Neitokainen...

Anonyymi

...löysit tien shamanismiin. Löysit tien valoon, johtuuko se minusta? Saitko kipinän mysteeristä?

22

144

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

En haluaisi sotkeutua siihen, mutta jostain syystä se yhteys on auki koko ajan. Olen yrittänyt kieltää sitä, mutta se on niin todellinen. Avoin, silti kätketty. Pidän sitä opillisesti vääränä, vaikka se tuntuu oikealta ja näen sinne taajuuteen luontevasti. Sehän on hyvin puoleensavetävä syvä tietoisuus kaiken elävän olemassaolon tiloista. Alue, jossa kaikki tuntuu niin selkeältä ja helpolta, mutta... sen täytyy olla väärin nähdä tätä ja tuntea se ”putki”, jossa puhumme kaksin sydämeltä sydämelle. Sama kokemus luonnossa, puhe, tietoisuus, rauha.

• Anonyymi

Luulen, että se johtuu sinusta, koska pidät taajuutta auki. Sinun taajuuteen pääsen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luulen, että se johtuu sinusta, koska pidät taajuutta auki. Sinun taajuuteen pääsen.

Ei tarvitse olla shamaani ymmärtääkseen, että voi mitä hevonpaskaa aloitus ja vastailu itselleen. Ei sinusta ole edes mopon perävaloksi kellekkään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toinen vastaus on aloittajalle jatkoa ensimmäiseen vastaukseen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juu pidän taajuutta yllä, kiitos ettet laita pahakses:)
        Tuntuu kuin sinusta saisi välillä tukea kun on vaikeaa.
        Tiesitkö että ikävä kyllä taistelemme pahaa vastaan, emme voi sille että taistelemme mitään voimme vaan toivoa toisiltamme tukea.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Palstavedättäjillä on aina selitys valmiina ontuville dialogeilleen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kateelliselle kerron että olen koko ikäni tehnyt valotyötä, en vain tiennyt tuota ennen kuin nyt vanhempana.
        Eikä se ole hienoa, täytyy taistella kokoajan.
        Mutta teemme teille muille paremman maailman.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kateelliselle kerron että olen koko ikäni tehnyt valotyötä, en vain tiennyt tuota ennen kuin nyt vanhempana.
        Eikä se ole hienoa, täytyy taistella kokoajan.
        Mutta teemme teille muille paremman maailman.

Kukahan mahdat olla? Olemmeko joskus tavanneet?no,jokatapauksessa hienoa työtä teet sitten🌼

• Anonyymi

Voisiko mysteeri valaista enemmän?

• Anonyymi

Mitä haluat tietää?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä haluat tietää?

Mistä päin neitokaisesi on?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä päin neitokaisesi on?

En taida paljastaa neitokaisesta mitään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En taida paljastaa neitokaisesta mitään.

Etelä-Suomi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Etelä-Suomi?

Kaakkois-Suomi.

• Anonyymi

Ootte vähä liikaa kattonu Masked Singeriä

• Anonyymi

En ole katsonut, sen sijaan luen kanavointeja jotka tulevat toisesta ulottovuudesta ja avaruuslaisilta.

• Anonyymi

Ketäköhän neitokaista tässä nyt tarkoitetaan? Tämä Neitokainen ei kannusta kenenkään kokeilemaan shamanismia tai mitään muutakaan vastaavaa. Shamanismi ei ole valon tie eikä tie valoon. Se löytyy ihan jostain muualta.

Mystikko voi olla olematta pakana tai uuspakana. Todellinen mystiikka löytyy oikeasta lähteestä, joka on Jeesus Kristus. Pyhän Hengen armolahjat on niin paljon enemmän ja aivan muuta kuin mitä valona esiintyvä pimeys tarjoaa.

Kannattaa olla tarkkana, mille tielle lähtee. Jos se hengellinen ympäristö ja todellisuus, jossa operoi, ei tunnusta Jeesusta Kristusta Herraksi ja Jumalan ainoaksi Pojaksi, kysymys on eksytyksestä.

• Anonyymi

Miks Jeesus olisi AINOA poika?
        Me olemme kaikki lähtöisin Jumalasta, joten emmekö me kaikki ole Jumalan lapsia?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miks Jeesus olisi AINOA poika?
        Me olemme kaikki lähtöisin Jumalasta, joten emmekö me kaikki ole Jumalan lapsia?

