Sunnuntaina Thaimaan pm piti puheensa, Thai airways on konkurssi kypsä ja pm kertoi hänellä olevan kolme vaihtoehtoa, ensimmäinen valtiomaksaa yhtiön velat, toisena ei tehdä mitään ja annetaan yrityksen mennä konkurssiin, ja kolmantena yhtiö ajetaan velkajärjestelyyn ja toiminta jatkuu normaalisti.
Vaihtoehdot yksi ei tule kyseeseen koska valtiolla ei ole varoja tukea yrityksiä, rahat tarvitaan pienyrittäjien tukemiseen, heidän jotka ovat pudonneet täysin ilman tuloja heitä on 20 - 45 miljoonaa, jotka ovat ilman tuloja, jos emme tue heitä vastassa on isoja ongelmia mm. mahdollinen nälänhätä.
Vaihtoehtoa kaksi ei tule kysymykseen koska yhtiössä on 20.000 työntekijää, tästä tulisi liian isolasku valtiolle.
Tulemme antamaan yhtiölle mahdollisuuden velkajärjestelyyn, jolloin thaimaan valtio tulee merkitsemään verosaatavat tappioiksi, samoin tullaan kohtelemaan muita velkajärjestelyyn hakeutuvia yrityksiä.
Hieno päätös mielestäni, yhteiskunnan tehtävänä on tukea ihmisiä ei yrityksiä, enkä oikein usko Suomen yritystukia, että ne menevät tosiasiassa sinne minne pitääkin mennä.
Thaimaan maan rajat aukeavat 1.7.2020 turismille, maista jossa ei ole koronaa.
Maskien käyttöpakko on marraskuuhun, tarvittaessa se jatkuu vielä koko ensi vuoden, tai hamaan tulevaisuuteen... kunnes virus on poistunut.
Thaimaan koronan hoitoa.
65
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Pattaya on parasiitti.
- Anonyymi
Finnairille kaavaillaan uutta 700 miljoonan tukipakettia valtiolta, joka on suurin omistaja. Nähtäväksi jää, jakaako yhtiö komeat osingot tukipaketin avulla. Norwegian meni Kiinaan.
Tämä on ihan normaalia kriisiajan markkinataloutta. - Anonyymi
Pullonokkadelfiinit ovat taas saapuneet ikuisen marraskuun maahan
- Anonyymi
Olisikohan Filippiineillä rennompi meno?
- Anonyymi
Mites se kaljanjuonti on tarkoitus hoitaa rätti naamalla?
- Anonyymi
Kamelikuskit eivät juo kaljaa.
- Anonyymi
Ja varsinkin kun alkoholin tarjoilu loppuu klo 20.00, koko thaimaassa,.
- Anonyymi
Aloittaja voisi opetella kirjoittamaan tai vaihtoehtoisesti lopettaa kirjoittamisen julkiselle palstalle. Hirveää luettavaa, äidinkieli edes hieman haltuun.
- Anonyymi
Google-kääntäjän tekstiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Google-kääntäjän tekstiä.
Onko ongelmasi ymmärtää tekstin asiasisältö?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko ongelmasi ymmärtää tekstin asiasisältö?
ollaanko peppusia toisillemme.??
- Anonyymi
Saas nähdä, miten Suomen käy, luokittelevatko sen koronavapaaksi eli matkailu voisi alkaa taas heinäkuussa.
- Anonyymi
Ei luokittele, seuraavaa aaltoa järjestellään vielä viikon koululapsilla ja sitten aloitetaan alusta.
- Anonyymi
Korona on pelkkä pikku flunssa ei ole vaarallinen ollenkaan. Turhaa paniikkia.
- Anonyymi
Toivotaan että saat sen flunssan.
- Anonyymi
hjallituksen tietotteiden mukaan Suomi on onnela ja selvinnyt parhaiten koko koorunariisistä
- Anonyymi
Kiitos aloittajalle aloituksesta.
- Anonyymi
Suuri kiitos kommentoijalle kommentista.
- Anonyymi
Olis varattuna lennot Thaimaahan heinäkuiun lopulle. Finnairilta tuli jo postia että saa muuttaa varausta etc. On pakkokin kun Finnair lentää Bangkokkiin näillä näkymin vain 3-4 päivänä viikossa ja varaamani lähtöpäivänä ei ole lentoa.
Mutta en kyllä vielä viitti muuttaa varausta, odotellaan tässä kaikessa rauhassa heinäkuun puoleen väliin miltä tilanne näyttää, 7vrk ennen pitäisi muuttaa tai peruuttaa varaus.
