Dissen remonttinurkkaus

Oon tänään jo touhunnut vaikka mitä. Vähän sähköhommia, kittausta ja listojen irroitusta, grillailua, käpsöttelin kaupassa. 😁

Tähän tyyliin:

https://youtu.be/FnrI2QmFlmU

Rentoa remonttia ja mukavaa musaa.
Illalla tulee kamu saunomaan, ja se saa possua grillissä höysteiden kanssa. 😬

68

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kivalta kuullostaa .puuhastelu ja remppa. Puutarhatyöt. Saat olla onnellinen kun sinulla mahdollisuus sellaiseen😊👍🌼

• No on tässä hyvätkin puolensa. Nyt vois viilettää ulkonakin, mutta remppahommatkin on saatava joskus maaliin. 😃

https://youtu.be/e-zHhQWewTo

Vedetään nyt sit raggaen tahtiin. 😃👌

• Mitä, mitä. Vessan kun vetää syttyy eteisessä lamppu. 😂

• Hyvä sekin on tietää!!! ☝️😬

• Anonyymi

Sitä ihteesä kun tekee, syttyy koko vessa 😂

• Anonyymi kirjoitti:

Sitä ihteesä kun tekee, syttyy koko vessa 😂

Lämpöä sekin! 😀
        Kaikki kottiin päi! Sano mummo kun pa.kakärpäsen nielas. 😁

• Anonyymi
        Disse kirjoitti:

Lämpöä sekin! 😀
        Kaikki kottiin päi! Sano mummo kun pa.kakärpäsen nielas. 😁

Kauheeta :’D

• Anonyymi kirjoitti:

Kauheeta :’D

Tehokastapas! 😂

• minä olen taistellut tervamaalin kanssa. vittumaista tavaraa.

• Taatusti sotkee muutakin kuin kohteen... vähän sama kun uretaani...🙄

• Anonyymi

Voi kulta.

• Anonyymi

Mihin sinä sitä?

• Anonyymi kirjoitti:

Voi kulta.

Ja margariini hopea. 😃

• Anonyymi kirjoitti:

Mihin sinä sitä?

Sehän käy vaikka voisilmän tilalle kaurapuuroon! 😀

• Disse kirjoitti:

Taatusti sotkee muutakin kuin kohteen... vähän sama kun uretaani...🙄

nimenomaan ei sotke kun se perkele ei millään kuivu.

• Anonyymi kirjoitti:

Mihin sinä sitä?

maalaamiseen.

• timitys kirjoitti:

nimenomaan ei sotke kun se perkele ei millään kuivu.

No sehän se on myös... ja tahmeeks kai se jääkin?

• Disse kirjoitti:

No sehän se on myös... ja tahmeeks kai se jääkin?

tervamaali ja terva ovat 2 ERI asiaa.

• timitys kirjoitti:

tervamaali ja terva ovat 2 ERI asiaa.

Niin, itse en ole tölvännyt kuin tervaa. Mutta luulisin sen piirteen olevan myös tervamaalilla....

• Disse kirjoitti:

Niin, itse en ole tölvännyt kuin tervaa. Mutta luulisin sen piirteen olevan myös tervamaalilla....

hemmetinmoista luirua tuo maali on...

• Anonyymi
        timitys kirjoitti:

hemmetinmoista luirua tuo maali on...

Roslagin mahonkia ilmeisesti?

xLiner

• Anonyymi

Laiska töitään luettelee.

• Näinpä. 😃👌

Hyvä niistä on vähän lukua pitää, että tajuu tehneensä jotain.
        Ja kunhan oon luutunnut vanhan tapettiseinän toiseen kertaan, saa tälle päivälle riittää. 😬

https://youtu.be/c5ZoKcVJpoc

Tääkin on matka...😎

• Anonyymi

Oot kade, että hällä riittää kivoja puuhia...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suatana ku ei ossoo rempasta keskustella, vuuesta toissee lahosta talosta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suatana ku ei ossoo rempasta keskustella, vuuesta toissee lahosta talosta.

Ee Disse voe sannoo, että on wossingtonissa ku ee oo Tanninen.

• Anonyymi kirjoitti:

Ee Disse voe sannoo, että on wossingtonissa ku ee oo Tanninen.

Wossinttonissa onki täitkii siilin kokosia ja nii äkäsiä, että peispoolmailalla pittää hutkia lavoille... en mäne sinne aenekaa...😳

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Etpä tiedä mitä kaikkea tein eilen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Etpä tiedä mitä kaikkea tein eilen.

