Kun näin hänet eka kerran ja katseenne kohtasivat..

Anonyymi

Tuliko sellainen tunne että" se on siinä "

Tähän voi vastata kaikki mutta olisi mukava jos kertoisit oletko mies vai nainen ?

33

601

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Miehestä tuli tämä tunne, nainen olen.

    • Anonyymi

      Näin tuli, mutta ei käynyt kuin Caesarille; tulin, näin ja voitin. Hän nimittäin hävisi maailman tuuliin liehuvine polkkahiuksineen.

      • Anonyymi

        Ensinnäkin ihmisillä on suuret luulot itsestään, jos kuvittelevat olevansa joitakin ylimielisiä keisareita aitioissaan peukaloineen 👎 ilman, että voisivat tulla itse arvioiduiksi aivan samoin 👎

        Arvaan, että 🔮 Hänelle ei tullut ikinä sinusta "se oikea" tunne, ei henkisesti eikä fyysisesti. Kukaan ei ole toista tärkeämpi, myös muilla on oikeus olla onnellisia. 🔮


    • Anonyymi

      Ei eka kerralla. Ehdin nähdä useamman kerran ennenkuin jotain tapahtui. Jotain suurta ja pysäyttävää. Nainen olen.

    • Anonyymi

      Kun näin hänet ihan ensi kertaa, se oli nopea esittelykäynti. Hän teki vaikutuksen ja mielenkinihmisenä, mutta emme katsoneet silmiin. Toisen kerran kun kohtasimme, meidät esiteltiin virallisesti toisillemme. Hän katsoi silmiin ja sai minut tavallaan hämilläni sillä. Tutustuimme vähitellen kollegoina ja ihmisenä. Tuntui, että yhteinen sävel löytyi nopeasti. Arvostin häntä kovasti kollegana ja pidän älykkäänä hyvänä tyyppinä. Huomasin pientä ihastusta ja tulkitsin hänessä ehkä sama. Varoin kuitenkin tilanteita, joissa joudumme kontaktiin, koska olin varattu (onnettomasti tosin) ja en ollut koskaan pettänyt tai vaihtanut huonoakaan suhdetta lennosta. Omatuntoni yksinkertaisesti kolkutti pelkistä ihastuksen tunteista kovaa.

      Haaveilin jo hänestä, mutta yritin ajatella tunteen menevän ohi kun odottaa. Pikkuihastuksissa niin käykin. Ei se mennnytkään niin. ♥️ Sitten seuraava syksynä hän kerran tuli kohtuullisen lähelle ja katsoi suoraan hyvin syvälle silmiini. Henki meinasi loppua, tajusin sillä hetkellä, että olen rakastunut eikä tänä mene ohi. Silti kipuilin omatuntoni kanssa. Ei kestänyt kauaa, kun ymmärsin, että hän on elämäni rakkaus saan hänet tai en.

      Tarina jatkuu, mutta se ei kuulu tämä ketjuun aiheeseen. En ole häntä saanut. Enkä varmaan saakkaan, mutta ei se tunteitani vähennä. t. nainen lomalta

      • Anonyymi

        Onko tämä kenties joku fantasia, että naiset tai entiset kollegat lomilta jne muistelisivat jotain yhteistä hississä matkustelua polvet vetelinä?


      • Anonyymi

        Nyt menee läheltä, missä päin suomea? Itsekkin erästä naista mietin jonka kanssa meni näin. Sinä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt menee läheltä, missä päin suomea? Itsekkin erästä naista mietin jonka kanssa meni näin. Sinä?

        Pks tämä, en usko että olemme ainoita, joille noin on käynyt.

        Hän tietää, jos muistaa, että se yksi syksyinen hetki vaikutti minuun vahvasti. Istuin tekemässä koneella yhtä asiaa ja hän tuli kysymään jotain siihen viereen. Vähän lähemmäs mitä yleensä tullaan. En ole niin syvään, intensiivisesti ja läsnäolevasti ketään katsonut silmiin koskaan. Se hetki tuntui kestävän ikuisuuden, vaikka oli luultavasti sekunteja, ja vie jalat alta totaalisesti.