Jos tilanne paranee, niin voisihan siellä käydä, onhan siellä vakityttö, jonka kanssa voisi aikaa viettää jos ei paikat muuten ole auki.- Anonyymi
Sponsoreita kaivataan kipeästi nyt köyhän jakson jälkeen. Lämpötilat neljässä kympissä ja tyttösten kotona tai huoneissa ei ilmastointeja ole. Soittelin tänään yhden tyttösen kanssa ja hän oli kuumissaan ja tuskastunut. Puhuttiin että mennään elokuun paikkeilla saarille ja otetaan kiva huone meren läheisyydestä, jossa on hyvä ilmastointi. Sitä ilmastointia hän odottaa kaikkein eniten että saa kunnolla nukkua.
- Anonyymi
Heinäkuiun loppu on hyvää aikaa kun juntti on peltonsa kyninyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heinäkuiun loppu on hyvää aikaa kun juntti on peltonsa kyninyt.
Olipas yllätys ettei senssu tiedä sadonkorjuustakaan mitään. Se tehdään myöhään syksyllä eikä suinkaan heinäkuussa. Etelä-Suomessa lajista ja säistä riippuen vasta lokakuussa.
Syyskylvöt tehdään siihen perään. Ei ne suuresti kadehtimasi ja vihaamasi maajussit suinkaan heinäkuun lopulla vielä minnekään pääse.
Ihan pikku kysymys taas sinulle, että mitäpä ajattelit syödä, jos maajusseja ei olisi? Anonyymi kirjoitti:
Olipas yllätys ettei senssu tiedä sadonkorjuustakaan mitään. Se tehdään myöhään syksyllä eikä suinkaan heinäkuussa. Etelä-Suomessa lajista ja säistä riippuen vasta lokakuussa.
Syyskylvöt tehdään siihen perään. Ei ne suuresti kadehtimasi ja vihaamasi maajussit suinkaan heinäkuun lopulla vielä minnekään pääse.
Ihan pikku kysymys taas sinulle, että mitäpä ajattelit syödä, jos maajusseja ei olisi?Päätit minulle kirjoitella rakas, no kuules vvastaan että piut paut sun pelloilles ja minä syön thaimaalaisten maanviljelijöiden tuotteita, syö sinä saarioisten äitien tekemää ja käy kuikuilemassa siellä Jyväskylän marketissa jos vaikka Pattaya nro 1 sattuisi olemaan nurkilla pussikaljoineen.
- Anonyymi
SENSSU kirjoitti:
Päätit minulle kirjoitella rakas, no kuules vvastaan että piut paut sun pelloilles ja minä syön thaimaalaisten maanviljelijöiden tuotteita, syö sinä saarioisten äitien tekemää ja käy kuikuilemassa siellä Jyväskylän marketissa jos vaikka Pattaya nro 1 sattuisi olemaan nurkilla pussikaljoineen.
Juupas eipäs.
Senssukka on sentään aijannut kuvan kuksastaan kera vuosikertanuudelipussin.
Numpallinkin tekisi mieli... heh heh... sanonko... en sano.... nuudelipussia.
Khiai! - Anonyymi
SENSSU kirjoitti:
Päätit minulle kirjoitella rakas, no kuules vvastaan että piut paut sun pelloilles ja minä syön thaimaalaisten maanviljelijöiden tuotteita, syö sinä saarioisten äitien tekemää ja käy kuikuilemassa siellä Jyväskylän marketissa jos vaikka Pattaya nro 1 sattuisi olemaan nurkilla pussikaljoineen.
Ahaa että thaimaalainen maanviljelijä ei olekaan juntti mutta suomalainen on. Suomessa on maailman puhtainta ja valvotuinta ruokaa. Maaseutu on tarkkaan kontrolloitu. Thaimaa on luomumpi. Entinen kuningas auttoi paljon maaseutua kun ymmärsi miten suuressa roolissa se on kaiken ihmiselämän antajana. Senssu ei ymmärrä alkuunkaan vaan luulee että tonnikala kasvaa purkissa, leipä pussissa ja makkara kuoressa.
Anonyymi kirjoitti:
Ahaa että thaimaalainen maanviljelijä ei olekaan juntti mutta suomalainen on. Suomessa on maailman puhtainta ja valvotuinta ruokaa. Maaseutu on tarkkaan kontrolloitu. Thaimaa on luomumpi. Entinen kuningas auttoi paljon maaseutua kun ymmärsi miten suuressa roolissa se on kaiken ihmiselämän antajana. Senssu ei ymmärrä alkuunkaan vaan luulee että tonnikala kasvaa purkissa, leipä pussissa ja makkara kuoressa.
Voi rakas sinua kiukkuista, ei suinkaan suomalaiset maanviljelijät ole juntteja, kunhan sinua kiusaan ja aina onnistun.
Katsos tuollainen joka kirjoittelee sieltä junttilasta niuvasta, pulloista, kiljuista sun muusta sinulle mieleisestä, on juntti.
