Mies välttelee katsetta

Anonyymi

Mies, johon minulla on tunteita, ja jolla ilmeisesti oli myös tunteita minua kohtaan, ei enää katso minua silmiin. Tulee kyllä istumaan samaan pöytään ja juttelee, mutta kun yritän tavoittaa katseen, kääntää katseensa pois. Että se sattuu! Kaipa hän ei enää välitä minusta. No, se olikin liian hyvää ollakseen totta. Eikähän töissä pitäisi edes mennä ihastumaan tai rakastumaan. Vaan minkäs tunteille teet - ei ne järkeä tottele. Elämä osaa joskus olla julmaa.

10

3798

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

ehkä se mies luule että sinulla tunteita häntä kohtaan

• Anonyymi

Ehkä se mies luule että sulla ei ole tunteita häntä kohtaan enää :( sano suora sille että sinulla on tunteita häntä kohtaan

• Anonyymi

Päätti kuitenkin jatkaa oman naisystävänsä kanssa kun tajusi kuinka arvokas hän on.

• Anonyymi

Tiesitko että hän oli varattu?
      Ellet, nyt tiedät ja on hyvä aika alkaa katso ei-varattuja miehiä silmiin.

• Anonyymi

Tiesin ja hänen sydän särke yhtälailla hän kaipa sua mieti sua yötä päivä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tiesin ja hänen sydän särke yhtälailla hän kaipa sua mieti sua yötä päivä

Joo, ihan taatusti kaipaa!! hahahahahaaa

• Anonyymi

Mulla oli voimakas ihastuminen yhteen tyyppiin. Siis voimakkain mitä olen kokenut. Hän kyllä ilmaisi olevansa kiinnostunut mutta teki selväks ettei halua suhdetta. Eli oli kiinnostunut mutta ei halunnu juurikaan tavata.
      Kun tavattiin Ei katsonut silmiin. Tulkitsin sen niin että olen ruma tms hänen mielestään. Että en kiinnosta tarpeeks. Myöhemmin selvis että tykkäs ihan hitosti minusta mutta olikin ujo.

• Anonyymi

Oletko Anita?

• Anonyymi

Miten selivis? Sanoiko se sulle

• Anonyymi

”Tiedätkö, rakastan sitä hetkeä kun seisot edessäni sydän vasten sydäntäni. Niin lähellä, että voin sivellä sieluasi🌷❤

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sannan kirja USA:n bestseller!

"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä
      Maailman menoa
      211
      12000
    2. Oikeistolainen luki Med mod att leda : en biografi

...ei tykänny Sanna Marinista
      Maailman menoa
      29
      8238
    3. Metsäalan rikolliset

Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.
      Sotkamo
      60
      6398
    4. Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"

Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..
      Maailman menoa
      178
      5319
    5. Hyvää syntymäpäivää Sanna 40 vee!!!!

ᕼᗩᑭᑭY ᗷIᖇTᕼᗞᗩY Sister ❣️🥰 🎉🎂✨🍰🥳 🥳🎂🥂 🎉🎊🎁🎈🎂
      Maailman menoa
      58
      5020
    6. Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata

Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai
      Maailman menoa
      51
      4543
    7. Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi

Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas
      Maailman menoa
      121
      4472
    8. Missä vaiheessa

Päätit luovuttaa suhteeni?
      Ikävä
      123
      3998
    9. Juuri muiston ne

Rakastuneet katseesi. Huh
      Ikävä
      83