.

Moni uskova sanoo, että on varmempaa uskoa kuin olla uskomatta, koska jos ei usko, niin ei ainakaan pääse taivaaseen.

Selitykset eivät uppoa ateisteihin.

• Anonyymi
        torre12 kirjoitti:

Moni uskova sanoo, että on varmempaa uskoa kuin olla uskomatta, koska jos ei usko, niin ei ainakaan pääse taivaaseen.

Selitykset eivät uppoa ateisteihin.

Ateistit toistelevat perusteluja uskomiseen uskovien puolesta.
        Outoa yksinpuhelua ? 😁

• Anonyymi kirjoitti:

Ateistit toistelevat perusteluja uskomiseen uskovien puolesta.
        Outoa yksinpuhelua ? 😁

Hä?

• Anonyymi

” jumalansa olemassaolemattomuudesta.”
        Heti meni pieleen.

• Anonyymi

Nii... niinku, mitkä "uskovaiset" yrittää todistella?
      Itse en yritä todistella kellekään mitään.

Jos tulee asiasta puhe - ja tämähän on kristnuskoinen foorumi / palsta - tietenkin kerron oman käsitykseni asiasta, mutta en minä ole ryhtynyt attejen kanssa aiheesta riitelemään. Kukin saa kyllä itse "todisteet", jos niitä Jumalalta Itseltä pyytää ja Hän Itse haluaa vastata, mutta tähänhän atet eivät suostu.

Hyvänen aika! Jumalan Itsensähän tulisi attejen edessä polvensa notkistaa, pyytää anteeksi olemassaoloaan, tunnustaa syntinsä ja joutua sitten Siperian hiilikaivoksille syntejään sovittamaan!

Uskon itse ilman mitään muille todisteluja. Jos todisteita kysytään, niin itselläni on jokahetkiset todisteet Yhdestä Pyhästä Kolmiyhteisestä Jumalasta. Todisteet ovat niin vankat, etten tuttavuudessani Jumalaan enää edes pohdi asiaa "todisteiden" kannalta.

Meillä muutoin pyyhki noin jotakuinkin hyvin, mutta tähän onnelaan ei krisun pidä täysin tuudittautua, vaan aina pysyä nk. herätyksen tilassa, eli nöyränä ja nk. valvoa.
      🥀✨

• Itse asiassa olen rukoillut tuhansia kertoja. Jumala oli yhtä näkymätön ja hiljainen kuin, kun olen ateisti.

Eli Jumala on olematon.

• Anonyymi

"Hyvänen aika! Jumalan Itsensähän tulisi attejen edessä polvensa notkistaa, pyytää anteeksi olemassaoloaan, tunnustaa syntinsä ja joutua sitten Siperian hiilikaivoksille syntejään sovittamaan! "

Miksi ihmeessä ateisti vaatisi olemattomana pitämältään yhteen mitään? Eikö teidän teistien paremminkin pitäisi pyytää jumalaltanne anteeksi sitä että pysty edes yksinkertaista ateistia vakuuttamaan jumalanne olemassaolosta?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Hyvänen aika! Jumalan Itsensähän tulisi attejen edessä polvensa notkistaa, pyytää anteeksi olemassaoloaan, tunnustaa syntinsä ja joutua sitten Siperian hiilikaivoksille syntejään sovittamaan! "

Miksi ihmeessä ateisti vaatisi olemattomana pitämältään yhteen mitään? Eikö teidän teistien paremminkin pitäisi pyytää jumalaltanne anteeksi sitä että pysty edes yksinkertaista ateistia vakuuttamaan jumalanne olemassaolosta?

>>>>>>Eikö teidän teistien paremminkin pitäisi pyytää jumalaltanne anteeksi sitä että pysty edes yksinkertaista ateistia vakuuttamaan jumalanne olemassaolosta?