Mutta mikä tärkeintä, sinun elämäntehtäväsihän on kaikkien arvostelu, joten teeppä vaikka aloitus Amaliastasi tai vaihteen vuoksi nyt vaikka noista mainitsemistasi.- Anonyymi
SENSSU kirjoitti:
Voi rakas sinua kiukkuista, ei suinkaan suomalaiset maanviljelijät ole juntteja, kunhan sinua kiusaan ja aina onnistun.
Katsos tuollainen joka kirjoittelee sieltä junttilasta niuvasta, pulloista, kiljuista sun muusta sinulle mieleisestä, on juntti.
Mutta mikä tärkeintä, sinun elämäntehtäväsihän on kaikkien arvostelu, joten teeppä vaikka aloitus Amaliastasi tai vaihteen vuoksi nyt vaikka noista mainitsemistasi.Senssu hyvä ei tuollainen ole juntti, vaan hullu sekopää, helsinkiläisten mukaan juntti on maaseudulla syntynyt kehäykkösen ulkopuolella syntynyt, pääosin maanviljelyksellä elävä miespuolinen henkilö.
Mielestäni valtaosa palstavaikuttajista tällä palstalla on ns. väärällä palstalla, enemmänkin voisin suositella julkisjuoruja, 7 päivää lehti on jo tuttu, pukkaahan se mainoksia joka toinen päivä palstalla.
- Anonyymi
No nyt!
Olen jo melkoisen tilin tehnyt tyhjiä pulloja ja tölklejä keräämällä.
Tiedä vaikka tässä ihan pisnes luokassa Hua Hinnissä tai Chiang Maissa piipahdeltaisiin.
Khiai! - Anonyymi
Vois kai sitä ihan huvikseen lähteä Pattayalle pian niin näkee miten se on muuttunut, kyllä sieltä varmasti tyttöjä löytyy vaikka olisi minkälaiset rajoituset päällä
- Anonyymi
Juokaa vaan sitä Suomen maatalouden ihmetuotosta:
GLYFOSAATTIA
ei tarvii koronasta kärsiä - Anonyymi
Finski lentää thaiemoilla, koska matkustamohenkilökunnan pitää olla tervettä.
- Anonyymi
Finskin lentoemoissa huolestuttaa kaukolennoissa vain yksi asia. Se että jos ne kuolee vanhuuteen lennon aikana.. Kuka sitten myy mulle koneen peräosassa vodkaa ja kokista?
(tarina sisälsi huumorin lisäksi ikärasismia) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Finskin lentoemoissa huolestuttaa kaukolennoissa vain yksi asia. Se että jos ne kuolee vanhuuteen lennon aikana.. Kuka sitten myy mulle koneen peräosassa vodkaa ja kokista?
(tarina sisälsi huumorin lisäksi ikärasismia)Vodkan ostajan ikä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
(tarina sisälsi huumorin lisäksi ikärasismia)Ukrainan lentoemot löivät aikoinaan vodkapullon kouraan ja kassillisen pikkukokiksia jalkotiloihin ja sanoivat; vy pyete tak shvydko, vizmit sobi tse eli kaadelkaa siitä itsellenne, te juotte niin nopeasti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ukrainan lentoemot löivät aikoinaan vodkapullon kouraan ja kassillisen pikkukokiksia jalkotiloihin ja sanoivat; vy pyete tak shvydko, vizmit sobi tse eli kaadelkaa siitä itsellenne, te juotte niin nopeasti.
Tuota kutsuisin palveluksi. Ne ajat on menneet. Keihäsmatkojen aikaan kaikki olivat reippaassa kännissä ja röökit sauhusi. Ei oltu vielä keksitty passiivista tupakointia eikä lapsille ollut noloa että vanhemmat oli kännissä. Meikäläisen faija oli riski komistus ja kännipäissään ihan armoton flirttailemaan vieraille naisille. Naiset ne vaan tykkäsi ja kiherteli imarteluilleen haarovälit kosteina. Faija oli niin härski että pokasi velipojan 18 vuotiaan ex-tyttöystävänkin matkaansa lomille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuota kutsuisin palveluksi. Ne ajat on menneet. Keihäsmatkojen aikaan kaikki olivat reippaassa kännissä ja röökit sauhusi. Ei oltu vielä keksitty passiivista tupakointia eikä lapsille ollut noloa että vanhemmat oli kännissä. Meikäläisen faija oli riski komistus ja kännipäissään ihan armoton flirttailemaan vieraille naisille. Naiset ne vaan tykkäsi ja kiherteli imarteluilleen haarovälit kosteina. Faija oli niin härski että pokasi velipojan 18 vuotiaan ex-tyttöystävänkin matkaansa lomille.
Sulla on hyvä esikuva.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
(tarina sisälsi huumorin lisäksi ikärasismia)Hyvä tarina. Kiitos.