    • Anonyymi

      Joo kyllä heti ekalla kerralla tapahtui havahtuminen. Mies olen. Entä aloittaja, mies vai nainen?

      • Anonyymi

        Nainen olen. Havahtuminen tapahtui myös.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nainen olen. Havahtuminen tapahtui myös.

        Teppo69 Matti tunnusti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teppo69 Matti tunnusti

        Näin se oli nainen oli uskomaton ilmestys hei alkoi tutista


    • Anonyymi

      Ei tullut vielä silloin, tuli vasta kun hän katsoi minua myöhemmin pitkään.

      Mutta ei katsele enää, kun ei edes näy missään. 😞
      Sen siitä saa kun kuuntelee sydäntään. Ja vieläkin ikävä painaa.
      😐
      T:A-mies.

      P.S.
      Miten tämän tunteen saa pois?

      • Anonyymi

        Miksi et seuraa sitä tunnetta?


      • Anonyymi

        Montako kirjainta nimessäsi?
        Eikö sinulla ole mitään yhteystietoja?
        Tai yhteistä tuttua jolta voisi tiedustella..?
        Jus tällaisessa tilanteessa ikävä tuntuu raskaalta.
        Oman aikansa se väkisinkin ottaa.
        Parasta tietysti olisi uusi rakastuminen.
        Tietenkin helpommin sanottu kuin tehty.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Montako kirjainta nimessäsi?
        Eikö sinulla ole mitään yhteystietoja?
        Tai yhteistä tuttua jolta voisi tiedustella..?
        Jus tällaisessa tilanteessa ikävä tuntuu raskaalta.
        Oman aikansa se väkisinkin ottaa.
        Parasta tietysti olisi uusi rakastuminen.
        Tietenkin helpommin sanottu kuin tehty.

        Ei tullut kysyttyä yhteystietoja. Eikä tietääkseni ole yhteisiä tuttuja.
        Koska se oma aika loppuu? Kun ei ole pariin vuoteen loppunut.
        En enää ikinä, pelkkää harmia koko tunteesta. Jos tästä pääsen jotenkin eroon, en toistamiseen tälläistä tunne.
        Niinhän se on. 😶


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tullut kysyttyä yhteystietoja. Eikä tietääkseni ole yhteisiä tuttuja.
        Koska se oma aika loppuu? Kun ei ole pariin vuoteen loppunut.
        En enää ikinä, pelkkää harmia koko tunteesta. Jos tästä pääsen jotenkin eroon, en toistamiseen tälläistä tunne.
        Niinhän se on. 😶

        Oma aika on silloin kun sitä pyydän!!! kyllä me kerätään jutella jos tuut mun luokse???


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tullut kysyttyä yhteystietoja. Eikä tietääkseni ole yhteisiä tuttuja.
        Koska se oma aika loppuu? Kun ei ole pariin vuoteen loppunut.
        En enää ikinä, pelkkää harmia koko tunteesta. Jos tästä pääsen jotenkin eroon, en toistamiseen tälläistä tunne.
        Niinhän se on. 😶

        Mulla meni 5 vuotta..
        Täytyy vain ajatella että se ihminen ei ollutkaan minua varten.


    • Anonyymi

      Saman tien tai joka kerta näin on käynyt. Hän ei taida muistaa kaikkia kohtaamisiamme elämän varrelta. Nainen olen.

    • Anonyymi

      Kaksi vuotta sitten tuli ostoskeskuksessa ne katseet.

    • Anonyymi

      Ei ensin, koska en odottanut mitään sellaista siellä paikassa.

      • Anonyymi

        Minkälainen paikka kyseessä?


    • Anonyymi

      Ei tullut, vähän jopa pettymys kun kuvan perusteella odotin muuta.

      • Anonyymi

        No ei tullut, kun oli satoja muitakin, nuorempia.