Pannee sitten kertoen.

• Anonyymi

Mitteekä työ ootta männä tekemmään?

• Mitä helkatti! Lymyääkö täällä joku muukin! 😳

• Disse kirjoitti:

Mitä helkatti! Lymyääkö täällä joku muukin! 😳

Savolaisten kokoontumisajot. ;)

• Anonyymi
        Disse kirjoitti:

Mitä helkatti! Lymyääkö täällä joku muukin! 😳

Mitteekä? :D minä en enää pääse tänne muutoin kuin näin, siis tänne, en sinne :D mulla on lauma ukkoja pihatöissä. Ite lähen justiin humputtelemaan. Antaa ukkoloihen hikkoilla. Pittää hakkee multoo ja sementtiä. Kaivettaan vähän kiv’jalkoo ja pannaan kukkapenkkilöitä kuntoon ku ukot kaivo ne vahingossa pois niin nyt korjoovat juuttaat jäläkijjään. Oon työnjohossa. Käyn vuan välillä kaaneuttakkii hoitamassa! Reippautta sinne!

• Anonyymi
        Jan1 kirjoitti:

Ka jo vain! Mitteepä se sinnäe tiijät tännään eli mitteekä kuuluupi? Miun pittää välillä asettoo muussia uuteen paekkaan ja panna korkkarloeta jalakaan. Pitäkee tämä hönnä pystyssä. :D

• Anonyymi kirjoitti:

Ka jo vain! Mitteepä se sinnäe tiijät tännään eli mitteekä kuuluupi? Miun pittää välillä asettoo muussia uuteen paekkaan ja panna korkkarloeta jalakaan. Pitäkee tämä hönnä pystyssä. :D

Voe helevettiläänen, mään muualle. :)

• Jan1 kirjoitti:

Niin on. Loppu murjottaminen tiällähii! 😄

• Anonyymi kirjoitti:

Mitteekä? :D minä en enää pääse tänne muutoin kuin näin, siis tänne, en sinne :D mulla on lauma ukkoja pihatöissä. Ite lähen justiin humputtelemaan. Antaa ukkoloihen hikkoilla. Pittää hakkee multoo ja sementtiä. Kaivettaan vähän kiv’jalkoo ja pannaan kukkapenkkilöitä kuntoon ku ukot kaivo ne vahingossa pois niin nyt korjoovat juuttaat jäläkijjään. Oon työnjohossa. Käyn vuan välillä kaaneuttakkii hoitamassa! Reippautta sinne!

Elä piästä vähällä ukon rutjakkeita. Ouvatten kuitennii vaan uuninpankolla muanneet talaven ja jahistsnneet kärpäsiä korkeentaan... aeka tehhä jo jottae. 😀

• Anonyymi
        Disse kirjoitti:

Niin on. Loppu murjottaminen tiällähii! 😄

Tulta persieeseen muakunnasta 😄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onkohan tuo savoa vai kansallispukua? Elä sie ruppee tai laitan morroo kylekee.

• Anonyymi kirjoitti:

No helevettilääne! Näin tehhään! 😀👌

• Disse: "Vähän sähköhommia, kittausta ja listojen irroitusta, grillailua, käpsöttelin kaupassa. "

Onko Sinulla sähköalan koulutus, kun kuka vaan ei saa tehdä sähköhommia? Vai mitä "sähköhommia" pitää sisällään?

• Joo. Sähköasentaja olen.

Jatkoin poran alle jääneen kaapelin virallisemmin. Sitten purin muutaman pintapistorasin pois maalauksien edestä.

• Disse kirjoitti:

Joo. Sähköasentaja olen.

Jatkoin poran alle jääneen kaapelin virallisemmin. Sitten purin muutaman pintapistorasin pois maalauksien edestä.

Ensiviikolla alkaa Savossa terminen kesä - meinaatko käydä sitä seuraavalla viikolla kesäkuun viikolla terassilla oluella vai lämmitätkö vain oman saunan nauttien samalla Santtua?

• FAlTH.HOPE.LOVE kirjoitti:

Ensiviikolla alkaa Savossa terminen kesä - meinaatko käydä sitä seuraavalla viikolla kesäkuun viikolla terassilla oluella vai lämmitätkö vain oman saunan nauttien samalla Santtua?