Olen matkustajana lennellyt töiden ja harrastusten johdosta jos jonkin laisilla eri yhtiöiden lentokoneilla ympäri maailmaa.
Joskus olen joidenkin nuorien lentoemojen kanssa sattuneista syistä johtuen joutunut ihan ihokostetus tilanteisiinkin! Tarkennetaan nyt varmuuden vuoksi, että en lentokoneessa.
Tätä ikärasismia, jota yleisesti ilmenee lentoemojen ammatissa, en halua ymmärtää. Työ työnä ja vapaa-aika vapaa-aikana. Ammattitaitoa arvostan paljon enemmin kuin nuoruutta tai ulkonäköä.
Arvostan Finnairia ja lentoemojaan suuresti.
Muutama vuosi sitten lensin Finnariilla Suomesta Japaniin siten, että minut yllättäen siirrettiin business-luokkaan. Olin itse omasta pussistani maksanut vakiopaikastani vain noin 50€. Paikka busineksessa oli sitten A1 tai A2 -en nyt muista tarkemmin. Palvelu pelasi liiankin hyvin. Huomaamattani aloin hieman humaltua. Jo hieman ikääntyneempi suomalainen lentoemo sitten tosi ammattitaitoisesti esitti minulle, että kannattaisikohan hieman nukkuakin.
Kyllä kannatti.
Domo arigato sinulle lentoemolleni, joka pidit pojustasi huolta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä tarina. Kiitos.
Olen matkustajana lennellyt töiden ja harrastusten johdosta jos jonkin laisilla eri yhtiöiden lentokoneilla ympäri maailmaa.
Joskus olen joidenkin nuorien lentoemojen kanssa sattuneista syistä johtuen joutunut ihan ihokostetus tilanteisiinkin! Tarkennetaan nyt varmuuden vuoksi, että en lentokoneessa.
Tätä ikärasismia, jota yleisesti ilmenee lentoemojen ammatissa, en halua ymmärtää. Työ työnä ja vapaa-aika vapaa-aikana. Ammattitaitoa arvostan paljon enemmin kuin nuoruutta tai ulkonäköä.
Arvostan Finnairia ja lentoemojaan suuresti.
Muutama vuosi sitten lensin Finnariilla Suomesta Japaniin siten, että minut yllättäen siirrettiin business-luokkaan. Olin itse omasta pussistani maksanut vakiopaikastani vain noin 50€. Paikka busineksessa oli sitten A1 tai A2 -en nyt muista tarkemmin. Palvelu pelasi liiankin hyvin. Huomaamattani aloin hieman humaltua. Jo hieman ikääntyneempi suomalainen lentoemo sitten tosi ammattitaitoisesti esitti minulle, että kannattaisikohan hieman nukkuakin.
Kyllä kannatti.
Domo arigato sinulle lentoemolleni, joka pidit pojustasi huolta.Vitsi vitsinä. Hyviä lentoemoja Finskillä iästä riippumatta. Heidän tärkein tehtävänsä on luoda auktoriteetti ja turvallisuuden tunne matkustajille ohjeiden mukaan ja kyllä he sen osaavat. Ihania naisia ja ryhdikkäitä stuertti-miehiä. Kaikki kunnia heille!
Mieleen jäi jollakin Aasian lennolla kuitenkin eräs kuvankaunis noin kolmekymppinen lentoemo, joka kyykistyi viereen ottaen olkapäästä ja katsoen syvälle silmiin kysyi miten voi auttaa. Siinä meni henkeä haukkoessa hetki ennenkuin sai suustaan jonkin järkevän vastauksen siihen kysymykseen ilman seksismiä. Myöhemmin tajusin että kyseisen neidon biologinen kello tikitti ihan hulluna. Nyt kokeneempana tiedän vastauksen hänen kysymykseensä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vitsi vitsinä. Hyviä lentoemoja Finskillä iästä riippumatta. Heidän tärkein tehtävänsä on luoda auktoriteetti ja turvallisuuden tunne matkustajille ohjeiden mukaan ja kyllä he sen osaavat. Ihania naisia ja ryhdikkäitä stuertti-miehiä. Kaikki kunnia heille!
Mieleen jäi jollakin Aasian lennolla kuitenkin eräs kuvankaunis noin kolmekymppinen lentoemo, joka kyykistyi viereen ottaen olkapäästä ja katsoen syvälle silmiin kysyi miten voi auttaa. Siinä meni henkeä haukkoessa hetki ennenkuin sai suustaan jonkin järkevän vastauksen siihen kysymykseen ilman seksismiä. Myöhemmin tajusin että kyseisen neidon biologinen kello tikitti ihan hulluna. Nyt kokeneempana tiedän vastauksen hänen kysymykseensä.Minäkin olen tavannut kuvankauniita ja kohteliaita lentoemoja Lufthansalla ja Qatarilla, mutta en Finnairilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minäkin olen tavannut kuvankauniita ja kohteliaita lentoemoja Lufthansalla ja Qatarilla, mutta en Finnairilla.
