Ihannenaiset

Anonyymi

45

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kyll kauniita naisia jokainen mies haluaa tuollaisen kanssa naida.

• Anonyymi

Kiva idea ja oikein kauniita tyttöjä!

Tuntui hyvältä katsella naisia, jotka ovat luonnollisia ja silti näteissä poseerauskuvissa.

Nainen itsekkin ja usein meikitön.

• Anonyymi

Kauniimpia kuin missit

• Anonyymi

Tuollaisia naisia olen pannut nuorena.

• Grrlllhhh, tarvitsee nielaista välillä ettei kuolaa paitaansa. =P
      Siinä on joillekin onnekkaille tuleva naisystävä, tosin kaikilla heillä saattaa jo mies olla.

• Vielä kerran grrrllllhhh. =)
        Jan1 voisi miehenä tulla katsomaan noita ihania karvattomia luomu jalkoja. =P

• Anonyymi
        Jascal kirjoitti:

Vielä kerran grrrllllhhh. =)

Helmille ois karvaiset jalat kokoa 45 mieluisammat :D

• Jascal kirjoitti:

Vielä kerran grrrllllhhh. =)

Hmph.

• Anonyymi kirjoitti:

Mitäh hähäh? Mulla on karvaiset jalat ja kengät kokoa 40 ja puoli. 😃

Tai 41. Riippuu tossusta.

• Anonyymi kirjoitti:

Helmit tykkäävät karvaisista jaloista kokoa 45, minullahan on juuri Helmin unelmajalat.

Jossakin ketjussa oli keskustelua heruttamisesta ja äidillisistä pullista?
        Noissa kuvissa selvästi herutetaan olkapäällä, säärillä, polvilla ja nilkoilla. Selvästi pikkutuhmia kuvia melkein kuin elloksen kuvastosta. =)

• Jascal kirjoitti:

Helmit tykkäävät karvaisista jaloista kokoa 45, minullahan on juuri Helmin unelmajalat.

Jossakin ketjussa oli keskustelua heruttamisesta ja äidillisistä pullista?
        Noissa kuvissa selvästi herutetaan olkapäällä, säärillä, polvilla ja nilkoilla. Selvästi pikkutuhmia kuvia melkein kuin elloksen kuvastosta. =)

Mihin helvettiin kukaan tarttee 45 räpylää? 🙄😂

• Jan1 kirjoitti:

Mihin helvettiin kukaan tarttee 45 räpylää? 🙄😂

Isot miehet tarvitsevat isot jalat pystyssä pysymiseen. Iso mies pienillä jaloilla kaatuu tuulessa. =P

• Jascal kirjoitti:

Isot miehet tarvitsevat isot jalat pystyssä pysymiseen. Iso mies pienillä jaloilla kaatuu tuulessa. =P

Heh, no muuta iloa niistä ei olekkaan. Hankalat mahduttaa mihinkään. 😃

• Jan1 kirjoitti:

Heh, no muuta iloa niistä ei olekkaan. Hankalat mahduttaa mihinkään. 😃

Onhan niistä muutakin iloa. Pienijalkaiset naiset pystyvät lämmittelemään niissä omia kylmiä varpaitaan. Yhteen isoon jalkaan mahtuu kolme paria varpaita lämmittelemään samaan aikaan. =P
        Iso jalka tarvitsee ison kengän ja kerralla voi monottaa kolmea laiskaa työntekijää ahterille.
        Toisin sanoen isosta jalasta ei ole kuin iloa.

• Jascal kirjoitti:

Onhan niistä muutakin iloa. Pienijalkaiset naiset pystyvät lämmittelemään niissä omia kylmiä varpaitaan. Yhteen isoon jalkaan mahtuu kolme paria varpaita lämmittelemään samaan aikaan. =P
        Iso jalka tarvitsee ison kengän ja kerralla voi monottaa kolmea laiskaa työntekijää ahterille.
        Toisin sanoen isosta jalasta ei ole kuin iloa.

Mä kuullut ihan päinvastaista isojaloilta, pelkkää marinaa. Kylmät varpaat voi työntää säären alle, persuksen alle tai vaikka syliin missä niitä varpaita voi vähän kutitlla hieroa, kutitella, siis hieroa lämpöiseksi. Seksi. Lämpöiseksi. 😃

• Jan1 kirjoitti:

Mä kuullut ihan päinvastaista isojaloilta, pelkkää marinaa. Kylmät varpaat voi työntää säären alle, persuksen alle tai vaikka syliin missä niitä varpaita voi vähän kutitlla hieroa, kutitella, siis hieroa lämpöiseksi. Seksi. Lämpöiseksi. 😃

Taitaa olla mun päiväuniaika. 🥴

• Jan1 kirjoitti:

Tarkka kuulo kun ei niitä isojalkoja ole oikeasti olemassa, nehän ovat 2,5m karvaisia taruolentoja. =P

Eihän nyt kylmiä varpaita voi säären alle työntää kun kylmä sääri laitetaan lämpimän säären viereen eikä niitä voi syliin laittaa kun pitää päästä lusikkaan. Pienen kiehnäämisen jälkeen se saunamittari kertoo kylmästä kärsineelle keholle olevansa nyt kuumana.

