Petos on pienikin petos..

Anonyymi

Olin kolmannella kuulla raskaana ja onneni kukkuloilla elämäni parhaassa parisuhteessa, kun mieheni jäi kiinni viestittelystä eksänsä kanssa. Luin osan viesteistä, kaikkea en pystynyt. Oli jakanut exälleen esim. valokuvia lomamatkastamme ja lainaillut rahaa jne. Jopa pyytänyt anteeksi kun ei ollut kertonut minun olevan raskaana vaan ex oli kuullut anopilta. Tämä ex haukkui ja pilkkasi minua koko suhteemme alkuajan ja tuntui todella nöyryyttävältä että mies joka oli kirkkainsilmin väittänyt laittaneensa välit poikki petti minut näin. Vakuutteli kyllä etteivät olleet tavanneet. Mutta noinkohan.. Noh asiasta päästiin yli, nyt vauva 6kk ja asia edelleen painaa mieltä. Mies on jäänyt kiinni myös muista pikkuvalheista. Mitä mieltä, kannattaako luottaa?

4

304

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jätä se sika.

• Kannattaa miettiä ovatko omat vaatimuksesi kohtuullisia.

• Anonyymi

Olipas Kyprä Ukko!otan osaa

• Anonyymi

Suomalaiset pitävät itseään rehellisinä, mut aika lavea on valkeiden valheiden kenttä.
      Valehtelua pidetään omalla kohdalla hyväksyttävänä. Ikäänkuin maan tapa.

Oleellista miehesi viestittelyssä on, mielestäni se, kumpi on aktiivi osapuoli?

Itsekin vastaan, exän viesteihin, mut en itse aloita viestittelyitä. Tosin viestimme on hyvin jäätäviä ja asiallisia.

Rakkaani on myös mustasukkainen. Hänellä on kuitenkin lupa tutkia puhelimeni, koska haluaa. Minusta se on imartelevaa, ja opettavaista.

SE että mietin, miten muille kirjoitan, on myös hyvä asia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä Yllätti

Kaivatussasi?
      Ikävä
      208
      2072
    2. Ei enää ulkoteltta ruokaa.

Se oli sitten viimmeinen kerta kun tuonne teltalle menen.Laatu heikkenee joka vuosi ja annokset pienenee.Ei enää kiitos,
      Kuhmo
      49
      1237
    3. Jos sussa toisessa on yhtään miestä

Ja kadut tekemisiäsi niin menet poliisin puheille, paljastat kaiken oman osuutesi ja kerrot mitä kaikkea se toinen on te
      Ikävä
      185
      1130
    4. Se katse...

Täynnä rakkautta. Kunpa olisin tajunnut.
      Ikävä
      81
      976
    5. En ole hetkeen sinulle kirjoittanut nainen

Vieläkin ajattelen sinua, jos voit uskoa. Tunteet minussa huutavat toivoa ja rakkautta, kun kylmä loogisuus taas pistää
      Ikävä
      56
      871
    6. 71
      803
    7. Muuttaisitko kaivattusi luokse

heti asumaan? 🛒
      Ikävä
      100
      792
    8. Mitä eroavaisuuksia sinulla on

kaivattusi kanssa? Esim. luonteessa. Haittaavatko erot vai ovatko vain rikkaus?
      Ikävä
      77
      737
    9. Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL

Martina on kasvattanut fiksun tyttären.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      348
      695
    10. Onnettomuus

Olivatko paikkakuntalaisia, jotka menehtyivät?
      Virrat
      33
      685
    Aihe