joku kiva sinkku veisi sinut 1 saaristoon kiertelemään ja tutustumaan 2 johonkin metsään esim retkeilyreitti tai umpi metsään 33 jokin muu niin mikä ja millainen retki mieleen
mikä näistä
25
<50
Vastaukset
- Anonyymi
33 km? Ei käy kuule.
- Anonyymi
Olet rauhoittunut sitten aamun.
- Anonyymi
aina olen rauhallinen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
aina olen rauhallinen
Villi olit aamulla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Villi olit aamulla.
...minua ihan pelotti. Nyt on parempi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Villi olit aamulla.
en ollut mutta villeistä jännämiehistä naiset näytti tykkäävän mutta rauhallisista ätmeistä ei kiinnostuta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
...minua ihan pelotti. Nyt on parempi.
sitten en enään esitä korkeastikoulutettua jännämiestä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
sitten en enään esitä korkeastikoulutettua jännämiestä
Elä esitä kiitos 😌
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Elä esitä kiitos 😌
semmosii miehii naiset etsii tinderistä mutta niillä on jännää elämää ätmit on tylsii
- Anonyymi
No se vaihtoehto 26
- Anonyymi
Kaikki käy jos et mäkätä.
- Anonyymi
älä lähde mäkättäjän kanssa vaan hanki kiva nainen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
älä lähde mäkättäjän kanssa vaan hanki kiva nainen
Kukaan ei ole kiva 25 km:n jälkeen. Nestehukka, pissihätä, nälkä, käpy kengässä. Siinä tulee sanomista. Varma tieto.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kukaan ei ole kiva 25 km:n jälkeen. Nestehukka, pissihätä, nälkä, käpy kengässä. Siinä tulee sanomista. Varma tieto.
kannattais valita 1 tai 2 vaihtoehto
1, 2 ja 33 tutustuttaa joustinpatjaansa. 😂😛
- Anonyymi
Ihan sama, kunhan deitti on mieleinen (kouluttautunut).
- Anonyymi
Ylempi AMK ok?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ylempi AMK ok?
Kelpaa.
Saaristoristeily putputtajalla tietty. Sit pitää päästä kalliosaareen liukastumaan merimetson p.skaan. Voisiko täydellisempää treffausta olla? 😁
- Anonyymi
Punkit ☝️
- Anonyymi
Minulle kävisi sellainen pikainen teiniversio.
Koivunlehtien haminassa ja tuoksussa joku leikkipuisto. Lämmin kesäinen iltatuuli hyväilisi lempeästi kasvoja. Siinä sitten kiikuttaisiin vierekkäin ja juteltaisiin menneistä ja tulevasta. Lopuksi saattaisin naisen kotiin vaikka kävellen jäätelökioskin kautta, hyvää yötä ja kiitokset keinunnasta.
AsianVierestä- Anonyymi
Tuo oli kyllä ihmeen hyvä ja jopa korrekti sinulta!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo oli kyllä ihmeen hyvä ja jopa korrekti sinulta!
Tuollainen ei sido pidempään ja kumpainenkin voi lähteä kotiin vaikka heti jos siltä tuntuu.
Pitkä retki jonkun tuntemattoman kanssa ei käy. Rento ja mukava tapa tutustua.
AsianVierestä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuollainen ei sido pidempään ja kumpainenkin voi lähteä kotiin vaikka heti jos siltä tuntuu.
Pitkä retki jonkun tuntemattoman kanssa ei käy. Rento ja mukava tapa tutustua.
AsianVierestäTäytyy kyllä ihmetellä moista muutosta sinulta. Ennen vastaus oli tyyliä idän pikajuna tai perjantainen Pendolino Tampereelta Helsinkiin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2592864Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse1052368Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä121980- 731473
Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki851434Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.181320TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161148Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään901120Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos43994- 71983