Toisaalta toisista reberbahnilla on maailman kauniimmat huorat samoin pattayalla, joten kannattaa olla hyvin epäileväinen pattaya rakkaan naiskauneusmielipiteistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toisaalta toisista reberbahnilla on maailman kauniimmat huorat samoin pattayalla, joten kannattaa olla hyvin epäileväinen pattaya rakkaan naiskauneusmielipiteistä.
Miten Reeperbahn ja Pattaya liittyvät Finnairin lentoemäntiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai että liittyvät, jaha, no mites vauva uiskentelee?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten on eikö kumpaakin mennä lentokoneella jopa finnairin tosin pattaya on niin pieni jä mitätön kyläpahanen ettei sinne ole voitu rakentaa edes lentokenttää, vaan 60 kilometrin päähän siis lähempikenttä jonne kukaan ei kuitenkaan lennä, paitsi muutamaan kiinalaiskonetta viikossa. tosin en tuossa saksan helmessä, jossa on komea lentokenttä ja upea aikuisviihdealue, jossa on jopa arvaa mikä keskellä kaupunkia, poliisilaitos toki on sekin mutta on mac donaldskin, tosi perheystävällinen paikka kuten pattayakin.
Oletko muuten käynyt kummassakaan minä olen hampuri, berliini, franfurt amain, hannofer siellä on maailman suurimmat tietokonemessut kävin näissä ainakin kolme kertaa eka kerta vuonna 1990...samoin olen käynyt ranskassa montakin kertaa samoin luxemburgissa kun yksi kaverini asui siellä oli kotoisin virosta, kuoli 10 vuotta sitten viinaan, lainasin hänen TransAm nimistä menopeliä pariksi kuukaudeksi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten on eikö kumpaakin mennä lentokoneella jopa finnairin tosin pattaya on niin pieni jä mitätön kyläpahanen ettei sinne ole voitu rakentaa edes lentokenttää, vaan 60 kilometrin päähän siis lähempikenttä jonne kukaan ei kuitenkaan lennä, paitsi muutamaan kiinalaiskonetta viikossa. tosin en tuossa saksan helmessä, jossa on komea lentokenttä ja upea aikuisviihdealue, jossa on jopa arvaa mikä keskellä kaupunkia, poliisilaitos toki on sekin mutta on mac donaldskin, tosi perheystävällinen paikka kuten pattayakin.
Oletko muuten käynyt kummassakaan minä olen hampuri, berliini, franfurt amain, hannofer siellä on maailman suurimmat tietokonemessut kävin näissä ainakin kolme kertaa eka kerta vuonna 1990...samoin olen käynyt ranskassa montakin kertaa samoin luxemburgissa kun yksi kaverini asui siellä oli kotoisin virosta, kuoli 10 vuotta sitten viinaan, lainasin hänen TransAm nimistä menopeliä pariksi kuukaudeksi.Mitenkäs se hua hinin lentokenttä..?
Siellähän ei ole toimivaa lentokenttää, kuollut kylä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitenkäs se hua hinin lentokenttä..?
Siellähän ei ole toimivaa lentokenttää, kuollut kylä.Kertoisitko oman kyläsi, niin päästään asiaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitenkäs se hua hinin lentokenttä..?
Siellähän ei ole toimivaa lentokenttää, kuollut kylä.niinkö on hua hinissä on kansainvälinen lentokenttä downtownista muutama kilsa pohjoiseen, se on päivittäin käytössä jopa kansainvälisiä lentoja, lennetään... mutta pääosin kenttä on yksityiskäytössä, pattayalle ei ole tarvetta yksityiskentälle kun siellä pyörii pääosin porukat kelan tuella, kuten palstaa lukemalla on helppo huomata, siis google matkailua.
Kuopiossaki on lentokenttä jopa kentän ulkopuolella on ihka oikea lentokone, jonne nuivasta tehdän ex-kursioita, tuota lähemmäs niuan asukki ei sitten asemaa pääsekkään mutta näkeepä oikean lentokoneen, aamiaispöydässä on sitten hauska kertoa muille pattaya rakkaille että Tero on nähnyt lentokoneen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kertoisitko oman kyläsi, niin päästään asiaan?
ollaanko peppusia toisillemme...?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kertoisitko oman kyläsi, niin päästään asiaan?
onko kylässäsi uimahallia vauvauintia varten.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
niinkö on hua hinissä on kansainvälinen lentokenttä downtownista muutama kilsa pohjoiseen, se on päivittäin käytössä jopa kansainvälisiä lentoja, lennetään... mutta pääosin kenttä on yksityiskäytössä, pattayalle ei ole tarvetta yksityiskentälle kun siellä pyörii pääosin porukat kelan tuella, kuten palstaa lukemalla on helppo huomata, siis google matkailua.