Jumalan tulee pyytää anteeksi teisteiltä sitä että hän on osoittautunut niin heikoksi jumaluudeksi ettei pysty saamaan edes ateistia uskomaan itseensä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

>>>>>>Eikö teidän teistien paremminkin pitäisi pyytää jumalaltanne anteeksi sitä että pysty edes yksinkertaista ateistia vakuuttamaan jumalanne olemassaolosta?

Jumalan tulee pyytää anteeksi teisteiltä sitä että hän on osoittautunut niin heikoksi jumaluudeksi ettei pysty saamaan edes ateistia uskomaan itseensä.

Ei ihme, ettei Jumala osoita sinun kaltaisillesi "olemassaoloaan".

Ongelma on sinun, ei Hänen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ihme, ettei Jumala osoita sinun kaltaisillesi "olemassaoloaan".

Ongelma on sinun, ei Hänen.

Ei sinun jumalan heikkous ole minulle mikään ongelma. Onko se sinulle? Harmittaako sinua heikon jumalan palvominen?

• Anonyymi
        torre12 kirjoitti:

Itse asiassa olen rukoillut tuhansia kertoja. Jumala oli yhtä näkymätön ja hiljainen kuin, kun olen ateisti.

Eli Jumala on olematon.

Ei Jumala ole olematon, mutta jostain syystä, jota en tunne, Hän on ilm. päättänyt olla (toistaiseksi?) vastaamatta sinulle.

Oletko mahd. itse, tietoisesti hylännyt Jumalan?
        Tietoisesti valinnut jonkin synnin?
        Pilkannut Jumalaa?

Tämä vaatisi sinulta aitoa synnintunnustusta ja synninpäästöä!

Rakas, Taivaallinen Jumala!
        Siunaa ja vastaa torrelle. Puhu hänelle.
        Käännä jälleen kasvosi hänen puoleensa.
        Pelasta hänet.

Pyhä Jumala, Pyhä Väkevä,
        Pyhä Kuolematon armahda meitä!

Aamen. 🙏✨

• Anonyymi kirjoitti:

Ei Jumala ole olematon, mutta jostain syystä, jota en tunne, Hän on ilm. päättänyt olla (toistaiseksi?) vastaamatta sinulle.

Pilkannut Jumalaa?

Pelasta hänet.

Aamen. 🙏✨

Kun ei kymmeniin vuosiin vastauksia tullut.

Lopulta asia selvisi Raamatusta. Jumala oli mies, joka asui Jerusalemissa. Eli hän on kuollut, joten vastausta oli turha odottaa.

• Anonyymi
        torre12 kirjoitti:

Lopulta asia selvisi Raamatusta. Jumala oli mies, joka asui Jerusalemissa. Eli hän on kuollut, joten vastausta oli turha odottaa.

Voi hyvänenaika.

Minä en kykene sinulle uskoa antamaan, sillä Usko on yksin Kristuksen tekoa.

Ymmärrän, että olet masentunut, mutta yritä olla halveksimatta Jumalaa.

Taivaan Isä! Jeesus Kristus! Pyhä Henki!
        Anna torrelle Usko, joka siirtää vuoria!
        Aamen. ✨

Tästä videosta tykkään:

Jukka Tolonen, virsiä
        https://youtu.be/VPzhNnVJ2a0
        🥀

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pilkannut Jumalaa?

Pelasta hänet.

Aamen. 🙏✨

Juttusi on pelkkää utopiaa sen valossa miten Jumalaksi ajateltu ylimaallinen äly voisi oikeasti toimia meidän todellisudessa tieteen mukaan.

• Anonyymi kirjoitti:

Voi hyvänenaika.

Minä en kykene sinulle uskoa antamaan, sillä Usko on yksin Kristuksen tekoa.

Ymmärrän, että olet masentunut, mutta yritä olla halveksimatta Jumalaa.