Katsele nyt vain sinäkin setämiehenä niitä nuoria luomu jalkoja, nilkkojen ja polvien herutusta. =P

• Jascal kirjoitti:

Tarkka kuulo kun ei niitä isojalkoja ole oikeasti olemassa, nehän ovat 2,5m karvaisia taruolentoja. =P

Eihän nyt kylmiä varpaita voi säären alle työntää kun kylmä sääri laitetaan lämpimän säären viereen eikä niitä voi syliin laittaa kun pitää päästä lusikkaan. Pienen kiehnäämisen jälkeen se saunamittari kertoo kylmästä kärsineelle keholle olevansa nyt kuumana.

Katsele nyt vain sinäkin setämiehenä niitä nuoria luomu jalkoja, nilkkojen ja polvien herutusta. =P

203cm oli pisin tuntemani isojalka. Puhui äänekkäästi, kuuluva ääni. 😃

Älä nyt väitä vastaan, varpaat on helppo työntää vaikka villasukkiin. Pois nuo mieilikuvat oitis mun päästäni. 😑

Eeiii, liika nuoria kun omiksi lapsiksi sopisi. 😃

• Jan1 kirjoitti:

Taitaa olla mun päiväuniaika. 🥴

Karkuunjuoksemis iltapäiväuniaika. =P

• Jascal kirjoitti:

Karkuunjuoksemis iltapäiväuniaika. =P

Pää vähän särkee. Väsyttää ja vähän keljuttaakin. Uni auttaa. 😉

• Jan1 kirjoitti:

203cm oli pisin tuntemani isojalka. Puhui äänekkäästi, kuuluva ääni. 😃

Älä nyt väitä vastaan, varpaat on helppo työntää vaikka villasukkiin. Pois nuo mieilikuvat oitis mun päästäni. 😑

Eeiii, liika nuoria kun omiksi lapsiksi sopisi. 😃

Liian lyhyt isojalaksi, riittävän pitkä koripalloilijaksi. =P
        Mikä se semmoinen äänekkäästi ja kuuluvalla äänellä puhuva oikein on? Bulgarialainen naispuolinen kuulantyöntäjä?

Enhän minä vastaan väitä, jätän vain muiden miesten miehiset vesittämiset välistä, kuten kaikki miehet aina pelaavat vain omaan pussiin vesittämällä muiden miesten suoritukset. =D

Kaikkihan ne sopisi tyttäriksi, mutta eihän siinä ole liikaa nuoria, liian vähän. Juuri nuo nuoret ovat meidänkin tulevaisuus (varsinkin eläkkeiden toivossa =P)

• Jan1 kirjoitti:

Pää vähän särkee. Väsyttää ja vähän keljuttaakin. Uni auttaa. 😉

Päänsärkyyn auttaa monipuolinen ravinto, raikas ilma ja vähempi ruutuaikaa. =P

• Jascal kirjoitti:

Päänsärkyyn auttaa monipuolinen ravinto, raikas ilma ja vähempi ruutuaikaa. =P

Ja migreenilääke.

• Jascal kirjoitti:

Liian lyhyt isojalaksi, riittävän pitkä koripalloilijaksi. =P
        Mikä se semmoinen äänekkäästi ja kuuluvalla äänellä puhuva oikein on? Bulgarialainen naispuolinen kuulantyöntäjä?

Enhän minä vastaan väitä, jätän vain muiden miesten miehiset vesittämiset välistä, kuten kaikki miehet aina pelaavat vain omaan pussiin vesittämällä muiden miesten suoritukset. =D

Kaikkihan ne sopisi tyttäriksi, mutta eihän siinä ole liikaa nuoria, liian vähän. Juuri nuo nuoret ovat meidänkin tulevaisuus (varsinkin eläkkeiden toivossa =P)

Ylipitkä mies. 😃

Jäkäjäkä. 😁

Lapsukaisia. 🙄

• Jan1 kirjoitti:

Ja migreenilääke.

Migreenilääke migreenin hoitoon, lihasrelaksantti jännityspäänsärkyyn, burana toispuoleiseen päänsärkyyn, geelityynyt silmille silmistä johtuvaan päänsärkyyn. Jomotukseen ibumax ja mielikuvitus päänsärkyyn vettä. =P

• Jan1 kirjoitti:

Ylipitkä mies. 😃

Jäkäjäkä. 😁

Lapsukaisia. 🙄

Jokaisella pituudella on tarkoituksensa. =)

Lapsukaisia? Miehet varmasti samassa iässä ja ehkä vielä sen jälkeenkin aina hautaan asti. =P Lapsukaiset muuttuvat angsti teineiksi 13-vuoden iässä.

