Kaveri tekee paskan fiiliksen

Anonyymi

Mun yks ”kaveri” on muuttunu ihan saatanasti ja se viel oli mun tosi hyvä ystävä mut eipä oo enää. Nykyää puhutaan ehkä pari kertaa viikos alle tunnin puheluu eikä olla ees nähty vhää aikaa. Tää mun kaveri haukkuu mua huoraks, valkoseks lehmäks, läskiks, finninaamaks ja kaikkee muutaki paskaa. Se myös haukkuu muullaki taval eikä ees tarkota läpällä tai ei se ainakaa musta oo koskaan ollu hauskaa. Sit tää tyyppi sanoo kuinka sil on aina hauskaa muittenkaa ja munkaa on tylsää jne mut oikeestaa se on ite aika tylsä eikä ikinä puhu hirveesti mistää ku taas mä pälpätän ku viimeistä päivää.

Se ei myöskää tiiä kuinka paska olo mulla on oikeesti ollu viimeaikoina ja se haukkuu mua henkilökohtaisistaki asioista. Se on myös puhunu musta paskaa. Esim kerra juttelin mun yhen kaverin kans ja tää mun ”kaveri” oli puhunu musta vaik mitä kaikkee paskaa sil ja sit se mun kaveri oli sanonu mul nää kakkki asiat mitä se onkaa must puhunu..

yhtä juttuu en vaa ymmärrä. Oon ottanu jo pitkään etäisyyttä tähä mun kaveriin ja oon ennen ollu aina se joka ottaa eka yhteyttä ja tällee. Mut nyt tää mun kaveri on se joka soittaa mul aina ja kysyy tuuksmä pelaa jotai jne. En vaa ymmärrä jos mun kaa on nii tylsää ja oon huora, tyhmä ja kaikkee nii miks se sit soittaa mul? Siis se aina saa mun olon vaa paskaks eikä oo enää se sama tyyppi. Mä en oikeesti ees enää tunne sitä kunnol eikä mua hirveesti kiinnosta olla sen kaa ja must tuntuu et ei hirveesti sitäkää. Mä en sit tiiä onks sil nii tylsä elämä et sen on pakko vaa soittaa mul ja paskoo mun päivä :D

Onks teil tälläsii kavereit jotka vaa haukkuu ja saa olon aina huonoks? Ja jos ei oo nii ois kiva kuulla mitä te tekisitte. Kannattaisko mun vaa sanoo sil töykeesti et ei kiinnosta vai pitäiskö vaa sanoo et tää ei oo enää hauskaa? Vai pitäiskö vaa suoraa vetää välit poikki tai olla vastaamatta sen viesteihin/puheluihin?

kertokaa ! :D

5

191

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      hyvää yötä ja kauniita unia, jos löydät tämän ja arvostan vaivannäköäsi, miten huolehdit minusta ja menen tosiaan nukkumaan, masentaa pikkaisen sen takia olin vain hiljainen, paras masennuslääke olisi äänesi, kuunnella sinun uskomatonta ja sensuellia ääntäsi, vain, nämä pillerit on kauheita, nyt järki toimii, no, vähän paremmin onneksi.

      terveisin T

    • Anonyymi

      Tuo "ihminen" ei oo kaveri, ystävä, kamu, bestis eikä mikvvn. Sen pitäis olla jo entinen.
      Mee tekeen joatai missä tapaat uusii ihmisii ja hanki sieltä kunnon kavereita.

    • Anonyymi

      Mulla oli koko yläasteen toi sama tilanne. Nyt jälkeen päin kun mietin, en ymmärrä miten edes kestin sen. Mutta sen olen ymmärtänyt, että tuollaiset ihmiset on vaan kateellisia ja niiden oma elämä on niin paskaa, että ne purkaa sitä kurjaa oloa muihin. Oon ite tosi huono puolustaan itteeni ja yritän opetella sitä. Toivon että en ikinä enää joudu kokeen mitään tollasta...

    • Anonyymi

      Yritin ystävyyttä noin vuoden verran, tämä ihminen osoittautui lööperin puhujaksi, jankutti yhtä asiaa mikä ei pitänyt paikkaansa, kai jankkasi sen vuoksi että sanoisin jotain vastaan, en sanonut... emme ole enää ystäviä, emme puhu enää...

    • Anonyymi

      Ihmiset muuttuu ja toisinaan tietämättään sitä itsekään. Itsekritiikki on silloin hyvästä, koska kaikki hyvä lähtee lopulta itsestä. Tunne itsesi ja ymmärrä sen jälkeen paremmin myös muita. Ihmiset kasvaa henkisesti myös kokemustensa kautta. Luonne-erot yleensä etäännyttää toisesta.

      Kaikista ei voi tulla bestiksiä. Luottamus, toisen arvostaminen ja kunnioitus yleensä johtaa parempaan kanssakäymiseen, jos ymmärrys toiseen puuttuu silloin otetaan mielummin etäisyyttä kuin lähennytään. Toinen voi myös alkaa ärsyttää ja tietyt piirteet toisessa, samoin toisarvoisuus etäännyttää.

      Kokeeko itsensä tärkeäksi toiselle? Puhuminen auttaa, jos kykenee puhumaan asioista niiden oikeilla nimillä. Luotettavan ihmisen kanssa voi keskustella syvällisemminkin. Luottamus toiseen antaa aina turvaa toisille. Turvattomuus tekee päinvastoin, syö luottamusta toiseen.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4915
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3106
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1807
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1760
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1611
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1481
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1237
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1223
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1197
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1187
    Aihe