Taivaan Isä! Jeesus Kristus! Pyhä Henki!
        Anna torrelle Usko, joka siirtää vuoria!
        Aamen. ✨

Tästä videosta tykkään:

Jukka Tolonen, virsiä
        https://youtu.be/VPzhNnVJ2a0
        🥀

Minä en ole masentunut.

Minä sain kaiken selville lukemalla Raamattua.

Miten Jumalaa voi halveksia?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juttusi on pelkkää utopiaa sen valossa miten Jumalaksi ajateltu ylimaallinen äly voisi oikeasti toimia meidän todellisudessa tieteen mukaan.

Ajattele nyt vaikka sitä, että me olisimme muka joitakin vastuuttomia kakaroita, joita olisi koko ajan peräänkatsottava - eiköhän olisi jo aika kasvaa aikuiseksi ja ryhtyä kantamaan vastuu itsestä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ajattele nyt vaikka sitä, että me olisimme muka joitakin vastuuttomia kakaroita, joita olisi koko ajan peräänkatsottava - eiköhän olisi jo aika kasvaa aikuiseksi ja ryhtyä kantamaan vastuu itsestä.

Uskovaiset ovat lapsen tasolla ja minua ei kiinnosta 3v opettaa mitään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Uskovaiset ovat lapsen tasolla ja minua ei kiinnosta 3v opettaa mitään.

koska he ovat 3v tasolla kuollessaankin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei sinun jumalan heikkous ole minulle mikään ongelma. Onko se sinulle? Harmittaako sinua heikon jumalan palvominen?

"Harmittaako sinua heikon jumalan palvominen?"

Minua ei harmita mikään. Mutta jos olisin sinä, niin minua harmittaisi, että olen jäänyt henkisesti lapsen tasolle. Argumentaatiosi on 12-vuotiaan tasoa.

• Anonyymi
        torre12 kirjoitti:

Hän salattu Jumala, ja sanoo haasta minut. Muista, sana rististä on hullutus niille, jotka kadotukseen joutuvat.

• Anonyymi kirjoitti:

Hän salattu Jumala, ja sanoo haasta minut. Muista, sana rististä on hullutus niille, jotka kadotukseen joutuvat.

Jumalia on niin paljon.

Yksi on salattu Jumala, yksi asui Jerusalemissa.

Sana rististä? No mitä sekin tarkoittaa. Että Jeesus kuoli ristillä? Vaikea tosiaan uskoa, mutta onko se hullutus: en osaa sanoa.

• torre12 kirjoitti:

Jumalia on niin paljon.

Yksi on salattu Jumala, yksi asui Jerusalemissa.

Sana rististä? No mitä sekin tarkoittaa. Että Jeesus kuoli ristillä? Vaikea tosiaan uskoa, mutta onko se hullutus: en osaa sanoa.

Ja tuli esille kolmaskin Jumala; hän parantaa sairaita.

Onko kullakin uskovalla oma jumalansa?

• Anonyymi

Ateisteja ei enää tarvita, kun meillä on TV7.
      TV7:n ohjelmissa Jumala puhuu ja usko suojaa koronavirukselta. Katsokaa ja vaviskaa.

• Anonyymi

Minäkin katsoin pienenä telkkaria.

• Anonyymi

Ateistit ovat osittain oikeassa siinä, että puhuvan Jumalan kristinuskon personoitu kuva on lähinnä ilmestyskirjan peto, mutta eivät oikeassa siinä, etteikö olisi jotakin korkeampaa ylimaallista älyä, jota voidaan kutsua Jumalaksikin, sen todistaa tiede. Meidän maailmamme ei tieteen valossa pyörisi kuin kaaoksena, jos atominytimen tilastollinen reagointi olisi vain sattumaa, joten tuon reagoinnin perustana on oltava määrätyt lait ja säännöt. Mitkä ne ovat - on sitten filosofian aluetta tai metafysiikan tai niiden yhdistelmän eli uskonnon, mutta missään nimessä kyse ei voi olla mistään armouskonnosta tai sijaiskärsimyskuvitelmahyödyistä tuon ylimaallisen Jumalan omalla kuolemalla. Jo pelkkä ajatuskin on absurdi ja brutaali.