Kuopiossaki on lentokenttä jopa kentän ulkopuolella on ihka oikea lentokone, jonne nuivasta tehdän ex-kursioita, tuota lähemmäs niuan asukki ei sitten asemaa pääsekkään mutta näkeepä oikean lentokoneen, aamiaispöydässä on sitten hauska kertoa muille pattaya rakkaille että Tero on nähnyt lentokoneen.ainakaan yhtään lentoa ei löytynyt pohjois thaimaasta hua hiniin joten melko hiljaiselta vaikuttaa..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ainakaan yhtään lentoa ei löytynyt pohjois thaimaasta hua hiniin joten melko hiljaiselta vaikuttaa..
Voisitko tehdä oman aloituksen ongelmistasi, niin me muut yritämme auttaa sinua ja ratkaista elämäsi sujumaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voisitko tehdä oman aloituksen ongelmistasi, niin me muut yritämme auttaa sinua ja ratkaista elämäsi sujumaan.
kävisikö vauvauinti.?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kävisikö vauvauinti.?
Kyllä se varmaankin olisi hyvää terapiaa sinulle, mutta on muutamia ongelmia sinun osallasi.
Ensinnäkin vauvojen teko harvemmin maksukaatojen kanssa onnistuu vauvauintiin asti, vaikka Neiti onkin uunottanut itsellensä sellaisen.
Toisekseen on mukavampi harjoittaa kyseistä lajia thaimaassa kuin Kontulan uimahallissa.
Sinun osaltasi täytyy harkita muita toimenpiteitä.
- Anonyymi
Jos Thaimaan juntta lopettaisi keinotekoisen valuuttansa arvon ylhäällä pitämisen, olisivat maan ongelmat pian ratkaistu.
- Anonyymi
Lento emäntien on palveltava koko matkustamoa, pari Teroa vaatii toki kymmenen emon huomion nousussa,
Siis nousuhummelissa- Anonyymi
Lento emäntien (yhdyssana)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lento emäntien (yhdyssana)
Vauva uinnista kiinnostunut uima hyppäävän hammas lääkäri vaimon mies lento kapteeni on koko elämänsä työskennellyt lento kentällä tikka koskella insinööri majurina ja hävittäjä lentäjänä niin yhdys sanat ei vielä ihan taitu mutta vauva uinti kyllä kukka tarhassa mummon kanssa vuonna 2008.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vauva uinnista kiinnostunut uima hyppäävän hammas lääkäri vaimon mies lento kapteeni on koko elämänsä työskennellyt lento kentällä tikka koskella insinööri majurina ja hävittäjä lentäjänä niin yhdys sanat ei vielä ihan taitu mutta vauva uinti kyllä kukka tarhassa mummon kanssa vuonna 2008.
Chiang Main pohjoisen miehen kukka tarhassa kukat kastelee mummo mutta etelän miehen Hua Hinin kukka tarhassa kukat kastelee henkilö kunta ja toisinaan automaattinen kastelu järjestelmä jota hän ubuntulla ja tabletilla ohjailee viini lasi toisessa kädessä ja sikari suussa taitavasti antaen henkilö kunnalle vapaa päivän.
Hua Hinin karpaasi on myös suuri hyvän tekijä. Vie riisi säkkejä punaiselle ristille avustus päivinä ja kävi ostamassa pangkokista rihkamaa joita sitten hänen armollisesti työllistämänsä vajaa mielinen sitten kylillä myy turisteille ja tuoa voitto rahat sitten etelän miehelle ja on nykyään onnellinen mies kun on töi paikka etelän miehen konsertissa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Chiang Main pohjoisen miehen kukka tarhassa kukat kastelee mummo mutta etelän miehen Hua Hinin kukka tarhassa kukat kastelee henkilö kunta ja toisinaan automaattinen kastelu järjestelmä jota hän ubuntulla ja tabletilla ohjailee viini lasi toisessa kädessä ja sikari suussa taitavasti antaen henkilö kunnalle vapaa päivän.
Hua Hinin karpaasi on myös suuri hyvän tekijä. Vie riisi säkkejä punaiselle ristille avustus päivinä ja kävi ostamassa pangkokista rihkamaa joita sitten hänen armollisesti työllistämänsä vajaa mielinen sitten kylillä myy turisteille ja tuoa voitto rahat sitten etelän miehelle ja on nykyään onnellinen mies kun on töi paikka etelän miehen konsertissa.Onkohan Hua Hinin miehen V12 Rolls Roycessa jo ubuntu asennettuna jotta voi käyttää wifiä sitten kun siellä Hin Lek Fain kukkuloilla kurvailee menemään riisipussi peräkontissa?
