Lissu (28) harrastaa paljon seksiä monien eri miesten kanssa

Anonyymi

16

88

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

naiset harrastavat nykyään seksiä enemmän kuin ikinä, eivätkä ätmit saa siltikään.

• Anonyymi

No pitäähän naisenkin saada jos tekee mieli?

• Anonyymi

Yök! En hyväksy!

• Anonyymi

Niin Carpe diem, elä hetkessä ja kärsi myöhemmin menneistä? Näinhän se todennäköisesti menee, maine kulkee tekojen perässä.

• Anonyymi

aito tinderityttöhän siinä ja etova nainen ja se on hänen elämäänsä ei hän ketään miehekseen koskaan löydä ja hän on tottunut jo siihen että on varattujen miesten panopuu mutta sitä ihmettelen miksi iltalehti edes julkaisee prostituoidusta eikö prostituutio ole laitonta mut mni korkeastikoulutettu nainen samaistuu häneen ja koulutettujen naisten mielestä elää täydellistä elämää mutta oikeasti moniko on oikeasti onnelinen ja tietää ettei koskaan saa omaa miestä

• Anonyymi

No helvata, kaikkien miesten pitää kyllä olla hyvillään tästä! Mietitäänpä asiaa siltä kantilta että jospa kaikki naiset toimisivat yhtä hienosti kun Lissu niin eipä täälläkään kitistäisi pillunpuutteesta alktuiseen. Lissu on hyvä ja järkevä nainen!!

• Anonyymi

Minä en saa seksiä muilta kuin tuollaisilta "Lissuilta", joilta saavat kaikki muutkin : (

• Anonyymi

Eli olet vissiin sitten komea jos olet saanut, palstallahan selitetään että naiset valkkaavat komeimmat miehet tinderistä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli olet vissiin sitten komea jos olet saanut, palstallahan selitetään että naiset valkkaavat komeimmat miehet tinderistä.

Ihan perustavis, mutta kaikki naiset, joilta olen saanut ovat olleet hirveitä lorttoja,

• Anonyymi

Taas yksi lorttouden ylistys.

• Anonyymi

Naisilta pitää aina kysyä monenko jännämiehen käyttämä olet. Yli nollan jännämiehen käyttämä nainen on pilaantunut jäte.

• Anonyymi

Miksi et kysy minulta IRL!!!! montako minulla on ollut?????? Mietipä sitä!!!!!!!! Olen sen kyllä kertonut sinulle irl!!!!!! Ei ole ollut yhtään naista!!!!!! Miehiä???????? arvaa kuinka monta ollut!!!!!!!!!!!!!!!!tunnet minut!!!!!!!!en ole joka paikan höylä!!!!!olin monta vuotta naimisissa!! joten päättely siitä!!!!!

• Kävi vieraissaki...
      Ja seki oli miehen syytä. :D

Mieti jos mies sanoo että piti käyä vieraissa kun ei saa kotona pillua..

:D

• Anonyymi

Niinhän miehet sanoo

• Anonyymi

Hyvä Lissu! Panomuija.

• Anonyymi

Tinder naiset ovat helppoja. Tänä vuonna olen neljän kanssa ollut.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      4234
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      18
      3236
    3. Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita

Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy
      Maailman menoa
      398
      2284
    4. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      27
      1961
    5. Nainen, sellaista tässä ajattelin

Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost
      Ikävä
      239
      1939
    6. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      1854
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      32
      1649
    8. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      1528
    9. Kulujen jako parisuhteessa

Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai
      Parisuhde
      68
      1260
    10. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1251
    Aihe