Harvinainen soikia kuusi
https://aijaa.com/xR022s
löytyi tänään
Soikia puu
26
56
Vastaukset
Ohhoh,
Ajoit siitä Jontikalla yli.Pah
Soikeita puita on metsä täys.
Tässä ei nyt ollut sitä kuuluisaa äijäinertiaa.
(hirn)Kerran mä ostin printtipaprua Akateemisesta ja kun yritin tunkea sitä koneeseen, niin huomasin sen olevan soikeaa.
En kehdannut valittaa.
(hihitystä)pujotteIija kirjoitti:
En mie ainakaan soikeita kuusia ole juurikaan nähnyt
Mjaa
No mä olen sitten varmaan nähnyt enemmän puita kuin sinä.
Uskomatonta.
(reps)Funeau kirjoitti:
Mjaa
No mä olen sitten varmaan nähnyt enemmän puita kuin sinä.
Uskomatonta.
(reps)Siis oikeesti aika yleistä.
Funeau kirjoitti:
Mjaa
No mä olen sitten varmaan nähnyt enemmän puita kuin sinä.
Uskomatonta.
(reps)No soikeita ainakin :D
pujotteIija kirjoitti:
No soikeita ainakin :D
Puusta toiseen.
Kuva on raikas, vaikkakin täynnä kuolemaa ja ihmisen käden jälkiä. Kuva tuoksuu hyvälle.
Ihan jees, vaikkakaan ei pyöreä.
(reps)Funeau kirjoitti:
Puusta toiseen.
Kuva on raikas, vaikkakin täynnä kuolemaa ja ihmisen käden jälkiä. Kuva tuoksuu hyvälle.
Ihan jees, vaikkakaan ei pyöreä.
(reps)Mjoo
Tarkemman tutkistelun jälkeen ymmärsin tuon palikan kohtaloksi koituneen jonkinlaisen bottikoneen.
Leikkauspinta on tasainen ja suurella nopeudella sahattu, ketju on ollut leveä. Lisäksi jokin rulla on pyyhkäissyt pitkin runkoa molemmilta puolin, sillä näen puiden läpi.
(hirn)Funeau kirjoitti:
Mjoo
Tarkemman tutkistelun jälkeen ymmärsin tuon palikan kohtaloksi koituneen jonkinlaisen bottikoneen.
Leikkauspinta on tasainen ja suurella nopeudella sahattu, ketju on ollut leveä. Lisäksi jokin rulla on pyyhkäissyt pitkin runkoa molemmilta puolin, sillä näen puiden läpi.
(hirn)Mjoo
Tällaiset speksit eivät tietenkään kiinnosta pätkääkään Timo Similää, joten ilahdutan häntä toisella tavalla.
(naurua)
https://www.youtube.com/watch?v=xDDpNaQxn6EFuneau kirjoitti:
Mjoo
Tarkemman tutkistelun jälkeen ymmärsin tuon palikan kohtaloksi koituneen jonkinlaisen bottikoneen.
Leikkauspinta on tasainen ja suurella nopeudella sahattu, ketju on ollut leveä. Lisäksi jokin rulla on pyyhkäissyt pitkin runkoa molemmilta puolin, sillä näen puiden läpi.
(hirn)Halkosirkkelillä on katkaistu, pyyhkäisyjälki on moottorisahan tekemä
pujotteIija kirjoitti:
Halkosirkkelillä on katkaistu, pyyhkäisyjälki on moottorisahan tekemä
Ahaa.
No, ihminen on erehtyväinen.
(hirn)Funeau kirjoitti:
Ahaa.
No, ihminen on erehtyväinen.
(hirn)Todellisuudessa harvesterin ajorullat ovat piikkikkäitä, eivätkä jätä tuollaista jälkeä puun ainutlaatuiselle pinnalle.
(hihitystä)Funeau kirjoitti:
Todellisuudessa harvesterin ajorullat ovat piikkikkäitä, eivätkä jätä tuollaista jälkeä puun ainutlaatuiselle pinnalle.
(hihitystä)Niin, kuvassahan on vain pientä raapaisua
Tää kuuluu samaan sarjaan
https://aijaa.com/ToTV0F
Harvinainen kaareva kuusi- Anonyymi
Kasvaneet pinhuuksissa?
- Anonyymi
pujotteIija kirjoitti:
Täytyy tunnustaa etten tiedä mitä pinhuuksissa tarkoittaa
Vähän niinku ahistuksessa, tiukassa paikassa. ei olis voinut kasvaa kuin vain tuohon yhteen suuntaan.
Anonyymi kirjoitti:
Vähän niinku ahistuksessa, tiukassa paikassa. ei olis voinut kasvaa kuin vain tuohon yhteen suuntaan.
Hyvinkin mahdollista että kasvanut pinhuuksissa
Mitä ihmeen herutuskuvia täällä on? Siinä on kuusi tahallisesti aseteltu. 😋
Mielenkiintoisesti kasvanut, onkohan yrittänyt kasvaa eroon jostakin nihkeästä männystä.En enää muista, miten ja missä kasvoi. On ollut jemmassa ainakin 10 vuotta, nyt tein polttopuiksi, kun en mitään käyttöä keksinyt
pujotteIija kirjoitti:
En enää muista, miten ja missä kasvoi. On ollut jemmassa ainakin 10 vuotta, nyt tein polttopuiksi, kun en mitään käyttöä keksinyt
Olisihan tuosta saanut kivan grillijakkaran tehtyä. Onkohan jokin aiheuttanut soikeaksi kasvun, este tai ravinto tms. Eiköhän se iloisesti pala takassa, saunassa tai vaikka kokossa.
Jascal kirjoitti:
Olisihan tuosta saanut kivan grillijakkaran tehtyä. Onkohan jokin aiheuttanut soikeaksi kasvun, este tai ravinto tms. Eiköhän se iloisesti pala takassa, saunassa tai vaikka kokossa.
Aivan varmasti palaa
- Anonyymi
Joo kyllähän tässäkin on tahallisesti pölliä kuvaan tuupattu. Ei kai näitäkään voi hyväksyä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1952063
- 1331149
- 1131063
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa21805- 58796
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34731ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42628Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175574Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46547- 9532