Pohjoisen miehen V12 Mersun venttiilit on varmaankin jo säädetty kesän rientoja silmälläpitäen ja öljyt vaihdettu. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onkohan Hua Hinin miehen V12 Rolls Roycessa jo ubuntu asennettuna jotta voi käyttää wifiä sitten kun siellä Hin Lek Fain kukkuloilla kurvailee menemään riisipussi peräkontissa?
Pohjoisen miehen V12 Mersun venttiilit on varmaankin jo säädetty kesän rientoja silmälläpitäen ja öljyt vaihdettu.Kaikkea se aivopesu aiheuttaakin pikkusielun elämään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onkohan Hua Hinin miehen V12 Rolls Roycessa jo ubuntu asennettuna jotta voi käyttää wifiä sitten kun siellä Hin Lek Fain kukkuloilla kurvailee menemään riisipussi peräkontissa?
Pohjoisen miehen V12 Mersun venttiilit on varmaankin jo säädetty kesän rientoja silmälläpitäen ja öljyt vaihdettu.Oi voi Rollssi vaatii ns. massia, ubuntu osaamista sinulla ei ole niitä kumpaakaan, ja vielä päälle persu, eikun virus, ja sitten vielä kuopio, on siinä petterillä ilman ihokosketusta jopa vuosia, kestämistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oi voi Rollssi vaatii ns. massia, ubuntu osaamista sinulla ei ole niitä kumpaakaan, ja vielä päälle persu, eikun virus, ja sitten vielä kuopio, on siinä petterillä ilman ihokosketusta jopa vuosia, kestämistä.
Mielikuvitus-Rollssin hommasit tunti sen jälkeen suomikaksnelosella kun olit käynyt Bangkokissa mielikuvitusmatkalla mielikuvitus-autonäyttelyssä.
Samaan tapaan kaikki muukin "omaisuutesi" on hankittu. Kyselit täällä Pattayan palstalla millaista olisi muuttaa Espanjaan ja hops, tunnin päästä jo seisoskelit Espanjassa laiturilla etsimässä laituripaikkaa uudelle jahdillesi.
Köyhän miehen huvitus on vilkas mielikuvitus ja vahva lääkitys. Älä ota viinan kanssa niitä lääkärin määräämiä pillereitä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mielikuvitus-Rollssin hommasit tunti sen jälkeen suomikaksnelosella kun olit käynyt Bangkokissa mielikuvitusmatkalla mielikuvitus-autonäyttelyssä.
Samaan tapaan kaikki muukin "omaisuutesi" on hankittu. Kyselit täällä Pattayan palstalla millaista olisi muuttaa Espanjaan ja hops, tunnin päästä jo seisoskelit Espanjassa laiturilla etsimässä laituripaikkaa uudelle jahdillesi.
Köyhän miehen huvitus on vilkas mielikuvitus ja vahva lääkitys. Älä ota viinan kanssa niitä lääkärin määräämiä pillereitä.Niinkö otan nyt yhden konjakin tuolleen illan ratoksi, olin joko vuonna 17 tai 18 bangkokin autonäyttelyssä yhden kaverin kanssa joka asuu hua hinissä, samalla reissulla käytiin katsomassa bangkokin vaihtoautoaluetta, se on valtava varmaan 100.000 käytettyä pirssiä, siellä oli monta rollsia kymmenittäin, eripuolella vaihtoautoaluetta, yksi oli aika hyvä kuntoisen näköinen joten otin siitä kuvia ja myyjän käyntikortin, soitin parin viikonpäästä tuolle myyjälle paljonko pyytää siitä, se oli halpa, ei minua kauheasti auto sinänsä kiinnostanut vaan ne tekniset ratkaisut joita luxus autoissa käytetään, se kiinnostaa... enemmänkin, ja millä voidaan perustella niiden hintataso, siis mikä siellä maksaa, sen halusin tiedää... autontekniikka on ollut tuohon aikaan jo hyvin vanhahtavaa, ja iso ruokaista, ilmeisesti se ei ole ollut ongelma varakkaille linnanherroille britaniassa... vaikka auto kulkisi 100 kilsaa 100 litralla, meillä oli intissä muutama venäläisvalmisteinen auto jossa oli sama ongelmia.
En ole oikein löytänyt syytä miksi rollssi on niin kallis kuin on, mutta syynä voi olla ainoastaan statusarvo, muuten bangkokissa näkee monta rollsia joka päivä jos viitsii vähän aikaa maleksia nanalla jossain suurella sukhumvitin risteyksessä.
