Niin onko mielenkiintoinen palsta? Montako tuntia päivässä palstailet?
Mielenkiintoinen palsta
41
<50
Vastaukset
Ajattelin nyt lopettaa taas 3-4 tunniksi. :)
Minusta tämä ei ole niin mielenkiintoinen palsta, Sinkut-palsta, mutta jostain syystä täällä tulee vietettyä 2-3 tuntia silloin tällöin. Joskus tulee oltu poissa viikko ja joskus enemmänkin. Mielenkiintoisia henkilöitä täällä kylläkin riittää - Jan1, Disse, Elisakettu, Lillis2020... - jos heitä ei olisi niin ei tämä niin mielenkiintoinen olisi.
- Anonyymi
FAlTH.HOPE.LOVE kirjoitti:
Minusta tämä ei ole niin mielenkiintoinen palsta, Sinkut-palsta, mutta jostain syystä täällä tulee vietettyä 2-3 tuntia silloin tällöin. Joskus tulee oltu poissa viikko ja joskus enemmänkin. Mielenkiintoisia henkilöitä täällä kylläkin riittää - Jan1, Disse, Elisakettu, Lillis2020... - jos heitä ei olisi niin ei tämä niin mielenkiintoinen olisi.
Palstaileeko Seppokin? Käytyään ostamassa teille suklaata palautuspulloilla (Coca-Cola)?
- Anonyymi
Oho, taitaa olla vuoden pisin tauko :O
Anonyymi kirjoitti:
Palstaileeko Seppokin? Käytyään ostamassa teille suklaata palautuspulloilla (Coca-Cola)?
Kuka ihmeen Seppo? Jos tarkoitat sitä saman talon asukaskaveria niin hän on käymässä Etelä-Suomessa vanhempiensa luona. Itse ostin suklaat tänään. Lauantaina tulee toinen kaveri käymään luonaan ja maksaa samalla hänelle myymäni tietokoneen. Se saman talon kaveri noudattaa koronarajoituksia ja ei ole käynyt luonani yli kahteen kuukauteen.
Anonyymi kirjoitti:
Oho, taitaa olla vuoden pisin tauko :O
Vuoden pisin tauko on vuorokausi tai kaksi. Jos tätä vuotta mietitään. :)
Jassoo. Lillis on päässyt mukaan, hyvä. :)
Jan1 kirjoitti:
Jassoo. Lillis on päässyt mukaan, hyvä. :)
No, otin Lilliksen mukaan, vaikka ei tuo ole pariinpäivään minulle vastaillut. Liekkö säikähtänyt tuo Lillis2020. Sinä olet nyt Dissen, Lilliksen, elisaketun kanssa suosikkejani täällä. Muuten kohta menen saunaan ja en ole hetkeen täällä kirjoittelemassa.
No, otin Lilliksen mukaan, vaikka ei tuo ole pariinpäivään minulle vastaillut. Liekkö säikähtänyt tuo Lillis2020. Sinä olet nyt Dissen, Lilliksen, elisaketun kanssa suosikkejani täällä. Muuten kohta menen saunaan ja en ole hetkeen täällä kirjoittelemassa.
Lillis ja elisakettu eivät niin ahkerasti palstaile, kun minä ja Disse. Otahan kunnon löylyt. :)
Jan1 kirjoitti:
Lillis ja elisakettu eivät niin ahkerasti palstaile, kun minä ja Disse. Otahan kunnon löylyt. :)
Jan1: "Lillis ja elisakettu eivät niin ahkerasti palstaile, kun minä ja Disse. Otahan kunnon löylyt. :)"
Otin kunnon löylyt - vähän poltti vesihöyry - ja oli kuuma. Elisaketun suhteen olen huomannut, että hän ei ole täällä säännöllisesti. Lillis on minulle tämän viikon tuttavuus. Taisi aloittaa kirjoittelun täällä maaliskuussa tänä vuonna silloin, kun itse kirjoittelin vähemmän.FAlTH.HOPE.LOVE kirjoitti:
Jan1: "Lillis ja elisakettu eivät niin ahkerasti palstaile, kun minä ja Disse. Otahan kunnon löylyt. :)"
Otin kunnon löylyt - vähän poltti vesihöyry - ja oli kuuma. Elisaketun suhteen olen huomannut, että hän ei ole täällä säännöllisesti. Lillis on minulle tämän viikon tuttavuus. Taisi aloittaa kirjoittelun täällä maaliskuussa tänä vuonna silloin, kun itse kirjoittelin vähemmän.Jep. Oliko tämän Alian sukunimessä D?