• Anonyymi

Toisinsanoen tiede todistaa Jumalan olemassaolon, mutta ei anna sille määritelmää ominaisuuksien tai sääntöjen/lakien suhteen. Se jää ihmisen itsensä "keksittäviksi".

• Anonyymi

Hitaasti kelaten...: "Ateistit ovat osittain oikeassa siinä, ... että puhuvan Jumalan kristinuskon personoitu kuva... on lähinnä ilmestyskirjan peto,..." 🤔... 😶

Puhuvan Jumalan personoitu kuva? Ilmestyskirjan Peto?

Tarkoittaako edellä kirjoittava todellista kuvaa, eli esim. piirrosta, patsasta?

Vai tarkoittaako hän nk. mielikuvaa, käsitystä, uskoa puhuvasta Jumalasta?

Herra Sebaoth, Taivasten Jumala, ei puhu minkään maalausten tai veistettyjen puu-ukkojen suulla. Tämä on selvä. Vai epäjumalat käyttävät näin kömpelöitä keinoja.

Jumala, JHWH, puhuu suoraan ihmiselle: Raamatun sanan, Jeesuksen Kristuksen lahjavanhurskautuksen ja Pyhän Hengen vaikutuksen kautta. Tietyllä tavoin myös sakramenteissaan.

Ilmestyskirjan Peto on jotain muuta. Ihminen tai asia, joka "nousee merestä". Esim. amerikan mantereita ei euroopassa ja lähi-idässä vielä 2000 vuotta sitten tunnettu. Ne "nousivat merestä" joitain satoja vuosia myöhemmin. Ilmestyskirjan Petona pidän mahdollisesti USA:ta ja sen jotakuta johtajaa. Mutta voi Peto olla jotain muutakin. En ota varmaa kantaa Petoon.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hitaasti kelaten...: "Ateistit ovat osittain oikeassa siinä, ... että puhuvan Jumalan kristinuskon personoitu kuva... on lähinnä ilmestyskirjan peto,..." 🤔... 😶

Puhuvan Jumalan personoitu kuva? Ilmestyskirjan Peto?

Tarkoittaako edellä kirjoittava todellista kuvaa, eli esim. piirrosta, patsasta?

Vai tarkoittaako hän nk. mielikuvaa, käsitystä, uskoa puhuvasta Jumalasta?

Herra Sebaoth, Taivasten Jumala, ei puhu minkään maalausten tai veistettyjen puu-ukkojen suulla. Tämä on selvä. Vai epäjumalat käyttävät näin kömpelöitä keinoja.

Jumala, JHWH, puhuu suoraan ihmiselle: Raamatun sanan, Jeesuksen Kristuksen lahjavanhurskautuksen ja Pyhän Hengen vaikutuksen kautta. Tietyllä tavoin myös sakramenteissaan.

Ilmestyskirjan Peto on jotain muuta. Ihminen tai asia, joka "nousee merestä". Esim. amerikan mantereita ei euroopassa ja lähi-idässä vielä 2000 vuotta sitten tunnettu. Ne "nousivat merestä" joitain satoja vuosia myöhemmin. Ilmestyskirjan Petona pidän mahdollisesti USA:ta ja sen jotakuta johtajaa. Mutta voi Peto olla jotain muutakin. En ota varmaa kantaa Petoon.

Myöskin Brittein saaret "nousevat merestä".

Väkivaltaiset viikingit ovat "nousseet merestä" ja juuri ruotsalaisistahan natsiaate sai alkunsa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toisinsanoen tiede todistaa Jumalan olemassaolon, mutta ei anna sille määritelmää ominaisuuksien tai sääntöjen/lakien suhteen. Se jää ihmisen itsensä "keksittäviksi".

