Mies, johon minulla on tunteita, ja jolla ilmeisesti oli myös tunteita minua kohtaan, ei enää katso minua silmiin. Tulee kyllä istumaan samaan pöytään ja juttelee, mutta kun yritän tavoittaa katseen, kääntää katseensa pois. Että se sattuu! Kaipa hän ei enää välitä minusta. No, se olikin liian hyvää ollakseen totta. Eikähän töissä pitäisi edes mennä ihastumaan tai rakastumaan. Vaan minkäs tunteille teet - ei ne järkeä tottele. Elämä osaa joskus olla julmaa.
Mies välttelee katsetta
10
3964
Vastaukset
- Anonyymi
ehkä se mies luule että sinulla tunteita häntä kohtaan
- Anonyymi
Ehkä se mies luule että sulla ei ole tunteita häntä kohtaan enää :( sano suora sille että sinulla on tunteita häntä kohtaan
- Anonyymi
Päätti kuitenkin jatkaa oman naisystävänsä kanssa kun tajusi kuinka arvokas hän on.
- Anonyymi
Tiesitko että hän oli varattu?
Ellet, nyt tiedät ja on hyvä aika alkaa katso ei-varattuja miehiä silmiin.- Anonyymi
Tiesin ja hänen sydän särke yhtälailla hän kaipa sua mieti sua yötä päivä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiesin ja hänen sydän särke yhtälailla hän kaipa sua mieti sua yötä päivä
Joo, ihan taatusti kaipaa!! hahahahahaaa
- Anonyymi
Mulla oli voimakas ihastuminen yhteen tyyppiin. Siis voimakkain mitä olen kokenut. Hän kyllä ilmaisi olevansa kiinnostunut mutta teki selväks ettei halua suhdetta. Eli oli kiinnostunut mutta ei halunnu juurikaan tavata.
Kun tavattiin Ei katsonut silmiin. Tulkitsin sen niin että olen ruma tms hänen mielestään. Että en kiinnosta tarpeeks. Myöhemmin selvis että tykkäs ihan hitosti minusta mutta olikin ujo.- Anonyymi
Oletko Anita?
- Anonyymi
Miten selivis? Sanoiko se sulle
- Anonyymi
”Tiedätkö, rakastan sitä hetkeä kun seisot edessäni sydän vasten sydäntäni. Niin lähellä, että voin sivellä sieluasi🌷❤
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1651606
- 104931
- 75753
- 51635
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa17618ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40547Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45498Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m159497- 26429
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;188428