Ettekö osaa iskeä naisia?

Anonyymi

Niin ettekö osaa iskeä naisia kun olette ain vaan ollut sinkkuna?

20

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • silloinhan ei tulla erityisen hyvin juttuun jos pitää erikseen "iskeä"

• Eikös sinkkuna voi halutakin olla? Onko se poissuljettu vaihtoehto?

• Anonyymi

On siinä syynä myös naisten osaamattomuus miesten iskemisessä. Ja haluttomuus edes ryhtyä siihen koska he ovat niin ylimielisiä.

• Anonyymi

Olen 32vee mies enkä ole ikinä yrittänyt iskeä naista.

• Anonyymi

Naisia voi iskeä silloin kun ollaan juomassa viinaa yökerhossa tai bileissä.

Viinamies on aina iskenyt paljon naisia kun hän on ollut juomassa viinaa. Kun juodaan viinaa naiset ovat halukkaita tapaamaan miehiä.

Raitis mies kuvittelee iskevänsä naisia jossain lenkkipoluilla tai harrastuksissa, mutta ne jäävät vain kuvitelmiksi ja hän jää yksin.

t. viinamies

• Anonyymi

viinamies puhuu asiaa!
        minäkin menin ennen aina baariin, vedin kymmenen tuoppia ja siinä sivussa pokasin naisen.
        yleensä aamulla vieressä oli pelottavan näköinen otus tai sänky tulvahti täyteen pomppivia penskoja! pääasia että ei putkasta herätty... ;-D

• Anonyymi

Sehän on iskemistä kun baarissa menet juttelee naiselle ja tarjoat sille juotavaa ja sitten kysyt onko se sinkku ja pyydät numeroa tai pyydät kotiisi naimaan.

• ei tuntemattomiin naisiin kannata rahojaan tuhlata

• Anonyymi

Ihme kysymys: Ettekö osaa iskeä naisia? Entä jos sinkku on itse nainen...

• Anonyymi

No kun jotkut olettaa kaikkien palstalaisten olevan miehiä.

• Anonyymi

Naisille pitää uskaltaa puhua vaikka 99% naisista onkin vittumaisia ihmisiä ja tylyjä ja ne sanoo rumalle miehelle painu vittuun.

• Anonyymi

Täällä Suomessa ollessani en enää viitsi ...panostaa, koska täällä ikärasismi on niin vahva, sen alkujuuret ovat tasa-arvo-utopiassa. Siis, että ryhtyisen mihinkään ...puuhaan kauniimman sukupuolen kanssa, niin hänen täytyisi olla samanlainen nätti ja siro tyttö jollaisia minun kaikki kumppanit ovat olleet. Ja näinä päivinä se tarkoittaa osapuilleen 35v - 50v minua nuorempaa tyttöä, tai jos otan laillisuusaspektin huomioon niin 35v - 46v nuorempaa.

Jos minua ei vaivaisi tuo taipumaton ehto, niin minun ei edes tarvitsisi yrittää ...valloitella naisia, joudun toistuvasti välttelemään mitä erilaisempia lähestymisiä wanhojen naisten taholta, ne ovat toisinaan varsin kiusallisia tilanteita.

• Anonyymi

kuulostat homolta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

kuulostat homolta.

Yök. Tytöllä en todellakaan tarkoittanut Lola:aa (lo lo lo lo Lola) enkä Yksinäisten Miesten Cryppynauhan Avartajien jäseniä.

• ei ole mitään järkeä lähteä nostamaan naisia jalustalle.

• Anonyymi

Vain viinan juojat osaa iskeä naisia. Viinaa juomalla mies uskaltaa naisia lähestyä ja osaa jutella luontevasti naisille. Raitis mies ei uskalla jutella naisille.

T viinamies

• Anonyymi

En ole ajatellut koskaan asiaa tuolta kantilta. Normaalisti naisia tapaa vaikka terassilla. Kevyttä jutustelua, anniskelupaikan vaihtoa, tanssimista ja lopuksi saatille.

AsianVierestä

• Anonyymi

Tuollainen pelko naisia kohtaan johtuu varmaan jostain nuoruudesta, ei uskalla tutustua jos joku isompi tyttö on kiusannut pikkupoikana.

• Anonyymi

"Pelko" wanhoja naisia kohtaan on miehelle luonnollinen reaktio, yhtä lailla luonnolinen reaktio kuin himo nuoria hoikkia, nöyriä tyttöjä kohtaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      77
      4542
    2. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      11
      2543
    3. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      175
      1725
    4. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      260
      1592
    5. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      124
      1460
    6. Pitikö mennä rakastumaan

Oi kyllä, kyllä piti. Kiitos vaan sulle mies! Todella kiitän..
      Ikävä
      122
      1347
    7. Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!

No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik
      Viihde ja kulttuuri
      9
      1277
    8. Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...

Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil
      Maailman menoa
      72
      1269
    9. Mitä tai ketä kaivattusi

muistuttaa?
      Ikävä
      76
      1242
    10. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35