"Toisinsanoen tiede todistaa Jumalan olemassaolon, "

Älä valehtele. Tiede ei edes ota kantaa jumaluuksien olemassaoloon. Tähän saakka tiede on joutunut ottamaan ainoastaan kantaa uskovaisten perättömiksi osoittautuneisiin väitteisiin jumalistaan. Uskovaisten subjektiiviset uskomukset eivät muutu tieteen tutkimiksi objektiivisiksi havainnoiksi ja sitä kautta tieteellisiksi teorioiksi vaikka te uskovaiset inkuttaisitte asiasta maailman tappiin asti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Toisinsanoen tiede todistaa Jumalan olemassaolon, "

Älä valehtele. Tiede ei edes ota kantaa jumaluuksien olemassaoloon. Tähän saakka tiede on joutunut ottamaan ainoastaan kantaa uskovaisten perättömiksi osoittautuneisiin väitteisiin jumalistaan. Uskovaisten subjektiiviset uskomukset eivät muutu tieteen tutkimiksi objektiivisiksi havainnoiksi ja sitä kautta tieteellisiksi teorioiksi vaikka te uskovaiset inkuttaisitte asiasta maailman tappiin asti.

<<<Älä valehtele. Tiede ei edes ota kantaa jumaluuksien olemassaoloon.<<<

Tiede ja kvanttifysiikka sekä ydinfyysikot ovat nyt aivan erikoisen kiinnostuneita valehtelemaan ja höynäyttämään ihmisiä tuollaisilla väitteillään. Se taas johtuu siitä, koska atominytimessä tapahtuu selittämätön reaktion lopputuloksen valinta, eikä kukaan tiedä, että mistä se johtuu - ei tiennyt aikoinaan edes Einstein.

Ja kun sille piti antaa jokin nimitys, ne perhana menivät nimittämään sitä todisteeksi ylimaallisen älyn toiminnasta, jota voidaan myös kutsua Jumalaksi. Jumankekka Ihan Hirveeeetä! Aattele se luuraa sunkin joka atomissa,joista koostut ja tietää, että mitä teet, mitä ajattelet, eikä - kuule - hiuskarvakaan putoa, ettei se sitä tietäisi sun päästäs. Niin ne kuule vaan väittää. Hullut.

<<<Yksi säiteorian kehittäjistä Michio Kaku kertoo, että "Olen päätellyt, että olemme maailmassa, jonka säännöt ja lait ovat älyn luomia ” ja jatkaa ”Uskokaa minua, kaikki, mitä kutsumme sattumaksi tänään, ei enää ole järkevää. Minulle on selvää, että meillä on sellainen suunnitelma, jota ohjaavat säännöt, jotka ylimaallinen äly on luonut eikä mikään sattuma".<<<

Ja arvaa mitä? Se ei edes kysy sulta, että haluutko uskoa siihen, vai et, vaan se istuu kuin tatti sinunkin atomien reagoinnissa - halusit tai et. Kypsy siihen.

• Anonyymi

Uskovaiset ovat netti aikana menettäneet valtansa ja sekös heitä harmittaa.
      Uskovaiset eivät ymmärrä, ettei ikuisesti voi valehdella.

• Anonyymi

Sanat usko ja todistelu eivät loogisesti kuulu samaan lauseeseen. En koe minkäänlaista tarvetta todistella Jumalan olemassaoloa. Jätän sen Jumalalle itselleen. Hyväksyn myös sen, että usko ei ole joka miehen tai naisen.

Ihmetyttää vain miksi jotkut ateistit ovat niin ahdasmielisiä, etteivät pysty hyväksymään erilaisia elämänkatsomuksia. Eniten olen saanut hupia uskovaisten älyn väheksymisestä. Sillä siihen liittyy lähes poikkeuksetta sellainen ilmiö, ettei kommentoija itsekään vaikuta olevan sitä terävintä kärkeä.:)

• Itse en pidä järkevänä uskoa olemattomiin. Kuten ufoihin tai tuhansiin keksittyihin jumaliin.