Liekö ravintelit edes auki?

Ens viikolla tulee muksut ja töitäkin tehtävä, että jos olurn otan, niin omalla tertsillä sen voi naukata. Riippumatossa ois kiva loikoilla jo. 😃

• Disse kirjoitti:

Liekö ravintelit edes auki?

Ens viikolla tulee muksut ja töitäkin tehtävä, että jos olurn otan, niin omalla tertsillä sen voi naukata. Riippumatossa ois kiva loikoilla jo. 😃

Disse: "Liekö ravintelit edes auki? "

Kesäkuun 1. päivä minun ymmärtääkseni aukeavat terassit ja ravintola rajoituksilla. Kello 22 asti saa illalla myydä alkoholia. Itse meinaan käydä ehkä kaverin kanssa puolilta päivin oluella Joensuun torilla joskus kesäkuussa. Alkukesäkuun olen Faijan luona!

Hyvää riippumatossa loikoilua ja hyvää iltaa! Itse lopettelen tähän tämän illan osalta hetkeksi. Joskus kello 22 maissa palaan vielä katsomaan palstan meininkiä. Iltoja!

• FAlTH.HOPE.LOVE kirjoitti:

Disse: "Liekö ravintelit edes auki? "

Kesäkuun 1. päivä minun ymmärtääkseni aukeavat terassit ja ravintola rajoituksilla. Kello 22 asti saa illalla myydä alkoholia. Itse meinaan käydä ehkä kaverin kanssa puolilta päivin oluella Joensuun torilla joskus kesäkuussa. Alkukesäkuun olen Faijan luona!

Hyvää riippumatossa loikoilua ja hyvää iltaa! Itse lopettelen tähän tämän illan osalta hetkeksi. Joskus kello 22 maissa palaan vielä katsomaan palstan meininkiä. Iltoja!

No mäkin kohta lopetan kurkkimisen. Kamu tulee saunomaan, niin varmaan tämä ilta palstalla on tässä. 😊

Palaillaan.

• Anonyymi

Minäkin olin eilen reipas. Polar näytti illalla inan alle 40000 askelta, ja kävin vetämässä voimatreeninkin.

Tänään on lepo-ja vapaapäivä. Kävin lisäämässä muutaman kuivan halon tissityrkkykeskusteluun 😏 ja kevytsuunnittelen metsään lähtöä. Vp:t viikolla tekee hyvää, on ollut ihan liian kiirettä töissä. Projekti valmis, niin voin ottaa hyvillä mielin lunkisti 😊😎

Eihän possu palanut grillissä?

xLiner

• No olet ollut reipas. 😊👌

Vissiin oli häkää saunassa, kun vähän pyörryttää. Tänään taitaa tulla heikkoja suorituksia vaan. 😃
        Että taidan keskittyä vaan oloiluun. 😬

Ei kärähtänyt, oli just sopivat. 😊👌
        Oli niin hyvät eväät, että napsaa vieläkin suu. Oikeasti tuollaisia nautintohetkiä pitäis aina olla, jos jotain hyvää välillä elämäänsä haluaa. Helkutin hyvää, juomista, syömistä, musiikkia ja loistoseuraa. Toi kamu on mua paljon nuorempi, 90-luvun häiskä, mutta on hyvä kun voi turista syvällisempiäkin ja saa erilaisia näkökulmia kaikkeen.

Vaikka nyt on vähän rapala, niin helkutin hyvä mieli. 😁 Kyllä teki terää. 😊

• Disse kirjoitti:

No olet ollut reipas. 😊👌

Vissiin oli häkää saunassa, kun vähän pyörryttää. Tänään taitaa tulla heikkoja suorituksia vaan. 😃

Oli niin hyvät eväät, että napsaa vieläkin suu. Oikeasti tuollaisia nautintohetkiä pitäis aina olla, jos jotain hyvää välillä elämäänsä haluaa. Helkutin hyvää, juomista, syömistä, musiikkia ja loistoseuraa. Toi kamu on mua paljon nuorempi, 90-luvun häiskä, mutta on hyvä kun voi turista syvällisempiäkin ja saa erilaisia näkökulmia kaikkeen.

Häkää häkää, kun kaljaa on kiskottu. :)

Ikähän on vaan numero, silloin kun kemiat kolalhtaa yksiin.

