Horjuu koska ette saa seksiä ettekä läheisyyttä?
Monellako teistä mielenterveys
39
73
Vastaukset
- Anonyymi
Veikkaan että kaikilla.
Mikä terveys?
Jascal kirjoitti:
Ei löytynyt imuri hymiötä. 😋 https://www.miele.fi/c/poelynimurien-tuotevalikoima-1783.htm
Hyvä merkki. 😛👍
Jan1 kirjoitti:
Hyvä merkki. 😛👍
Itsellä ei enää ole Mieleä, joten sillä Mielellä ei ole enää terveyttäkään. 😂 Ootko ilman lupaa laittanut emäntäsi kuvan profiiliin? 😋
Jascal kirjoitti:
Itsellä ei enää ole Mieleä, joten sillä Mielellä ei ole enää terveyttäkään. 😂 Ootko ilman lupaa laittanut emäntäsi kuvan profiiliin? 😋
Ihan oli ittestä kuva. Niin kun on nytkin. Mieli meni, mieletön juttu. 😁
Jan1 kirjoitti:
Ihan oli ittestä kuva. Niin kun on nytkin. Mieli meni, mieletön juttu. 😁
Siinä oli sitten kaanis kolli. 🐱
- Anonyymi
Jascal kirjoitti:
Siinä oli sitten kaanis kolli. 🐱
Anna sen wuppiksen hännän olla rauhassa. Herää vielä, eikä tiedä mitä on syönyt. Ku ei pysy laskuissa nukkuuko, vai onko dieetillä.
Anonyymi kirjoitti:
Anna sen wuppiksen hännän olla rauhassa. Herää vielä, eikä tiedä mitä on syönyt. Ku ei pysy laskuissa nukkuuko, vai onko dieetillä.
Wuppiksen? Yritän olla herättämättä.
Jan1 kirjoitti:
Oli? Miten niin oli? On.
Vilkasin ja suljin, en jättänyt profiilia auki. Eilinen oli eilen. 😜 (kommentointi tuli tänään kun olin jo kauan ennen 22.22 nukkumassa.)
Jascal kirjoitti:
Vilkasin ja suljin, en jättänyt profiilia auki. Eilinen oli eilen. 😜 (kommentointi tuli tänään kun olin jo kauan ennen 22.22 nukkumassa.)
Ihan sun kiusaksi vaihdon taas kuvan. :D
Jan1 kirjoitti:
Arvasin, puhetta vaan. :)
Mitä arvasit? Etten pilaa monen satasen laitetta nuolemalla sitä? 😋
Mieti jos on hiukan korvaa tai nenää kutittanut. 👂👈👃👆👅Jascal kirjoitti:
Mitä arvasit? Etten pilaa monen satasen laitetta nuolemalla sitä? 😋
Mieti jos on hiukan korvaa tai nenää kutittanut. 👂👈👃👆👅Hmph. 😷
- Anonyymi
_o/
- Anonyymi
No ei horju! Paremmin kuin hyvin omasta tahdosta viihdyn näin, toki asia on varmaan eri sitten tässä, koska molempia saisin, jos haluaisin
- Anonyymi
Horjuu jo niin pahasti että voit laskea minut vaikka kahtena. Tekisi mieli ryypätä joka ilta yksinäisyyteensä mutta pakko joskus yrittää hillitä. On tämä maailma vaan epäreilu paikka - jos olisi syntynyt naiseksi tai vähän erilaiseksi mieheksi niin ei olisi tällaista tuskaa. Juuri se epäreiluus saa kaiken tuntumaan entistäkin pahemmalta.
- Anonyymi
Ei tuollaista voi tunnustaa, muuten ihmiset pitää friikkinä.
- Anonyymi
Kyllä mies sekoaa jos ei saa
- Anonyymi
Rakkauselämä kaikilla sektoreilla parani avioeron myötä.
Toipuminen kestää aikansa.
Mutta minulla on Itämainen lääke, jolla on kaikkeen parantava vaikutus.
Elän elämäni parasta aikaa - Anonyymi
Minä luulen että se on miehille vaikeampi tilanne ja myös nuoremmille ihmisille. Minä en koe mitään ongelmaa siinä vaikka en saisi noita asioita enää koskaan.
- Anonyymi
Itselläni ei ainakaan. Mutta saankin usein ja hyvää seksiä
- Anonyymi
Et saa.
- Anonyymi
Kurja on maailma, jossa kylmyys lasketaan vahvuudeksi.
Toivonkin etten koskaan lakkaa välittämästä tai rakastamasta. - Anonyymi
Huoriin voi mennä mutta se onkin itsetuntoa laskeva teko kun joutuu maksamaan. Suomessa on niin paljon paljon rumia miehiä että oksettaa mut se vaan on niin että naiset on nirsoja eikä ne halua tutustua rumaan mieheen.
- Anonyymi
kyllä ruma mies pillua saa jos osaa käyttäytyä.
kaikki naiset ei pidä hintahtavista "beibifaseista." - Anonyymi
Onks sulla paiseita?
- Anonyymi
Päivän sinkuin kyssäri.
- Anonyymi
Vaikeaa on olla yksinäinen kaupungissa, paitsi ehkä joku mielinvikainen yksinäinen Seattlessa.
Aina tulee ihmisiä vastaan joiden kanssa juttelee niitä ja näitä... Pidetään äänestys siitä kuka on palstan kreisein.
(hirn)- Anonyymi
tee avaus osallistun illalla
Anonyymi kirjoitti:
tee avaus osallistun illalla
Mjaa
Entäs jos joku äänestää sun puolesta ennen kuin ehdit itse äänestää?
(hirn)- Anonyymi
Se joka hirnuu kuin hevonen ja pärstäkin taitaa olla samanlainen aina toisia kiusaten eli SINÄ Funeau olet palstan rumin ja mielenvikaisin hahmo :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2592884Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse1052398Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä121980- 731483
Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki851434Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.181330TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161148Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään901120Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos431014- 71983