• Anonyymi

minusta näyttää nuorilta naisen aluilta kauniita ovat kylläkin mutta ei kiihota ehkä jos 15-25v lisää ikää ja 10-50 kg lisää painoa niin voi ruveta kiihottamaan

• Anonyymi

"Luonnollisuutta ylistävä Miss EW -kisa, katso upeat kuvat luonnonkauniista finalisteista"

Numero 1, hiusväri?

Numero 2, hiusväri?

Numero 3, hammaspinnoite?

Numero 4, huulipuna?

Numero 5, meikkipuuteri, huulipuna?

Numero 6, hammaspinnoite, hiusväri?

Numero 7, meikkipuuteri, luomiväri?

Numero 8, kajaali, luomiväri, meikkipuuteri?

Numero 9, kajaali, luomiväri, meikkipuuteri, hiusväri?

Numero 10, kajaali, luomiväri, meikkipuuteri, hiusväri?

• Anonyymi

No vähän kevyttä meikkiä pitää olla, yksikään nainen ei ole kaunis ilman meikkiä. Tai en ole sellaista vielä nähnyt missään koskaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No vähän kevyttä meikkiä pitää olla, yksikään nainen ei ole kaunis ilman meikkiä. Tai en ole sellaista vielä nähnyt missään koskaan.

Luonnonkauniita naisia ei ole?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole nähnyt vielä yhtään sellaista.

• Anonyymi kirjoitti:

On niitä. Hurumycket. Naiset vaan luulottelee, että meikillä paranee. Nättiä ei tartte maalailla.

• Anonyymi
        Jan1 kirjoitti:

On niitä. Hurumycket. Naiset vaan luulottelee, että meikillä paranee. Nättiä ei tartte maalailla.

Makuasia katsos. Omaan silmään ei meikitön naama iske.

• Anonyymi kirjoitti:

Makuasia katsos. Omaan silmään ei meikitön naama iske.

Tietysti on makuasia. Minä taas tykkään naturellista enempi. Siitä mimmonen aidosti on. Meikki muuttaa kuitenkin jonkun verran. Joskus jopa liioitellusti ja häiritsevän paljon.

• Anonyymi

Ei sytytä. Liian nuoria ja laihoja. Topatut tissit ja hiusslidäkkeet. Ei vaan sytytä.
      Ehkä johtuu siitä, että peilistä mua tuijottaa ikääntynyt harmaapantteri, jolla 3 leukaa, vatsaa ja lihakset kateissa.
      Noi haluaa ikäisiään lihaskimppujen.

• Pikkusen on kevyttä meikkiä jokaisella, mutta mä katsonkin meikkien läpi kasvonpiirteitä. Nättejähän nuo nuoret on. Mutta nuoria, miellän lapsikseni noin nuoret.

• Voi olla meikkiä vähän, mutta ei paljon. Kävi mielessä, että ovat nätimpiä kuin voimakkaammin meikatut Miss Suomi -ehdokkaat. Minusta nuoria luonnollisen kauniita naisia vähällä meikillä?

• FAlTH.HOPE.LOVE kirjoitti:

Voi olla meikkiä vähän, mutta ei paljon. Kävi mielessä, että ovat nätimpiä kuin voimakkaammin meikatut Miss Suomi -ehdokkaat. Minusta nuoria luonnollisen kauniita naisia vähällä meikillä?

Kevyt luonnollisen oloinen meikki menee kyllä. Minua varten ei silti tarvisi meikata lainkaan, mutta jos itse tykkää niin eipä se haittakaan.

Joo missit on tehty meikillä.

• Jan1 kirjoitti:

Kevyt luonnollisen oloinen meikki menee kyllä. Minua varten ei silti tarvisi meikata lainkaan, mutta jos itse tykkää niin eipä se haittakaan.

Joo missit on tehty meikillä.

Joskus 21-vuotiaana kohtasin naisen, joka oli meikattuna paljon paremman näköinen kuin ilman. Joten joillakin se meikkaaminen parantaa ulkonäköä.

Siskoa nuorena harmitti se, että joutui meikkamaan tarjoilijan työtä varten. Tarjoilijan piti olla kuulema olla edustavannäköinen ja meikattu. Kuten sanoit missit on tehty meikillä, joten niillä saadaan jotain tehtyä.

Joskus 21-vuotiaana kohtasin naisen, joka oli meikattuna paljon paremman näköinen kuin ilman. Joten joillakin se meikkaaminen parantaa ulkonäköä.