• Jan1 kirjoitti:

Häkää häkää, kun kaljaa on kiskottu. :)

Ikähän on vaan numero, silloin kun kemiat kolalhtaa yksiin.

Joo. Vähän vissiin tuli liikaakin otettua, tai sitten join siltikin liian vähän vettä väliin, vaikka oikein panostin siihen. Mutta eiköhän tämä tästä iltaan mennessä ohi mene. 😊 Kunhan jossainvaiheessa saa syötyä jotain. 😀

Joo, ei mulle iät meinaa mitään, mutta toisaalta on hyvä huomata sukupolvien välisiä eroja. Tää kaiffari osaa olla paljon rennompi itseään kohtaan. Fiksu sälli. Kyllä siinä on itsellä tavoitetta, että pääsee sellaisesta suorituskeskeisestä ajatusmallista pois. Nyttenkin tälläisen rapulapäivän suo itselleen hyvällä esimerkiksi. 😊

• Anonyymi
        Disse kirjoitti:

No olet ollut reipas. 😊👌

Mmm.. grillimoska on välillä hyvää, etenkin hyvässä seurassa. Alko ei oo napannut pitkiin aikoihin, vaikka välillä olen kokeillutkin vauhtia hyvällä portterilla. Yhteen jää, ja pohjallekin. Säästynpä krapulalta.

Oles varovainen sen saunan kanssa, saat pian slaagin kun jälkihuuruilla kuumottelet.

xLiner

• Disse kirjoitti:

Joo. Vähän vissiin tuli liikaakin otettua, tai sitten join siltikin liian vähän vettä väliin, vaikka oikein panostin siihen. Mutta eiköhän tämä tästä iltaan mennessä ohi mene. 😊 Kunhan jossainvaiheessa saa syötyä jotain. 😀

Joo, ei mulle iät meinaa mitään, mutta toisaalta on hyvä huomata sukupolvien välisiä eroja. Tää kaiffari osaa olla paljon rennompi itseään kohtaan. Fiksu sälli. Kyllä siinä on itsellä tavoitetta, että pääsee sellaisesta suorituskeskeisestä ajatusmallista pois. Nyttenkin tälläisen rapulapäivän suo itselleen hyvällä esimerkiksi. 😊

Arvasin, kun olit vauhti päällä. :)

Nuorempi sukupolvi on rennompaa sakkia. Huomasin taas jo tänään ihan omia vanhempiakin jututtaessa, että voi helvetti miten vanhoillisia käsityksiä joistain asioista.

• Anonyymi kirjoitti:

Mmm.. grillimoska on välillä hyvää, etenkin hyvässä seurassa. Alko ei oo napannut pitkiin aikoihin, vaikka välillä olen kokeillutkin vauhtia hyvällä portterilla. Yhteen jää, ja pohjallekin. Säästynpä krapulalta.

Oles varovainen sen saunan kanssa, saat pian slaagin kun jälkihuuruilla kuumottelet.

xLiner

Mikä ihmeen moska? Laatulihaa ja kuule vedettiin puoliks lautaselle salaattiakin. ☝️😃

No itsellä tullut tavaks tissutella välillä yksin, mutta sen tavan vois opetella pois. Ottais vaan seurassa, kun silloin se sopii sopivasti. Kyllähän tuota tuli otettua ihan jonkinverran, kerta vähän on heikko happi, mutta ei sentään ihan sokat pois polvista ollut. Ehkä vettä ois pitänyt silti juoda enemmän... mutta ei tää olo nyt aivan kamala ole.

• Anonyymi
        Disse kirjoitti:

Mikä ihmeen moska? Laatulihaa ja kuule vedettiin puoliks lautaselle salaattiakin. ☝️😃

No itsellä tullut tavaks tissutella välillä yksin, mutta sen tavan vois opetella pois. Ottais vaan seurassa, kun silloin se sopii sopivasti. Kyllähän tuota tuli otettua ihan jonkinverran, kerta vähän on heikko happi, mutta ei sentään ihan sokat pois polvista ollut. Ehkä vettä ois pitänyt silti juoda enemmän... mutta ei tää olo nyt aivan kamala ole.

No mä en itse harrasta grillaamista, joten syön sitten toisten kokkauksia. Ja vähän raskaita ne on normaaliin treenailijan safkoihin verrattuna. Mutta hyvää juu, kunhan ei ole treenejä enää samalle päivälle. Muuten joutuis nieleskelemään ne uudestaan..

xLiner

• Jan1 kirjoitti:

Arvasin, kun olit vauhti päällä. :)

Nuorempi sukupolvi on rennompaa sakkia. Huomasin taas jo tänään ihan omia vanhempiakin jututtaessa, että voi helvetti miten vanhoillisia käsityksiä joistain asioista.