Kiva, aina kun nuo flikat ilmestyy palstalle. Piristää kummasti. 😃 👍Jan1 kirjoitti:
Jep. Oliko tämän Alian sukunimessä D?
Kiva, aina kun nuo flikat ilmestyy palstalle. Piristää kummasti. 😃 👍Jan1: "Jep. Oliko tämän Alian sukunimessä D?"
Joo, Dannenberg, Alia, Setan ensimmäinen varapuheenjohtaja. Julkisuuden henkilö. Tehty juttuja Hesariin ja muistaakseni Karjalaiseen. Vasemmistoliiton politiikko. Sukunimestä en ole varma - onko oikein kirjoitettu? Alia asuu Joensuussa samassa kaupunginosassa kuin minä.
"Kiva, aina kun nuo flikat ilmestyy palstalle. Piristää kummasti. 😃 👍"
Olen samaa mieltä. Molemmat ovat raikas tuulahdus täällä.FAlTH.HOPE.LOVE kirjoitti:
Jan1: "Jep. Oliko tämän Alian sukunimessä D?"
Joo, Dannenberg, Alia, Setan ensimmäinen varapuheenjohtaja. Julkisuuden henkilö. Tehty juttuja Hesariin ja muistaakseni Karjalaiseen. Vasemmistoliiton politiikko. Sukunimestä en ole varma - onko oikein kirjoitettu? Alia asuu Joensuussa samassa kaupunginosassa kuin minä.
"Kiva, aina kun nuo flikat ilmestyy palstalle. Piristää kummasti. 😃 👍"
Olen samaa mieltä. Molemmat ovat raikas tuulahdus täällä.No samaa Aliaa sitten mietin. Joo. 😊
On kyllä. 💖Jan1 kirjoitti:
No samaa Aliaa sitten mietin. Joo. 😊
On kyllä. 💖Hyvää illan jatkoa. Itse aloitan katsomaan Netflixiä, sillä se on tänään viimeistä kertaa näkyvissä. Huomenna ei enää näy. Tai ilmeisesti otan sen lauantaina uudelleen näkyviin, mutta jotenkin ahnehtii sitä, kun on tavallaan viimeistä iltaa. Nyt katson sitä tarkkaan, että kannattaako ottaa uudelleen näkyviin eli onko se maksamisen arvoista. Onko sinulla Netflix?
Hyvää iltaa ja yötä sekä ehkä hyvää viikonloppua!FAlTH.HOPE.LOVE kirjoitti:
Hei,
Olenko jättänyt vastaamatta johonkin? Pahoitteluni. Olen kyllä yrittänyt vastata jokaiselle, mutta on tietty voinut käydä jokin erehdyskin, täysin tahaton, jos niin on päässyt käymään. En ole tosiaan tällä viikolla kuin piipahdellut hyvin täällä. Minulla on lomaviikko ja paljon ohjelmaa, plus että eräs sukulainen on erittäin huonossa kunnossa sairaalassa ja on tullut vietettyä aikaa siellä.
En suinkaan ole säikähtänyt mitään. Kaikkein vähiten sinua :), olethan ollut pelkästään mukavaa keskusteluseuraa.
Mukavaa illanjatkoa, olen lyhyen hetken täällä, ja saatan poiketa taas huomenna. Lyhyesti tosin.Lillis2020 kirjoitti:
Hei,
Olenko jättänyt vastaamatta johonkin? Pahoitteluni. Olen kyllä yrittänyt vastata jokaiselle, mutta on tietty voinut käydä jokin erehdyskin, täysin tahaton, jos niin on päässyt käymään. En ole tosiaan tällä viikolla kuin piipahdellut hyvin täällä. Minulla on lomaviikko ja paljon ohjelmaa, plus että eräs sukulainen on erittäin huonossa kunnossa sairaalassa ja on tullut vietettyä aikaa siellä.
En suinkaan ole säikähtänyt mitään. Kaikkein vähiten sinua :), olethan ollut pelkästään mukavaa keskusteluseuraa.
Mukavaa illanjatkoa, olen lyhyen hetken täällä, ja saatan poiketa taas huomenna. Lyhyesti tosin.Kiitoksia vastauksestasi. Yhteen juttuun et vastannut, johon odotin vastausta, mutta nyt se on jo vanha juttu. Törmätään joku toinen päivä. Itsekin saadan olla viikkoja täältä poissa.
