Onko niistä minulle silti mitään iloa?
Hyvännäköisiä vapaita naisia on paljon
28
<50
Vastaukset
- Anonyymi
No ei varmaan, jos uikutat täällä vaan.
- Anonyymi
Eli minun pitää mennä juttelemaan?
Anonyymi kirjoitti:
Jostainhan se on lähdettävä liikkeelle.
Ehtii niitä haavoja nuolla myöhemminkin.- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juttelutaito on plussaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juttelutaito on plussaa.
Kun kävin lukion Turussa 70-luvulla, niin koulun pihalla monet töllöttivät, mutta kukaan ei älynnyt tulla juttelemaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juttelutaito on plussaa.
Puhehaluinen mies on harvinaisuus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Puhehaluinen mies on harvinaisuus.
Puhehaluton mies ei taas ole harvinaisuus.
- Anonyymi
elisakettu kirjoitti:
Jostainhan se on lähdettävä liikkeelle.
Ehtii niitä haavoja nuolla myöhemminkin.Juu, jos nainen antaa pakit, niin eipä se ole suuri menetys.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu, jos nainen antaa pakit, niin eipä se ole suuri menetys.
Totta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun kävin lukion Turussa 70-luvulla, niin koulun pihalla monet töllöttivät, mutta kukaan ei älynnyt tulla juttelemaan.
Turussa on puhehaluttomia, mutta löytyy siellä myös reippaita puhujia.
Silmäniloa? 😉
- Anonyymi
Ehkä joskus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä joskus.
Riippuu siitä, millainen maku on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Riippuu siitä, millainen maku on.
Jotkut miehet niin nukuksissa että eivät edes huomaa naisia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jotkut miehet niin nukuksissa että eivät edes huomaa naisia.
Sen ilmiön olen joskus havainnut.
Siis että onko heistä sinulle mitään iloa? Minäpä kerron: Sinun omalla asenteellasi on erittäin ratkaiseva merkitys.
- Anonyymi
Juu, kun oikein asennoituu, niin pärjää.
Katsomisen ilo nyt ainakin.
- Anonyymi
Hauskaa on katsella.
- Anonyymi
En seuraile, minkä näköisiä naiset ovat.
Anonyymi kirjoitti:
En seuraile, minkä näköisiä naiset ovat.
En minäkään varsinaisesti, mutta joskus huomaan seurailemattakin jonkun ja jään katselemaan pidempään. Jokin seikka voi kiinnittää naisessa mun huomioni ja sitten tulee katseltua ja laitettua merkille asioita.
Jan1 kirjoitti:
En minäkään varsinaisesti, mutta joskus huomaan seurailemattakin jonkun ja jään katselemaan pidempään. Jokin seikka voi kiinnittää naisessa mun huomioni ja sitten tulee katseltua ja laitettua merkille asioita.
Siis en tosiaan kyttäile ihmisiä tuolla kylillä kulkiessani. Olen yleensä keskittynyt asioihini niin intensiivisesti, että keskityn niiden hoitamiseen. Toki ihmismassoissa sen verran katselee ettei yhteen törmää tai alle jää, yli kävele/ajele. :)
- Anonyymi
ne hyvännäköiset ei useinkaan käy baarissa.
- Anonyymi
minua kiinnostaa enemmän harrastukset, olen jo sen verran vanha henkilö.
N - Anonyymi
Alkoi tehdä mieli mansikkajäätelöä. 😐
- Anonyymi
Ne hyvännäköiset "sinkkunaiset" eivät ole vapaita vaan jonkun ytmin kakkos- tai kolmosreikiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu3633123Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3021492En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n841312- 1081311
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991295Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n591245- 481145
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi801052Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa24951- 33847