Siskoa nuorena harmitti se, että joutui meikkamaan tarjoilijan työtä varten. Tarjoilijan piti olla kuulema olla edustavannäköinen ja meikattu. Kuten sanoit missit on tehty meikillä, joten niillä saadaan jotain tehtyä.

Joo, meikillä saa siis luotua illuusion nätimmästä. Sehän on tehtyä nätteyttä, eipä se ihminen itse sen 'nätimpi' ole meikkiensä alla. Optinen harha tavallaan. Mulla on vähän sama juttu tässä asiassa, kun tyypillä jolla on absoluuttinen sävelkorva. Ei ehkä aina ärsytä, mutta huomaa eron.

Kakku pelkällä kermavaahdolla ja sama kakku koristeilla.

Juu, mä en vaan oikeen pidä siitä tehdystä muovisesta lookista. Värjätystä naamasta. En ilkeyttäni sano, en vaan ihan oikeasti pidä.

Käsi sydämellä. ✋❤️

• Jan1 kirjoitti:

Joo, meikillä saa siis luotua illuusion nätimmästä. Sehän on tehtyä nätteyttä, eipä se ihminen itse sen 'nätimpi' ole meikkiensä alla. Optinen harha tavallaan. Mulla on vähän sama juttu tässä asiassa, kun tyypillä jolla on absoluuttinen sävelkorva. Ei ehkä aina ärsytä, mutta huomaa eron.

Kakku pelkällä kermavaahdolla ja sama kakku koristeilla.

Juu, mä en vaan oikeen pidä siitä tehdystä muovisesta lookista. Värjätystä naamasta. En ilkeyttäni sano, en vaan ihan oikeasti pidä.

Käsi sydämellä. ✋❤️

Jan1: "Juu, mä en vaan oikeen pidä siitä tehdystä muovisesta lookista. Värjätystä naamasta. En ilkeyttäni sano, en vaan ihan oikeasti pidä. "

Senpä takia minä aiemmin sanoinkin jollain tavalla tuon aloituksen linkin tytöt ovat kauniimpia kuin missit.

Anteeksi, että minä vetäydyn täältä netistä muutamaksi tunniksi ja en ole juttuseurana. Pitäisi muutama tunti tehdä jotain tärkeämpää ja jokseenkin välttämätöntä, sillä pitäisi lukea muutama kirja ennen kuin palauttaa ne takaisin kesäkuun alkupuolella kirjastoon. Tuntuu, että nyt on aika lukea. Hyvää iltapäivää sinne.

Jan1: "Juu, mä en vaan oikeen pidä siitä tehdystä muovisesta lookista. Värjätystä naamasta. En ilkeyttäni sano, en vaan ihan oikeasti pidä. "

Senpä takia minä aiemmin sanoinkin jollain tavalla tuon aloituksen linkin tytöt ovat kauniimpia kuin missit.

Anteeksi, että minä vetäydyn täältä netistä muutamaksi tunniksi ja en ole juttuseurana. Pitäisi muutama tunti tehdä jotain tärkeämpää ja jokseenkin välttämätöntä, sillä pitäisi lukea muutama kirja ennen kuin palauttaa ne takaisin kesäkuun alkupuolella kirjastoon. Tuntuu, että nyt on aika lukea. Hyvää iltapäivää sinne.

Juu, minä menen myös muihin puuhiin. Pää särkee aikalailla. Jos huilisi. Kitos samoin. :)

• feminismi = misandria

• Anonyymi

Ai sinäkin oot täällä 🐝

• Anonyymi

Sieviä tyttösiä! Jokaisella tosin ehostus ja useimmilla värjätyt hiukset, mutta soisi tämmöisen kevyemmän ehostamisen tulevan muotiin muissakin missikisoissa! Kauneuskisoissa kun yleensä ei haeta parasta meikkaajaa, vaan kauneinta naamaa, ja monesti niiden vahvojen meikkien alta ei meinaa oikeita piirteitä edes erottaa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis

Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu
      Maailman menoa
      370
      3184
    2. Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä

Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä
      Jälleensyntyminen
      315
      1516
    3. En kadu sitä, että kohtasin hänet

mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n
      Ikävä
      84
      1312
    4. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      108
      1311
    5. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1305
    6. Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..

...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n
      Ikävä
      59
      1255
    7. Lapuan sanomissa käy rytinä

Pistivät sitten päätoimittajan pihalle
      Lapua
      48
      1155
    8. Helena Koivu : Ja kohta mennään taas

Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      80
      1062
    9. Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."

Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa
      Tv-sarjat
      25
      960
    10. Oot ihana

Toivottavasti nähdään sattumalta jonain kesäpäivänä♥️🥺🫂
      Ikävä
      33
      847
    Aihe