Jeesus on Jumalan ainoa Poika. Jeesukseen uskova on Jumalan lapsi. Jumalan lapseus on hengellistä ja siihen lapseuteen pääsee henkilökohtaisella uskolla Jeesukseen. Kaikki ei ole hengellisessä mielessä Jumalan lapsia. Kannattaa lukea Raamattua. Asiat selviää sieltä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jeesus on Jumalan ainoa Poika. Jeesukseen uskova on Jumalan lapsi. Jumalan lapseus on hengellistä ja siihen lapseuteen pääsee henkilökohtaisella uskolla Jeesukseen. Kaikki ei ole hengellisessä mielessä Jumalan lapsia. Kannattaa lukea Raamattua. Asiat selviää sieltä.

Suosittelen että unohdat 2000 vuotta vanhan kirjoituksen, mitä moni on aikojen saatossa muokannut ja otat netin ihmeellisen maailman käyttöön. Etsit sieltä tämän päivän kanavointeja.
        Et ole robotti mikä on ohjelmoitu. Vaan teet valintoja kokoajan, eli luot. Eli olet Luoja, Jumalasta irroitettu.
        Puutkin ja luonto, avaruudesta puhumattakaan ovat peräisin Jumalasta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suosittelen että unohdat 2000 vuotta vanhan kirjoituksen, mitä moni on aikojen saatossa muokannut ja otat netin ihmeellisen maailman käyttöön. Etsit sieltä tämän päivän kanavointeja.
        Et ole robotti mikä on ohjelmoitu. Vaan teet valintoja kokoajan, eli luot. Eli olet Luoja, Jumalasta irroitettu.

Ihminen ei koskaan voi nousta Jumalan rinnalle, saatika sitten yläpuolelle. Olen oikein onnellinen Jeesuksen seuraajana ja ystävänä. Se riittää minulle. Vain se kelpaa minulle. Tiedän, että olen oikealla tiellä. Se on myös ainoa tie, joka johtaa taivaaseen. Pelastus ja ikuinen elämä ei ole erillinen Jumalasta, jonka Poika Jeesus Kristus on.

Portti on ahdas mutta mahdollinen. Moni kulkee sen ohi, koska ei kiinnosta. Voi sitä ihmistä, joka itsepäisyydessään valitsee toisin. Omapäisyys ei vie mihinkään muualle kuin eksyksiin ja lopulta kadotukseen. Kannattaa antaa Jeesukselle mahdollisuus.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi tarvitsisin mitään kanavointeja, joissa on kauhean suuri vaara? Moni varmaan hengellisesti sokeana kokeilee tuollaista, koska uskoo, että saa yliluonnollisia voimia tai kykyjä tuota kautta. Ne todelliset yliluonnolliset kyvyt tulee Pyhän Hengen armolahjojen kautta. Olen itse niistä jo osallinen, ollut jo yli parikymmentä vuotta. Tiedän, mistä puhun. Yliluonnollisuus ja mystiikka ilman Kristusta sisältää kauheat riskit. En suosittele. Käänny siltä tieltä pois ja tule Kristuksen luokse. Hänellä on sinullekin annettavaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksköhän mä oon tuolla

Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup
      Ikävä
      32
      4421
    2. Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt

Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko
      Ikävä
      25
      2325
    3. Aamu on aina iltaa viisaampi.

Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene
      Ikävä
      14
      2297
    4. Ihana on nähdä edes ohimennen

Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su
      Ikävä
      51
      2058
    5. ymmärrätkö miksi minua sattui?

Vinkki, jätit tekemättä jotain.
      Ikävä
      32
      1647
    6. Se meidän sydänyhteys

Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi
      Ikävä
      73
      1466
    7. Saattaisimme olla yhdessä

Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla
      Ikävä
      32
      1411
    8. Vanhemmalle naiselle

Juhannussauna on lämpiämässä. 🌿🥵💦
      Ikävä
      66
      1274
    9. Epäiletkö että kaivattusi

On tai on ollut ihastunut sinuun?
      Ikävä
      82
      1231
    10. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      40
      1044
    Aihe