    • No kyllä tuli heti, kun katsahdin hänen silmiinsä esittäytyessämme. Kun sitten käännähdin selin avatakseni ulko-oven tajusin miettiväni, että hän on niin ihana, ettei minulla taida olla mahdollisuuksia. Yritin sitten peitellä tunteitani, koska teimme työtä yhdessä eikä siinä tilanteessa ollut sopivaa keskustella muuta kuin ammattiasioista.

      • Anonyymi

        Miksi sä vielä jauhat näitä vihjeitä!!!????ei enään ikinä mitään muuta tule!!!ei edes ammattiasioita keskustella!!!!! tiesin että olin vain pelkkä paperi muiden joukossa!!! mutta nyt olen valmis unohtaa sinut!! lopullisesti!!!! kiitos rehellisyydestä ja valehtelusta ja ennen kaikkea siitä että loukkssit minua erittäin paljon!!!!????? kiitos!!!!!!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksi sä vielä jauhat näitä vihjeitä!!!????ei enään ikinä mitään muuta tule!!!ei edes ammattiasioita keskustella!!!!! tiesin että olin vain pelkkä paperi muiden joukossa!!! mutta nyt olen valmis unohtaa sinut!! lopullisesti!!!! kiitos rehellisyydestä ja valehtelusta ja ennen kaikkea siitä että loukkssit minua erittäin paljon!!!!????? kiitos!!!!!!

        Kylläpäs olet sitkeä tyyppi. Etkö ymmärrä suomenkieltä? EN TUNNE SINUA, ETKÄ SINÄ TUNNE MINUA. Haukut taas ihan vierasta ihmistä, häpeäisit vähän. Ihan hyvä jos jätät kirjoitukseni rauhaan. Ne eivät ole sinule tarkoitetut.


      • Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

        Kylläpäs olet sitkeä tyyppi. Etkö ymmärrä suomenkieltä? EN TUNNE SINUA, ETKÄ SINÄ TUNNE MINUA. Haukut taas ihan vierasta ihmistä, häpeäisit vähän. Ihan hyvä jos jätät kirjoitukseni rauhaan. Ne eivät ole sinule tarkoitetut.

        Rakkaus voidaanko rakastella????? haluat kuitenkin!!!!!


    • Anonyymi

      Ensimmäinen kerta kun oltiin kahden ja se pitkä katse välillämme.. Se oli siinä.
      Naiselta ♥ miehelle

      • Anonyymi

        Trolliketju


    • Anonyymi

      Ei tullut heti mitään sellaista tunnetta miehestä

    • Anonyymi

      Mulle tuli heti tunne, että siinä on nainen, jota olen etsinyt kaikkialta. Mietin, että mitenkähän pääsisin häneen tutustumaan? Löi ällikällä meikäläisen.

    • Anonyymi

      Kyllä tuli ja nyt kymmenen vuotta saman daamin kanssa naimisissa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      106
      1590
    2. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      160
      1062
    3. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      71
      1049
    4. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      153
      839
    5. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      82
      752
    6. Rita syyttää muita "virheistään"

      Taas Donnasta lasu ilmoitus ja kaiken maailman kriisejä Akin virheen takia. Aki teki vakavan rikoksen, turha sitä on mui
      Kotimaiset julkkisjuorut
      54
      719
    7. Ei kannata lähteä sotaan jos ei omaa edes alkeellisia taitoja.

      Sodastahan tässä ei varsinaisesti ole edes kyse, vaan naisten ja lasten suojelusta ja oikeuden toteutumisesta, tavalla t
      Ikävä
      118
      646
    8. Jos saisit nainen vielä pudotettua 20 kiloa?

      Niin voitaisiin katsella uudestaan.
      Ikävä
      34
      644
    9. Niiiiin pihkassa

      Hänen ihanan vuoksi minulla on pikkarit märät koko ajan. Säikähdin vähän, näetköhän kaiken minusta? Yritän pitää perusil
      Ikävä
      39
      640
    10. Ihan yleisesti

      Mitä kautta sun pöksyihin pääsee? Pitääkö luvata kuut taivaalta vai riittääkö jokin muu arkisempi asia?
      Ikävä
      42
      620
    Aihe