No oli kyllä huippuilta. Voihan se olla, että kun on monta kuukautta ollut vähän ilman kavereita fyysisesti, että nyt tuntu hyvältä jutella ja viettää kamun kaa aikaa, mutta oli tuossa muukin... jotenkin se ei ollut pelkkää juopottelua, vaan myös ruuanlaittos ja hyvin syömistä. Vaikka kummallakin oli kiljuva nälkä, syötiin rauhassa ja pitkään. 😊

Myö juteltiin, että aikoinaan vanhemmilla ei ollut aikaa paneutua lapsiin. Ne lapset oli vaan siinä kaiken hässäkän sivussa. Nyt aikuisilla on enemmän mahkuja olla läsnä lapsille ja jos sattuu olemaan vanhemmalla omat palikat kohdallaan, osaa sanoa lastaan hyväksi ilman, että on tehnyt mitään... sillä on valtava merkitys identiteetin kehittymiseen. 😊

Tosin, voihan sitä näin vanhempanakin oppia, mutta aikaa siinä menee. Päähän pinttyneet ajatukset ei hetkessä käänny ja muutu. Joutuu kelaamaan kaikkea aina uusiks ja uusiks, ennenkuin siitä tulee uusi tapa. 😊

• Anonyymi kirjoitti:

No mä en itse harrasta grillaamista, joten syön sitten toisten kokkauksia. Ja vähän raskaita ne on normaaliin treenailijan safkoihin verrattuna. Mutta hyvää juu, kunhan ei ole treenejä enää samalle päivälle. Muuten joutuis nieleskelemään ne uudestaan..

xLiner

No mä oon vähän miettinyt, että grillaamalla sais paljon makua ruokiin, että vois jotain dietintynkää miettiä kesäks. Sais tästä nämä remonttihommat tehtyä, niin vois keskittyäkin syömisiin sitten. Se ruokahomma on mulle selkeästi seuraava projekti... se ei mene ihan vaan siinä sivussa...🤔

• Disse kirjoitti:

No oli kyllä huippuilta. Voihan se olla, että kun on monta kuukautta ollut vähän ilman kavereita fyysisesti, että nyt tuntu hyvältä jutella ja viettää kamun kaa aikaa, mutta oli tuossa muukin... jotenkin se ei ollut pelkkää juopottelua, vaan myös ruuanlaittos ja hyvin syömistä. Vaikka kummallakin oli kiljuva nälkä, syötiin rauhassa ja pitkään. 😊

Myö juteltiin, että aikoinaan vanhemmilla ei ollut aikaa paneutua lapsiin. Ne lapset oli vaan siinä kaiken hässäkän sivussa. Nyt aikuisilla on enemmän mahkuja olla läsnä lapsille ja jos sattuu olemaan vanhemmalla omat palikat kohdallaan, osaa sanoa lastaan hyväksi ilman, että on tehnyt mitään... sillä on valtava merkitys identiteetin kehittymiseen. 😊

Tosin, voihan sitä näin vanhempanakin oppia, mutta aikaa siinä menee. Päähän pinttyneet ajatukset ei hetkessä käänny ja muutu. Joutuu kelaamaan kaikkea aina uusiks ja uusiks, ennenkuin siitä tulee uusi tapa. 😊

Onhan nyt vähän kaikki motissa ollut jo muutaman kuukauden. Miksipä ei saunailta oliskin poikaa kaverin kera. :)

Juu, juteltiin taas yllättäin kotiväen kanssa seksuaalisuudestakin tovi. Heistä oli kamalaa, kun Saara Aalto meni naimisiin naisen kanssa. He on aika homovastaisia tai kammoisia. Kysyin isäukolta, että entäs jos mä seurustelisin naisen kanssa, hän siihin että huomauttelisin asiasta jatkuvasti. Tai en puhuisi mitään.

Äiti sanoi vaan kauheeta ei. :)

Voihan vanhempanakin oppia, mutta aika usein lapset joutuu muovaamaan vanhempiaan johonkin suuntaan.