• Anonyymi

Tiedekirjat muuttuvat satukirjoiksi vuosisatojen kuluessa. Tiedämmehän pannukakku maailman jne...Mutta Raamattu pysyy ennallaan. Profetiat toteutuvat yksi kerrallaan, Evoluutioteoria elämän synnystä on todistettu mahdottomaksi. Jumala parantaa sairaita ,silloin kun se on sairaan tulevaisuudelle edullista. Ateistit ovat ehdoton todiste saatanasta,kuten jokainen täysijärkinen huomaa aloittajan pyrkimyksistä nolata uskovia ja maailmankaikkeuden suurinta Pyhyyttä.

• Miksi Jumala parantaa nyt sairaita, kun ei paranna ketään koko Raamatussa?

Miksi Jumala toimii nyt niin eri tavalla?

• Anonyymi

Siis missä "tiedekirjassa" todistetaan että maailma on pannukakku? Sen sijaan tiedän kyllä erään vähemmän tieteellisen kirjan, jossa aasi puhuu, aurinkon kiertää maata, kuolleet heräävät henkiin ja kaikkea muuta yhtä pöhköä. Tiedätkö sinä mikä on tämä opus?

• Anonyymi

Ei tulisi mieleenikään arvostella ateistien älyä ja tasoa. Saavat puolestani vapaasti olla sellaisia kuin tahtovat. En tiedä onko täällä ateistien palsta, ei tulisi mieleenikään mennä sinne esittämään näkemyksiäni. Raamattu kyllä opettaa julistamaan Jumalan sanaa, että ehkä pitäisi, mutta katson että tietoa on niin paljon tarjolla että siitä ottaa ken tahtoo. Itse uskon ja olen uskossani onnellinen kaikki muut hyväksyen, sovussa eläen niin muiden kuin itsenikin kanssa.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minkähän takia ns. persuille ei tunnu työ maistuvan?

Vaikuttavat olevan joutoväkeä syystä tai toisesta  – työttömiä tai työeläkeloisia. Muiden rahoilla pötköttelevää väkeä,
      Maailman menoa
      71
      4215
    2. Miksiköhän vasemmistossa on niin paljon ns. tapatyöttömiä ja muita köyhiä?

Tokihan Minja Koskela oli sitä mieltä, että ei terveenkään ihmisen ole pakko tehdä töitä, sitä neuvoa moni vassu noudatt
      Maailman menoa
      15
      2674
    3. Olit ihan

Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu
      Ikävä
      24
      2307
    4. Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue

se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod
      Maailman menoa
      11
      2233
    5. Suomen veroaste 5 %-yks liian matala

Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.
      Maailman menoa
      107
      2176
    6. Kolme neljästä suomalaisesta kannattaa miljonääriveroa

Kertoo vasemmistoliiton teettämä kysely. Veron ulkopuolelle jätettäisiin asunto. "Puolet vastaajista oli sitä mieltä, e
      Maailman menoa
      99
      2131
    7. Trump huonommassa kunnossa kuin Usasta virallisesti sanotaan?

"Terveys on vakaa mutta ei normaali".Uskallan melkein sanoa,että Trumpin terveydentilaa kaunistellaan.Myös se että se nu
      Maailman menoa
      107
      2123
    8. Evoluutioon ja alkuräjähdykseen uskominen vaatii todella vahvaa uskoa

Että tyhjästä syntyi ja kehittyi kaikki se mitä näemme ympärillämme.
      Luterilaisuus
      603
      1924
    9. MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa

TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,
      Suomalaiset julkkikset
      14
      1905
    10. Yleveron tuotto siirrettävä S-ryhmälle

Yleisradio on mukana kansanmurhassa. Tuollaista ei voi tukea verovaroin. S-ryhmä on ainoa selkärankainen iso toimija S
      Maailman menoa
      23
      1673
    Aihe