Pervoja löytyy

Anonyymi

Vaimolla on aika isot tissit, se myönettäkööt ja lihaisa perse ja lantiossakin leveyttä sopivasti. Takapiha vaikka suojaisa onkin on myöskin pyrätien lähellä. Vaimolla on kesäisin tapana otaa arskaa, siinä on selainen puinen ritilä näkösuojana mutta ei kokonaan. No viime kesänä vaimo siinä pienessä uima asussa makoili otti aurinkoo sit kuuli jotakin kiroilua, nousi ja huomasiu et joku mies kyttää siinä pyörätiellä ja joku nainen tuli viereen ja sanaili et senkin pervo ja yhdessä lähtivät pois. Muija huomas saman miehen joitakin kertoja ja päätti kettuilla, kun taas näki sanoi et tuu nyt tänne niin ei tarvii salassa kytätä, sen jälkeen ei vaimo ole miestä nähnyt kyttäämässä. Tuli mieleen edellinen asiunpaikka, sielläkin oli mies vastapäisessä talossa joka mieluusti kyttäsi sisällä tai pihalla poltellen tapakkaa muijaani kun oli vaihtamassa verhoja ja pesemässä ikkunoita, vaimolla kun ei ole tepana pitää tisuliivejä kotona joskus pelkkä toppi päällä ja vois sanoo et peittää vähemmän mitä näkyy. Kaikkinensa vaimoa noi kyttäävät miehet huvitaa ja mitäs sitä peitellä jos jotakin isoa on. Vaimo kun oli nuorempana kova tanssimaan ja kävi myös ilman mua sanoii et taas joku "jaakko" olis halunnut koitaa niitä, ootte te miehet tissit on kuin hunaja mehiläisille vaimon sanoin. Ja kuten vielä totesi ne tissien himoitsijat on usein parisuhteessa.

22

643

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Vaimos onkin ainoa nainen jolla on tissit! 😂 ole ylpeä kun kelpaa 🤦‍♂️

      • Anonyymi

        Kukas niitä rusinoita viittii katella tai roiskeläppiä, kunnon hinkit vaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kukas niitä rusinoita viittii katella tai roiskeläppiä, kunnon hinkit vaan.

        No täytyy sitten varmaan terhakkatissisenä (kiinteät ja pienet) jättäytyä sinkuksi. ☝🏼


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No täytyy sitten varmaan terhakkatissisenä (kiinteät ja pienet) jättäytyä sinkuksi. ☝🏼

        Älä suotta sen takia, terhakat ja pienet paljon paremmat kuin utareet!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä suotta sen takia, terhakat ja pienet paljon paremmat kuin utareet!

        Kunnes imetät. Sen jälkeen ne on pienet rumat patalaput. Isot vaan paranoo imetyksen jälkeen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kunnes imetät. Sen jälkeen ne on pienet rumat patalaput. Isot vaan paranoo imetyksen jälkeen.

        Et oo vissiin tissejä pahemmin nähny ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kunnes imetät. Sen jälkeen ne on pienet rumat patalaput. Isot vaan paranoo imetyksen jälkeen.

        Ei muijani rinnat ainakaan pienentyneet juurikaan imetyksen loputtua, kyllä niistä sai senkin jälkeen hyvän otteen ei ainakaan kouriin mahtuneet.


    • Anonyymi

      Luulisi niillä parisuhteessa olevilla miehillä olevan tissit nähtävillä ihan kotonakin?
      Toisaalta eihän se oo uskottomuutta jos joku vieras näkee vaimon tissit paljaana.

      • Anonyymi

        On kyllä aikamoista touhua 😂😂 mua hävettäis jos kun mies kyttäis jonkun vanjant akan utareita salaa. 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On kyllä aikamoista touhua 😂😂 mua hävettäis jos kun mies kyttäis jonkun vanjant akan utareita salaa. 😂

        Korjaan siis vanhan akan** typo


      • Anonyymi

        Mutta välttämättä kaikki naiset ei tykkää jos se oma mies kyttää vieraan naisen rintoja, joillekin sekin jo uskottomuutta, nykymaailmassa.


    • Anonyymi

      Jos miehen kiinnostus alastomaan naiseen määritellään seksuaaliseksi pervoudeksi, niin mikä tässä maailmassa enää on tervettä?

      • Anonyymi

        Tommonen pervo kyttäys on kyllä hyvin noloa. Vielä jää kiinni. Taitaa vaimo vain tykätä muiden huomiosta.


      • Anonyymi

        Niimpä, mun muijani kerran tönäisi mua kylkeen kun istuttiin bussissa ja sattui siihen vastapäätä tulee nainen jolla oli hyvinkin lyhyt hame, katse mulla siirtui naisen reisien väliin, kun päästiin ulos muija sanoi sä oot pervo.


      • Anonyymi

        Nykyään on tervettä, kun Ylen aamussa miestoimittaja kutsui tänään vieraakseen alaikäisen homopojan.


    • Anonyymi

      Niin. No parempi kai vain on olla yksin. Taidan erota miehestäni ja jatkaa sinkkuna. Minulla kun on vain käteensopivat. Kovin seksihalukas olen kyllä. Kumminkin seki vaan kyttää salaa muita. Antaa sitte olla.

    • Anonyymi

      Monien naisten pää on seonnut me too aikana, kaikki se mikä ennen oli normaalia on nyt SEKSUUAALISTA AHDISTELUA./PERVOUTTA Mun nuoruudessa naiset jopa toivoi että miehet käy hyväilee tai kattelee jollei mitään tapahtunut naiset ihmetteli onks joku vikana kunnei kelpaa. Vieraita kattelen välillä minäkin ja vaimo ei siitä hyvää tykkaa, aina olen tykännyt isorintaisista naisista ja kuulen yhden sanan jälkikäteen, pervo.

      • Anonyymi

        Todellakaan ole kuuna kullan valkeana toivoneet jonkun pervon hyväilyjä.


    • Anonyymi

      Hunaja on mehiläisten ravintoa, jota ne valmistavat medestä oksentamalla.

      • Anonyymi

        Toiset tykkää pinistä ja terhakoista, toiset isoista lolloista, tuskn kukaan haluu nähdä patapappuja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toiset tykkää pinistä ja terhakoista, toiset isoista lolloista, tuskn kukaan haluu nähdä patapappuja.

        Omalla vaimolla ei ole isoja tissejä. Hänellä on kapea vyötärö, leveä lantio ja todella pyöreä perse. Se on oikea miesmagneetti. Päät kääntyy ja tilaisuuden tullen kädet hakeutuu pyöreälle perseelle. Tanssilattialla se tapahtuu hetkessä. Vaimo ei pane tuijotuksia pahakseen. Koskettelun joskus. Minua ukkojen kiimainen käytös huvittaa ja joskus kiihottaa. Oma vaimo tuntuisi kelpaavan muillekin.


    • Anonyymi

      Salavuoteus rehottaa, hirvittää nuo siilin kokoiset s.tiaiset.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      450
      4859
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      15
      1732
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      94
      1478
    4. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      53
      1359
    5. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      23
      1337
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      53
      1228
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1075
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      1010
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      57
      895
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      61
      879
    Aihe