• Jan1 kirjoitti:

Onhan nyt vähän kaikki motissa ollut jo muutaman kuukauden. Miksipä ei saunailta oliskin poikaa kaverin kera. :)

Juu, juteltiin taas yllättäin kotiväen kanssa seksuaalisuudestakin tovi. Heistä oli kamalaa, kun Saara Aalto meni naimisiin naisen kanssa. He on aika homovastaisia tai kammoisia. Kysyin isäukolta, että entäs jos mä seurustelisin naisen kanssa, hän siihin että huomauttelisin asiasta jatkuvasti. Tai en puhuisi mitään.

Äiti sanoi vaan kauheeta ei. :)

Voihan vanhempanakin oppia, mutta aika usein lapset joutuu muovaamaan vanhempiaan johonkin suuntaan.

No vanhemmat ihmiset eivät suhtaudu mihinkään muutoksiin kovin positiivisesti. Itsekin alan väsyä vaikka kaikkeen tietotekniikkahärveleiden ja ohjelmien kanssa. En halua jatkuvaa muutosta.
        Jos minulta kysytään, haluaisinko kaikki ohjelmat ja koneet ja kännyt uusiksi, jos saisin ilmaiseksi, vastaisin ei...
        Mutta pakon edessä on vaan myönnyttävä.

Ei se ole ikinä helppoa ja kivaa oppia tuostavaan ajattelemaan toisin. Ja eipä sitä voi toisilta vaatia, kyllä se on tultava omasta halusta ja omalla aikataululla.

Tiedän, että haluat hyväksyntää juuri vanhemmiltasi, mutta se tulee aikanaan ja ehkä pikkuhiljalleen. Heille kaikki tulee äkkiä, kun sulla taas on ollut aikaa jo puntaroida ja maistella asiaa tovi. 😊

Itse on vähän vaikeaa samaistua sun vanhempiin, koska en ajattele ollenkaan samoin, mutta sama se on itselläkin, ettei ymmärrä jäykkiä asenteita. 🤔 Että sikäli ymmärrän heitä.

• Disse kirjoitti:

No vanhemmat ihmiset eivät suhtaudu mihinkään muutoksiin kovin positiivisesti. Itsekin alan väsyä vaikka kaikkeen tietotekniikkahärveleiden ja ohjelmien kanssa. En halua jatkuvaa muutosta.
        Jos minulta kysytään, haluaisinko kaikki ohjelmat ja koneet ja kännyt uusiksi, jos saisin ilmaiseksi, vastaisin ei...
        Mutta pakon edessä on vaan myönnyttävä.

Ei se ole ikinä helppoa ja kivaa oppia tuostavaan ajattelemaan toisin. Ja eipä sitä voi toisilta vaatia, kyllä se on tultava omasta halusta ja omalla aikataululla.

Tiedän, että haluat hyväksyntää juuri vanhemmiltasi, mutta se tulee aikanaan ja ehkä pikkuhiljalleen. Heille kaikki tulee äkkiä, kun sulla taas on ollut aikaa jo puntaroida ja maistella asiaa tovi. 😊

Itse on vähän vaikeaa samaistua sun vanhempiin, koska en ajattele ollenkaan samoin, mutta sama se on itselläkin, ettei ymmärrä jäykkiä asenteita. 🤔 Että sikäli ymmärrän heitä.

Näinhän se on. Vaatii vaan joskus pitkää pinnaa. :)

• Jan1 kirjoitti:

Näinhän se on. Vaatii vaan joskus pitkää pinnaa. :)

No sitähän se vaatii.

Mutta ymmärrän sinuakin. On vaikeaa ymmärtää, miksi joku ei halua ymmärtää jotain, mikä helpottaisi hänen omaakin elämää.
        Mutta kaikki ihmiset eivät kertakaikkiaan haluakaan kokea, että jollain ajattelutavan muutoksella olisi merkitystä mihinkään...

Mutta on se oikeus olla vähän pönttökin... jokaisella on oma elämä, mistä saa tehdä vaikka vaikeankin...😬

• Disse kirjoitti:

No sitähän se vaatii.

Mutta ymmärrän sinuakin. On vaikeaa ymmärtää, miksi joku ei halua ymmärtää jotain, mikä helpottaisi hänen omaakin elämää.
        Mutta kaikki ihmiset eivät kertakaikkiaan haluakaan kokea, että jollain ajattelutavan muutoksella olisi merkitystä mihinkään...