Tässä on se kopiona, johon odotin sinulta vastausta - vaikka lähinnä totesin asioita - ja en juuri kysynyt sinulta mitään:
"FAlTH.HOPE.LOVE
19.05.2020 11:27
Lillis2020: "Kiitos paljon kehuista. Tuntuu hienolta saada sellaista palautetta. Suomen kielen kävin oikein tenttimässä. Suoritin sen ylimmän kielikokeen. Ei sinänsä ollut pakko, mutta halusin. Sellainen konkreettinen apu siitä on kyllä ollut, että syrjintä on vähentynyt huomattavasti sen myötä."
Itse suoritin yliopistossa virkamiesruotsin, mutta en saanut parasta arvosanaa vaan keskiverto arvosanan niin kuin ylioppilaskirjoituksissa. En minulla suomikaan ole kuin magna cum claude lukiossa. Hienoa tosissaan se, että osaat loistavasti kolmea kieltä. Mistä opit puhumaan englantia niin sujuvasti? Itse olen tavannut yhden lukiolaisen, joka sanoi olevansa kolmikielinen: suomi, venäjä ja englanti. Hänellä kotikieli oli venäjä ja koulua hän oli käynyt suomeksi ja englanniksi. Lisäksi olen tavannut kauppakorkeakoulun opiskelijan, joka oli kirjoittanut seitsemän laudaturia, joista neljä oli eri kieliä.
Kivaa, kun olet täällä kirjoittelemassa. Itse olen välillä päiviä ja viikkoja poissa täältä, mutta silloin tällöin vierailen täällä palstalla. Sukukirja minulla on ruotsiksi ja niinpä minä luin sieltä, että ruotsinkielinen isoisoisoisä tuli tapaamaan poikaansa, joka osin työskenteli yhden yrityksen johtoportaassa. Ilmoitti yrityksen portilla, että "minä tuli tappama poika". Sukukirja sanoo ruotsiksi, että ruotsia ja saksaa hän osasi, mutta ei juuri suomea. Tämä isoisoisoisä muutti 1890-luvulla sukunimeni suomenkieliseksi, vaikka suomea ei itse oikeasti osannut.FAlTH.HOPE.LOVE kirjoitti:
Kiitoksia vastauksestasi. Yhteen juttuun et vastannut, johon odotin vastausta, mutta nyt se on jo vanha juttu. Törmätään joku toinen päivä. Itsekin saadan olla viikkoja täältä poissa.
Tässä on se kopiona, johon odotin sinulta vastausta - vaikka lähinnä totesin asioita - ja en juuri kysynyt sinulta mitään:
"FAlTH.HOPE.LOVE
19.05.2020 11:27
Lillis2020: "Kiitos paljon kehuista. Tuntuu hienolta saada sellaista palautetta. Suomen kielen kävin oikein tenttimässä. Suoritin sen ylimmän kielikokeen. Ei sinänsä ollut pakko, mutta halusin. Sellainen konkreettinen apu siitä on kyllä ollut, että syrjintä on vähentynyt huomattavasti sen myötä."
Itse suoritin yliopistossa virkamiesruotsin, mutta en saanut parasta arvosanaa vaan keskiverto arvosanan niin kuin ylioppilaskirjoituksissa. En minulla suomikaan ole kuin magna cum claude lukiossa. Hienoa tosissaan se, että osaat loistavasti kolmea kieltä. Mistä opit puhumaan englantia niin sujuvasti? Itse olen tavannut yhden lukiolaisen, joka sanoi olevansa kolmikielinen: suomi, venäjä ja englanti. Hänellä kotikieli oli venäjä ja koulua hän oli käynyt suomeksi ja englanniksi. Lisäksi olen tavannut kauppakorkeakoulun opiskelijan, joka oli kirjoittanut seitsemän laudaturia, joista neljä oli eri kieliä.