Tänään nautin pienen lasillisen Rotell, hassua minulla oli joskus samanniminen viihde-elekroniikkalaitteisto, brandya X.O ostin sen pari viikoa sitten Big C olisko maksanut 600 paateroa, 0.7 pullo siitä on vielä puolet jäljellä.
Ole vähän varovaisempi niiden sinun reseptilääkeiden kanssa, tosiaan ne ei sovi keppanan kanssa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinkö otan nyt yhden konjakin tuolleen illan ratoksi, olin joko vuonna 17 tai 18 bangkokin autonäyttelyssä yhden kaverin kanssa joka asuu hua hinissä, samalla reissulla käytiin katsomassa bangkokin vaihtoautoaluetta, se on valtava varmaan 100.000 käytettyä pirssiä, siellä oli monta rollsia kymmenittäin, eripuolella vaihtoautoaluetta, yksi oli aika hyvä kuntoisen näköinen joten otin siitä kuvia ja myyjän käyntikortin, soitin parin viikonpäästä tuolle myyjälle paljonko pyytää siitä, se oli halpa, ei minua kauheasti auto sinänsä kiinnostanut vaan ne tekniset ratkaisut joita luxus autoissa käytetään, se kiinnostaa... enemmänkin, ja millä voidaan perustella niiden hintataso, siis mikä siellä maksaa, sen halusin tiedää... autontekniikka on ollut tuohon aikaan jo hyvin vanhahtavaa, ja iso ruokaista, ilmeisesti se ei ole ollut ongelma varakkaille linnanherroille britaniassa... vaikka auto kulkisi 100 kilsaa 100 litralla, meillä oli intissä muutama venäläisvalmisteinen auto jossa oli sama ongelmia.
En ole oikein löytänyt syytä miksi rollssi on niin kallis kuin on, mutta syynä voi olla ainoastaan statusarvo, muuten bangkokissa näkee monta rollsia joka päivä jos viitsii vähän aikaa maleksia nanalla jossain suurella sukhumvitin risteyksessä.
Tänään nautin pienen lasillisen Rotell, hassua minulla oli joskus samanniminen viihde-elekroniikkalaitteisto, brandya X.O ostin sen pari viikoa sitten Big C olisko maksanut 600 paateroa, 0.7 pullo siitä on vielä puolet jäljellä.
Ole vähän varovaisempi niiden sinun reseptilääkeiden kanssa, tosiaan ne ei sovi keppanan kanssa.Enkä muuten umpitollo ole ollut espanjassa ainakaan 30 vuoteen joskus 80 luvulla kävin kanarialla, en edes muista tarkkaa milloin, mutta yhden asian palstalla on selviä, hullu mielenterveyskuntoutuja näkee kaksi yhtenä, kun juoppo yhden kahtena... joten sinun diagnoosisi on sinänsä varsin selvä, ja 100% varma.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinkö otan nyt yhden konjakin tuolleen illan ratoksi, olin joko vuonna 17 tai 18 bangkokin autonäyttelyssä yhden kaverin kanssa joka asuu hua hinissä, samalla reissulla käytiin katsomassa bangkokin vaihtoautoaluetta, se on valtava varmaan 100.000 käytettyä pirssiä, siellä oli monta rollsia kymmenittäin, eripuolella vaihtoautoaluetta, yksi oli aika hyvä kuntoisen näköinen joten otin siitä kuvia ja myyjän käyntikortin, soitin parin viikonpäästä tuolle myyjälle paljonko pyytää siitä, se oli halpa, ei minua kauheasti auto sinänsä kiinnostanut vaan ne tekniset ratkaisut joita luxus autoissa käytetään, se kiinnostaa... enemmänkin, ja millä voidaan perustella niiden hintataso, siis mikä siellä maksaa, sen halusin tiedää... autontekniikka on ollut tuohon aikaan jo hyvin vanhahtavaa, ja iso ruokaista, ilmeisesti se ei ole ollut ongelma varakkaille linnanherroille britaniassa... vaikka auto kulkisi 100 kilsaa 100 litralla, meillä oli intissä muutama venäläisvalmisteinen auto jossa oli sama ongelmia.
Ole vähän varovaisempi niiden sinun reseptilääkeiden kanssa, tosiaan ne ei sovi keppanan kanssa.Sittenhän sinulle ei tuota ongelmaa ottaa valokuvaa Rollssistasi vaikkapa päivän lehden tai kuitin, tai paperilappusen kanssa Hua Hinin maisemissa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sittenhän sinulle ei tuota ongelmaa ottaa valokuvaa Rollssistasi vaikkapa päivän lehden tai kuitin, tai paperilappusen kanssa Hua Hinin maisemissa?
Jostain syystä saattaa kuva jäädä ottamatta... ehkäpä kamera rikki.:)
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 823193
- 922905
- 532162
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201605Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..61379- 151369
- 191354
Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131321Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein141317Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin351285