Mutta on se oikeus olla vähän pönttökin... jokaisella on oma elämä, mistä saa tehdä vaikka vaikeankin...😬

No mua ei henkilökohtaisesti juurikaan haittaa, olen aina tehnyt kuitenkin lopulta kuten itse haluan. He vaan ovat joutuneet tottumaan siihen mitä olen päättänyt.

He nyt ei edes tiedä minusta kaikkea. Eikä ole ollut tarpeen kaikkea kertoakaan heille. Mitäs suotta järkyttää.

• Jan1 kirjoitti:

No mua ei henkilökohtaisesti juurikaan haittaa, olen aina tehnyt kuitenkin lopulta kuten itse haluan. He vaan ovat joutuneet tottumaan siihen mitä olen päättänyt.

He nyt ei edes tiedä minusta kaikkea. Eikä ole ollut tarpeen kaikkea kertoakaan heille. Mitäs suotta järkyttää.

Joo. No jos on oikeus olla hyväksymättä jotain, on sulla myös oikeus olla odottamattakaan mitään hyväksymistä, mutta aina parempi jos löytää kultaisen keskitien.

Ja ei kaikkea tarvitse omat vanhemmatkaan tietää. Kyllä jokaisella on oikeus omiin rajoihin elämässään. 😊👌

• Disse kirjoitti:

Joo. No jos on oikeus olla hyväksymättä jotain, on sulla myös oikeus olla odottamattakaan mitään hyväksymistä, mutta aina parempi jos löytää kultaisen keskitien.

Ja ei kaikkea tarvitse omat vanhemmatkaan tietää. Kyllä jokaisella on oikeus omiin rajoihin elämässään. 😊👌

Joo. Tässä kohtaa elämää ei ole vielä mitään vaikeasti hyväksyttävää tapahtunut. Ja jos joskus tapahtuukin, niin se on sitten sen ajan murhe saanko hyväksyntää vai en.

Ei tarvitsekaan. Niinpä.

• Disse
        Jan1 kirjoitti:

Joo. Tässä kohtaa elämää ei ole vielä mitään vaikeasti hyväksyttävää tapahtunut. Ja jos joskus tapahtuukin, niin se on sitten sen ajan murhe saanko hyväksyntää vai en.

Ei tarvitsekaan. Niinpä.

Mutta hyvä että ainakin virität keskustelua aiheesta, vaikka se nostaa niskavilloja pystyyn. Teet oikein kun puhut. Annan rispektiä, bro! 😃👌

• Disse kirjoitti:

Mutta hyvä että ainakin virität keskustelua aiheesta, vaikka se nostaa niskavilloja pystyyn. Teet oikein kun puhut. Annan rispektiä, bro! 😃👌

Tattista. :)

Vaikeneminen ei ole aina kultaa. Luulen, että uusien sukupolvien elämä tulee olemaan helpompaa, kun heiltä loppuu ne muumioimaiset esimerkit ja tekemällä tehdyt lokerikot. :)

• Jan1 kirjoitti:

Tattista. :)

Vaikeneminen ei ole aina kultaa. Luulen, että uusien sukupolvien elämä tulee olemaan helpompaa, kun heiltä loppuu ne muumioimaiset esimerkit ja tekemällä tehdyt lokerikot. :)

Ollos hyvä vaan. 😊

No toivottavasti, mutta tuleehan heille sitten muita ongelmia, aina sitä ihmisillä on jotain vitsauksia. 😬

• Anonyymi

Tein myös kaikenlaista remppa hommaa pimeesti. Piharemppaa tein, tienasin 400 euroa ja maalasin yhden huoneiston 800 eurolla.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis

Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu
      Maailman menoa
      370
      3184
    2. Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä

Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä
      Jälleensyntyminen
      315
      1516
    3. En kadu sitä, että kohtasin hänet

mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n
      Ikävä
      84
      1312
    4. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      108
      1311
    5. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1305
    6. Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..

...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n
      Ikävä
      59
      1255
    7. Lapuan sanomissa käy rytinä

Pistivät sitten päätoimittajan pihalle
      Lapua
      48
      1155
    8. Helena Koivu : Ja kohta mennään taas

Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      80
      1062
    9. Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."

Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa
      Tv-sarjat
      25
      960
    10. Oot ihana

Toivottavasti nähdään sattumalta jonain kesäpäivänä♥️🥺🫂
      Ikävä
      33
      847
    Aihe