Kivaa, kun olet täällä kirjoittelemassa. Itse olen välillä päiviä ja viikkoja poissa täältä, mutta silloin tällöin vierailen täällä palstalla. Sukukirja minulla on ruotsiksi ja niinpä minä luin sieltä, että ruotsinkielinen isoisoisoisä tuli tapaamaan poikaansa, joka osin työskenteli yhden yrityksen johtoportaassa. Ilmoitti yrityksen portilla, että "minä tuli tappama poika". Sukukirja sanoo ruotsiksi, että ruotsia ja saksaa hän osasi, mutta ei juuri suomea. Tämä isoisoisoisä muutti 1890-luvulla sukunimeni suomenkieliseksi, vaikka suomea ei itse oikeasti osannut.Juu, kävin penkomassa sen ja vastasin äsken :)
Hyvää illan jatkoa. Itse aloitan katsomaan Netflixiä, sillä se on tänään viimeistä kertaa näkyvissä. Huomenna ei enää näy. Tai ilmeisesti otan sen lauantaina uudelleen näkyviin, mutta jotenkin ahnehtii sitä, kun on tavallaan viimeistä iltaa. Nyt katson sitä tarkkaan, että kannattaako ottaa uudelleen näkyviin eli onko se maksamisen arvoista. Onko sinulla Netflix?
Hyvää iltaa ja yötä sekä ehkä hyvää viikonloppua!Iltoja iltoja. Ei ole enää, oli hetken mutta jäi katselematta niin luovuttiin Netflixistä.
Jan1 kirjoitti:
Iltoja iltoja. Ei ole enää, oli hetken mutta jäi katselematta niin luovuttiin Netflixistä.
Netflixissä olisi paljon lastenpiirrettyjä sarjoja teidän perheen pienemmille - esimerkiksi "Masha ja karhu" suomeksi puhuttuna.
Hyvää iltaa ja yötä, sillä minä taidan lopetella tähän.FAlTH.HOPE.LOVE kirjoitti:
Netflixissä olisi paljon lastenpiirrettyjä sarjoja teidän perheen pienemmille - esimerkiksi "Masha ja karhu" suomeksi puhuttuna.
Hyvää iltaa ja yötä, sillä minä taidan lopetella tähän.Eipä ne muksut niitä katselleet. Mummulassa katselee kyllä, mutta hyvin heikosti kotona kiinnosti. Enemmänkin areenan valikoimasta.
Hyvät yöt. 💤Jan1 kirjoitti:
Eipä ne muksut niitä katselleet. Mummulassa katselee kyllä, mutta hyvin heikosti kotona kiinnosti. Enemmänkin areenan valikoimasta.
Hyvät yöt. 💤Hyvää yötä! Lauantai-iltana taidan tulla seuraavan kerran tänne! Törmätään! :)
Hyvää yötä! Lauantai-iltana taidan tulla seuraavan kerran tänne! Törmätään! :)
Mä olen lauantaina muissa puuhissa, en tiiä palstailenko lainkaan. Täytyy koluta autoa läpi, katsastukseen. Käsijarrun säätöä, pari polttimoa vaihtaa, taka jarrupalat vaihtaa ja siivota koko auto. On kun sikala. Ei tullut talvella siivottua, nyt on pakko pestäkin kunnolla.
Öitä.
- Anonyymi
15-18 tuntia menee keposesti. Jos on hyvät jutut, niin enemmänkin.
- Anonyymi
Hyvät jutut??
- Anonyymi
Lenkillekö lähdet ?
- Anonyymi
Toisinaan vilkaisen, ja totean: Yhtä tylsät jutut kuin ennenkin. Joskus harvoin on joku kiinnostava aihe.
No joskus on mielenkiintoista keskustelua, joskus ei. Mutta ikinä ei voi etukäteen tietää, milloin se mielenkiintoinen juttu tulee vastaan.
En ole laskenut keskimääräistä aikaa palstailuissa, joskus montakin tuntia päivässä, joskus ei mitään. Nykyään tulee vain selattua otsikot läpi ja sitten kommentointeja odotellen käy katsomassa inboxia. Että saattaa jäädä loppujen lopuksi vähäiseksikin palstalla käytettyyn aika.
Tänään on juuri oiva päivä öhnöttää vaan palstaillen. 😊Disse: "Tänään on juuri oiva päivä öhnöttää vaan palstaillen. 😊"
Mitä tarkoittaa öhnöttää? Ei kuulu minun sanavarastoon? Mitäs kuuluu?FAlTH.HOPE.LOVE kirjoitti:
Disse: "Tänään on juuri oiva päivä öhnöttää vaan palstaillen. 😊"
Mitä tarkoittaa öhnöttää? Ei kuulu minun sanavarastoon? Mitäs kuuluu?Öhnöttäminen on vaan löhöilyä. 😁
No mitäs tässä? Vähän heikko olo eilisestä saunottelusta, mutta hyvä mieli. Oli kivaa. 😊- Anonyymi
Disse kirjoitti:
Öhnöttäminen on vaan löhöilyä. 😁
No mitäs tässä? Vähän heikko olo eilisestä saunottelusta, mutta hyvä mieli. Oli kivaa. 😊No ei se heikko olo siitä saunottelusta ole.
