Kyllä korona on pistäny

Anonyymi

suhteen koville, ei riitä että yrittää siltä suojautua, ennen molemmat kävi omissa töissään ja oli omia vapaa päiviä , nyt 24/7 koko ajan joutuu katsomaan toisiaan kotona, ei minkäänlaista omaa aikaa , sitten toinen vielä vaatii koka asiassa olla mukana jos Lähtee ovesta ulos, melkein vessaankin yrittää tulla mukana , tämä ei voi johtaa kun yhteen asiaan.

6

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tuossa tapauksessa parisuhteen perusteissa on jotain pielessä!

    • Anonyymi

      Mustasukkaisuus lisääntyy aina kriiseissä. Meilläkin on alkanut vaimolla nuttura kiristää kun käyn jossakin niin heti kuin kärppä paikalla. Missä olit et kai kenenkään lähellä jne.

    • Anonyymi

      Useiden vuosien ajan jouduin työni vuoksi olemaan arkiviikot muualla ja kotona vain viikonloput. Ei silloin, eikä muulloinkaan vaimoni osoittanut vähäisimpiäkään vahtimisen tarpeita.
      Runsaan 30:n aviovuoden jälkeen nenin kustannusten vuoksi teettämään kolmanne suolistosyöpäni leikkauksen Viroon. Varasin itselleni ja uatolle menopaikat laivaan. Klinikka, tarkastukset ja leikkaus oli varattu.
      Vaimoni änki mukaan.
      Miksi?
      1. Hän ajatteli, että olen niin huonossa kunnossa, ettei minua voi yksin laskea Tallinnaan.
      2. Hän ajatteli, etten ole riittävän huonossa kunnossa mennäkse yksin sinne synnin pesään.

      En ole kysynyt kummasta vaihtoehdosta oli kyse.

      Ei meillä ole ollut kahden olon ongelmiakaan. Esimerkiksi olimme keskenämme 3kk:n jaksoja vieraassa kieliympäristössä. Elelimme omaa elämäämme ja remontoimme hiljalleen asuntoamme.

    • Anonyymi

      Kyl se suhdetta nakertaa, meilläkin nainen vaatii tai haluaa enemmän yhdessä olon aikaa ja jo nyt ollaan kotona koko ajan yhdessä, kyllä omaa rauhaa ja aikaa kaipaa ei vaan tunnu naikkonen sitä ymmärtävän. Pitäis käydä kävelyllä yhdessä, pelata, kattoa telkkua, laitaa ruokaa, joo mutta kaikkea ei tarvii yhdessä tehdä. Yksi ilta siirryin rauhassa muijan iholle sängyssä, käsi jo etsiskeli puolison rintoja ja matka pysähtyi kun muija sanoi en mä nyt jaksa tai haluu joskus toiste, juurikin niin mietin. Kaikkea pitäis yhdessä tehdä kunhan ei ole seksiä.

      • Anonyymi

        Joo, olen kuullut, että on ihan sovittu, ettei koronan vuoksi ole seksiä vasta kuin uutena vuotena 2021. Eikä siis muutakaan limakontaktia yläosastossa. Toiset siis selviytyy kriisitiloissa ja toiset eivät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, olen kuullut, että on ihan sovittu, ettei koronan vuoksi ole seksiä vasta kuin uutena vuotena 2021. Eikä siis muutakaan limakontaktia yläosastossa. Toiset siis selviytyy kriisitiloissa ja toiset eivät.

        Seksi on sukupuoliyhteys ei tarttuva virus, joillakin menee yli.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken murhaaja

      Raiskausrikosten joukossa kanta suomalainen tekijä on niin harvinainen että kannattaa erikseen mainita. Raiskausuutisia
      Maailman menoa
      191
      12342
    2. Valkeakosken sekopää murhaaja.

      Itselläni on 3 teini ikäistä tytärtä ja tämä tapaus on herättänyt minussa tosi paljon surua ja vihaa. On käsittämättömän
      Valkeakoski
      181
      2694
    3. Naiset pysyy sinkkuna ja ottavat mieluimmin koiran

      Nykynainen ei halua jakaa elämäänsä miehen kanssa, vaan elää yksin ja ottaa koiran tai koiria. Ja pikkuvähemmistö eli in
      Sinkut
      261
      1652
    4. Sille yhelle vaa

      Viime aikoina oon miettinyt sun juttuja aika paljon. Vaikka en oo saanu susta vielä kunnolla selvää kuvaa, jotenkin tunt
      Ikävä
      71
      1180
    5. Kiitos kun annoit värejä elämääni

      Edes pienen hetken. Sellasiakin mitä en muuten näe ;) ❤️
      Ikävä
      55
      987
    6. Hiljaista on

      Ei kuulu viestiä 😘 pallo on sinulla Mies, odotan!
      Ikävä
      61
      902
    7. Nainen, se kun olit joskus niin vakavana

      ja naama peruslukemilla, toisinaan silloinkin kun kuuntelit juttujani. Se ilme on jäänyt lähtemättömästi mieleeni. Mitäh
      Ikävä
      41
      794
    8. Olen ylpeä sinusta

      nainen. Vaikutat "vanhalta" tekijältä. Olet aarre tälle touhulle ja uskon että pääset vielä pitkälle jos haluat. Ehkä sa
      Tunteet
      29
      759
    9. Onhan sulla

      Nainen nyt varmasti kaikki hyvin.
      Ikävä
      52
      749
    10. Kysymys iltaan

      Kuinka kuuma kaivattusi on celsius-asteikolla?
      Ikävä
      43
      713
    Aihe