Nykyään. Ei ole uskollisia naisia, mitä sitä seurustelemaan kun saa pettyä kuitenkin.
Ei ole kunnollisia naisia
15
<50
Vastaukset
Pyh
Naisen saa pidettyä paikoillaan kun tämän sitoo sängyntolppiin.
Sängystä heti huomaa, mikä tyyppi on miehiään.
(naurua)- Anonyymi
Miksei miehet pidä näppejään irti varatuista naisista?
Varatut naiset ovat kaikista kiinnostavinta sakkia, sillä me miehet (paitsi me fiktiiviset) voimme kopastessamme tuntea sekä iloa vahingoniloa.
Se on eräänlainen psyykkisesti monitasoinen euforia.
(hirn)- Anonyymi
Funeau kirjoitti:
Varatut naiset ovat kaikista kiinnostavinta sakkia, sillä me miehet (paitsi me fiktiiviset) voimme kopastessamme tuntea sekä iloa vahingoniloa.
Se on eräänlainen psyykkisesti monitasoinen euforia.
(hirn)Mies on miehelle susi.
Anonyymi kirjoitti:
Mies on miehelle susi.
Mjaa
Susilla on tuon suhteen paremmin pullat uunissa - tietääkseni. Ihmismiehet taas ovat alituisessa vaarassa lähinnä itsensä ja oman piittaamattomuutensa vuoksi.
On varmaan rasittavaa elää jatkuvassa pelossa, ja sen vuoksi pelko (realiteetti) kielletään.
(hihitystä)
- Anonyymi
Tiedättekö miksi kalju mies eroaa usein? - Koska hän on aina automaattisesti huono seksissä, ei kelpaa naisille.
On kunnollisia naisia. Etkö ole nähnyt? Pidä silmät auki.
Kunnolliset naiset ovat entisajan miehiä ja kunnolliset miehet entisajan naisia. 😋
Miehet syö salaattia, käyttää kosmetiikkaa, pitää huolta itsestään ja pitää jotain herbalife kutsuja. Naiset juo viinaa, sylkee, kulkee pieruverkkareissa ja puhuu rivoja. 😂- Anonyymi
Ei mut jokainen suhde on riski ja se pitää tiedostaa että kumppani voi pettää.
- Anonyymi
Suhde on paljon suurempi riski kuin sinkkuus.
Onhan niitä. Pitää vaan opetella uskomaan ihmiseen ja että sinua ei aina petetä.
Eikä petytetä.- Anonyymi
Höpö höpö. Olen jo tulossa. Ovet auki. Älä piiloudu.
Miksi aina moititte naisia? Ryhdistäytykää !
- Anonyymi
Koska miehissä ei ole mitään moitittavaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2552719Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse812085Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä121920Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki841383- 671335
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.181260TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161118Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään901100Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos43954- 71953