Disse kirjoitti:
Öhnöttäminen on vaan löhöilyä. 😁
No mitäs tässä? Vähän heikko olo eilisestä saunottelusta, mutta hyvä mieli. Oli kivaa. 😊Disse: "Öhnöttäminen on vaan löhöilyä. 😁 No mitäs tässä? Vähän heikko olo eilisestä saunottelusta, mutta hyvä mieli. Oli kivaa. 😊"
No, minä harrastan sitä nyt, öhnöttämistä. Katselen televisiota ja surffaan täällä netissä. Jos saunominen on kivaa niin taidan laittaa kohta saunan kotonani lämpiämään. Jos sitten minullakin olisi kivaa?
Mitäs meinaat tehdä viikonloppuna? Itse katselen futista ja yksi kaveri on tulossa katsomaan sitä luokseni lauantaina.Anonyymi kirjoitti:
No ei se heikko olo siitä saunottelusta ole.
No itseasiassa voisi olla. Isä ja mun poika oli saanut lievän häkämyrkytyksen saunassa eilen, kyllä ne sai sen saunomisesta. 🙄
Disse: "Öhnöttäminen on vaan löhöilyä. 😁 No mitäs tässä? Vähän heikko olo eilisestä saunottelusta, mutta hyvä mieli. Oli kivaa. 😊"
No, minä harrastan sitä nyt, öhnöttämistä. Katselen televisiota ja surffaan täällä netissä. Jos saunominen on kivaa niin taidan laittaa kohta saunan kotonani lämpiämään. Jos sitten minullakin olisi kivaa?
Mitäs meinaat tehdä viikonloppuna? Itse katselen futista ja yksi kaveri on tulossa katsomaan sitä luokseni lauantaina.Mä olen töissä viikonlopun. Ja itseasiassa huomenna käyn tekee ylitöinä muutaman tunnin...
Mulla on telkkari tuossa keskellä olkkaria, niin melkein on vaan surffattava netissä, jos meinaa viihdytellä itseään. Ei jaksa isompia panostaa. Ihan hyvä välillä vaan ”öhnöttää”. 😊Disse kirjoitti:
Mä olen töissä viikonlopun. Ja itseasiassa huomenna käyn tekee ylitöinä muutaman tunnin...
Mulla on telkkari tuossa keskellä olkkaria, niin melkein on vaan surffattava netissä, jos meinaa viihdytellä itseään. Ei jaksa isompia panostaa. Ihan hyvä välillä vaan ”öhnöttää”. 😊No, hyvää öhnöttämistä siellä. :) Itse menen 20 minuutin päästä omaan saunaan. Kerrostalon sähkösauna, joka lämpenee melko nopeasti. Törmätään joskus myöhemmin! Hyvää työviikonloppua myös! :)
No, hyvää öhnöttämistä siellä. :) Itse menen 20 minuutin päästä omaan saunaan. Kerrostalon sähkösauna, joka lämpenee melko nopeasti. Törmätään joskus myöhemmin! Hyvää työviikonloppua myös! :)
Tattis ja hyvät saunomiset. 😊👌
Palstailen satunnaisesti, noin 3-4 tuntia kerrallaaan. Harvoin jaksan ihan koko päivää palstailla. Valitettavasti velvollisuudet haittaavat hauskanpitoa.
On mielenkiintoinen palsta, ei ole tullut kellotettu aikaa saati katsottua käykö päivittäin. Melko säännöllisesti tulee selattua läpi, välillä tekee muutakin kuin tuijottaa ruutua, toisinaan tosin on liian monta ruutua kerralla ettei silmät riitä jokaiseen.
- Anonyymi
Kyl monet palstalaiset on täällä aamusta iltaan.
Ei
Postaan Timo Similän ja Donna Donatellon sessiot ennen seiskaa, ja lopun ajan vedän ihan randomisti - eli pinssi tuonne ja toinen tänne.
(hirn)Palstalla joskus havaittavissa huumorintajun puutetta ja tosikkomaisuutta. Joistakin viesteistä näkee, että ne on kirjoitettu hampaat irvessä.
- Anonyymi
Viikonloppu menee teillä palstaillessa. Eihän teillä ole sosiaalista elämää ettekä tapaile ihmisiä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2592884Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse1052398Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä121980- 731483
Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki851434Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.181330TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161148Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään901120Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos431014- 71983